abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36052279
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Aanpassen? Rekening houden met.
Ik vind een middelvinger onfatsoenlijk.
Rekening houden met?? we staan niet in een bus ofzo??? Als mevr niet capabel genoeg is om aan het verkeer deel te nemen moet ze gewoon opkrassen? Simpel en daar valt gewoon niet over te discussieren.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:57:25 #152
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36052390
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Aanpassen? Rekening houden met.
Ik vind een middelvinger onfatsoenlijk.
Wat vind jij wel een goede manier om het de betreffende mevrouw duidelijk te maken ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36052683
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wat vind jij wel een goede manier om het de betreffende mevrouw duidelijk te maken ?
Je zou ook vragend je schouders kunnen ophalen. Dat is een stuk minder onfatsoenlijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_36052717
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Een tvp in je eigen topic. Wat is het nut daarvan als ik vragen mag?
Hij is niet zo slim denk ik.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_36053008
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je zou ook vragend je schouders kunnen ophalen. Dat is een stuk minder onfatsoenlijk.
ten eerste vraag ik me af of dat vrouwtje dat uberhaubt wel ziet? ten tweede rijst de vraag wat dat vrouwtje nog ziet
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36054100
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:53 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Rekening houden met?? we staan niet in een bus ofzo??? Als mevr niet capabel genoeg is om aan het verkeer deel te nemen moet ze gewoon opkrassen? Simpel en daar valt gewoon niet over te discussieren.
ah kijk, de toon wordt weer anders. Mevrouw moet gewoon opkrassen. Goh, op pagina 1 waren ook allemaal van die kinderlijke opmerkingen. Roep ik dat het onfatsoenlijk gedrag is, is het 'iedereen' wel duidelijk. Lachen of niet, zo'n discussie.
geen
pi_36054242
quote:

[..]

Waarom moet ik het haar duidelijk maken? Ik hou rekening mee gezien ik door heb dat het hier om een oudere vrouw gaat dat ze een rare move kan maken en blijf afstand houden. Het laatste wat ik wil is omdat ik op tijd ergens wil zijn gehaast onverantwoorde beslissingen maken of anderen verkeersdeelnemers opjagen met als gevolg ergere dingen. En ik laat al helemaal niet een oudere vrouw met m'n middelvingers en knokkels zien dat ze (in mijn ogen) verkeerd bezig is. Dat vind ik onfatsoenlijk.
geen
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:47:04 #158
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36054292
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Waarom moet ik het haar duidelijk maken? Ik hou rekening mee gezien ik door heb dat het hier om een oudere vrouw gaat dat ze een rare move kan maken en blijf afstand houden. Het laatste wat ik wil is omdat ik op tijd ergens wil zijn gehaast onverantwoorde beslissingen maken of anderen verkeersdeelnemers opjagen met als gevolg ergere dingen. En ik laat al helemaal niet een oudere vrouw met m'n middelvingers en knokkels zien dat ze (in mijn ogen) verkeerd bezig is. Dat vind ik onfatsoenlijk.
Oh omdat ik dat toevallig zag dat het een bejaarde sufkut was, wil dat zeggen dat jij in alle situaties kan inschatten welk persoon er voor je op de weg rijdt ?
Dus wanneer het een man van middelbare leeftijd was had je hem van de weg geduwd ?
pi_36054436
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Oh omdat ik dat toevallig zag dat het een bejaarde sufkut was, wil dat zeggen dat jij in alle situaties kan inschatten welk persoon er voor je op de weg rijdt ?
Dus wanneer het een man van middelbare leeftijd was had je hem van de weg geduwd ?
Wacht even, je vraag was: Wat vind jij wel een goede manier om het de betreffende mevrouw duidelijk te maken
Dus je vraag ging over de betreffende mevrouw. Niet over 'alle situaties' en dus zeg ik ook niet dat ik in 'alle situaties' kan inschatten welk persoon er voor me rijdt. Dus even een stap terug hier graag.
geen
pi_36054486
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

ah kijk, de toon wordt weer anders. Mevrouw moet gewoon opkrassen. Goh, op pagina 1 waren ook allemaal van die kinderlijke opmerkingen. Roep ik dat het onfatsoenlijk gedrag is, is het 'iedereen' wel duidelijk. Lachen of niet, zo'n discussie.
Jij snapt het gewoon echt niet...... Ze moet idd gewoon opkrassen! Je gaat toch ook niet iemand zonder rijbewijs de weg op sturen?? Wanneer de rijkunsten van oudere mensen gaan afnemen en ze een gevaar gaan vormen voor de andere weggebruikers dan mogen ze van mij opkrassen ja!

Is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor je??
pi_36054545
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Jij snapt het gewoon echt niet...... Ze moet idd gewoon opkrassen!
En een pagina terug zeg je nog:
quote:
[quote]Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef Tim_G het volgende:
Ik bepaal dat niet en zeg ook niet dat ze niet op de weg mag.
En nu zeg je dat ze moet opkrassen? En dan roep je ook nog dat ik het niet snap????
Snap je het zelf allemaal nog wel?
geen
pi_36054550
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wacht even, je vraag was: Wat vind jij wel een goede manier om het de betreffende mevrouw duidelijk te maken
Dus je vraag ging over de betreffende mevrouw. Niet over 'alle situaties' en dus zeg ik ook niet dat ik in 'alle situaties' kan inschatten welk persoon er voor me rijdt. Dus even een stap terug hier graag.
en dan lul je weer om de directe vraag heen.........
pi_36054580
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Jij snapt het gewoon echt niet...... Ze moet idd gewoon opkrassen! Je gaat toch ook niet iemand zonder rijbewijs de weg op sturen?? Wanneer de rijkunsten van oudere mensen gaan afnemen en ze een gevaar gaan vormen voor de andere weggebruikers dan mogen ze van mij opkrassen ja!

Ze mogen van jou misschien wel opkrassen, maar ben jij ook bevoegd om de persoon in kwestie te laten opkrassen? Lijkt mij niet. Rest je onfatsoenlijk gedrag om op die manier de persoon duidelijk te maken dat ze moet opkrassen?
geen
pi_36054604
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en dan lul je weer om de directe vraag heen.........
Hij vraagt mij wat ik in de situatie met de betreffende vrouw zou doen. Ik antwoord daarop, en vervolgens trekt hij dat in het algemene? En vervolgens zeg jij dat ik om de directe vraag heen lul?
geen
pi_36054617
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

En een pagina terug zeg je nog:
[..]

En nu zeg je dat ze moet opkrassen? En dan roep je ook nog dat ik het niet snap????
Snap je het zelf allemaal nog wel?
ja, ik snap het nog wel maar jij hebt er blijkbaar flink wat moeite mee......

wat snap jij niet aan: Iemand die niet capabel genoeg is om aan het hedendaagse verkeer deel te nemen moet van de weg af? Jij komt verder alleen maar met randzaken aanzetten.........
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:56:40 #166
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36054648
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Maar je houdt er wel rekening mee dat jij zulke mensen ook meteen herkent in je betoog. Wat in principe inhoudt dat je constateert dat er meerdere van zulke figuren op de weg rondrijden, welke meestal 60+ zijn.

Waaruit ik weer kan concluderen dat jij er ook mee te maken hebt, maar je er niet aan stoort. Ik wel en ze komen veel te vaak voor.
Herkeuring sowieso en op het moment nog gewoon even een middelvinger. Als er iemand anders bij me id auto had gezeten had ik hem gevraagd zijn reet tegen het raam te drukken. Kijken hoe hard ze de weg af vloog.
pi_36054663
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Hij vraagt mij wat ik in de situatie met de betreffende vrouw zou doen. Ik antwoord daarop, en vervolgens trekt hij dat in het algemene? En vervolgens zeg jij dat ik om de directe vraag heen lul?
De directe vraag was hoe jij kan zien dat het een oud vrouwtje is....... Dat is hetgeen wat belangrijk is in deze situatie.
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:57:55 #168
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36054684
Ik vind je best irritant natte-flamoes.
pi_36054689
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef Tim_G het volgende:
ja, ik snap het nog wel maar jij hebt er blijkbaar flink wat moeite mee......

wat snap jij niet aan: Iemand die niet capabel genoeg is om aan het hedendaagse verkeer deel te nemen moet van de weg af? Jij komt verder alleen maar met randzaken aanzetten.........
Tim, ik heb op pagina 2 al aangegeven dat ik ook van mening ben dat er kritisch gekeken moet worden naar het rijgedrag van zulke personen. Maar ik heb daar meteen bij gezegd dat dit kritisch kijken niet via middelvingers en knokkels gaat.
geen
pi_36054707
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind je best irritant natte-flamoes.
Ja zo fucking wat? Wat had je verwacht bij het openen van een topic? Dat je alleen kontkussers in je topic kreeg?
geen
pi_36054732
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:54 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ze mogen van jou misschien wel opkrassen, maar ben jij ook bevoegd om de persoon in kwestie te laten opkrassen? Lijkt mij niet. Rest je onfatsoenlijk gedrag om op die manier de persoon duidelijk te maken dat ze moet opkrassen?
heej puntneus.....kap nou is met dat domme gelul en ga je moeder ajb weer vervelen.....

je begint vervelend te worden en je valt veelvuldig in de herhaling met je 'fatsoen'
pi_36054748
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Tim_G het volgende:

[..]

De directe vraag was hoe jij kan zien dat het een oud vrouwtje is....... Dat is hetgeen wat belangrijk is in deze situatie.
Ik quote de vraag nogmaals:
quote:
Hij vraagt mij dus hoe ik het de vrouw duidelijk zou maken. Dat is de vraag. De vraag is niet wat ik in het algemeen zou doen.
geen
pi_36054767
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef Tim_G het volgende:

[..]

heej puntneus.....kap nou is met dat domme gelul en ga je moeder ajb weer vervelen.....

je begint vervelend te worden en je valt veelvuldig in de herhaling met je 'fatsoen'
Ah, ik moet weg omdat ik het anders zie. Typisch...
geen
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:00:29 #174
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36054778
* ik stem voor dat we natte_flamoes negeren. Het is sowieso een kloon van een kutuser.

* radiostilte vanuit mijn kant richting hem
pi_36054800
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
* ik stem voor dat we natte_flamoes negeren. Het is sowieso een kloon van een kutuser.

* radiostilte vanuit mijn kant richting hem
*proest* goeie! Misschien stemt je vriendinnetje tim met je mee! nou jippie, heb je 2 mensen die me negeren. nou wauwie!
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')