Cake - Frank Sinatraquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Billy Bragg - Rotting on remand
Ode aan ander muzikant(en)
I've got you under my skin.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Cake - Frank Sinatra
Frank Sinatra
Sjef van Oekel - Zuurkool Met Vette Jusquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef belsen het volgende:
[..]
I've got you under my skin.
Liedje over overmatig eten...
Johnny Cash - a satisfied mindquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sjef van Oekel - Zuurkool Met Vette Jus
Rijkdom
Rudi Carrell - Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Johnny Cash - a satisfied mind
geluk
Modest Mouse - Shit Luckquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Rudi Carrell - Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben.
Pech...
The Kinks - The money-go-round.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Modest Mouse - Shit Luck
Malversaties
En hoe ze het hebben aangevochten, erg leuk nummer.quote:Robert owes half to Grenville
Who in turn gave half to Larry
Who adored my instrumentals
And so he gave half to a foreign publisher
He took half the money, that was earned in some far distant land
Gave back half to Larry and I end up with half of goodness knows what
the white stripes - truth doesn't make a noisequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
The Kinks - The money-go-round.
Over hun toenmalige managementteam|:
[..]
En hoe ze het hebben aangevochten, erg leuk nummer.
Liedje over stilte...
The Kinks - Black Messiahquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Metal Molly - Orange
Heilige huisjes
Niet echt over godsdienst, maar wel supergeweldig...quote:
Nina Hagen - Gott ist Totquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet echt over godsdienst, maar wel supergeweldig...
Mando Diao - Sweet Jesus.
Godsdienst...
Jacques Brel - Mijn vlakke land.quote:
Aerosmith - Love In An Elevatorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef GinzaGirl het volgende:
Fluitsma en van Tijn-15 miljoen mensen
over een lift
Stars - Elevator love letterquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef GinzaGirl het volgende:
Fluitsma en van Tijn-15 miljoen mensen
over een lift
Foreigner - Cold as Icequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Aerosmith - Love In An Elevator
Prehistorie
Annie MG Schmidt - Een Stekkie Van De Fuchsiaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef GinzaGirl het volgende:
Limp Bizkit- I wanna fuck you like an animal (Hot Dog dus)
over een plant.
Me Plus Onequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Annie MG Schmidt - Een Stekkie Van De Fuchsia
Annie
99 Problemsquote:
Burning down the house.quote:
Love Is The Seventh Wavequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Burning down the house.
Sting (solo)...
Twilight Zonequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Love Is The Seventh Wave
Golden Earring
be my headquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Judy and the dream of horses
Flaming Lips
Carter the unstoppable sex machine - the final comedownquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jesus Built My Hotrod
Winnaars en verliezers
Ron sexsmith - not about to losequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Carter the unstoppable sex machine - the final comedown![]()
ik vind hem leuk dus: Winnaars en verliezers
Monty Python - Sit on my face and tell me that you love mequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ron sexsmith - not about to lose
seks
indochine - j'ai demandé è la lunequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Monty Python - Sit on my face and tell me that you love me![]()
de maan
don't let the sun go down on me van Elton John dacht ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
indochine - j'ai demandé è la lune
de zon
Fatihquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Neleos het volgende:
Don't Go Breaking My Heart met Kiki Dee
George Michael
young gunsquote:
planet earthquote:
Althia & Donna - uptown top rankingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Come back and stay
Een 'ander' nummer van een band die maar een hit had.
Dat is geen ander nummer dan hun hit hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Althia & Donna - uptown top ranking
Danny de Munk - Amsterdam, laat je niet kisten door zo'n zootje vandalistenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Althia & Donna - uptown top ranking
over een Europese hoofdstad
Stand my groundquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Danny de Munk - Amsterdam, laat je niet kisten door zo'n zootje vandalisten
Within Temptation
going nowherequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Talking Heads - Once In A Lifetime
Therapy?
led zeppelin - stairway to heaven (je kunt niet veel hoger....)quote:
Mylo - Destroy Rock 'n Rollquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef slaveloos het volgende:
[..]
led zeppelin - stairway to heaven (je kunt niet veel hoger....)
afbraak
sex pistols - holidays in the sunquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Mylo - Destroy Rock 'n Roll
Zomervakantie
The Vapors - Turning Japanese.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:47 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sex pistols - holidays in the sun
de orient
oei, verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is geen ander nummer dan hun hit he.
Paul Young heeft sowieso wel een stuk of tien hits gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
oei, verkeerd verstaan![]()
Ik dacht een andere groep met maar één hit.
Magazine - Permafrost.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
Overload (het eerste blijft het beste)
over suiker
Johnny Hoes - Friet met Mayonaisequote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Magazine - Permafrost.
...sugar's sweet some of the time...
Over jouw favoriete gerecht...
Bram Vermeulen - Rode wijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef placebeau het volgende:
the pogues - in heaven there is no beer
over wijn
Tim Hardin - If I Were A Carpenterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef ranja het volgende:
Dead kennedys - Too drunk to fuck
over werk
overwerk![]()
Rudy Trouve Sextet - Brand New Lovequote:
Another Day Full Of Dreadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:58 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Rudy Trouve Sextet - Brand New Love
Will Oldham/Bonnie 'Prince' Billy
Bootyliciousquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sugababes - Red Dress
Destiny's Child
Countdownquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
BootyliciousStevie
Lindsey Buckingham solo
Somethingquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:48 schreef ranja het volgende:
voor zover ik weet is Helter Skelter nooit een single geweest...
beatle single
Idd... verbijsterendquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef belsen het volgende:
Ik gooi er een nieuwe in, zo te merken weinig Steely Dan fans hier.
Midnight Rambler (liveversie op Get Yer Ya-Ya's Out!)quote:
Do It Againquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Midnight Rambler (liveversie op Get Yer Ya-Ya's Out!)
Steely Dan-single
Gelukkig, dat dan weer welquote:
Tombstone Shadowquote:Creedence Clearwater Revival
Strange Brewquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Gelukkig, dat dan weer wel
[..]
Tombstone Shadow
Cream
be my headquote:
Bob Marley & The Wailers - I Shot The Sheriffquote:
*kuch*quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailers - I Shot The Sheriff
over cowboys
Anastacia - Cowboys and kissesquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailers - I Shot The Sheriff
over cowboys
Hüsker Dü = Memory - Dianequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Anastacia - Cowboys and kisses
een spel
October swimmer.quote:
Lieden als Ton Lebbink, Attila The Stockbroker, Dorpsoudste de Jong, Rik van Boeckel, John Cooper Clarke, Patrik Ftitzgerald e.v.a. - punkers die gedichten 'voordroegen' (lees: de zaal in spuugden), was een rage zo'n 25 jaar geleden.quote:
Good Timesquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Lieden als Ton Lebbink, Attila The Stockbroker, Dorpsoudste de Jong, Rik van Boeckel, John Cooper Clarke, Patrik Ftitzgerald e.v.a. - punkers die gedichten 'voordroegen' (lees: de zaal in spuugden), was een rage zo'n 25 jaar geleden.
Maar doe maar wat anders dan:
Chic
Huggy Bear - Pansy Twistquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef ranja het volgende:
April March - Le Temps de l'amour 3 x woordwaarde
riot grrl
Bon Chic, Bon Genrequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Huggy Bear - Pansy Twist
Campag Velocet
Een jaar of 4, 5 geleden voor even the hippest band on the (britpop) block. Daarna pijlsnel afgedankt. Toch goeie band gebleven.quote:
The Light In Her Roomquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:25 schreef cafca het volgende:
[..]
When the Angels Play Their Drum Machines
Darren Hayman solo
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Silver Jews - Sometimes a Pony Gets Depressed
Van een artiest/band die je haat
Queens of the stone age - In my headquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef cafca het volgende:
[..]
George Michael - Faith
Slechtste nummer van je favoriete band/artiest
Leon Russell - It Takes A Lot To Laugh, It Takes A Train To Cryquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:36 schreef buzzer het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising
een doorrookte stem
Nick Cave (+een hoop vriendjes) - death is not the endquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Leon Russell - It Takes A Lot To Laugh, It Takes A Train To Cry
Bob Dylan Cover
Lost in your eyesquote:
Olivia Newton-John - Hopelessly devoted to youquote:
The Kinks - Money talks.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Olivia Newton-John - Hopelessly devoted to you
dat dit überhaupt in me opkomt!
Betalen
wie komt er met een liedje van het nageslacht...
Mariaquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef belsen het volgende:
The Kinks - Money talks.
Blondie (de band)...
Josef K - Sorry for Laughingquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Maria
meer ken ik ook niet![]()
triest
Jozef
kinky friedman and the texas jewboys - they aint making jews like jesus anymorequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Josef K - Sorry for Laughing
over Jezus
The Ruts - Jah Warquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef slaveloos het volgende:
[..]
kinky friedman and the texas jewboys - they aint making jews like jesus anymore
religie
Slayer - War Ensemblequote:
type ''O" negative - unsuccesfully coping with the natural beauty of infedlityquote:
Lowland Trio - Trouw niet voor je 40 bentquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:52 schreef slaveloos het volgende:
type ''O" negative - unsuccesfully coping with the natural beauty of infedlity
trouw
blink 182 - whats my age again?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Lowland Trio - Trouw niet voor je 40 bent
Leeftijd
Shakira - Underneath your clothesquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:59 schreef slaveloos het volgende:
blink 182 - whats my age again?
ondergoed
het gaat dan ook niet om associatie (snelheid), maar om jouw favoriete nummerquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef Tackleberry het volgende:
Christina Aguilera - Underneath your clothes
het spijt me dat dit als eerste in me opkomt...
Die stond er omdat ik te laat was. sorry dat ik de oorspronkelijke post niet doorgestreept liet staanquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:14 schreef Tackleberry het volgende:
Excuses voor het bedenkelijke niveau...
Oh dan interpreteer ik dit topic verkeerd, sorryquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef ranja het volgende:
het gaat dan ook niet om associatie (snelheid), maar om jouw favoriete nummer
en het is van Shakira trouwens, dat zou je moeten weten als je het zo goed vind![]()
Lloyd Cole and the commotions - perfect skinquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Shakira - Underneath your clothes
het spijt me dat dit als eerste in me opkomt...
huid
Rattlesnakesquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:24 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Lloyd Cole and the commotions - perfect skinprachtig nummer
Lloyd Cole (met of zonder commotions)
Black Magic Womanquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Rattlesnakes
Fleetwood Mac mk. 1 (dus met Peter Green)
Stone Temple Pilots - Plushquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Black Magic Woman
gezongen door Scott Weiland
alweer weinig animo; ik doe er zelf wel een, dan kunnen we verder:quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Starbright Boy
toegift op een live-album
toch Sweet Home Alabamaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
[..]
alweer weinig animo; ik doe er zelf wel een, dan kunnen we verder:
Lynyrd Skynyrd - Freebird (op 'Southern By The Grace Of God: Tribute Tour 1987')
Lynyrd Skynyrd
Pocahontas.quote:
Rezquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef GLO het volgende:
[..]
The Man Who Couldn't Afford To Orgy
Underworld
Is dat een bandquote:
Lambchop - You fucking sunny dayquote:
Bobby Goldsboro - Summer (The First Time)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Lambchop - You fucking sunny day
zomer
The Waterboys - Winter Winterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Bobby Goldsboro - Summer (The First Time)
winter
R.E.M. - Nightswimmingquote:
The Prodigy - Breath.quote:
voodoo peoplequote:
Out Of Spacequote:
toch The Rockafeller Skankquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
demons (feat. macy Gray)
fat boy slim
Gilbert O'Sullivan - A friend of minequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:28 schreef GLO het volgende:
[..]
toch The Rockafeller Skank
Gilbert O'Sullivan
Het Goede Doel - Vriendschap is een illusiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gilbert O'Sullivan - A friend of mine
vriendschap
white coatsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Het Goede Doel - Vriendschap is een illusie![]()
New Model Army
Get It On (Bang A Gong)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
pfffffff moeilijk.....
Days dan maar
T-Rex
Crazy Horsesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Mott the Hoople - All the Young Dudes
The Osmonds
Ik bedoelde eigenlijk Crazy Horse zonder ome Neil, maar goedquote:
One Meat Ballquote:Ry Cooder
Mag ik je dan het titelloze debuutalbum van Crazy Horse aanbevelen? Geweldige plaatquote:
Astrud Gilberto - The Girl From Ipanemaquote:Chan Chan
Zuid-Amerikaans
altered statequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Mag ik je dan het titelloze debuutalbum van Crazy Horse aanbevelen? Geweldige plaatoverigens hebben NY en CH meer platen samen gemaakt, die ken je toch ook wel?
[..]
Astrud Gilberto - The Girl From Ipanema
Sepultura
Adriano Celentano - L'Italiano veroquote:
Ruud Gullit & Revalation time - South Africa.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
Adriano Celentano - L'Italiano vero
Milaan
Paul Elstak - Rainbow To The Skyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef ranja het volgende:
Rotterdam Termination Source - Poing!
happy hardcore
Metrolikequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Paul Elstak - Rainbow To The Sky
Junkie XL
The Cure - Friday I'm in lovequote:
Arling & Cameron - W.E.E.K.E.N.D.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
The Cure - Friday I'm in love
Weekend
Is het trouwens verplicht om te associëren of had ik gewoon een totaal andere opgave kunnen neerzetten, zoals 'ijsberen'?
At this moment het enige wat onze nationale brulboei ooit heeft gezongen dat nog een béétje pruimbaar isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef bukgeit het volgende:
Arling & Cameron - W.E.E.K.E.N.D.
Marco Borsato
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Frollo het volgende:
had ik gewoon een totaal andere opgave kunnen neerzetten, zoals 'ijsberen'?
Raffaëlla - Right Here, Right Nowquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
At this moment het enige wat onze nationale brulboei ooit heeft gezongen dat nog een béétje pruimbaar is
Hier en nu
De Boegies - Chaoska weg met ultra.quote:
Twin Peaks tunequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:14 schreef belsen het volgende:
[..]
De Boegies - Chaoska weg met ultra.
Instrumentale televisietune...
Dat kan er maar een zijn: The A Teamquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:14 schreef belsen het volgende:
[..]
De Boegies - Chaoska weg met ultra.
Instrumentale televisietune...
Slade - Far far away.quote:
jammer, had ik de Rah Band kunnen 'droppen' ...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan er maar een zijn: The A Team
telefoongesprek
Clouds across the moon idd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Z het volgende:
[..]
jammer, had ik de Rah Band kunnen 'droppen' ...
Lou Reed - New York Telephone Conversationquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:35 schreef Z het volgende:
I Just Call to ...
Rah Band - Clouds across the moon!!!
telefoongesprek
New Model Army - Friday Mornquote:
Fed Waring & The Pennsylvanians - dry bones (bijna helemaal a capella...)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:57 schreef GLO het volgende:
[..]
New Model Army - Friday Morn
meer a capella
hee Z, wel quoten he
Elliott Smith - I didn't understandquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:09 schreef Z het volgende:
[..]
Fed Waring & The Pennsylvanians - dry bones (bijna helemaal a capella...)
Nog een A capellaatje
Osdorp Posse - Nazi Skinheadsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Elliott Smith - I didn't understand![]()
Nederhop
Cockney Rejects - Flares & slippers.quote:
Hun publiek vaak wel, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Cockney Rejects - Flares & slippers.
Alhoewel dat ook niet echt nazi was...laat ze het maar niet lezen.
Minor Threat - Straight Edge het ultieme straight edge-nummer...quote:Straight edge...
Maillion - Fugaziquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Hun publiek vaak wel, dus wat dat betreft...
[..]
Minor Threat - Straight Edge het ultieme straight edge-nummer...
Fugazi
Tony Bass - Lollo Brigidaquote:
they might be giants - bangs (I'm only holding your hands, so I could look at your bangsquote:
they might be giants - Nothing's Gonna Change My Clothesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
they might be giants - bangs (I'm only holding your hands, so I could look at your bangs)
they might be giants
claw boys claw - teenage heartattack she wears black leather pants, high healed shoesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
they might be giants - Nothing's Gonna Change My Clothes
hoge hakken
btw leuke muziek dat tmbg
The Shorts - Comment ca vaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
claw boys claw - teenage heartattack she wears black leather pants, high healed shoes
korte broeken
Bohemian like youquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Kitty Contana - Porn car.
The Dandy Warhols...
Simon and Garfunkel - Bright Eyesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bright eyes - true blue
Brigt eyes
Dat staat er niet, dus in dat geval mogen alle associatiesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef placebeau het volgende:
ja, zeg, de groep bright eyes natuurlijk.
dit is niet het associatietopicquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dus in dat geval mogen alle associaties
Da da da.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel - Bright Eyes
trio
Haligh, Haligh, A Lie, Halighquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Da da da.
Hij heeft gelijk, maar got him back...
De band Bright Eyes...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Haligh, Haligh, A Lie, Haligh
Barry Manilow
James Brown is dead van LA Style.quote:
Dat was ooit acid, dan denk ik...quote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef DaveM het volgende:
[..]![]()
valt dat tegenwoordig onder acid house? ik dacht meer eurohouse oude stijl
2 Unlimited - Get Ready For Thisquote:Op zondag 26 maart 2006 10:53 schreef belsen het volgende:
[..]
James Brown is dead van LA Style.
Eurohouse.
Paralyzedquote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wild Man Fischer - Merry-Go-Round
Legendary Stardust Cowboy
The Chaps - Rawhidequote:Op maandag 27 maart 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Wonder Stuff - The Size Of A Cow
Cowboys
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef placebeau het volgende:
* WELKOM BIJ HET JOUW FAVORIETE NUMMER VAN-TOPIC *
Wat nu als ik geen antwoord kan geven?
Als het topic meer dan, laten we zeggen, 2 uur stil ligt, mag iemand een nieuwe artiest opgooien, om te voorkomen dat het topic vast loopt.
Pink Floydquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:40 schreef belsen het volgende:
Ik gooi er een nieuwe in, zo te merken weinig Steely Dan Dave Matthews-fans hier.
Scream thy last scream.quote:
Apples And Orangesquote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Scream thy last scream.
Pink Floyd, terug...
Get this party started.quote:
Lesley Gore - It's My Partyquote:Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Get this party started.
Foute hit om de party the starten...
André Hazes - Het Laatste Rondjequote:Op maandag 27 maart 2006 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Lesley Gore - It's My Party![]()
als het feest ten einde loopt...
The Bar-Kays - Soul Fingerquote:Op maandag 27 maart 2006 22:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
André Hazes - Het Laatste Rondje
Floorfiller
I've been loving you too longquote:Op maandag 27 maart 2006 22:31 schreef GLO het volgende:
[..]
The Bar-Kays - Soul Finger
Otis-die-dood-is
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:23 schreef cafca het volgende:
[..]
I've been loving you too long
Aretha Franklin
1970.quote:
Homocide.quote:
check asso-spelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Homocide.
Veel meer ken ik overigens ook niet.
The Libertines...
Angel, Won't You Call Me?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
check asso-spel![]()
Death on the Stairs
Decemerists
Danny Cohen - Coffe is evilquote:
Teachersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
Danny Cohen - Coffe is evil
Leonard Cohen
the piano has been drinkingquote:
Kinky Afroquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef slaveloos het volgende:
[..]
the piano has been drinking
the happy mondays
Jackson and his Computer Band - TV Dogsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Fear (Is A Man's Best Friend)
over honden
Mud - The Cat Crept Inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:46 schreef Z het volgende:
[..]
Jackson and his Computer Band - TV Dogs
Over katten
Read About Seymourquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef ranja het volgende:
Belinda Carlisle - Runaway Horses
Swell Maps
A bird of prey vanishses into a bright blue cloudless sky al is het alleen maar om de titelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Still Life In Mobile Homes
David Sylvian
Toy Dolls - Queen Alexandra road is where she'd said she'd be but was she there to meet me??? No chance!quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:24 schreef cafca het volgende:
[..]
A bird of prey vanishses into a bright blue cloudless sky al is het alleen maar om de titel
nummer met een lange titel
The Smiths - Askquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:57 schreef ranja het volgende:
Kirsty MacColl - There's a guy works down the chip shop swears he's Elvis
korte titel
Walkabouts - Sweet Revengequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
The Smiths - Ask
She Wants Revenge
The Offspring - Kill the presidentquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Walkabouts - Sweet Revenge
vrede was nog nooit zo ver weg
John Lennon - Give peace a chancequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
The Offspring - Kill the president
Love, peace and happiness
Neil Young - Pardon My Heartquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
John Lennon - Give peace a chance
mooi vals is niet lelijk
Ehm..She wants revenge is dus een bandquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
Walkabouts - Sweet Revenge
vrede was nog nooit zo ver weg
Clap Your Hands Say Yeah - In This Home On Icequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Neil Young - Pardon My Heart
lelijk vals is niet mooi
Neighbourhood #2quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Clap Your Hands Say Yeah - In This Home On Ice
The Arcade Fire
Death cab for cutie - Title & registrationquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:26 schreef Flibble het volgende:
[..]
Neighbourhood #2
Death cab for cutie
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ehm..She wants revenge is dus een band![]()
En nog niet eens zo'n heel erg obscure, dacht ik toch.
The A's - 5 minutes in a hero's lifequote:Op donderdag 30 maart 2006 07:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Death cab for cutie - Title & registration
onbekend maakt onbemind
Poppi UK - Kitty gone to heaven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:11 schreef cafca het volgende:
[..]
The A's - 5 minutes in a hero's life
Obscure Post-Punk / Wave
Killing Joke - Darkness before dawnquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Poppi UK - Kitty gone to heaven.
Obscure Post-Punk / Wave...
The Clash - White riot.quote:
Nirvana - Serve the Servantsquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef belsen het volgende:
[..]
The Clash - White riot.
Grungerock.
Breaking the habitquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Kryptonite - 3 doors down was best wel leuk
Linkin' Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |