Ik smacht naar het moment dat dat bij mij ook weer zo werktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij is het andersom. Hoewel ik waarschijnlijk minder willekeurig te werk ga.
Je bedoelt CGI-technieken die men in films toepast?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef editor2 het volgende:
Photoshop vraagje:
Weet iemand hoe je in Photoshop CS2 een foto van iemand uit een beeld kunt weghalen?
Je ziet weleens dat men zoals in films de achtergrond dan vervangt.
Graag stap voor stap hoe ik dat moet doen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Slarioux het volgende:
Dat centrale gaat er weer uit. Althans, in DIG gaan we er geen gebruik van maken
.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef ChOas het volgende:
Maar we willen graag wel een appeltje als topicicon
kan instellen
Moet je gewichtjes aan hangen, doen negers ook altijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik wil graag een langere swans maar die pillen helpen ook niks.
Dan krijg je de verkeerde mails. Ik kan jou de goede sturenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik wil graag een langere swans maar die pillen helpen ook niks.
Zoiets ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Jump het volgende:
Als je een PI maakt met een apple icoon kan ik het altijd eens vragen
die je dan zoals [afbeelding] kan instellen
Mail adres in m'n profielquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan krijg je de verkeerde mails. Ik kan jou de goede sturen
Uhm misschien is het al eerder opgevallen, maar bovenstaande link doet al een tijdje niet meer. Weet iemand een andere site voor een Quicktime codecpack. Althans het lijkt wel handig dan al die codecjes weer afzonderlijk te vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef tonks het volgende:
Quicktime codecpack - Na de installatie van dit pakket kun je vrijwel elk videobestand afspelen in Quicktime
Nu nog even transparante achtergrond, ipv dat wit.quote:
Ja, dat bedoelde ik.quote:
Nu is het wachten op het antwoord van Breulsquote:
iemand?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:29 schreef Kluupkluup het volgende:
Weet iemand een goede 3gp converter voor deze arme jongen? (.mov --> .3gp en andersom)..
ALS QuickTime Pro het kan, dan is dat leuk, maar ik heb de Pro versie niet. Ik ben dus op zoek naar een goed Share/Freeware progje.
Waar hebben jullie (goede) ervaringen mee?
http://unsound.kicks-ass.org/Mac/index.html; moderator van www.macosx.nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm misschien is het al eerder opgevallen, maar bovenstaande link doet al een tijdje niet meer. Weet iemand een andere site voor een Quicktime codecpack. Althans het lijkt wel handig dan al die codecjes weer afzonderlijk te vinden.
hé tofquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://unsound.kicks-ass.org/Mac/index.html; moderator van www.macosx.nl
Die eerdere site was van dezelfde moderator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |