abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36050450
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

adviessnelheid is 50. Ga jij wanneer het gevroren heeft en de weg spekglad is gewoon met een vaart van 50 op de weg? Het is dus adviessnelheid. Wanneer er een oude vrouw met een vaartje van 40 voor je rijdt dan is dat inderdaad irritant, maar hou gewoon je fatsoen. Dat laatste, daar gaat het mij om.
Adviessnelheid?? maak jij zelf de regels even?

als het vriest moet je je aanpassen aan het weer maar ik neem aan ( alheowel ik daar bij jouw niet vanuit moet gaan ) dat dat duidelijk is.........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:51:40 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36050453
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Terzijde: er is geen wettelijke minimum snelheid op een snelweg, je wordt inderdaad bij een snelheid van 50 resoluut van de weg getrokken, maar mijn vraag gaat over 50 km wegen.
Maar mijn punt is dat wanneer hinder je het verkeer niet? Zoals in mijn voorbeeld van de weg in mijn stad waar over het algemeen te hard wordt gereden is de max snelheid niet referentie. Dus wanneer iemand in een dikke porsche achter me zit te drukken omdat ie met 80 op de 50 km weg wil, ben ik dan de oude vrouw in dit verhaal?
Nee, want in dit voorbeeld hindert de porsche jou en zal bij constatering door de pliesie ook worden beboet.
Wanneer een oud vrouwtje op de snelweg echter 50 gaat rijden, is zij fout en hindert zij haar weggebruikers.

80 mag wel, daar de meeste vrachtwagens en aanhangers dit ook rijden en je prima achter deze wagens mag blijven hangen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:52:08 #128
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36050467
Het feit blijft dat je je aan de advies snelheid moet houden tenzij het echt niet anders kan, met gladheid bijvoorbeeld. Maar op een normale dag zonder gladheid en zonder duidelijk reden om langzamer te rijden is het dus 'verboden'. Je kan zelfs boetes krijgen voor het te langzaam rijden als ik het goed heb. Het gedrag van je middelvinger opsteken en de gebalde vuist is natuurlijk niet goed maar ik kan mij goed voorstellen hoe irritant het is als je makkelijk 80 kan rijden en er word maar 50-60 gereden.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_36050471
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik schrik me de punttieten
!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:58:20 #130
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36050629
Laf dat je niet durfde in te halen op die weg. Die paar bochtjes...pffff nou en!
Krekker is de bom!
pi_36050918
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:51 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Adviessnelheid?? maak jij zelf de regels even?

als het vriest moet je je aanpassen aan het weer maar ik neem aan ( alheowel ik daar bij jouw niet vanuit moet gaan ) dat dat duidelijk is.........
maar goed, ik blijf erbij dat het gebruik van middelvingers en knokkels naar een oude vrouw niet getuigt van fatsoenlijk gedrag.
geen
pi_36051051
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:07 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

maar goed, ik blijf erbij dat het gebruik van middelvingers en knokkels naar een oude vrouw niet getuigt van fatsoenlijk gedrag.
denk dat iedereen het daarmee eens is en dat dat nu niet het punt van de discussie is. Anders had de TS wel een topic geopend: Flikker op met je middelvinger stuk GTI tuig
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_36051145
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Tim_G het volgende:

[..]

denk dat iedereen het daarmee eens is en dat dat nu niet het punt van de discussie is. Anders had de TS wel een topic geopend: Flikker op met je middelvinger stuk GTI tuig
Het is me helemaal niet duidelijk dat 'iedereen' het daarmee eens is. Op pagina 1 was jij het met me niet eens gezien je reacties op mijn posts waarin ik aangaf dat topicstarter weinig fatsoen had. Ook topicstarter zelf gaf aan dat ik met mijn opmerkingen ernaast zat/zit. Dus begin nu niet ineens dat het iedereen wel duidelijk zou zijn dat het niet gebruik van fatsoen wel duidelijk is, want dat is het dus niet. Er wordt blijkbaar genoeg redenen gezocht om te laten zien dat het gedrag van topicstarter in zulke gevallen als dit o.k. is.
geen
pi_36051471
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Het is me helemaal niet duidelijk dat 'iedereen' het daarmee eens is. Op pagina 1 was jij het met me niet eens gezien je reacties op mijn posts waarin ik aangaf dat topicstarter weinig fatsoen had. Ook topicstarter zelf gaf aan dat ik met mijn opmerkingen ernaast zat/zit. Dus begin nu niet ineens dat het iedereen wel duidelijk zou zijn dat het niet gebruik van fatsoen wel duidelijk is, want dat is het dus niet. Er wordt blijkbaar genoeg redenen gezocht om te laten zien dat het gedrag van topicstarter in zulke gevallen als dit o.k. is.
maarja......jouw is meer niet duidelijk en het jouw proberen uit te leggen heeft klaarblijkelijk totaal geen nut!

Succes op de fiets knul!
pi_36051523
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef Tim_G het volgende:

[..]

maarja......jouw is meer niet duidelijk en het jouw proberen uit te leggen heeft klaarblijkelijk totaal geen nut!

Succes op de fiets knul!
Ik mag het niet anders zien?
geen
pi_36051619
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Jij komt met een berekening waarin je stelt dat als ik 6m vanaf een andere auto zit en dat als hij remt ik een remweg van 16 meter nodig heb om te stoppen en daardoor dus op mijn voorganger inrijdt. Maar die voorganger heeft OOK die remweg en zal niet direct stilstaan...... Daardoor heb ik meer tijd om te reageren en is de situatie een stuk minder gevaarlijk.......
Neeneeneenee......niet je remweg; daar had ik het niet over. Ik had het over je reactiesnelheid: als jij na 0,25 secondenreageert, ben je al 16 meter verder....oftewel zo goed als in je voorligger op zo'n moment...(ervanuitgaande dat jullie remweg even lang is).
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:31:42 #137
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36051642
TVP
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36051677
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:27 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik mag het niet anders zien?
Je wil het niet anders zien en dat is je probleem....... Er is in heel dit topic niemand te vinden die middelvingers goedkeurt. Wel wordt er gezegd dat het begrijpelijk is.....

Dat jij daar dan uit opmaakt dat men het goedkeurt?? Maar een beetje begrijpelijk lezen is jouw vreemd.
pi_36051694
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Er is in heel dit topic niemand te vinden die middelvingers goedkeurt.

Laat die vervloekte moffenmeid maar eens doorrijden.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:34:35 #140
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36051718
Ag natte-flamoes zit overal op te reageren, maar als je om argumenten of bewijs vraagt krijg je het toch niet. Met andere woorden, kansloos om op te reageren.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36051786
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Je wil het niet anders zien en dat is je probleem....... Er is in heel dit topic niemand te vinden die middelvingers goedkeurt. Wel wordt er gezegd dat het begrijpelijk is.....

Dat jij daar dan uit opmaakt dat men het goedkeurt?? Maar een beetje begrijpelijk lezen is jouw vreemd.
Ik zie zat mensen die het eens zijn met de grove openingsposts en van mening zijn dat bejaarde bestuurders van de weg moeten. Het lijkt er daardoor op dat eerder het gedrag van topicstarter wordt getolereert dan het gedrag van de oude vrouw, lijkt mij geen goede ontwikkeling dus ik geef flink tegengas.
geen
pi_36051788
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
TVP
Een tvp in je eigen topic. Wat is het nut daarvan als ik vragen mag?
pi_36051803
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ag natte-flamoes zit overal op te reageren, maar als je om argumenten of bewijs vraagt krijg je het toch niet. Met andere woorden, kansloos om op te reageren.
Ik heb op je posts bovenaan gewoon gereageerd.
geen
pi_36051837
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Neeneeneenee......niet je remweg; daar had ik het niet over. Ik had het over je reactiesnelheid: als jij na 0,25 secondenreageert, ben je al 16 meter verder....oftewel zo goed als in je voorligger op zo'n moment...(ervanuitgaande dat jullie remweg even lang is).
laat ik het zo zeggen..... heb in 3 jaar bijna 200.000 km gereden en vele malen op de rem moeten trappen doordat het 'ineens' stilstaat. Vooralsnog ( klop klop, ff afkloppen ) hebben zich er nog geen incidenten voor gedaan.

In die 0.25 sec ben ik idd 16 meter verder maar mijn voorganger is ook wel een aantal meter verder. Dus ik zit nog steeds niet op hem ( zal vast wel wat ingelopen zijn ).....

Nogmaals in theorie zal je gelijk hebben hoor.......alleen is het zo verrot dat de praktijk het vaak heel anders uitwijst
pi_36051880
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik zie zat mensen die het eens zijn met de grove openingsposts en van mening zijn dat bejaarde bestuurders van de weg moeten. Het lijkt er daardoor op dat eerder het gedrag van topicstarter wordt getolereert dan het gedrag van de oude vrouw, lijkt mij geen goede ontwikkeling dus ik geef flink tegengas.
Je hebt een oorzaak en dan een gevolg. Om het probleem op te lossen meot je de oorzaak aanpakken en dus deze oude vrouw aanspreken op haar rij gedrag. Dit kan op verschillende manieren........
pi_36051939
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Je hebt een oorzaak en dan een gevolg. Om het probleem op te lossen meot je de oorzaak aanpakken en dus deze oude vrouw aanspreken op haar rij gedrag. Dit kan op verschillende manieren........
Goedzo, dat zei ik een pagina terug ook al.
geen
pi_36051979
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:38 schreef Tim_G het volgende:
Nogmaals in theorie zal je gelijk hebben hoor.......alleen is het zo verrot dat de praktijk het vaak heel anders uitwijst
Uiteraard moet je die theorie ook niet al te letterlijk nemen. Niemand die exact in zijn auto berekent hoe ver hij achter zijn voorligger zit. Vandaar dat ze ook die 2 seconden regel hebben ingesteld, dat is veel makkelijker te bepalen. Alleen kan je met die theorie wel aantonen dat 10 meter veel en veels te kort is en bij lange na niet die 2 seconden haalt....
pi_36052074
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:42 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Goedzo, dat zei ik een pagina terug ook al.
nee.....jij zegt dat je je maar moet aanpassen aan dat oude vrouwtje...... en dat TS zich niet druk moet maken.

Ik zeg dat de TS zich best druk mag maken daarover en dat er verschillende manieren zijn om dat kenbaar te maken. Soms is een middelvinger in een bepaalde situatie best gepast........... dat jij dan helemaal over de zeik raakt en kreten als fatsoen erin gooit tja.....
pi_36052128
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Uiteraard moet je die theorie ook niet al te letterlijk nemen. Niemand die exact in zijn auto berekent hoe ver hij achter zijn voorligger zit. Vandaar dat ze ook die 2 seconden regel hebben ingesteld, dat is veel makkelijker te bepalen. Alleen kan je met die theorie wel aantonen dat 10 meter veel en veels te kort is en bij lange na niet die 2 seconden haalt....
Misschien is het handig om verschil in verkeerssituatie er ook in te betrekken. 2 sec afstand houden in de spits is geen doen. Op zondag middag is het geen probleem......
pi_36052139
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Tim_G het volgende:

[..]

nee.....jij zegt dat je je maar moet aanpassen aan dat oude vrouwtje...... en dat TS zich niet druk moet maken.

Ik zeg dat de TS zich best druk mag maken daarover en dat er verschillende manieren zijn om dat kenbaar te maken. Soms is een middelvinger in een bepaalde situatie best gepast........... dat jij dan helemaal over de zeik raakt en kreten als fatsoen erin gooit tja.....
Aanpassen? Rekening houden met.
Ik vind een middelvinger onfatsoenlijk.
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')