Hoe was je hier trouwens op de hoogte van als niet voetbal-fan? (of ben je dat wel)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoopte heel stiekum dat het meisje toch nog...Ik vind dit zo erg, ze heeft al zo lang gestreden en dit weekend dacht ik nog 'ik hoop dat ze het redt' en dan toch niet.
Ajax - Inter Milan staat hier ook op hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
Hoe was je hier trouwens op de hoogte van als niet voetbal-fan? (of ben je dat wel)
Ok sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ajax - Inter Milan staat hier ook op hoorIk heb een man in huis en voetbal interesseert me niet zo, maar een ziek meisje dat trek ik me wel aan.
Precies! Mooier dan dit kan het niet gezegd worden!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Op dit soort momenten is het voetbal echt bijzaak....
idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef Domenica het volgende:
[..]
Precies! Mooier dan dit kan het niet gezegd worden!![]()
Wens ook iedereen die daarbij betrokken is veel sterkte toe!
Op dit moment even niet nee!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd.
Handsbal of niet, uitgeschakeld of niet, degradatie of niet....dat is toch allemaal niet meer belangrijk als je het bericht over het overlijden van de kleine Anouk hoort.
![]()
Alfred en de Familie Schreuder, veel sterkte in deze moeilijke periode.
Sluit ik me helemaal bij aan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voelde me kut na de uitschakeling van Ajax tegen Internazionale, na thuiskomst las ik dit nieuws en wat maakt die fuckin' CL dan uit? Ajax krijgt vast nog weleens een kans, Anouk Schreuder niet.
Een kind hoort zijn/haar ouders te begraven en niet andersom.
Hebben we dat spandoek nou meegenomen na RKC - FC Den Bosch, of hadden we het laten hangen? In het eerste geval stel ik voor dat we het vrijdag weer ophangen.quote:
ja, in de krant stond dat Anouk helemaal opleefde toen ze de beelden zagquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:39 schreef jna het volgende:
Na zo'n lang gevecht toch verloren, verschrikkelijk.
Hopelijk heeft ze nog wat meegekregen van de actie afgelopen Zondag.
Voelde me juist blij na de uitschakling van de neuzen, heb dat vanmorgen nog gepost, dat m'n dag hierdoor al niet meer stuk kon, maar zoiets veranderd dat gevoel wel radicaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voelde me kut na de uitschakeling van Ajax tegen Internazionale, na thuiskomst las ik dit nieuws en wat maakt die fuckin' CL dan uit? Ajax krijgt vast nog weleens een kans, Anouk Schreuder niet.
Ik kan het niet beter verwoorden. Dit is heel erg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voor iedereen sterkte !quote:De trein naar het hiernamaals
die heeft coupe's genoeg.
Die trein heeft nooit vertraging,
maar komt altijd te vroeg
Laten hangen volgens mij....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hebben we dat spandoek nou meegenomen na RKC - FC Den Bosch, of hadden we het laten hangen? In het eerste geval stel ik voor dat we het vrijdag weer ophangen.
enig idee of hij nog ergens op internet terug te vinden is? niet gezienquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef BoNi het volgende:
Zondag tijdens de indrukwekkende documentaire bij Talpa al kippenvel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |