quote:Now I’m still trusted every day
People try to mess with Anastacia
Got another thing comin'
Cause I handle mine
And I thought I better let you know
Tribute gaat eigenlijk over Stairway to Heavenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Anton het volgende:
Valt Tenacious D. - Tribute (to the greatest song in the world) [die ze uiteraard zelf gemaakt hebben] ook in deze categorie?
Ik ontken heus niet dat ze het over zichzelf zingen hoor, probeer mijn post eerst maar eens te lezen. Ik gaf alleen wat info die misschien leuk is om te weten. Voor de rest zou ik met argumenten op je post in gaan, maar daar heb ik geen zin in, het moge duidelijk zijn dat ik meer weet over tenacious d dan heel dit forum samen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:17 schreef NiekL het volgende:
Waar slaat dat nog op. Heb je nooit naar de tekst geluisterd ofzo?
Het gaat helemaal niet over Stairway to Heaven.
Blah blah blah
ready freddyquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Crazy Little Thing called love wordt op een gegeven moment ook Freddie geroepen
Dat is toch een instrumentaal nummer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
Sunclub - Fiesta
Volgens mij gaat dat nummer meer over blowen en niet echt over de band zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef cappp het volgende:
Green Day - Green Day
Nee hoor, tenzij de Sunclub tig verschillende versies van Fiesta heeft gemaakt (ik ken persoonlijk alleen het nummer Fiesta '98, wat wel degelijk lyrics heeft). Ik heb me trouwens wel vergist, want dat nummer gaat niet over hunzelf. In het nummer 'Splash' lult er wel een of andere gast "Welcome tot the Sunclub", maar of je dat nou mee moet tellen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is toch een instrumentaal nummer?
eigenlijk wel, maar omdat de band er naar is vernoemd omdat ze soms hele dagen stoned waren leek het me wel redelijk biografischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nummer meer over blowen en niet echt over de band zelf
Precies, maar die zoeken we dan ook niet. Zie de vele voorbeelden in dit topic voor hoe het wél moet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef MLF het volgende:
moet je eens opletten dat de meeste liedjes met ik (I) beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |