Ik zou je regels 's checken in 'Voorkeuren'; wellicht dat daar het euvel zit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mijn Apple Mail maakt er een hobby van om willekeurige berichten uit m'n inbox en sent items naar Drafts te verplaatsen. Ik daarentegen, vind dat niet zo aangenaam. Hoe kan ik Mail weer duidelijk maken wie de baas is?
Dat schaapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Furious het volgende:
http://www.wentbananas.com/.
Wat ziet mijn site er mooi uit in Safari.
*Kuch*.
M'n Mighty Mouse, wat doen ze?!quote:Verzonden - Mar 14, 2006 via United Parcel Service Nederlan
Ik smacht naar het moment dat dat bij mij ook weer zo werktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij is het andersom. Hoewel ik waarschijnlijk minder willekeurig te werk ga.
Je bedoelt CGI-technieken die men in films toepast?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef editor2 het volgende:
Photoshop vraagje:
Weet iemand hoe je in Photoshop CS2 een foto van iemand uit een beeld kunt weghalen?
Je ziet weleens dat men zoals in films de achtergrond dan vervangt.
Graag stap voor stap hoe ik dat moet doen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Slarioux het volgende:
Dat centrale gaat er weer uit. Althans, in DIG gaan we er geen gebruik van maken
.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef ChOas het volgende:
Maar we willen graag wel een appeltje als topicicon
kan instellen
Moet je gewichtjes aan hangen, doen negers ook altijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik wil graag een langere swans maar die pillen helpen ook niks.
Dan krijg je de verkeerde mails. Ik kan jou de goede sturenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik wil graag een langere swans maar die pillen helpen ook niks.
Zoiets ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Jump het volgende:
Als je een PI maakt met een apple icoon kan ik het altijd eens vragen
die je dan zoals [afbeelding] kan instellen
Mail adres in m'n profielquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan krijg je de verkeerde mails. Ik kan jou de goede sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |