Cake - Frank Sinatraquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Billy Bragg - Rotting on remand
Ode aan ander muzikant(en)
I've got you under my skin.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Cake - Frank Sinatra
Frank Sinatra
Sjef van Oekel - Zuurkool Met Vette Jusquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef belsen het volgende:
[..]
I've got you under my skin.
Liedje over overmatig eten...
Johnny Cash - a satisfied mindquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sjef van Oekel - Zuurkool Met Vette Jus
Rijkdom
Rudi Carrell - Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Johnny Cash - a satisfied mind
geluk
Modest Mouse - Shit Luckquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Rudi Carrell - Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben.
Pech...
The Kinks - The money-go-round.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Modest Mouse - Shit Luck
Malversaties
En hoe ze het hebben aangevochten, erg leuk nummer.quote:Robert owes half to Grenville
Who in turn gave half to Larry
Who adored my instrumentals
And so he gave half to a foreign publisher
He took half the money, that was earned in some far distant land
Gave back half to Larry and I end up with half of goodness knows what
the white stripes - truth doesn't make a noisequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
The Kinks - The money-go-round.
Over hun toenmalige managementteam|:
[..]
En hoe ze het hebben aangevochten, erg leuk nummer.
Liedje over stilte...
The Kinks - Black Messiahquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Metal Molly - Orange
Heilige huisjes
Niet echt over godsdienst, maar wel supergeweldig...quote:
Nina Hagen - Gott ist Totquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet echt over godsdienst, maar wel supergeweldig...
Mando Diao - Sweet Jesus.
Godsdienst...
Jacques Brel - Mijn vlakke land.quote:
Aerosmith - Love In An Elevatorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef GinzaGirl het volgende:
Fluitsma en van Tijn-15 miljoen mensen
over een lift
Stars - Elevator love letterquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef GinzaGirl het volgende:
Fluitsma en van Tijn-15 miljoen mensen
over een lift
Foreigner - Cold as Icequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Aerosmith - Love In An Elevator
Prehistorie
Annie MG Schmidt - Een Stekkie Van De Fuchsiaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef GinzaGirl het volgende:
Limp Bizkit- I wanna fuck you like an animal (Hot Dog dus)
over een plant.
Me Plus Onequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Annie MG Schmidt - Een Stekkie Van De Fuchsia
Annie
99 Problemsquote:
Burning down the house.quote:
Love Is The Seventh Wavequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Burning down the house.
Sting (solo)...
Twilight Zonequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Love Is The Seventh Wave
Golden Earring
be my headquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Judy and the dream of horses
Flaming Lips
Carter the unstoppable sex machine - the final comedownquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jesus Built My Hotrod
Winnaars en verliezers
Ron sexsmith - not about to losequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Carter the unstoppable sex machine - the final comedown![]()
ik vind hem leuk dus: Winnaars en verliezers
Monty Python - Sit on my face and tell me that you love mequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ron sexsmith - not about to lose
seks
indochine - j'ai demandé è la lunequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:52 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Monty Python - Sit on my face and tell me that you love me![]()
de maan
don't let the sun go down on me van Elton John dacht ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
indochine - j'ai demandé è la lune
de zon
Fatihquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:02 schreef Neleos het volgende:
Don't Go Breaking My Heart met Kiki Dee
George Michael
young gunsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |