Doen.quote:
Dat krijg je natuurlijk nooit verzekerd he, dat begrijp je hoop ik wel. Bovendien kun je wel bij een tankstation werken, maar de accijnzen en btw over die benzine moet wel betaald worden en dat is het grootste deel van de prijs. Daar zul je ook niet zo veel aan hebben dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:26 schreef LyP0 het volgende:
achjah, daaorm is t een eerste autocrx is ook de goedkoopste uit de reeks, ding is dus aardig afgetrapt. Dat word m ook niet, maar was wel leuk wagentje, trouwens orginele motor ligt er toch niet lang in
![]()
Ik ben zo iemand die vind dat de auto geen spoilers ofzo nodig heeft maar wel weer leren bekleding enz. Maar als belangrijkste, veeeel pk'tjes/kw'tjes. Waarom denk jij dat die leon en die supra er tussen staan. De leon die ik heb zien staan is helemaal niet standaartstandaart looks maar wel 265 pk.
p.s. verbruik zal me niet zo heel veel uitmaken, heb al 2 jaar vast werk bij een tankstation![]()
Je quote een bericht van me in je sig!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jouw.
En ik weet 't nog niet, in ieder geval een stoere voor een redelijke prijs.
Pff.. Waarom Franse klerezooi kopen in die klassequote:Op woensdag 12 april 2006 16:59 schreef PallominnoXIII het volgende:
Laguna V6 3.0, liefste handbak, ik heb lak aan de belasting en de benzinerekening, dat heb ik er voor over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |