Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo moeilijk doet, je kunt het toch zo gebruiken?, met een lepeltje vis je het er weer uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef glossy het volgende:
ik had vorige week me proef pakketje gehad en ze zijn erg lekker,heb alleen geen zin om steeds me senseo om te spoelen dus ik heb de pats in een thee zeef gefrommelt
dat zijn ze dus allemaalquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:32 schreef tonks het volgende:
Ik heb appel kaneel,bosvruchten, sterremix groene thee met mint early grey ofzo en rooibos. Lekker hoor
misschien meer vruchtensmaakjes?quote:
had ie al genoemdquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt ook nog groene thee met munt
dat is sterremixquote:en anijs
die was ik inderdaad vergeten....quote:en lemon & lime.
wat is er moeilijk aan om een pad in een thee zeefje te leggen,er uit halen met theelepels dat is pas een gedoequote:Op vrijdag 24 november 2006 14:44 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo moeilijk doet, je kunt het toch zo gebruiken?, met een lepeltje vis je het er weer uit.
Yeah rightquote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef glossy het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan om een pad in een thee zeefje te leggen,er uit halen met theelepels dat is pas een gedoe
is het gelukt Muck?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef Muck het volgende:
ah okee
van het weekend eens proberen
dank je!
wanneer heb jij het spel gedaan?quote:Op zondag 3 december 2006 10:01 schreef scrub_nurse het volgende:
nee ik krijg ze gratis van t teepadspelletje...
Duurt een paar weken, een beetje geduld moet je wel hebben als je meedoet aan die spelletjes, had je kunnen wetenquote:Op zondag 3 december 2006 10:38 schreef scrub_nurse het volgende:
nee ik wil ze gratis en voor nix! ik heb toch niet voor niks als n idioot op die teepads zitten klikken?
je kunt je ook aanmelden voor de DE nieuwsbrief, dan krijg je bericht als er iets nieuws is, dan hoef je alleen maar te klikken dat je het hebben wilt, heb je ze zo in huis, duurt niet langer dan een week.quote:Op zondag 3 december 2006 10:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Duurt een paar weken, een beetje geduld moet je wel hebben als je meedoet aan die spelletjes, had je kunnen weten.
jup, hij is weer helemaal schoonquote:Op zondag 3 december 2006 08:59 schreef wendytje het volgende:
[..]
is het gelukt Muck?
heb je ineens weer wat meer koffie!
hier ¤1,55...quote:Op zondag 3 december 2006 10:33 schreef tonks het volgende:
Anders koop je het in de winkel? Is maar 1 euro hoor
Als je zo rijk bent als ik dan let je niet op 55 centquote:Op zondag 3 december 2006 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
jup, hij is weer helemaal schoon
[..]
hier ¤1,55...
quote:Op zondag 3 december 2006 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je zo rijk bent als ik dan let je niet op 55 cent
m'n senseo heeft al weken geen koffie gezienquote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef Remzz het volgende:
Spul blijft naar koffie smaken vind ik, wel erg handig.
Dan is het wel handigquote:Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
m'n senseo heeft al weken geen koffie gezien
De MediaMarkt misschien? Daar heb ik laatst t-pad houders gezien maar geen idee voor welk type...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef beefcake het volgende:
Is er al iemand die een t-pad houder heeft kunnen krijgen voor een new generation senseo? Ik probeer er al ruim een maand aan te komen maar zonder succes. DE heeft hem zelf niet op voorraad en in winkels heb ik hem ook niet gezienIemand tips?
Even bellen met de consumenten service? Dat moest je ook doen als je zo'n Aluminium Senseo hebt, daar passen ook de standaard houders niet in. Die kreeg je gratis thuisgesturd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef beefcake het volgende:
Is er al iemand die een t-pad houder heeft kunnen krijgen voor een new generation senseo? Ik probeer er al ruim een maand aan te komen maar zonder succes. DE heeft hem zelf niet op voorraad en in winkels heb ik hem ook niet gezienIemand tips?
Inmiddels issie ook via de geschenkenwinkel verkrijgbaar, maar dan ben je met verzenden wel 10 euro kwijtquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Fixers het volgende:
Even bellen met de consumenten service? Dat moest je ook doen als je zo'n Aluminium Senseo hebt, daar passen ook de standaard houders niet in. Die kreeg je gratis thuisgesturd.
Hier kan je gewoon bestellen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:52 schreef amaranta het volgende:
op de site staat dat ze die nog niet hebben én dat je contact op moet nemen met consumer care of zoiets
quote:Op maandag 17 november 2008 10:11 schreef oceanpony het volgende:
bij de Aldi heb je nu ook thee-pads. Earl grey en English Blend volgens mij........heb ze nog niet getest.....maar ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |