Eensch. Helaas is de wereld niet altijd even eerlijk. 6 jaar is natuurlijk veel te vroeg, maar ja, was haar bestaan met een hersentumor nog leven te noemen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Verschrikkelijk. 6 Jaar!
John Bosman geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef thaleia het volgende:
Wat droevig....
Ik moet hierdoor ineens denken aan die oud-voetballer die z'n twee kinderen in 'n auto-ongeluk verloor, wie was dat ook alweer? Was 'n PSV-er geloof ik, hij heeft een jaar ofzo geleden een boek geschreven
Michel Boerebach met "Nooit meer Zaterdag".Mooi boek.Dan realiseer je je pas dat er meer in 't leven is dan alleen voetbal....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef thaleia het volgende:
Wat droevig....
Ik moet hierdoor ineens denken aan die oud-voetballer die z'n twee kinderen in 'n auto-ongeluk verloor, wie was dat ook alweer? Was 'n PSV-er geloof ik, hij heeft een jaar ofzo geleden een boek geschreven
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Michel Boerebach met "Nooit meer Zaterdag".Mooi boek.Dan realiseer je je pas dat er meer in 't leven is dan alleen voetbal....
Idd voetbal lijkt misschien belangrijk als alles goed gaat, maar met zulke momenten zie je dat het eigenlijk helemaal niks voorstelt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef footbal_lad het volgende:
Michel Boerebach met "Nooit meer Zaterdag".Mooi boek.Dan realiseer je je pas dat er meer in 't leven is dan alleen voetbal....
quote:Terwijl de knuffels vanaf de tribunes neerdaalden op het veld, sprak Alfred Schreuder op de middenstip tijdens de rust van Feyenoord-RKC een dankwoord uit. De middenvelder, die zware tijden doormaakt vanwege zijn ernstig zieke dochtertje Anouk, was zichtbaar onder de indruk van de enorme steun die hij en zijn gezin kregen in de vorm van knuffels, kaarten, tekeningen, mails en creatieve steunbetuigingen als bijvoorbeeld zelfgemaakte schilderijen. ‘Het is prachtig wat jullie hebben gedaan’, zei Schreuder, die alle verzamelde spullen symbolisch in ontvangst nam uit handen van Ben Wijnstekers en Wim Jansen.
Nee klopt het staat bijna nergens, niet dat je daar op zit te wachten maar het moet toch bekend gemaakt worden om Alfred en fam te steunen ....en nu even rustquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Verschrikkelijk nieuws![]()
Dit weekend kreeg hij nog een megaberg knuffels voor haar
(ik kan trouwens niets vinden op nu.nl oid)
Ik weet niet hoe betrouwbaar de volgende site is, maar toch...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
...ik wil niet heel lullig doen of zo, maar zowel nu.nl, feyenoord.nl en voetbalinternational (waar het laatste nieuws van 19:47 is) melden niets. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets naar buiten wordt gebracht als het niet 100% zeker is, maar toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |