http://handbrake.m0k.org/ ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand een freeware of shareware dvd-ripper?
de dvd die ik 1 op 1 wilde kopieren bljkt te groot
Die gaat alleen naar MPEG4, moet ik wat anders erbij zoeken om weer een 'gewone' dvd van te maken..quote:
Ik gebruik altijd MacTheRipper.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die gaat alleen naar MPEG4, moet ik wat anders erbij zoeken om weer een 'gewone' dvd van te maken..
is geen free/sharewarequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd MacTheRipper.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef AudreyHepburn het volgende:. Jeej !
.
Ik heb net even met drie drukken op de knop ofzo mijn beeldscherm aan mijn iBook gehangen zodat ik nu twee desktops kan werken !
- edit -
Probleem al gefixed, ik ben zo slim. OS X is zo handig.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef De_Hertog het volgende:
Audrey is een dom mokkel.
Jij legt mij worden in de mond op het toetsenbord.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Pas op of ik ga huilen en naaldhakken naar je hoofd gooien enzo.
.
Ach man, praktische bezwaren zijn zo ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij legt mij worden in de mond op het toetsenbord.
Bovendien weet je toch niet waar ik woon.
Toch welquote:
quote:MacTheRipper is a freeware DVD ripper (extractor) for Mac OS X. It is dependent upon the open-sourced libdvdread and libdvdcss libraries. This product is made to backup DVDs you have legally purchased for personal use. MacTheRipper sets the disc's region code to '0' for region-free by default. You do not need to play the DVD with DVD Player in order to rip it to your hard drive. MTR is also able to extract DVDs that have been damaged or improperly mastered.
Dat leek mij nou dus ook een volstrekt logische handeling, maar dat doet ie dus niet. Dan zegt ie op de achterkant wel Utrecht, maar is het voor nogsteeds het immer zonnige Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op het i-tje klikken rechtsonder (van informatie); dan typ je Utrecht in en druk op enter.
vreemd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat leek mij nou dus ook een volstrekt logische handeling, maar dat doet ie dus niet. Dan zegt ie op de achterkant wel Utrecht, maar is het voor nogsteeds het immer zonnige Amsterdam.
Vreemd idd, want ik kan het hier vrij eenvoudig selecteren....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat leek mij nou dus ook een volstrekt logische handeling, maar dat doet ie dus niet. Dan zegt ie op de achterkant wel Utrecht, maar is het voor nogsteeds het immer zonnige Amsterdam.
En bedankt bij mij deed ie het ook nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weetje wat het was ? Ik tikte Utrecht in, en in plaats van dan op enter te drukken zodat ie daadwerkelijk naar Utrecht ging zoeken in de weer-database, drukte ik op done, zodat er idd niks veranderde.. Applausje voor mezelf.
.
deed ik net ook in 1e instantie, maar toen ging er toch wel een belletje rinkelen dat er misschien op enter geduwd moest wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weetje wat het was ? Ik tikte Utrecht in, en in plaats van dan op enter te drukken zodat ie daadwerkelijk naar Utrecht ging zoeken in de weer-database, drukte ik op done, zodat er idd niks veranderde.. Applausje voor mezelf.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |