Meer dan ik nodig had zelfsquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef ReSpawn het volgende:
Michael Rooker als Henry in Henry: Portrait of a serial killer
RIIIIIIIGGGSSS!!! toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Patch het volgende:
.....
![]()
Wat zei Danny Glover ook alweer in elke Lethal Weapon-film?
nee, ik doelde meer op een quote van 'm die ik ook graag nu wilde gebruiken...quote:
Natuurlijk.... vandaar ook dequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef Patch het volgende:
[..]
nee, ik doelde meer op een quote van 'm die ik ook graag nu wilde gebruiken...
(natuurlijk weet ik die quote...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach...
Your uppance will come!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:48 schreef ReSpawn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet het wel zeker...* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
sinds dat ik weet dat ik vader wordt, ben ik inderdaad stukken trager geworden, en niet alleen met FMTquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef RuneRose het volgende:
Ja, Patch wordt ook een beetje trager. Ik ben 'm al twee keer voor geweest.Normaal was hij altijd zo snel.
![]()
Nieuws voor mij!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:54 schreef Patch het volgende:
[..]
sinds dat ik weet dat ik vader wordt, ben ik inderdaad stukken trager geworden, en niet alleen met FMT
Niet Susan Sarrandon... Hmm... Ik had misschien de initialen wat zorgvuldiger uit moeten kiezen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef RuneRose het volgende:
Donald Sutherland en Susan Surrendon? Zo ja, zal ik dan nog een minuut of vijf wachten voor ik antwoord geef?![]()
Och, och. Die spelling.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:58 schreef Sheridana het volgende:
Sarandon!! Surrendon...sjonge jonge RR....
Omdat ik niet zorgvuldig ben geweest, moet ik dit punt wel toekennen... De volgende keer vraag ik hetzelfde, maar op een andere manierquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:58 schreef RuneRose het volgende:
a dry white season dus.
Dank je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:57 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Nieuws voor mij!![]()
Gefeliciteerd... Maar dat zal je al wel heel vaak hebben gehoord...
ga ik voor out of reachquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:35 schreef JelleS het volgende:
1: into the sun
2: on deadly ground
3: hard to kill
5: out for a kill
Ja, ik heb ze echt allemaal gezien. Alleen 4 weet ik niet. Dat moet dus een film zijn die ik niet gezien heb. The Glimmer Man, Half past dead of Out of reach? De laatste 2 klinken logischer, dus Half past dead op 4?
flauwquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef latislos het volgende:
[..]
ga ik voor out of reach
enk ben ff lunzen
En dat was 'm ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef latislos het volgende:
[..]
ga ik voor out of reach
enk ben ff lunzen
Moet er niet een regel komen voor FMT'ers die wel een punt pakken, maar vervolgens geen vraag stellen, omdat ze direct weggaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef latislos het volgende:
[..]
ga ik voor out of reach
enk ben ff lunzen
Ik ben het met je eens....het is ook irritant! Volgens mij is het ook al vaker gezegd...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet er niet een regel komen voor FMT'ers die wel een punt pakken, maar vervolgens geen vraag stellen, omdat ze direct weggaan?
Dat gebeurt steeds vaker. Ik vind dit een beetje irritant. Doe het dan zoals SoK, die weet alles, maar zegt gewoon niets![]()
PS: Ik bedoel dit als feedback, ik wil de nieuwelingen er niet op aan vallen. Maar ik denk dat meer mensen dit niet zo leuk vinden. Dus....in het vervolg alleen een vraag (goed) beantwoorden als je ook tijd hebt om een vraag te stellen?
goeie film, maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
lock, stock and two smoking barrels?
ik ken de OP uit mijn hoofdquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef latislos het volgende:
euhm, mag je nou wel of niet 2 x achter elkaar raden?
Sta ik daar ook op?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een zwarte lijst hoor
maar de criteria die ik hanteer vertel ik niet
(ik had vorige maand ook een keer een keertje overgeslagen zonder melding, gewoon vergeten)
sindsdien sta ik ook op mijn lijst
dit wordt natuurlijk best lastig als je gaat slapen.....dan moeten er 24/7 vragen gesteld worden..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sta ik daar ook op?
Zal me ook wel eens overkomen zijn.
De suggestie van Patch (punt intrekken als niet binnen een uur nieuwe vraag gesteld wordt) vind ik zo gek nog niet. Tenzij het erg lang duurt voordat het punt toegekend wordt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |