Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Soep SCHenk je niet maar SCHep je.
We hebben alleen Bruine Bonensoep op voorraad.
Ik heb van een Engels instituut medicijnen er tegen gehad, dus dat zal wel goed zitten.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Sufferd. Die soep had allang opgehokt moeten zijn, wil je Eilanden dood?![]()
Wees blij dat ik niet om blauwe konijnensoep vroegquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij trapt er nog in ook.
Nee heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
nog mensen die ook mee gaan doen in de vrijerol bij MrBookmaker?
aanmelden bij unibet, pokerclient downloaden en dan kun je gewoon bij multitable tournaments gewoon freeroll aanklikkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee heb ik geen tijd voor
Iemand moet mij trouwens eens uitleggen hoe dat werkt dat freerollen dan doe ik een keertje mee![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef clauwheee het volgende:
Ach man stelletje mietjes, ik heb gisteren nog kippensoep gehad en leef ook nog.
binnenkort maar een keer kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aanmelden bij unibet, pokerclient downloaden en dan kun je gewoon bij multitable tournaments gewoon freeroll aanklikken
Maar jij bent dan ook een echte macho macha!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef clauwheee het volgende:
Ach man stelletje mietjes, ik heb gisteren nog kippensoep gehad en leef ook nog.
Bikkelientjequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een echte macho macha!
Oermens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef clauwheee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |