Nou ik heb dat padjes ding meegenomen en die is dus gewoon zwaar klote, veel schuim op mijn thee en een koffiesmaak. Inmiddels ligt hij al in de zandbak van de kinderen, mijn zoon zag er een mooi roze schepje inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:38 schreef glossy het volgende:
[..]
die liggen bij de vomar ook want die verkoopt andere thee pats t4u of zo iets heet het en daar heb je ook die pathouders voor nodig omdat die groter zijn dan de DE pats
ik spoel altijd eerst me senseo apparaat goed door als er koffie mee is gezet want anders smaakt het idd naar koffie.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou ik heb dat padjes ding meegenomen en die is dus gewoon zwaar klote, veel schuim op mijn thee en een koffiesmaak. Inmiddels ligt hij al in de zandbak van de kinderen, mijn zoon zag er een mooi roze schepje inDe thee vind ik weer wél véél lekkerder, maar dan wel vanuit de officiële houder, past prima hoor
Waarom heb ik dan geen schuim bij de rooibos variant, maar wel bij de earl grey.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:21 schreef glossy het volgende:
als je je senseo voor het thee zetten niet goed door laat spoelen zonder padhouder komt er degelijk wel een schuimlaag op je thee en smaakt het ook naar koffie.
ik drink bijna geen koffie dus ik proef het direct
hij doe hem geregeld in de vaat wasser voor al als er net koffie mee is gezet,ik drink amper koffie dus dan proef je degelijk wel de koffie smaak (en ben niet de enige die dat al was opgemerkt)quote:Op donderdag 6 april 2006 11:37 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen schuim bij de rooibos variant, maar wel bij de earl grey.
En trouwens ik spoel helemaal niks door, ik gebruik het direct na de koffie, wel even laten uitlekken, maar verders geen bijzondere handelingen. En toch geen koffiesmaak.
Misschien moeten de mensen die hier last van hebben, hun aparaat sowieso wat vaker schoonmaken. En regelmatig ontkalken.
waarom hebben ze dat nou nooit eerder bedachtquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik blijf het een geweldige uitvinding vinden!
Thee die niet naar koffie smaakt!
Met een snelle waterkoker zet je binnen no-time een hoeveelheid thee waar de Senseo een half uur op staat te rochelen, en die smaakt dan nog eens beter ook omdat je dan échte thee kunt gebruiken. Om over de kosten nog maar te zwijgen. Werkelijk, ik snap nog steeds niet dat mensen zich zo graag laten oplichten...quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:18 schreef GREENSKiN het volgende:
Hàndig he? Die T-Pads? Bespaart zoveel tijd!
Vind inderdaad de T wel sterk gooi het eerste kopje vaak weg :S en uiteindelijk haal ik een paar kopjes T uit 1 pad en dan valt het wel weer mee!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:44 schreef Green_eye het volgende:
Het is wel een leuk idee, en smaakt idd niet naar koffie. Maar je kunt de sterkte niet regelen, dat is wel een nadeel.
Hoe moet je dat eigenlijk doen? Je Senseo doorspoelen? Die van ons is 2de hands dus zit geen handleiding bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef glossy het volgende:
[..]
ik spoel altijd eerst me senseo apparaat goed door als er koffie mee is gezet want anders smaakt het idd naar koffie.
Hoe kan het nou naar koffie smaken als je bijna geen koffie drinkt?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:21 schreef glossy het volgende:
als je je senseo voor het thee zetten niet goed door laat spoelen zonder padhouder komt er degelijk wel een schuimlaag op je thee en smaakt het ook naar koffie.
ik drink bijna geen koffie dus ik proef het direct
Ik snap het ook niet, thee zetten is zoooo simpel..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Met een snelle waterkoker zet je binnen no-time een hoeveelheid thee waar de Senseo een half uur op staat te rochelen, en die smaakt dan nog eens beter ook omdat je dan échte thee kunt gebruiken. Om over de kosten nog maar te zwijgen. Werkelijk, ik snap nog steeds niet dat mensen zich zo graag laten oplichten...
Misschien gebruikt iemand anders binnen haar huishouden de Senseo wél voor koffie?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe kan het nou naar koffie smaken als je bijna geen koffie drinkt?
* Isabeau heeft net tegelijk 1 kop thee met de waterkoker en 1 kop koffie met de senseo gezet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap het ook niet, thee zetten is zoooo simpel..
gewoon pathouder er uit halen de klep dicht kopje er onder zetten en er water door heen laten spoelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe moet je dat eigenlijk doen? Je Senseo doorspoelen? Die van ons is 2de hands dus zit geen handleiding bij.
Moet je hem dan vol met water doen en dan op de 2 knopjes (1 en 2 kops) tegelijk indrukken?
Voor het doorspoelen van de Senseo moet je hem helemaal vol doen met water en er een grote bak onder zetten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:25 schreef glossy het volgende:
[..]
gewoon pathouder er uit halen de klep dicht kopje er onder zetten en er water door heen laten spoelen.
en hoe mijn senseo naar koffie kan samekn terwijl ik amper koffie drink nou krijg nog wel is visite he die koffie drinken
en WEL de houder er in laten zitten.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:11 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Voor het doorspoelen van de Senseo moet je hem helemaal vol doen met water en er een grote bak onder zetten.
Je druk op het knopje voor 1 kopje en tegelijktijdig op het knopje voor 2 kopjes, hij spoelt dan het hele resevoir in 1x leeg en je Senseo is doorgespoeld.
Ik ben het helemaal met je eens, ik heb het geprobeerd, maar ga weer lekker ouderwets terug naar mijn waterkoker, en mijn veel meer keuze theezakjes/losse theequote:Op zaterdag 22 april 2006 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau heeft net tegelijk 1 kop thee met de waterkoker en 1 kop koffie met de senseo gezet.
Tegelijk klaar, echt precies tegelijk klaar![]()
Alleen als ik thee met de senseo had willen hebben dan had ik dus moeten wachten tot vriendlief's koffie klaar was. En met de senseo was meer werk.
Koffie met senseo: constateren dat er voldoende water is zodat dat weer tijd scheelt, op middelste knopje drukken, gebruikte koffiepad weggooien, houder even omspoelen, nieuwe koffiepad erin doen, kopje pakken, even wachten tot middelste lampje ophoudt te flikeren, op knopje voor 1 kopje drukken, even wachten, koffie klaar
Thee zetten: beetje water in waterkoker, aanzetten, kopje pakken + theezakje, wachten tot water kookt, water opgieten, even wachten, thee klaar
Jij hebt je speciaal geregistreerd om dit te komen melden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef teapads het volgende:
-Spam-
Leuke nick heb jequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef teapads het volgende:
-Spam-
gewoon de stop/startknop indrukken. Hij gaat dan uit. Een kwartiertje later zet ik hem weer aan en druk ik weer beide knoppen in (dus helemaal doorlopen).quote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef Muck het volgende:
hoe stop je hem halverwege dan?
het is toch gewone thee, alleen het zit in een pad ipv een theezakje.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik zet dus wel 4 of 5 koppen van 1 pad. Ik vind de rooibos.bloedsinaasappel echt ontzettend lekkerWaarom hebben ze die smaak niet in gewone thee?
Gewoon 3 minuten laten trekken.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:21 schreef heaven7 het volgende:
Oh! Gaat dat goed? In dat geval ga ik morgen een pakje halen
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo moeilijk doet, je kunt het toch zo gebruiken?, met een lepeltje vis je het er weer uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef glossy het volgende:
ik had vorige week me proef pakketje gehad en ze zijn erg lekker,heb alleen geen zin om steeds me senseo om te spoelen dus ik heb de pats in een thee zeef gefrommelt
dat zijn ze dus allemaalquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:32 schreef tonks het volgende:
Ik heb appel kaneel,bosvruchten, sterremix groene thee met mint early grey ofzo en rooibos. Lekker hoor
misschien meer vruchtensmaakjes?quote:
had ie al genoemdquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt ook nog groene thee met munt
dat is sterremixquote:en anijs
die was ik inderdaad vergeten....quote:en lemon & lime.
wat is er moeilijk aan om een pad in een thee zeefje te leggen,er uit halen met theelepels dat is pas een gedoequote:Op vrijdag 24 november 2006 14:44 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo moeilijk doet, je kunt het toch zo gebruiken?, met een lepeltje vis je het er weer uit.
Yeah rightquote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef glossy het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan om een pad in een thee zeefje te leggen,er uit halen met theelepels dat is pas een gedoe
is het gelukt Muck?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef Muck het volgende:
ah okee
van het weekend eens proberen
dank je!
wanneer heb jij het spel gedaan?quote:Op zondag 3 december 2006 10:01 schreef scrub_nurse het volgende:
nee ik krijg ze gratis van t teepadspelletje...
Duurt een paar weken, een beetje geduld moet je wel hebben als je meedoet aan die spelletjes, had je kunnen wetenquote:Op zondag 3 december 2006 10:38 schreef scrub_nurse het volgende:
nee ik wil ze gratis en voor nix! ik heb toch niet voor niks als n idioot op die teepads zitten klikken?
je kunt je ook aanmelden voor de DE nieuwsbrief, dan krijg je bericht als er iets nieuws is, dan hoef je alleen maar te klikken dat je het hebben wilt, heb je ze zo in huis, duurt niet langer dan een week.quote:Op zondag 3 december 2006 10:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Duurt een paar weken, een beetje geduld moet je wel hebben als je meedoet aan die spelletjes, had je kunnen weten.
jup, hij is weer helemaal schoonquote:Op zondag 3 december 2006 08:59 schreef wendytje het volgende:
[..]
is het gelukt Muck?
heb je ineens weer wat meer koffie!
hier ¤1,55...quote:Op zondag 3 december 2006 10:33 schreef tonks het volgende:
Anders koop je het in de winkel? Is maar 1 euro hoor
Als je zo rijk bent als ik dan let je niet op 55 centquote:Op zondag 3 december 2006 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
jup, hij is weer helemaal schoon
[..]
hier ¤1,55...
quote:Op zondag 3 december 2006 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo rijk bent als ik dan let je niet op 55 cent
m'n senseo heeft al weken geen koffie gezienquote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef Remzz het volgende:
Spul blijft naar koffie smaken vind ik, wel erg handig.
Dan is het wel handigquote:Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
m'n senseo heeft al weken geen koffie gezien
De MediaMarkt misschien? Daar heb ik laatst t-pad houders gezien maar geen idee voor welk type...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef beefcake het volgende:
Is er al iemand die een t-pad houder heeft kunnen krijgen voor een new generation senseo? Ik probeer er al ruim een maand aan te komen maar zonder succes. DE heeft hem zelf niet op voorraad en in winkels heb ik hem ook niet gezienIemand tips?
Even bellen met de consumenten service? Dat moest je ook doen als je zo'n Aluminium Senseo hebt, daar passen ook de standaard houders niet in. Die kreeg je gratis thuisgesturd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef beefcake het volgende:
Is er al iemand die een t-pad houder heeft kunnen krijgen voor een new generation senseo? Ik probeer er al ruim een maand aan te komen maar zonder succes. DE heeft hem zelf niet op voorraad en in winkels heb ik hem ook niet gezienIemand tips?
Inmiddels issie ook via de geschenkenwinkel verkrijgbaar, maar dan ben je met verzenden wel 10 euro kwijtquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Fixers het volgende:
Even bellen met de consumenten service? Dat moest je ook doen als je zo'n Aluminium Senseo hebt, daar passen ook de standaard houders niet in. Die kreeg je gratis thuisgesturd.
Hier kan je gewoon bestellen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef amaranta het volgende:
op de site staat dat ze die nog niet hebben én dat je contact op moet nemen met consumer care of zoiets
quote:Op maandag 17 november 2008 10:11 schreef oceanpony het volgende:
bij de Aldi heb je nu ook thee-pads. Earl grey en English Blend volgens mij........heb ze nog niet getest.....maar ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |