Die is wel héél erg "quote:
Ja, die zin is ook al gerecycleerd geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Die grap is nog afgezaagder dan het been van het Meisje van Nulde.
1x pas.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, die zin is ook al gerecycleerd geweest.![]()
![]()
Jongens, het is wel degelijk zomer hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
er stond hier net een ijscoboer in de straat
waar haalt die man 't enthousiasme vandaan.......
Joh, het was best lekker weer in de zon.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
Bij mn vriend komt ie al weken langs, kennelijk kopen er dus mensen ijsquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
Lupa The Second.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mn vriend komt ie al weken langs, kennelijk kopen er dus mensen ijs
het was om half zeven, er was geen zon meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Joh, het was best lekker weer in de zon.![]()
Jammer dat ik de hele dag binnen heb moeten zitten.![]()
Als je binnen zit lijkt dat wel zo jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jongens, het is wel degelijk zomer hoor.![]()
![]()
IJsquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mn vriend komt ie al weken langs, kennelijk kopen er dus mensen ijs
Oh.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was om half zeven, er was geen zon meer
Duh. IJs.quote:maar dat maakte voor de Haagse kindertjes blijkbaar niet uit, hij had klantjes zat
Ik heb onze anale avonturen van het afgelopen weekend toch niet verteldquote:
Nee, houden zo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb onze anale avonturen van het afgelopen weekend toch niet verteld
Niet zeuren danquote:
Maar om toch een beetje op Lupa te lijken, mag je best je naaktfoto's in het fotoboek posten, hoor.quote:
In een bosrijke omgeving!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Maar om toch een beetje op Lupa te lijken, mag je best je naaktfoto's in het fotoboek posten, hoor.
Ze zijn er wel geweest dus?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb onze anale avonturen van het afgelopen weekend toch niet verteld
Ik lijk niet zo op Lupa... beetje verschil qua cupmaat enzo en algehele maatquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar om toch een beetje op Lupa te lijken, mag je best je naaktfoto's in het fotoboek posten, hoor.
Anale avonturen dit weekend? Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze zijn er wel geweest dus?M'n beeld van MissBliss, wat doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |