Dat leek mij nou dus ook een volstrekt logische handeling, maar dat doet ie dus niet. Dan zegt ie op de achterkant wel Utrecht, maar is het voor nogsteeds het immer zonnige Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op het i-tje klikken rechtsonder (van informatie); dan typ je Utrecht in en druk op enter.
vreemd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat leek mij nou dus ook een volstrekt logische handeling, maar dat doet ie dus niet. Dan zegt ie op de achterkant wel Utrecht, maar is het voor nogsteeds het immer zonnige Amsterdam.
Vreemd idd, want ik kan het hier vrij eenvoudig selecteren....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat leek mij nou dus ook een volstrekt logische handeling, maar dat doet ie dus niet. Dan zegt ie op de achterkant wel Utrecht, maar is het voor nogsteeds het immer zonnige Amsterdam.
En bedankt bij mij deed ie het ook nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weetje wat het was ? Ik tikte Utrecht in, en in plaats van dan op enter te drukken zodat ie daadwerkelijk naar Utrecht ging zoeken in de weer-database, drukte ik op done, zodat er idd niks veranderde.. Applausje voor mezelf.
.
deed ik net ook in 1e instantie, maar toen ging er toch wel een belletje rinkelen dat er misschien op enter geduwd moest wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weetje wat het was ? Ik tikte Utrecht in, en in plaats van dan op enter te drukken zodat ie daadwerkelijk naar Utrecht ging zoeken in de weer-database, drukte ik op done, zodat er idd niks veranderde.. Applausje voor mezelf.
.
Norah Jones is te vaak in beeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:53 schreef ChOas het volgende:
Hij is best cool! http://www.apple.com/ipod/ads/
Wiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Norah Jones is te vaak in beeld..
Welkom in gisterenquote:
Wat zei ik?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
.
Hee, het is al een hele prestatie dat ik me in dit forum durf te begevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |