Dat is toch een instrumentaal nummer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
Sunclub - Fiesta
Volgens mij gaat dat nummer meer over blowen en niet echt over de band zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef cappp het volgende:
Green Day - Green Day
Nee hoor, tenzij de Sunclub tig verschillende versies van Fiesta heeft gemaakt (ik ken persoonlijk alleen het nummer Fiesta '98, wat wel degelijk lyrics heeft). Ik heb me trouwens wel vergist, want dat nummer gaat niet over hunzelf. In het nummer 'Splash' lult er wel een of andere gast "Welcome tot the Sunclub", maar of je dat nou mee moet tellen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is toch een instrumentaal nummer?
eigenlijk wel, maar omdat de band er naar is vernoemd omdat ze soms hele dagen stoned waren leek het me wel redelijk biografischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nummer meer over blowen en niet echt over de band zelf
Precies, maar die zoeken we dan ook niet. Zie de vele voorbeelden in dit topic voor hoe het wél moet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef MLF het volgende:
moet je eens opletten dat de meeste liedjes met ik (I) beginnen
Da's niet wat TS bedoelt:quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:16 schreef super-muffin het volgende:
Mudhoney - Generation Spokemodel
[knip tekst]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef bukgeit het volgende:
De meeste muzikanten bezingen zichzelf, al is het maar en keer in hun carierre - maar meestal veel vaker. Het gaat hier om die gevallen waarin ze zichzelf bij naam noemen, in titel en/of songtekst.
Herzeleid. Eigenlijk bedoelde ik het nummer: Wollt ihr das bett in flammen sehen? Daar brullen ze regelmatig Rammstein doorheen.quote:
Zo nu en dan je eigen naam brullen is iets heel anders dan jezelf bezingen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef Balthar het volgende:
[..]
Herzeleid. Eigenlijk bedoelde ik het nummer: Wollt ihr das bett in flammen sehen? Daar brullen ze regelmatig Rammstein doorheen.
Daar heb je wel gelijk in, maar het klinkt wel een beetje zelfverheerlijkend.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en dan je eigen naam brullen is iets heel anders dan jezelf bezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |