Maarschijnlijk zien kinderen van haar eigen leeftijd het verschil dan ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Carmen wordt 3 in juni.
Ik heb wel het idee dat kinderen zien dat ze anders is. Het frappante is dat op het (reguliere) Kinderdagverblijf waar ze komt, eigenlijk alle kinderen meer van haar pikken dan van anderen. Ze kennen haar allemaal, ze herkenen mij: 'He, de papa van Carmen'.
haha logisch hoor! Dat kan je ook niet onthouden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:31 schreef Belana het volgende:
ben het ff kwijt, je bent toch wel al geweest? heb je nou al echo gehad? vergeef me mijn lompheid
Zien wel, horen niet. Dat zien is super maar het horen heeft ook iets speciaals.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:38 schreef Belana het volgende:
ow, maar kan je maandag geen hartje horen dan? vast wel
ow, tja, als dat zo is dan is het zo, maar dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar je kunt natuurlijk wel ineens gaan afvallen doordat je het snoepen laat. Dat bedoelde ik.![]()
niet mopperen Cattie,quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef cattie het volgende:
Bij mij zijn de echo's (behalve die bij de spoedafspraak) in het ziekenhuis erg uitgebreid geweest! Alles werd goed bekeken en ze keken ook "voor de leuk" wel (in de trant van: kijk, de baby zwaait, ik zal het even beter in beeld brengen). Ook hebben we veel foto's meegekregen. (Ook de meting van de baarmoedermond-foto, nou, die is boeiend!) Ik heb dus blijkbaar geluk met 'mijn' ziekenhuis.
Oeh leuk Sugarquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb dinsdag a.s. een uitgebreide echo bij Fontys Hogescholen!Heb er zin in!
En er dan toch nog steeds geweldig uitzienquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is nu bijna 3 maanden gestopt met roken en ik heb er ook 8 kilo bij.
Ik weet hoe het is om buitengesloten te worden door de zwangere dames, dus ik dacht je even te hulp te schieten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:59 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Slijmbal!
Bewaar die maar voor de zwangere dames!
en jij denkt vrienden te maken zo zeker hier? we doen harstikke ons best man!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om buitengesloten te worden door de zwangere dames, dus ik dacht je even te hulp te schieten.
Maar goed... nog iemands voeten die virtueel gemasseerd moeten worden ?
* doet *
Weet ik wel, maar het is zo leuk om af en toe te plagen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Belana het volgende:
[..]
en jij denkt vrienden te maken zo zeker hier? we doen harstikke ons best man!![]()
Ik heb het even gepakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Hahahaa PPL, hoe heet dat boekje?
Zwaar hè, zo'n zwangerschap !quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:19 schreef PPL het volgende: Het lijstje begint echter steevast met de drie zelfde letters "J-O-U"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |