Jeetje, dat vind ik dus altijd zo'n dooddoener eigenlijk... Maar misschien als je voelt dat mensen dat echt menen, is het anders. Mij lijkt het zo'n typische "ieder krijgt wat ie aankan en jullie kunnen dit blijkbaar aan"-opmerking en die vind ik altijd zo krom en gek.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef Dylan Dog het volgende:
(knip)
Overigens krijgen we met regelmaat, ook van betrekkelijk onbekenden, de opmerking: 'Als er één stel is waar Carmen perfect op haar plaats is, dan zijn jullie het wel'. Dat streelt enorm moet ik zeggen...

Je merkt wel of het gemeend is hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, dat vind ik dus altijd zo'n dooddoener eigenlijk... Dat laatste dus. Maar misschien als je voelt dat mensen dat echt menen, is het anders. Mij lijkt het zo'n typische "ieder krijgt wat ie aankan en jullie kunnen dit blijkbaar aan"-opmerking en die vind ik altijd zo krom en gek.

m@x: zo dan, dat zal een flinke schok geweest zijn. Als ze een keer wil praten of weet ik veel wat, kan ze me wel mailen. Misschien om haar wat introductie te geven over de 'molen' waarin je beland (want dat is wel zo). Kijk maar...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:45 schreef m@x het volgende:
Sjoeg, mijn beste vriendin is zwanger en gaat de week na Pasen bevallen (). Haar kindje heeft ook Down en zij heeft zich, nadat ze dat te horen had gekregen, ongeveer twee dagen afgevraagd waarom zij nu juist een kindje kreeg met Down. Nu heeft ze meer de houding : Ach waarom wij eigenlijk niet".

quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je merkt wel of het gemeend is hoor.
En Belana: thanks. En liefde is onvoorwaardelijk, of ze nu Down hebben of rood haar. Zolang ze maar niet voor Ajax zijn...

quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
En Belana: thanks. En liefde is onvoorwaardelijk, of ze nu Down hebben of rood haar. Zolang ze maar niet voor Ajax zijn...

Ik kom hier te weinig... Wat is er met Eva?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk trouwens ook wel dat je dat merkt, ik zeg iets in die trant wel eens tegen Lois en dat meen ik ook uit de grond van mijn hart omdat ik zo rete trots ben op hoe hun met eva om gaan

Ik zal het aan haar doorgeven. In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
m@x: zo dan, dat zal een flinke schok geweest zijn. Als ze een keer wil praten of weet ik veel wat, kan ze me wel mailen. Misschien om haar wat introductie te geven over de 'molen' waarin je beland (want dat is wel zo). Kijk maar...

Is niet stom. Je weet dat het zeer waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar toch zeg je dat wel. Je kunt ook zeggen: Nee inderdaad, ik moet er niet aan denken. Ook niet goed lijkt me.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zal het aan haar doorgeven. In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod!
Overigens heb ik ook best wel stom gereageerd toen ze vertelde dat de baby Down had.
m: weet je nu al wat het wordt?
v: een meisje
m: oh wat leuk, eindelijk een vriendinnetje waar ik Kai aan kan uithuwelijken
v: nou, ik weet niet of hij dat wil hoor want ze heeft down
m: .......... nou dat geeft toch niks![]()

Eva is autistisch met een verstandelijke handicapquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik kom hier te weinig... Wat is er met Eva?

Precies de reden waarom wij hebben afgezien van een combinatie testquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef Dylan Dog het volgende:
... wat als het ook Down heeft? We konden die vraag met een volmondig Dan is ze net zo welkom dus het is geen belemmering beantwoorden, dus was de kous voor ons af....

Dat is gewoon een feit: als je kindje er net is, is het gewoon JOUW kindje, onvoorwaardelijk voor altijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:04 schreef Belana het volgende:
Ik zal gerust schrikken als mijn kindje down blijkt te hebben maar ik denk idd dat je na een paar seconden of eigenlijk meteen hem of haar nooit meer wil ruilen voor een ander. In dat opzicht maakt het gewoon niet uit.

Carmen wordt 3 in juni.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef lcicle het volgende:
Ik kom hier nog niet lang genoeg om te weten hoe oud Carmen is?..
Misschien stel ik daarom een vreemde vraag
Hoe reageren andere kinderen op haar?
Wanneer wij een 'familiebijeenkomst' hebben bij mijn schoonouders (kerst, pasen e.d.) komt er altijd een geestelijk gehandicapte jongen van eind 20 op bezoek. Hij ziet onze auto's staan en vind het geweldig om ons te zien.
Nu heb ik 2 neefjes van 6, en die snappen er niets van! Als die jongen er is, zitten ze met verbazing te kijken waarom iedereen hem als een kind behandeld en waarom hij zo 'raar' praat. Wanneer hij weg is lachen ze hem gewoon uit.. Gelukkig zeggen hun ouders daar dan wel iets van.
Ik begrijp de reactie van m'n neefjes wel, maar zelf zou ik me rot schamen als mijn kinderen bijv. op straat een gehandicapt kind uitlachen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |