Ik zou gewoon wat oude shit van The Pharcyde en Digable Planets proberen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef JackHerrer het volgende:
Zou er iemand wat titels van nummers vergelijkbaar met Souls of Mischief - 93 'til Infintity willen geven?
kweenie maar hij treedt niet meer op met hem, zit nu ook in een andere click (audio elixer ofzoiets) en die hebben ook een jawat diss gemaakt(niet te verstaan maarjaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die is toch onder andere naam verder gegaan? Wat is er eigenlijk tussen hem en duvel gebeurt?
Net een cd "gehaald" van the lords of the undergroundquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wat oude shit van The Pharcyde en Digable Planets proberen.
Oh ja, TVP. En wadup met die topictitel?!?!?
Laters!!
AA
here come the Lords?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net een cd "gehaald" van the lords of the underground
Lekkere cd past ook wel in dat rijtje ..
jawrat heette die diss togquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef rotskibo het volgende:
[..]
kweenie maar hij treedt niet meer op met hem, zit nu ook in een andere click (audio elixer ofzoiets) en die hebben ook een jawat diss gemaakt(niet te verstaan maarja).
Keepers Of The Funkquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Keepers Of The Funk
Kon geen andere vinden zeg maar![]()
Als je de behoefte heb om me te helpen aan dat album hoor ik het graagquote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Here Come the Lords is minstens 35 keer zo goed.
Ik denk dat ik je er wel aan kan helpen...ik kom er nog op terug mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als je de behoefte heb om me te helpen aan dat album hoor ik het graag![]()
jarnoh at gmail punt com ..
Ik heb een stuk of vijf tracks gehoord, en eigenlijk hetzelfde oordeel. Productie vet, maar de zang.. ehmm.. 'niet helemaal mijn ding'.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand al iets meegekregen van Gnarls Barkley (een samenwerking tussen Danger Mouse en Cee-Lo)? Ik kwam vandaag toevallig twee nummers tegen en vond het vrij apart.
Chief Rockaquote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Here Come the Lords is minstens 35 keer zo goed.
waarom haten op rein en supah. gewoon even de tijd geven, dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef rotskibo het volgende:
gelukkig is rein verleden tijd.
Omdat rein en supah niet kunnen flowen, en omdat ze imo echt een kutstem hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef fretclick het volgende:
[..]
waarom haten op rein en supah. gewoon even de tijd geven, dan komt het helemaal goed.
wie weet trouwens wat the deal is met rein en duvel? heeft rein echt beef met jawat of is het allemaal een hoax?
Vijf nummers, dat wordt al weer teveel van het goede denk ik. Catchy is het echter wel.. want gisteren had ik een van die twee nummers de hele avond in m'n hoofdquote:Op maandag 20 maart 2006 14:25 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of vijf tracks gehoord, en eigenlijk hetzelfde oordeel. Productie vet, maar de zang.. ehmm.. 'niet helemaal mijn ding'.
Ja, zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Delic is wel gewoon de beste producer ter wereld op dit moment
zal die mixen thuis eens downloadenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, zeker
Ik vind die beats van Kypski & C'Mon veul beter eigenlijk.
Trouwens, staan wat mixen op de site..
C-mon & Kypski zijn ook dopequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, zeker
Ik vind die beats van Kypski & C'Mon veul beter eigenlijk.
Trouwens, staan wat mixen op de site..
Graag gedaan. Meervoud van mix is zowel mixen of mixes, maar goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
wel toffe 'mixen'
Mixes dus. Maar ze zijn idd wel tof, thx for the tip Hellrazor
Ik vind die beats van Delic zeker niet slecht (nou ja, op sommige tracks is het niet echt mijn ding zeg maar), maar ik begrijp de hype niet zo echt. Ik hoor niets nieuws. Okay, voor Nederlandse begrippen maybe.. maar naar mijn mening componeert C-Mon net zo veel dingen voor z'n beats dan Delic. Al dwaalt ie soms wel een beetje van het hiphopspoor af. Maar wat is componeren? Beats verknippen, voorzien van meer percussie, basslijntjes, etc? Dat gebeurt toch al jaren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
C-mon & Kypski zijn ook dopemaar ik vind ze vooral vet door het dj werk. Delic componeert zelf allerlei dingen voor zijn beats, dat gaat weer een stapje verder. niet dat ik al zijn beats vet vind hoor, vooral op eigen wereld staan een paar nummers die ik echt kut vind.
nee hij componeert echt muziekstukken die hij dan gebruiktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind die beats van Delic zeker niet slecht (nou ja, op sommige tracks is het niet echt mijn ding zeg maar), maar ik begrijp de hype niet zo echt. Ik hoor niets nieuws. Okay, voor Nederlandse begrippen maybe.. maar naar mijn mening componeert C-Mon net zo veel dingen voor z'n beats dan Delic. Al dwaalt ie soms wel een beetje van het hiphopspoor af. Maar wat is componeren? Beats verknippen, voorzien van meer percussie, basslijntjes, etc? Dat gebeurt toch al jaren?
Kwam vorig jaar nu al het geweldigs van Blueprint, Edan, Madvillian en J-Zone uit? Hopen dat er dit jaar weer iets bijzonders gaat gebeuren... Ach, 't is pas maart
Straks eens even naar luisteren. En hoe zit dat eigenlijk met dat album van hem samen met MF DOOM? Iemand hier al iets van gehoord?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ja, hoop dat er nog iets leuks uitkomt dit jaar, hoorde laatst een nummer van die nieuwe Ghostface (link stond op nalden.net) en die was best dope, oude wu-tang sound
True. Delic maakt hele dope beats, maar het is inderdaad niet compleet vernieuwend. Wat hij wel goed doet is het neerzetten van een bepaalde sfeer in een track, wat ik erg cool vind (van die gipsy-shit). En het heeft idd wel wat weg van die Vaudeville Villain tracks, lekker duister.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind die beats van Delic zeker niet slecht (nou ja, op sommige tracks is het niet echt mijn ding zeg maar), maar ik begrijp de hype niet zo echt. Ik hoor niets nieuws. Okay, voor Nederlandse begrippen maybe.. maar naar mijn mening componeert C-Mon net zo veel dingen voor z'n beats dan Delic. Al dwaalt ie soms wel een beetje van het hiphopspoor af. Maar wat is componeren? Beats verknippen, voorzien van meer percussie, basslijntjes, etc? Dat gebeurt toch al jaren?
Kwam vorig jaar nu al het geweldigs van Blueprint, Edan, Madvillian en J-Zone uit? Hopen dat er dit jaar weer iets bijzonders gaat gebeuren... Ach, 't is pas maart
Ik ook. Zal het nog goedkomen met hiphop? En mja, ik ben als Zwollenaar wel trots op Opgezwolle, maar ik heb er niet zoveel mee. 't Is allemaal wel leuk; vooral als ze rappen over de Sassepoort en alles; maar 't is niet echt mijn ding. Misschien word ik te oud haha!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:03 schreef AboruAsli het volgende:
..]
De hiphop spoeling is dit jaar idd erg dun, weinig baanbrekends gehoord tot nu toe. Heb ' Reloaded' van Smif 'n Wessun nog gescoord, maar die viel ook erg tegen.
Al met al blijf ik hopen op vette shit!![]()
fishcale van ghost. zeer sterke cd!quote:De hiphop spoeling is dit jaar idd erg dun, weinig baanbrekends gehoord tot nu toe. Heb ' Reloaded' van Smif 'n Wessun nog gescoord, maar die viel ook erg tegen.
ik zag laatst op ebay een MF Doom & Ghostface Mixtapequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Straks eens even naar luisteren. En hoe zit dat eigenlijk met dat album van hem samen met MF DOOM? Iemand hier al iets van gehoord?
Ik ben wat nieuwe releases betreft trouwens erg benieuwd naar dat nieuwe album van Nas waarop Premier de producties volledig voor zijn rekening neemt (en of dat sowieso nog van de grond gaat komen). Niet dat ik een tweede Illmatic verwacht, maar stiekem hopen mag toch wel?
En er komt binnenkort een nieuw PUTS album uit, evenals een 2e album van Murs met 9th Wonder. Die laatste zou zelfs al uit kunnen zijn. Maar ach, meestal zijn het onverwachte albums die weten te verrassen.
Yo Cos!quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:58 schreef cosmick het volgende:
Hey AA,
Hoe staat 't leven!!!
[..]
Ik ook. Zal het nog goedkomen met hiphop? En mja, ik ben als Zwollenaar wel trots op Opgezwolle, maar ik heb er niet zoveel mee. 't Is allemaal wel leuk; vooral als ze rappen over de Sassepoort en alles; maar 't is niet echt mijn ding. Misschien word ik te oud haha!
Er is voorts teveel troep op de radio. De commercie had hiphop al volledig verpest, maar door die Opposite-rommel zou je bijna je volledige interesse in hiphop verliezen. Vooral omdat de media het als hiphop bestempeld! Iedere randdebiel denkt tegenwoordig rapper te zijn. Ik kon altijd lang teren op de goede oude tijd, maar op dit moment heb ik dat zelfs even gehad
die is leuk jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit naar de radio, dus ik stoor me er verder ook niet echt aan. Nieuwe PUTS is trouwens ook al een tijdje geleden gelekt, maar 'k vond hem eigenlijk maar bitter tegenvallen (-> prullenbak). De nieuwe Ugly Duckling cd vond ik in ieder geval een stuk leuker.
zit Arrow FM in de ether?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die is leuk jaze kwamen toch binnenkort naar nederland? of zijn ze al geweest?
luister ook nauwelijks radio, heb zo'n bandje waarmee je je mp3 of cd speler aan kunt sluiten in de autoerger me wel aan de onoriginaliteit als ik per ongeluk eens iets hoor (Black eyed peas met hun Misirlou heiligschennis
)
als ik radio luister dan is het arrow fm, hoor je af en toe nog wel eens original langskomen en bij die show met Gilles ofzo hoor je zelfs Quasimoto
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |