quote:
Waarom ga je er vanuit dat ik op Lupa wíl lijken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar om toch een beetje op Lupa te lijken
Ja, weet ik veel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Waarom ga je er vanuit dat ik op Lupa wíl lijken?
Ha! Ha! Ha!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.! Het was gewoon allemaal een grapje!
En in grapjes kloppen wel vaker dingen niet!
Neen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Heb jíj Man on the Moon al gezien?![]()
Nou ja, onschuldiger dan iemand die anale avonturen heeft in het weekend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anale avonturen dit weekend? Nee.
Maar wat was je beeld dan?
Vanavond. Veronica. 20.30.quote:
Ik bén ook best onschuldig hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, onschuldiger dan iemand die anale avonturen heeft in het weekend.
Ik zal even de rest van de gids checkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanavond. Veronica. 20.30.
Je móét kijken.![]()
quote:
Gossie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
En helemaal als ze niksans icon jatten.!
Er was hier al een keer tijdelijk zo'n SHO-newbie die de oude avatar van niksan had gejat!![]()
Ik was toen helemaal van mijn à propos!!!
Ligt eraan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
Bupie wil jij wat voor me doen?!?!??!?! [enzo ]
quote:
Tsja, BHFH...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
de ONM TT aanpassen... één of andere newbie heeft mij een te hoog breezergehalte
nieuwe TT is: ONM #167 was bijna verzopen
![]()
quote:[ONM]# 167 , Eimer en Kyra , het nieuwe liefdespaar??
yep, maar dát slaat nergens opquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, hij geeft zelf aan dat de titel gewijzigd mag worden.
Maar wel in dit:
Ja, nou!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, maar dát slaat nergens op
en hij is nieuw enzo, en hij is een hij, dus naar wie wil je luisteren [afbeelding]
ja wat is dát nou weer?!?quote:
grrrrrrquote:Het is de TT van iemand anders die je gewijzigd wil zien. En dat doe ik niet zomaar als 'gastmod'.![]()
BHFH @ Fok!wikiquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat is dát nou weer?!?![]()
[..]
grrrrrr![]()
![]()
Handig he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
er gaat plots [b[een wereld voor me open[/b]: zo veel info daar![]()
Noem eens een paar dingen waar je nog geen weet van had?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
er gaat plots een wereld voor me open: zo veel info daar![]()
nou om te beginnen blijkt bhfh een fenomeen te zijn, terwijl ik 'm als een irritante newbie beschouwdequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem eens een paar dingen waar je nog geen weet van had?.
Ik heb buiten gezeten (in de zon) in mijn lunchpauze vandaag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
er stond hier net een ijscoboer in de straat
waar haalt die man 't enthousiasme vandaan.......
ik heb gezwommenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef Airelle het volgende:
Ik heb buiten gezeten (in de zon) in mijn lunchpauze vandaag.
Ik heb niet gespijbeld, terwijl ik dat wél van plan wasquote:
ik heb niet meer gespijbeld sinds 1998!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niet gespijbeld, terwijl ik dat wél van plan was.
Whaha.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb niet meer gespijbeld sinds 1998!!![]()
het wordt wel weer 's tijd eigenlijk
pfft daar speelt Johnny Depp niet eens in meequote:
Nee, gelukkig niet. Hij past helemaal niet thuis in die film.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
pfft daar speelt Johnny Depp niet eens in mee
Ga dan kijken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Hij past helemaal niet thuis in die film.
Ja waar ligt dat dan aan Johnny of de film.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Hij past helemaal niet thuis in die film.
precies, en laat ons lekker met rustquote:
Aan Johnny.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja waar ligt dat dan aan Johnny of de film.
Ik kijk al.quote:
Ik al drie keer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Copycat het volgende:
BhFH is cool!
En ik heb Man on the Moon al twee keer gezien, dus ik mag door de film heen praten!
Ja, en?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, en laat ons lekker met rust
oh en for your info: ik héb 'm braaf op 8 gezet..... krijg ik eenElvis-immitatie
![]()
hij kan niet schrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Copycat het volgende:
BhFH is cool!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
hij kan niet schrijven![]()
maar goed, ik zal niet meer over 'm zeuren, nu ik weet dat we 't over 'n soort van levende legende hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |