De Yanmar 879 cc motor is vrij algemeen gebruikt, dus ik had keus zat. ik ben vor degen met de leukste plaatjes gegaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
ik had deze verwacht
[afbeelding]
YANMAR 15hp Series met 879 cc
Boh dat gaat een geile wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
Nog minder dan 100 SC's en ik kan m'n moeders Corsa gebruiken voor de OP
973 cm3
Oh men! ik heb die spange kont zelfs volgeladen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt oog-in-oog gestaan met dat geile racemonster eh![]()
En gewoon zonder problemen dezelfde ultieme prestaties leveren ehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh men! ik heb die spange kont zelfs volgeladen! [afbeelding]
Alsof het niets is iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En gewoon zonder problemen dezelfde ultieme prestaties leveren eh![]()
Als je in een sportieve bui bent druk je zelf het knuppetje even in de + en de -quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opel![]()
![]()
![]()
Bij autoweek staat ook "semi-automaat"
Vraag me af wat er zo semi aan is
Neh het knuppeltje gaat sneller dan gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je in een sportieve bui bent druk je zelf het knuppetje even in de + en de -waarna hij pas na 3 seconde iets uitvoert..
Trackdays
Da's idd van een koude kermis thuis komen ja in z'n Corsa'tjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh het knuppeltje gaat sneller dan gewoon
En de eerste keer dat moeders erin reed.... M'n pa had gewoon gezegd dat ze een nieuwe auto kreeg met automaat, dus zij stapt in, alles mooi enzo, gaat cruisen, maar had verwacht dat het net zo'n automaat zou zijn als bij de Volvo
Viel dat even tegen
WOW!! wel 19 minuten overwerk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef vlad het volgende:
kutstagaires
![]()
nu pas naar huis omdat hij de boel verneukt heeft![]()
en wie is er mooi om half 5 vandoor gegaan omdat hij een bus moest hebben?![]()
ik ben niet vrolijk maar mag wel naar huis nu![]()
![]()
daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
WOW!! wel 19 minuten overwerk?BELACHELIJK
inderdaad, een echte held werkt gewoon van 5:00 tot 22:00quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
WOW!! wel 19 minuten overwerk?BELACHELIJK
Dan bel je zn stagebegeleider op om te vertellen dat het een kutkneus, en vraag je hem waarom hij je met een incapabel stuk stront op hebt gescheept.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef vlad het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om.wordt vaak genoeg 6 uur en daar hoor je me niet over klagen
hoort erbij.
waar ik over klaag is dat ik de bende van die stagaire moet opruimen/klaar maken en dat hij onderwijl er mooi vandoor gaat om half 5. dat vind ik gewoon streken, ook omdat hij smorgens pas om een uur of 9 begint omdat hij anders te vroeg z'n nest uit moet.
daar klaag ik om![]()
En je mist dan ook nog bijna 150 pk bij zo'n overstapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's idd van een koude kermis thuis komen ja in z'n Corsa'tje
dan ben je geen held maar canadeesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, een echte held werkt gewoon van 5:00 tot 22:00
En dan haalt hij z'n stage niet, waardoor hij een extra stage moet lopen en dus nog een jaar extra moet studeren....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan bel je zn stagebegeleider op om te vertellen dat het een kutkneus, en vraag je hem waarom hij je met een incapabel stuk stront op hebt gescheept.
Ah. PeuRac is een Canadeesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef vlad het volgende:
[..]
dan ben je geen held maar canadees![]()
in canada zijn lange werkdagen heel gewoon. van smiddags 1 tot snachts 3 uur verhuizen enzoen daar zijn ze veel socialer vind ik. helpen ze mekaar sneller enzo
Ja dat had je er niet bij verteldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef vlad het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om.wordt vaak genoeg 6 uur en daar hoor je me niet over klagen
hoort erbij.
waar ik over klaag is dat ik de bende van die stagaire moet opruimen/klaar maken en dat hij onderwijl er mooi vandoor gaat om half 5. dat vind ik gewoon streken, ook omdat hij smorgens pas om een uur of 9 begint omdat hij anders te vroeg z'n nest uit moet.
daar klaag ik om![]()
kan ik doen, maar denk dat ik dat eerst met m'n baas moet doorsprekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan bel je zn stagebegeleider op om te vertellen dat het een kutkneus, en vraag je hem waarom hij je met een incapabel stuk stront op hebt gescheept.
Weet je wel hoe zwaar het is om te wachten terwijl elk moment de client weer kan komen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een beetje cruisen is geen werk
Die wel jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De Opel Corsa is voor mislukte vliegeniers
Je moet toch niet alert zijn in die tussentijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar het is om te wachten terwijl elk moment de client weer kan komen?
m5quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De Opel Corsa is voor mislukte vliegeniers
Nee, maar wel stalen velgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft de Corsa van je moeder ook een hijsoog op het dak?
maar ik rij geen corsaquote:
dat zijn de praktijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
![]()
krijg net een reactie op die vent die me gejatte foto's wil laten publiceren
> hoi alex
> als je de foto kleiner maakt zodat je het niet kan lezen dan kraait er geen
> haan naar
> maar als je het niet vertrouwt moet je ze niet plaatsen
Die heeft het niet helemaal begrepenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
![]()
krijg net een reactie op die vent die me gejatte foto's wil laten publiceren
> hoi alex
> als je de foto kleiner maakt zodat je het niet kan lezen dan kraait er geen
> haan naar
> maar als je het niet vertrouwt moet je ze niet plaatsen
als je nu eerst zorgt dat je het geld bij elkaar hebt en dan pas specifiek gaat shoppenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:36 schreef M5 het volgende:
[..]
maar ik rij geen corsa
en de V5 die ik op het oog had is verkochtmaar d'r staan er nog veel meer te koop, en nog mooier ook.
moet alleen veder van huis zoeken.
Ja hallo, hoe lang moet je nog sparen? Dan worden er ondertussen wel een stuk of 10 verkocht die je op het oog hebt hoor...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:36 schreef M5 het volgende:
[..]
maar ik rij geen corsa
en de V5 die ik op het oog had is verkochtmaar d'r staan er nog veel meer te koop, en nog mooier ook.
Mooiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef vlad het volgende:
de afdelingschef kwam net langs en kwam uit zichzelf naar me toe met dat het hem opgevallen was![]()
hij vind het sociaal van mij dat ik de rommel heb opgeruimd/klaargemaakt en gaat morgen zelf even praten met de stagair![]()
Waarom mailt hij ze je überhauptquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Op de site waar hij ze gejat heeft staat het er ook nog met koeinletters bij, niet kopieren, en toestemming vragen om ze te gebruiken is ook zinloos
sommige mensen....
Hij heeft een link naar zn eigen site meegemaild.. maar op sites van zulke mensen hoef ik niet te kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom mailt hij ze je überhaupt
frustratie is een groot woord. maar zo heel veel van die V5's zijn er nu ook weer niet te koop hier in omgeving. en je garantie bij een bedrijf hebben wat +100 km verder op zit is ook niet handig toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef vlad het volgende:
[..]
als je nu eerst zorgt dat je het geld bij elkaar hebt en dan pas specifiek gaat shoppen![]()
bespaart je hoop frustraties lijkt me![]()
Ik ken het probleem. In het Noorden geen Niva'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef M5 het volgende:
[..]
frustratie is een groot woord. maar zo heel veel van die V5's zijn er nu ook weer niet te koop hier in omgeving. en je garantie bij een bedrijf hebben wat +100 km verder op zit is ook niet handig toch?
Lekker is datquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een link naar zn eigen site meegemaild.. maar op sites van zulke mensen hoef ik niet te kijken
Alhoewel.. Even kijken hoeveel foto's van mij hij gejat heeft
A;s ik foto's van andere sites wou gebruiken jatte ik ze zlef wel inderdaadMaar ik vrraag altijd keurig toesteiimng in de zeldzame gevallen dat ik foto's wil gebruiken.
onderzetters?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
En kijk ik in de kast, zie ik deze rommel staan![]()
[afbeelding]
Yeahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig niet, gratis verkregen perpermunt
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen idee, gelijk weer dichtgeklapt
Ik ben idd "vroegah" wel veel agressie kwijtgeraakt dankzij dat dingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga binnekort btw echt eens een bijl kopen![]()
ik mocht nooit de straat overstekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je vroeger maar bij mij moeten komen spelen
Ze zijn daar allemaal net zo handig als jij of niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef ook_gek het volgende:
Dit ook weer he.
Komt mijn moeder net in mijn kamer. Hey moet jij niet reageren? Dus ik zeg hoezo en op wat? Ja hoorde je dat niet dan? Uhm nee wat dan. Nou het brandalarm ging net af gek.
Oh niks gehoord. Had mijn muziek aanstaan
M'n moeder staat te koken maar was de afzuiger vergeten aan te doen![]()
heb het niet van een vreemde neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal net zo handig als jij of niet?
Mwah, er staan hier in de tuin nog wat kasten die in kleine stukjes in de potkachel moetenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben idd "vroegah" wel veel agressie kwijtgeraakt dankzij dat ding
Natuurlijk niet, John Deere > *quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
ik had deze verwacht
[afbeelding]
YANMAR 15hp Series met 879 cc
Hier in Delft zie ik er nog eentje staan op de Schieweg bij Team Eda de Heus. Alleen de zaak heeft pas een nieuwe eigenaar, dus de website klopt niet echtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:36 schreef M5 het volgende:
[..]
maar ik rij geen corsa
En? Alsof het positief is dat iedere kutkneus met kut-instelling een diploma en eventueel werk kadeau krijgt. Een stage is een leerfase, als je mensen dan al beloond voor een kut-instelling beloofd dat nog wat voor later in een 'echte' baan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
En dan haalt hij z'n stage niet, waardoor hij een extra stage moet lopen en dus nog een jaar extra moet studeren....
mmm, ik zal mijn team ook eens aanpassenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Je budget is momenteel 7.380.000 euro.
en nog een beter team ook
(F1 manager)
Naamgenootquote:
Dat is een 110 kw (2.3 VR-5 10v). ik zoek alleen de 125kw (2.3 VR-5 20v)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Hier in Delft zie ik er nog eentje staan op de Schieweg bij Team Eda de Heus. Alleen de zaak heeft pas een nieuwe eigenaar, dus de website klopt niet echt
Ok hoef ik ook niet ff daar naar binnen te wippenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is een 110 kw (2.3 VR-5 10v). ik zoek alleen de 125kw (2.3 VR-5 20v)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, ik krijg net een spam mailtje van BMWHeb ze een invite voor Gmail terug gestuurd
evengoed bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Ok hoef ik ook niet ff daar naar binnen te wippen
wie heeft het over productiewerk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En? Alsof het positief is dat iedere kutkneus met kut-instelling een diploma en eventueel werk kadeau krijgt. Een stage is een leerfase, als je mensen dan al beloond voor een kut-instelling beloofd dat nog wat voor later in een 'echte' baan.
En aan de andere kant, stagiaires productiewerk laten doen
graagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
Vlad, moest je dat prog nog hebben?
Jij ook al niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
ik bid niet voor bruine bonen!
Hmm... tja, dan moet je me maar ff aanschieten als je een betere verbinding hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef vlad het volgende:
[..]
graagmaar gaat niet lukken over msn
ik heb hier een gigantische kutverbinding die ieder moment wegvalt
ik doe er een half uur over om een pagina te refreshen
![]()
dus lijkt me niet geschikt nu![]()
Bartjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
ik ook neit.. want ik bedenk me ineens dat ik morgenochtedn rijles hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef Hugster het volgende:
zal ik doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... tja, dan moet je me maar ff aanschieten als je een betere verbinding hebt
Grant'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef vlad het volgende:
m5![]()
mijn fles safari is bijna leeg![]()
m'n beide flessen Grant staan bij m'n ouwelui![]()
heb een fles rode wijn hier staan maar dat lust ik niet![]()
dan maar aan de gold strike![]()
Iemand die tevergeefs een uur heeft zitten stratenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef M5 het volgende:
[[url=http://img45.imagevenue.com/loc108/th_61503_2007_Audi_RS4_Interior_1920x1440.jpg]afbeelding][/URL]welke n00b verzint zo iets
vind jameson lekkerder en als je dat zegt krijg je van iedereen een liter fles Grantquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Grant's![]()
![]()
En je drinkt toch niet voor de lol gold strike?
ze houden het gelukkig bij 1 afleveringquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
Raffaëla krijgt eigen real life soap op tv
NEEEEEEEEEEEEEEEEE hè, denk je eindelijk van die rommel af te zijn![]()
Ik denk het ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iemand die tevergeefs een uur heeft zitten starten
starten in z'n vrijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef M5 het volgende:
[[url=http://img45.imagevenue.com/loc108/th_61503_2007_Audi_RS4_Interior_1920x1440.jpg]afbeelding][/URL]welke n00b verzint zo iets
bij mij nu ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
Bij mij is't een automatisme, koppeling in en dan starten. tenzij het een automaat is.
LOLquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef vlad het volgende:
[..]
bij mij nu ook![]()
nadat ik tijdens mijn stage dat een keer niet deed en met een fiat coupe mijn stagebegeleider aanreed en bijna door de muur heen ging de showroom inik kon hem nog net op tijd uitzetten zodat alleen de kleinmateriaalkast overleden was
koste wel een voorbumper
![]()
Wisky met sigaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
vind jameson lekkerder en als je dat zegt krijg je van iedereen een liter fles Grantmaar wel lekker, zeker met een sigaar erbij
![]()
gold strike is lekkerdrink het net als water, een cola glas vol en leeg in een minuut, maar laat het goud onderin de fles. die rommel eet ik niet
![]()
daarom zeg ik, ik heb een wereldtijd gehad in Finland. die gasten daar kunnen pas zuipen. smorgens om half 9 beginnen met bier en de hele dag doorgaan. savonds een fles whisky voor de sauna, en een fles finlandia na de sauna![]()
![]()
OJAJOH???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
Bij mij is't een automatisme, koppeling in en dan starten. tenzij het een automaat is.
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Hugster het volgende:
En ik als carbon fiber fetishist vind dat natuurlijk een heel guitig dashboardje
Ben jij nog maagd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Wat stikt het toch in het ziekenhuis van de hot nurses![]()
is het zo ergquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen
quote:
Je geeft verkapt toe dat je met honden neuktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij nog en de dierenwinkel geweest?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je geeft verkapt toe dat je met honden neukt![]()
![]()
!!!!!!!!!111!!!!1!111!1111111!!!!
Niet binnen mogen rokenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat was genieten na een dag hard werken op school![]()
nu ik hier in leerdam zit mag ik niet binnen rokenen ik ga niet buiten staan met m'n whisky
![]()
Ik heb geen idee wat ik in een dierenwinkel zou moeten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij nog en de dierenwinkel geweest?
Dan is je idee helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar ik heb zo het idee dat jij me gaat vertellen wat ik daar zou moeten doen
het is dat of elke dag vanuit hoogeveen naar gorinchem en terug toerenquote:
"Ooooooooooh wat een lekkere actrice is het toch weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, niet zo erg als de **FAPFAPFAP** reacties van Bara altijd
In en rond Gorinchem is huren echt fucking duurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:00 schreef vlad het volgende:
[..]
het is dat of elke dag vanuit hoogeveen naar gorinchem en terug toeren![]()
maar ben op dit moment op zoek naar huurwoningen in gorinchem en omstreken en arnhemdus ooit komt het weer zo ver. en dan is iedereen welkom een sigaartje mee te paffen
![]()
En dan pissig worden als iemand haar niet lekker vindtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Ooooooooooh wat een lekkere actrice is het toch weer![]()
![]()
![]()
"
Als je dat nou even afvraagt over je eigen opmerking dan zijn we erquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar sloeg je opmerking dan op?
Je bent gewoon een huiliequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zeik toch ook niet dat herman op een bootje met een zeiltje erop geilt
Zo geil ik op karts, auto's en wijven
Mag het of moet ik daar misschien toestemming voor vragen?
Gedaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dat nou even afvraagt over je eigen opmerking dan zijn we er![]()
![]()
dat merk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In en rond Gorinchem is huren echt fucking duur
En jij moet eens wat minder zeiken op mensen. Als ik erges een tifushekel aan heb zijn het mensen die andermans spullen afzeiken en mensen afzeiken zonder reden komt op een sterke nummer 2.quote:
Samenwonen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
dat merk ik![]()
arnhem is ook niet echt goedkoop![]()
maar we willen ook gaan samenwonen en in deze kamer is dat geen optie![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij moet eens wat minder zeiken op mensen. Als ik erges een tifushekel aan heb zijn het mensen die andermans spullen afzeiken en mensen afzeiken zonder reden komt op een sterke nummer 2.
In beide ben je een ster en daarom schijt ik met volle kracht op u, en met mij nog vast een aantal meer![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je komt gewoon nogal gefrustreerd over. Vandaar dat ik me dat afvroeg, en met deze post bevestig je het gewoon weer![]()
* mee doetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
gezellig
* BoJo ontvlucht de ontzettende gezelligeheid en gaat een filmpje kijken
ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
gezellig
* BoJo ontvlucht de ontzettende gezelligeheid en gaat een filmpje kijken
Klinkt lekker positiefquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet het![]()
zie het ook niet zo zitten, maar ik vind dat ik het niet eeuwig kan uitstellendus ja, zal eraan moeten geloven en het gaat vast wel werken
![]()
jawel hoorquote:
Dude, volgens mij moet jij serieus eens een keer een leven gaan zoeken ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah kijk daar komt 1 van die dingen naar boven...
Nutteloos iemand verrot schelden
Ah oke, da's wel oke dan jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:16 schreef vlad het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
ben gewoon erg gesteld op m'n vrijheid, en mekaar elk weekend zien bevalt me prima. maar kim niet zo, en we hebben zoiezo de afspraak dat ik mag gaan reizen zoveel ik wil als we samenwonen. dus in die zin heb ik wel een stuk vrijheid![]()
Ik heb een prima leven, bedankt dat je je zo zorgen maaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, volgens mij moet jij serieus eens een keer een leven gaan zoeken ofzo
Kan je nagaan hoeveel foto's ik gemaakt hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
kut mongooltje is er ook weer????
DSCF3464.JPG
DSCF3475.JPG
*ril*
Googolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
bash-topic?
Ja ik ben een echte meeloper jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een prima leven, bedankt dat je je zo zorgen maakt![]()
Misschien moet jij je een keer minder gaan bemoeien met anderen![]()
fwnk bijvoorbeeld heeft jou persoonlijk nooit iets aangedaan, maar je lult maar een beetje mee met de rest![]()
Ik ga iets nuttigs doen![]()
Peu smsjesquote:Hey man.
Ik heb echt tering veel mazzel vanavond. Ik moet in een 993
chauffeuren, uit 94 maar rijdt en lijkt nieuw. Ohja, stinger aanwezig
;-p
Gr Rob
't duurde zo lang voor je hem weer opgestijfd had?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel foto's ik gemaakt heb
Parmanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Googol
Nah, valt mee, ik vroeg me gewoon af of Bara nog maagd was, en toen was hij op de spreekwoordelijke teentjes getrapt
En de huis-mongool komt ineens weer buurten, verder alles prima hier hoor
Niets vreemds inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Parman![]()
Vlad![]()
Ah .. alles normaal dus
my 1st tought exactlyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Parman![]()
Vlad![]()
Ah .. alles normaal dus
De manier waarop je dat zegt zegt mij weer genoeg.quote:
Naar Xtreemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je meent echt serieus dat hij jou daarvoor SMS't ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een wazig tyfus beeld, terug met dat ding dwaas!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
heb weer even snel met mijn beamer zitten spelen en ja ik vind het tijd om te patsen![]()
[afbeelding]
Whoei
[afbeelding]
Moet alleen nog effe spelen met in en uit zoemen in zo ver dat mogelijk is. Als het goed is heb ik morgen al een mooie beugel voor mijn beamer![]()
En dan maar binnen kort een mooi scherm kopen ergens. Ben er nog niet uit welke ik ga nemen. Dingen zijn duuuur man. En ik wil een 16:9 scherm hebben die ik vast boven mijn TV kan hangen.
je kan ook dingen te serieus nemenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De manier waarop je dat zegt zegt mij weer genoeg.
Als je nou binnen was en alles perfect voor elkaar had zou je niet eens commentaar op mij en andere mogen hebben. Laat staan een omhooggevallen rijkelui's zoontje![]()
Oh en ik ben niet gamen![]()
dat is idd wel lekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:11 schreef ook_gek het volgende:
Zo dan zit net effe de agenda voor de komende dinsdagen door te kijken. Maar het is gewoon elke dinsdag feest gek![]()
Vanavond beginnen met een kenus van een vent. Echt een bagger gast. Maar eerlijk is eerlijk. Hij kan erg lekker draaien en begrijpt heel goed wat voor muziek er gedraaid moet worden voor 1 groot feest.
14 MAART
MARK VAN DALE SOLO
En dan de rest van de dinsdagen zien er als volgt uit![]()
21 MAART
MISS MONICA
MISS BUNTY (VOCALS)
PETER VAN LEEUWEN
28 MAART
CHUCKIE (HOUSE SET)
MARK VAN DALE
4 APRIL
LUCIEN FOORT
PETER VAN LEEUWEN
11 APRIL
BILLY THE KLIT
MARK VAN DALE
18 APRIL
GREGOR SALTO
PETER VAN LEEUWEN
25 APRIL
MISS MONICA & MISS BUNTY
MARK VAN DALE
2 MEI
BENNY RODRIGUES
PETER VAN LEEUWEN
9 MEI
FEDDE LEGRAND
MARK VAN DALE
16 MEI
DJ JEAN
PETER VAN LEEUWEN
23 mei
MELLOW MOODS CLASSXXX
de krakers van 1990-2003
30 mei
ERICK E
PAUL T
Echt elke dinsdag gewoon een tering goeie DJ gek![]()
Ik moet maar eens gaan praten over een 4 daagse werkweek![]()
Waarom had ik dan wel commentaar mogen hebben? Dat vind ik extreem zielig, als je je beter voordoet dan anderenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De manier waarop je dat zegt zegt mij weer genoeg.
Als je nou binnen was en alles perfect voor elkaar had zou je niet eens commentaar op mij en andere mogen hebben. Laat staan een omhooggevallen rijkelui's zoontje![]()
Oh en ik ben niet gamen![]()
Tering de teringquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
heb weer even snel met mijn beamer zitten spelen en ja ik vind het tijd om te patsen![]()
[afbeelding]
Whoei
[afbeelding]
Moet alleen nog effe spelen met in en uit zoemen in zo ver dat mogelijk is. Als het goed is heb ik morgen al een mooie beugel voor mijn beamer![]()
En dan maar binnen kort een mooi scherm kopen ergens. Ben er nog niet uit welke ik ga nemen. Dingen zijn duuuur man. En ik wil een 16:9 scherm hebben die ik vast boven mijn TV kan hangen.
meedoetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:00 schreef vlad het volgende:
[..]
het is dat of elke dag vanuit hoogeveen naar gorinchem en terug toeren![]()
maar ben op dit moment op zoek naar huurwoningen in gorinchem en omstreken en arnhemdus ooit komt het weer zo ver. en dan is iedereen welkom een sigaartje mee te paffen
![]()
ik projecteer op een muur die vol spikkels zitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een wazig tyfus beeld, terug met dat ding dwaas!!1!..,;11one!!un.o!.!! :./,;
![]()
![]()
Ik maak maar een garpjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik projecteer op een muur die vol spikkels zit![]()
alleen doen als je er ook achter staat, niet omdat het "moet" dan gaat het nl geheid verkeerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef vlad het volgende:
[..]
ik weet het![]()
zie het ook niet zo zitten, maar ik vind dat ik het niet eeuwig kan uitstellendus ja, zal eraan moeten geloven en het gaat vast wel werken
![]()
elke dinsdag mellow moodsquote:
Ga je een keer mee danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is idd wel lekker
dit weekend Hed Kandi
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik toevallig vandaag nog ... met m'n vriendin
de helft is maar lakenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik maak maar een garpje
Ziet er heel goed uit man
En een projectiescherm zal wonderen doen voor je beeldOp een laken kan je toch niet focussen man
dan moet ik altijd werkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke dinsdag mellow moods![]()
Afgelopen vrijdag ben ik naar het caffe van het paard geweest, onefour, cocoon en toen luxor effe hapje eten. Toen naar mijn werk effe wat doen en toen maar naar huis![]()
normaal gaan we door naar de laluna
[..]
Ga je een keer mee dan![]()
Plamuur + retroflecterende verfquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de helft is maar laken![]()
De andere helft is spikkels op de muur whehehe. Als het een beetje wit is het beeld dan sneeuwt het in mijn film![]()
Snel op zoek naar een goed projectiescherm. Zit te denken aan die beammax dingen.
Fuck, inderdaad zegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef ook_gek het volgende:
Deze vind ik wel rete strak
http://www.beamax.com/s.nl/sc.8/category.28/it.A/id.23/.f
Is best moeilijk ehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
You got itMaar echt (moet een keer stoppen met blowen)
dubbelzinnig? nee
dan zal het wel aan mij liggen, een soort van bananenvla high ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
You got itMaar echt (moet een keer stoppen met blowen)
dubbelzinnig? nee
En dan de rest van het licht op de muurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef ook_gek het volgende:
Deze vind ik wel rete strak
http://www.beamax.com/s.nl/sc.8/category.28/it.A/id.23/.f
ik ook maar dan neem je woensdag toch vrij? Ik heb nog wel een logeer kamer overquote:
ik ken die verhalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, da's wel oke dan ja
Het is alleen zo, dat de 3 mensen die ik ken die op jonge leeftijd zijn gaan samenwonen ze er nu niet bepaald gezelliger op geworden zijn
Maar voor zover ik je heb leren kennen heb ik wel het idee dat jij wel aardig van je afbijt
Ja da's al best lang jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nogal ja ... doe het ook pas een jaartje of 14 (progressief)
ook 16:9quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan de rest van het licht op de muur
Want je beamer is 4:3 natuurlijk...
zal erover nadenkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook maar dan neem je woensdag toch vrij? Ik heb nog wel een logeer kamer over![]()
onvervalste markie post ditquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/w/Carl-Cox?v=bVUpyGWKH6A&search=carl%20cox
De tering ik weet niet waar dit is gek. Maar Carl Cox gaat hier achterlijk los. En kijk in het begin dan die rook opeens naar beneden blazen. DE TERING ik had daar bij moeten zijn gek
En die mogol gaat ook weer helemaal los in het begin. HEERLIJK hoe hij met die muziek kan spelen. Geen woorden voor![]()
Jij bent nogal housy?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
De tering ik weet niet waar dit is gek. Maar Carl Cox gaat hier achterlijk los. En kijk in het begin dan die rook opeens naar beneden blazen. DE TERING ik had daar bij moeten zijn gek
En die mogol gaat ook weer helemaal los in het begin. HEERLIJK hoe hij met die muziek kan spelen. Geen woorden voor![]()
Tja, ik hoop dat je dat kunt volhoudenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ken die verhalenmensen die zo enorm veranderen
heb me daar altijd tegen afgezet
![]()
we leven met elkaar en niet voor elkaar. dat scheelt een hoop![]()
Technoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook 16:9![]()
Moet alleen effe kijken hoe ik die witte randen weg krijg inderdaad. Volgens de specs is hij 16:9 en ik kan een cinema stand sellecteren zoals op de foto. Maar dan houd ik wel die witte randen![]()
Hij is vrij.... kollossaal eh....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
jij mag helemaal niet posten als msn zegt dat je weg bentquote:
ja da's Cox ehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is vrij.... kollossaal eh....
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Techno
UK hardhouse
club ( liefst oude club )
Ja dat is mijn smaak.
Jouw voorbeeld?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja da's Cox eh
Meesterlijk hoor, die gast kan het![]()
en vaste bezoeker van de Cocoon (MM) ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Techno
UK hardhouse
club ( liefst oude club )
Ja dat is mijn smaak.
zo lang het kan zeker ja. En dan heb ik het over MM. Cocoon alleen maar als we een tussen stop moeten maken tussen een silly en lalunaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en vaste bezoeker van de Cocoon (MM) ?
Moet nog wel een kilo of 100 bij denk ik zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja nog ff wat aankomen, dan de tanning lotion van de Hotti's eroverheen en ik ben er
Als Cox begint te schudden dan issie op z'n bestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef ook_gek het volgende:
En dan. En alleen dan is hij op zijn best naar mijn mening.
dat kloptquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als Cox begint te schudden dan issie op z'n best
En hij's zoooooo aardig![]()
Mij smaak van muziek is inmiddels redelijk verschoven naar 8 treden rustiger (nee ... geen typo, eerder sarcasme).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef ook_gek het volgende:
Googolplexian wat is jou muziek smaak dan. En waar ga jij stappen dan.
ja natuurlijk ging ik naar de <<O>> Carl cox elke december en HQ feestenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mij smaak van muziek is inmiddels redelijk verschoven naar 8 teden rustiger (nee ... geen typo, eerder sarcasme).
«O» dance theatre ... ging jij daar ook wel eens uit?
Mijn pa wilde volgend jaar met mn zus en ik gaan skie-en op zijn kostenquote:
Jij bent vandaag gewoon in een gekke buiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehee, de SC is vandaag zo bout dat ik gewoon oprecht blij ben dat Fwnk er weer is
(disclaimer: als ik dit typ ben ik net aan het eind van pagina 7 met de 25 ppp instelling)
dies nu ff de deur uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehee, de SC is vandaag zo bout dat ik gewoon oprecht blij ben dat Fwnk er weer is
(disclaimer: als ik dit typ ben ik net aan het eind van pagina 7 met de 25 ppp instelling)
Dan moet je mij gezien hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja natuurlijk ging ik naar de <<O>> Carl cox elke december en HQ feesten![]()
Foto'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn pa wilde volgend jaar met mn zus en ik gaan skie-en op zijn kosten
Ik stond versteld.
Of zou het het lege werk syndroom zijn?
Ow en waar blijven je actiesneeuw foto's?
geefquote:
Ervaren gids nodig?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik stond versteld.
ah, heb je eindleijk een ban voor m aangevraagd?quote:
Moet nog even goed geedit worden, en alle tapes liggen bij Casperquote:
erm nee...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, heb je eindleijk een ban voor m aangevraagd?
(had je meteen moeten doen toen je die note bij hem zette joh)
Het is dat ik destijds nog geen mod wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm nee...
Ik vraag alleen bans aan voor US-people
en dat zijn er genoeg de laatste tijd
hehehe dat gebied waar we naartoe gaan ken ik op mn duimpje, on-en off-pistequote:
had dat dan eerder gezegdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is dat ik destijds nog geen mod was
Dat hoeft hij niet te wetenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe dat gebied waar we naartoe gaan ken ik op mn duimpje, on-en off-piste![]()
incowd?quote:
ff kijken of ik dan een grote koffer hebquote:
Ik ben geen forum-nerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
incowd?
feedback lezen, us topics en med's
jama wasda nou?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet nog even goed geedit worden, en alle tapes liggen bij Casper
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff kijken of ik dan een grote koffer heb
checkt de at'squote:
Dat het nog wel een maandje duurtquote:
quote:
Ik kom helegaar nooit buiten PTAquote:
nee, hij neukt met hondenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Googolplexian het volgende:
Zeg ... is Bara trouwens nog maagd, ofnie?
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik stond versteld.
Altijd lachen met die allochtonen..........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat Al is toch een afkorting van Anal?
je hebt hem nu op breedbeeld afgesteld? Als je nu naar een 4:3 bron gaan wat doet je beeld dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Whoei
[afbeelding]
Nee, dat moet je aan hem vragen, krijg je leuke reactie's manquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Googolplexian het volgende:
Zeg ... is Bara trouwens nog maagd, ofnie?
WHAHAHAquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Altijd lachen met die allochtonen..........
dank jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ben ik even aan het MSNen met Hugo, is ineensSjoewe
er,
Mukie
er, en
Alfristi
Het gaat me helemaal niet om die vraag manquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom had ik dan wel commentaar mogen hebben? Dat vind ik extreem zielig, als je je beter voordoet dan anderen
Ik vind het heerlijk dat wanneer ik een lompe vraag stel je helemaal in de stress schiet.
En oja, ik ben geen rijkelui's zoontje
BOEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om die vraag man
Maar houd er maar over op want heeft toch geen nut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |