Ik ben het met je eens....het is ook irritant! Volgens mij is het ook al vaker gezegd...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet er niet een regel komen voor FMT'ers die wel een punt pakken, maar vervolgens geen vraag stellen, omdat ze direct weggaan?
Dat gebeurt steeds vaker. Ik vind dit een beetje irritant. Doe het dan zoals SoK, die weet alles, maar zegt gewoon niets![]()
PS: Ik bedoel dit als feedback, ik wil de nieuwelingen er niet op aan vallen. Maar ik denk dat meer mensen dit niet zo leuk vinden. Dus....in het vervolg alleen een vraag (goed) beantwoorden als je ook tijd hebt om een vraag te stellen?
goeie film, maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
lock, stock and two smoking barrels?
ik ken de OP uit mijn hoofdquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef latislos het volgende:
euhm, mag je nou wel of niet 2 x achter elkaar raden?
Sta ik daar ook op?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een zwarte lijst hoor
maar de criteria die ik hanteer vertel ik niet
(ik had vorige maand ook een keer een keertje overgeslagen zonder melding, gewoon vergeten)
sindsdien sta ik ook op mijn lijst
dit wordt natuurlijk best lastig als je gaat slapen.....dan moeten er 24/7 vragen gesteld worden..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sta ik daar ook op?
Zal me ook wel eens overkomen zijn.
De suggestie van Patch (punt intrekken als niet binnen een uur nieuwe vraag gesteld wordt) vind ik zo gek nog niet. Tenzij het erg lang duurt voordat het punt toegekend wordt natuurlijk.
Argg!! Kan niet... geen tv op t werk... Stomme baasquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef Sokolsky het volgende:
Da's er maar een. Ik moet er nog twee.
(Cecil B. DeMille dus)
ReSpawn: dan moet je de film gaan kijken
Een paar maar. 48 ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik weet dat Buster Keaton er ook in verschijnt. Die heeft ook films geregisseerd dacht ik.
dolle_hond +1quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
eric von stroheim
kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
haar aap.
Dat is hem.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:12 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
saving private ryan
Allemaal goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef Mark het volgende:
Yorick van Wageningen ofoz
Chronicles of Roddick en New World
Haha, da's goed bedacht. Ik sta er als het goed is ook op. Ik vergeet ook wel eens dat ik een antwoord heb gepost, of er eigenlijk al van uit ga dat het fout is. Dat kan iedereen gebeuren toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een zwarte lijst hoor
maar de criteria die ik hanteer vertel ik niet
(ik had vorige maand ook een keer een keertje overgeslagen zonder melding, gewoon vergeten)
sindsdien sta ik ook op mijn lijst
Ah, leg eens uit dan want ik begrijp 'm zelf niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat moest ik even 3 keer lezen!
Snap eerlijk gezegd niet dat ie nog open staat, zo bekendquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 't een Duitse film?
Precies. Maar soms heb je gewoon andere verplichtingen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Mark het volgende:
Soms duurt het ook wel lang voor een antwoord goedgekeurd wordt. Kan me voorstellen dat mensen dan afgehaakt zijn. Als ik een vraag open heb, probeer ik er bij te blijven tot ie beantwoord is en het punt gegeven
Inderdaad. Maar er altijd bijblijven is moeilijk als er al lang geen antwoorden zijn gepost. Dus dan gaat de vragensteller wat anders doen etc. etc.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Mark het volgende:
Soms duurt het ook wel lang voor een antwoord goedgekeurd wordt. Kan me voorstellen dat mensen dan afgehaakt zijn. Als ik een vraag open heb, probeer ik er bij te blijven tot ie beantwoord is en het punt gegeven
achquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik moet niet zoveel typen in mijn antwoorden.
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef dolle_hond het volgende:
das boot
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
De suggestie van Patch (punt intrekken als niet binnen een uur nieuwe vraag gesteld wordt) vind ik zo gek nog niet.
tuurlijk is het Kate niet...quote:
daarom niet, dat zie je toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |