quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik al jah
mooi he zo'n foto's
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
in de review zeggen ze dat het wel meevalt.. niets te proeven als je hem eerst een keer doorspoelt en anders ook niet echt..
Goeie op in combinatie met de TT!quote:
http://www.uniqart.nl/pics/noface.jpgquote:
Tijd voor een nieuwe foto in je fotoboek!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
peervormig? * Cara bekijkt zichzelf ff...
ze moeten wel als jij niets toontquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
Waarom .. jullie hebben toch jullie handen vol met het bekijken van alle ander vrouwelijk schoon..
Er is altijd ruimte voor meer vrouwelijk schoon!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
Waarom .. jullie hebben toch jullie handen vol met het bekijken van alle ander vrouwelijk schoon..
Mannen kunnen ook multitasken.. zolang het visueel isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
Ander dan jouw vrouwelijk schoon, bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
check dan meteen ff je tepelhoven en tepelsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
peervormig? * Cara bekijkt zichzelf ff...
quote:
en de kleurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
check dan meteen ff je tepelhoven en tepels
eenkennig of vol schaamtequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:16 schreef _Cara_ het volgende:
Bovendien hou ik mn zaakje graag privé....Ben nogal eenkennig!
Jij plaatst ze bewust in een sociaal isolement?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:16 schreef _Cara_ het volgende:
Bovendien hou ik mn zaakje graag privé....Ben nogal eenkennig!
we houden je wel bezigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
Komt dat schot!
beide.. ( maar niet omdat het er niet goed uitziet...quote:
daar kunnen we zonder bewijs niet over oordelenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar niet omdat het er niet goed uitziet...![]()
Of ondersteun het schoppen in ieder geval met een mooi sportieve actie van jezelf. Ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
Cc kan dat ook zonder post of hoe werkt dat recyclen van topic
Ja, kan ook. Maar ik vind het wel net zo netjes me even te meldenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
Cc kan dat ook zonder post of hoe werkt dat recyclen van topic
Post je tieten!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Polen het volgende:
[..]
Of ondersteun het schoppen in ieder geval met een mooi sportieve actie van jezelf. Ofzo.
nope.. en dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar kunnen we zonder bewijs niet over oordelen
aah zo, ik vroeg me dat gewoon af, of t aan posts gekoppeld was...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar ik vind het wel net zo netjes me even te melden.
Ik heb onder in mijn scherm twee pull down menu's waarmee ik topics kan schoppen, sluiten, centraliseren of sticky maken.
Of met een aan de TT verwante foto!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Polen het volgende:
[..]
Of ondersteun het schoppen in ieder geval met een mooi sportieve actie van jezelf. Ofzo.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen peervormige ... en ook geen tietjes...
Appelvormige chompers dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen peervormige ... en ook geen tietjes...
Ik wilde inderdaad niet geen zeurenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]heb jij tieten?
pssst spatie uit peer en vormig
ja hoor.. welke stoornissen wil je bestuderen? Sexverslaving is hier wel populairquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Una_Piedra het volgende:
Ola,
Voldoende stof voor een studie psychologie hier....
Wat is jouw excuus om hier in één keer weer op te dagen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Una_Piedra het volgende:
Ola,
Je bedoelt die gefrustreerde tietenfanaten hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Una_Piedra het volgende:
Ola,
analyse vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Una_Piedra het volgende:
Ola,
spuit 11quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Developersrus het volgende:
Geen tieten, geen aandacht!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt die gefrustreerde tietenfanaten hier
Wat is er mis met sexverslaving? Is dat tegenwoordig ook al een stoornis? Shit, heb ik toch meerdere stoornissen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoor.. welke stoornissen wil je bestuderen? Sexverslaving is hier wel populair
Zie daar, mijn excuus om hier in één keer weer op te dagenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoor.. welke stoornissen wil je bestuderen? Sexverslaving is hier wel populair
Gaat dat nog lang duren dan? ik heb weinig tijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
analyse van
tieten
sex
fotos
penetratie moet nog aan bod komen
speel jij nooit met _AruaL_'s tieten dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt die gefrustreerde tietenfanaten hier
Je mist anaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
analyse van
tieten
sex
fotos
morgen komt de penetratie aan bodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat dat nog lang duren dan? ik heb weinig tijd![]()
Wat heb ik jullie toch enorm gemistquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
analyse van
tieten
sex
fotos
wil je dan een vluggertje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat dat nog lang duren dan? ik heb weinig tijd![]()
ingepland voor donderdagquote:
ow..morgen heb ik tijd....quote:
dat dacht ik wel, dat je mij zou missenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:25 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Wat heb ik jullie toch enorm gemist![]()
alleen maar tijd voor vluggertjesquote:
He.. donderdag moet ik werken.. kan het na zessen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ingepland voor donderdag
samen met rimmen
Als je er mee speelt betekent dat niet dat je gefrustreerd bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
speel jij nooit met _AruaL_'s tieten dan?
een slechtlopend wat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Zucht..Tieten...
Sommige dagen hier, geven me echt het id dat ik in zo'n samenvattings episode zit van een slechtlopen sitcom..ey!
Ik ook niet, anders handelen wij het vandaag ff af....quote:
nah vooruit... tot na zessenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
He.. donderdag moet ik werken.. kan het na zessen?
je vergeet de ' 'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ben even werken
(whoops, wat zeg ik nou)
Ik ben geen pedo!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens dit is teveel voor mijn tere kinderzieltje... ik moet weer aan de slag..
WERKEN KRENG!!
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Luus, iemand zei Cc mag zichzelf ook wel DD noemen. Helpt dat? Qua beeldvorming?
Kutkloon.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het hier niet meer leuk
Jullie zijn saai
Grrrrrr
dan begin vandaag maar over rimmenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Jullie zijn saai
Grrrrrr
Gooi je account (of eigenlijk dat van je huisgenoot) door de shredder!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Jullie zijn saai
Grrrrrr
ik had het tegen mezelf! oen!quote:
Leuk je gekend te hebben! Tot over een paar jaar op 'de stoel'!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Jullie zijn saai
Grrrrrr
die van jezelf...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
Aan wie's peervormige tietjes mag ik voelen?
kinderzieltje, maar volwassen lichaamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik had het tegen mezelf! oen!
Ik blijf steeds F5zo krijg ik nix gedaan..
veul tietjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:35 schreef Polen het volgende:
De Peervormige Stuifzwam
[afbeelding]
Flink erotische zwam!
Meissie, wat ken je mij toch weer goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik wel, dat je mij zou missen
ik mis je altijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Meissie, wat ken je mij toch weer goed![]()
Maar het moet wel van twee kanten komen hè
T is mn huisgenoot al een hele tijd niet meerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gooi je account (of eigenlijk dat van je huisgenoot) door de shredder!
![]()
T? Van JoeyT?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:41 schreef JoeyT het volgende:
T is mn huisgenoot al een hele tijd niet meer![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mis je altijd
maar was t gezwam daarachter zo zat...
T van hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
T? Van JoeyT?
En is T gewoon vergeten zijn account in een verhuisdoos te stoppen?
das ook de reden waarom ik daar niet meer komquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
![]()
Laten we dat dan achter ons laten...
Aha 't Is, dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef JoeyT het volgende:
T van het
Overigens is hij niet verhuisd maar ik![]()
Heb t netjes gevraagdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha 't Is, dus.
En jij hebt gewoon zijn account meegenomen? Schavuit!
denk dan aan sex, energieverbranden en niet etenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb t netjes gevraagd![]()
Ik ben aan de lijn en ik haat t, kan alleen maar aan eten denken
Of ga neuken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
denk dan aan sex, energieverbranden en niet eten
nog beter zelfsquote:
lijnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Na sex heb ik altijd dubbel zoveel honger... En slaap... Hmmm eten en slapenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dan aan sex, energieverbranden en niet eten
hoezo heb je dan je zin?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Na sex heb ik altijd dubbel zoveel honger... En slaap... Hmmm eten en slapen![]()
Sex heb ik vanavond weer. BaffenHet gaat iig de goede richting op. Nog een half jaartje en dan heb ik mn zin
![]()
Zomerquote:
Nou, bij neuken denk ik niet meteen aan kindjes verwekkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
nog beter zelfs
kindjes verwekken...
heb je meteen voor nog meer tijd verdrijf gezorgd
Dan mag ie eindelijk anaalquote:
anale sexquote:
wijf!quote:
Als ik klaar met mn studie ben neem ik meteen kinderen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, bij neuken denk ik niet meteen aan kindjes verwekken.
bij Joey welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, bij neuken denk ik niet meteen aan kindjes verwekken.
Tussen een tong en een penis zit nogal een verschilletje... mag ik tenminste hopen voor jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:53 schreef JoeyT het volgende:
anale sex![]()
Vond t al verbazingwekkend dat ik dr mocht baffen zaterdag![]()
Was de eerste keer en ik was heel erg blij![]()
Haar kon t niet echt bekoren maar ze vond t wel relaxend![]()
tja oprekken kost tijd hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
anale sex![]()
Vond t al verbazingwekkend dat ik dr mocht baffen zaterdag![]()
Was de eerste keer en ik was heel erg blij![]()
Haar kon t niet echt bekoren maar ze vond t wel relaxend![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen een tong en een penis zit nogal een verschilletje... mag ik tenminste hopen voor je.
kinderen neem je niet die krijg jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik klaar met mn studie ben neem ik meteen kinderen.![]()
Of zij heeft de aars van een olifant!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mag ik ook hopen jah
of hij heeft een heel kleintje
kinderen nemen kan wel.. maar dat is strafbaarquote:
Ik adopteerquote:
Rare peren heb jij danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:42 schreef Polen het volgende:
Als je door je samengeknepen wimpers kijkt is dit meer de illustratie bij mijn eerdere assiociatie "Peervormige tieten".
-groen
Daarom zeg ik ook een half jaartjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen een tong en een penis zit nogal een verschilletje... mag ik tenminste hopen voor je.
ahum...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook een half jaartje![]()
Vinger doe ik regelmatig alleen krijg ik meestal wel een trap of klap![]()
Doggystylequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ahum...
lekker even roeren....
doe je dat dan als je op zijn hondjes bezig bent? ofehm nahjah
En allebei TV kijken!quote:
mits je de boel natuurlijk even insmeert...quote:
of een boek lezenquote:
Lijkt me logischquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
mits je de boel natuurlijk even insmeert...
Welnee, zoals JoeyT altijd zegt: daar heb ik voorvocht voor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
mits je de boel natuurlijk even insmeert...
Uhm, nee, nog niet aan den lijve ondervondenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben een grote Fok!s;et jeweettoch!?!
Klinkt niet alsof ze het nu zo prettig vindt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef JoeyT het volgende:
Vinger doe ik regelmatig alleen krijg ik meestal wel een trap of klap![]()
of een roggel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, zoals JoeyT altijd zegt: daar heb ik voorvocht voor!
Het is ook wat met die vrijheid van bewegingsruimte binnen Fok!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de reden waarom ik daar niet meer kom
helaas komt een user nu wel ook in Fot, maar goed
Staat toch ook niet bij waarmee het ingesmeert moet wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Staat toch ook niet bij waarmee het ingesmeert moet worden
Joey en accepteren/respecterenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze het nu zo prettig vindt...
Misschien zou je dat ook kunnen accepteren dan wel respecteren?
Niet speciaal op zn hondjes, vind t juist t meest opwindend als ik op dr lig of als ik dr aant beffen ben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ahum...
lekker even roeren....
doe je dat dan als je op zijn hondjes bezig bent? ofehm nahjah
wat nou? is t neit goed genoeg?quote:
Dat gaat inderdaad niet echt samen, neequote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet speciaal op zn hondjes, vind t juist t meest opwindend als ik op dr lig of als ik dr aant beffen ben.
Zij heeft t gevoel dat ze dan aant poepen is, dus mag t niet![]()
Moet je je voorstellen dat je neukt tijdens het schijten. Geil.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet speciaal op zn hondjes, vind t juist t meest opwindend als ik op dr lig of als ik dr aant beffen ben.
Damn jij bent lenig!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dat je t gewoon een keer geprobeerd moet hebben. Ik doe voorzichtig, ik doe lief alleen wil t gewoon wel eens met haar gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze het nu zo prettig vindt...
Misschien zou je dat ook kunnen accepteren dan wel respecteren?
nee, zijn vinger erin te stoppenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Damn jij bent lenig!
Je krijgt het voor elkaar om haar anaal te nemen tijdens het beffen!?!?
[edit]
oh never mind.. je bent nog bij de vinger.
Prima als jij dat vindt, maar als zij daar anders over denkt dan gaat dat toch boven jouw anale wens?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind dat je t gewoon een keer geprobeerd moet hebben. Ik doe voorzichtig, ik doe lief alleen wil t gewoon wel eens met haar gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Polen het volgende:
Ik vind het ook wel tof dat het over een half jaar wel mag en dat dat nu al vaststaat..
Hoezo niet als je dr op ligt??? Dubbele penetratiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je beft kan ik me nog voorstellen
maar as je op dr ligt...
hmm kweet niet hoor
enneh over dat poepgevoel, koop dr n anaaldouche, kan t ook geen kwaad mocht ze dat gevoel krijgen
JoeyT heeft ervaring met zijn partner zover krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Polen het volgende:
Ik vind het ook wel tof dat het over een half jaar wel mag en dat dat nu al vaststaat..
Hij volgt er zelfs een opleiding voor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
JoeyT heeft ervaring met zijn partner zover krijgen
Ik heb een goed inschattingsvermogen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Polen het volgende:
dat snap ik, maar ik was me aan t voorstellen hoe jij ging liggen, zegmaar met je arm enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo niet als je dr op ligt??? Dubbele penetratie![]()
t is geen probleemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een goed inschattingsvermogen.
Baffenm was ook uitgesloten, nu is t absoluut geen probleem.
Komt tijd, komt anaal![]()
Tja. Als 'partner van' zou ik er [flink] voor bedanken als ik hoorde dat iemand een tijdspad heeft ingesteld van nu tot een halfjaar om iets te doen dat ik niet wil. Maargoed. Ik ben dan ook niet de 'partner van', in dit verhaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
JoeyT heeft ervaring met zijn partner zover krijgen
Dat noemen ze nou een verborgen agenda!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Tja. Als 'partner van' zou ik er [flink] voor bedanken als ik hoorde dat iemand een tijdspad heeft ingesteld van nu tot een halfjaar om iets te doen dat ik niet wil. Maargoed. Ik ben dan ook niet de 'partner van', in dit verhaal..
Dat is nog netjes uitgedrukt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een verborgen agenda!
Nee, als t nou iets verschrikkelijks was ok, maar dat is t niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima als jij dat vindt, maar als zij daar anders over denkt dan gaat dat toch boven jouw anale wens?
Bedankt... Ik zal mijn ouders doorgeven dat hun opvoeding toch enig positief resultaat heeft gehad!quote:
Kun jij je uberhaupt voorstellen dat er echt vrouwen bestaan die het nooit lekker zullen vinden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, als t nou iets verschrikkelijks was ok, maar dat is t niet.
Nee dat baffen vond ze wel relaxend... Lekker op dr buik liggen en verwend worden. Maar het gevoel op zich vond ze niet bijzonder. Maar daarvoor hebben ze een clit en handen uitgevondenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is geen probleem
maar genieten doet ze niet
Dus... jij wil hoe dan ook je wens doordrammen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef JoeyT het volgende:
Nee, als t nou iets verschrikkelijks was ok, maar dat is t niet.
Ik verkracht haar niet hoor. Anders had ik t allang gedaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:11 schreef Polen het volgende:
Inderdaad. Als je geluk hebt doet ze geen aangifte.
Dat maakt waarschijnlijk niets uit... Hij krijgt zijn zin, en dáár gaat het uiteindelijk omquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef Polen het volgende:
Wel eens eraan gedacht dat ze je je gang laat gaan om van het gedrein af te zijn?
Ja maar daarvoor moet je t wel eens geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kun jij je uberhaupt voorstellen dat er echt vrouwen bestaan die het nooit lekker zullen vinden?
Gelukkig maar, dat praat het helemaal goed!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik verkracht haar niet hoor. Anders had ik t allang gedaan
Ja ik dacht dat het ging om een vriendin, een partner van gelijk kaliber, enzo. En niet om een slaafs neukertje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt waarschijnlijk niets uit... Hij krijgt zijn zin, en dáár gaat het uiteindelijk om.
dat zou ie nog lekker vinden ook nogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zou je er trouwens tegenover staan als ze jou vanavond met een dildo in jouw reet wilde neuken?
Ja daarvoor liet ze t ook toe. En toen besefte ze dat het helemaal niet zo vervelend isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef Polen het volgende:
Wel eens eraan gedacht dat ze je je gang laat gaan om van het gedrein af te zijn?
Je verkracht haar wel maar je wacht zolang tot ze geen nee meer zegt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik verkracht haar niet hoor. Anders had ik t allang gedaan
graag lekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Schaaltje is leeg..goed, kom maar op met die anale wensen..
Nou, ik weet bijvoorbeeld ook dat ik geen poepseks blief, en ook seks met een heel voetbalteam (tegelijkertijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:15 schreef JoeyT het volgende:
Ja maar daarvoor moet je t wel eens geprobeerd hebben
Maar het gevoel vond ze niet bijzonder. Afgezien van de vinger en de clit. Zeg je zelf. Dus neem het niet-bijzondere gevoel weg, je houdt de hand en de clit over, het scenario is waar zij van geniet, volgens jou, zonder jouw gedrein. Helder?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daarvoor liet ze t ook toe. En toen besefte ze dat het helemaal niet zo vervelend is
In tegenstelling tot anale penetratie met vinger![]()
Wat jij nodig hebt is een man zoals JoeyT. Die weet wat goed voor je is en die weet wat jij lekker vindt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik weet bijvoorbeeld ook dat ik geen poepseks blief, en ook seks met een heel voetbalteam (tegelijkertijd) staat niet in mijn top tien, zeg maar.
Daar hoef ik dat echt niet eerst voor uit te proberen.
Ik noem seks met neushoorns om je stelling te ontkrachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor moet je t wel eens geprobeerd hebben
Zij mag het ook zelf uitmaken. Ze maakt t toch ook zelf uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus... jij wil hoe dan ook je wens doordrammen?
Zij mag toch zeker nog wel voor haar zelf uitmaken of ze het iets vind dat ze wilt proberen ja of nee?
Hoe zou je er trouwens tegenover staan als ze jou vanavond met een dildo in jouw reet wilde neuken?
Wellicht dat tijdelijke opsluiting met een riant voorziene homofiele medemens al voldoende is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik noem seks met neushoorns om je stelling te ontkrachten.
Mag ik vriendelijk bedanken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Wat jij nodig hebt is een man zoals JoeyT. Die weet wat goed voor je is en die weet wat jij lekker vindt!
That's our JoeyTquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus... jij wil hoe dan ook je wens doordrammen?
Een metroman zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn handen vol aan m'n huidige sekspartner en die houdt wél rekening met mijn wensen.
het is een antiwens van haar die jij dient te respecteren en niet jouw wens door te drammenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij mag het ook zelf uitmaken. Ze maakt t toch ook zelf uitAnders was t wel al gebeurd. We hebben er ook geen ruzie om ofso. Tis gewoon een wens van mij en een anti-wens van haar
Over je dildo vraag zal ik even moeten nadenken, aangezien er dan zo'n gevoel is van het verliezen van je mannelijkheid. Maar ik zeg niet per definitie nee.![]()
ik heb overal zin in vandaag, en nog het meeste om hier weg te gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Jij hebt er wel zin in vandaag
Hoe zit het met jouw anale wensen?
En naar mijn mening gaat in een gelijkwaardige relatie 'nee' in dit soort zaken boven 'ja'. Waarom blijven doorzeuren? Totdat ze je gezeur op een gegeven moment zo zat is dat ze maar toegeeft?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
Zij mag het ook zelf uitmaken. Ze maakt t toch ook zelf uitAnders was t wel al gebeurd. We hebben er ook geen ruzie om ofso. Tis gewoon een wens van mij en een anti-wens van haar
Hoezo verliezen van je mannelijkheid? Je lul valt er niet af hoor!quote:Over je dildo vraag zal ik even moeten nadenken, aangezien er dan zo'n gevoel is van het verliezen van je mannelijkheid. Maar ik zeg niet per definitie nee.![]()
athans..dat zou sex met een neushoorn teweeg brengen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik noem seks met neushoorns om je stellig te verkrachten.
Het is maar net waar je je mannelijkheid aan afmeetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
Over je dildo vraag zal ik even moeten nadenken, aangezien er dan zo'n gevoel is van het verliezen van je mannelijkheid. Maar ik zeg niet per definitie nee.![]()
Appels met peren vergelijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik weet bijvoorbeeld ook dat ik geen poepseks blief, en ook seks met een heel voetbalteam (tegelijkertijd) staat niet in mijn top tien, zeg maar.
Daar hoef ik dat echt niet eerst voor uit te proberen.
Oefen eerst een paar keer met je vinger in je reet, voor je er een plug in ramt. Half jaartje oprekken en aan je eigen kop zeiken en die plestik negerlul glijdt erin als een breinaald.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hij zou er wel eens homo door kunnen wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En naar mijn mening gaat in een gelijkwaardige relatie 'nee' in dit soort zaken boven 'ja'. Waarom blijven doorzeuren? Totdat ze je gezeur op een gegeven moment zo zat is dat ze maar toegeeft?
Mooie overwinning...
[..]
Hoezo verliezen van je mannelijkheid? Je lul valt er niet af hoor!
quote:
ze wilde het nooit, maar laat t nu toe om van dat eeuwige gezeik van jou af te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken?
Net als de neushoorn van Polen.
Ik ben blij dat ik mag baffen en ze er niet meer onwillend tegenover staat. Dit wilde ze ook nooit maar dan ook nooit doen. Blijkbaar is het haar dus meegevallen
Zo ook de anale sex. Mn ex wilde eerst ook nooit. Toen ze eenmaal de stap had genomen was zij juist degene die er altijd mee kwam
Niet in de ogen van Joey. Als je een half jaartje kennismaakt met die anaal gefixeerde neushoorn wil je niet anders. Was bij zijn ex ook zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
athans..dat zou sex met een neushoorn teweeg brengen..
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Mijn ex deed het gewoonanaal
per ongeluk (ja vast, hij liep er al tijden om te zeiken, de lul)
Niet toevallig JoeyT?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Geen goede ervaring dus..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Flinke haaknaald in de pisbuis, even draaien en hard trekken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:25 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet toevallig JoeyT?
(klinkt wel als namelijk..)
Maar igg; afschieten dat soort lui. Nee is nee.
waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Geen goede ervaring dus..
Ook niet over gepraat dus..
Hij heeft m er gewood ingedrukt?en dan zeggen dat t perongeluk ging?
![]()
En de keer sex dr op ging ze op dr buik liggen zonder ook maar 1 woord van mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze wilde het nooit, maar laat t nu toe om van dat eeuwige gezeik van jou af te zijn
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:26 schreef Polen het volgende:
[..]
Flinke haaknaald in de pisbuis, even draaien en hard trekken.
Je beschrijft het helemaal goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Geen goede ervaring dus..
Ook niet over gepraat dus..
Hij heeft m er gewood ingedrukt?en dan zeggen dat t perongeluk ging?
![]()
Ik zeg toch dat ik er niet meteen nee op zou zeggen. T is iets vreemds dus zal ik er idd niet meteen om springen. Miss is t idd wel eens de moeite waard. Ben ook wel eens gebaft maar daar werd ik niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij zou er wel eens homo door kunnen worden
ik ben echt van mening als je het zo persé wilt, dan moet je t eerst maar eens zelf ervaren
Waar ken je dat van?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ken ik dat van
geloof me een ding, pijn dat ie gehad heeft,![]()
Totaal niet mijn stijlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:25 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet toevallig JoeyT?
(klinkt wel als namelijk..)
Nogmaals dat is niet mijn ding. T moet wel haar beslissing zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:29 schreef Polen het volgende:
Wat is eigenlijk je probleem? Je ramt je pik gewoon in dat gat, even flink rammen en ze wil nooit anders meer. Waarom dan een half jaar wachten?
het feit dat mij dat ook overkomen isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waar ken je dat van?
Ik zat eigenlijk meer aan haar pijn te denken..die van hem laat me na het lezen hiervan koud..
De ironiequote:
Je antwoordt niet op de vraag. Wat is het verschil tussen nu en over een half jaar wanneer het toegeven aan het eindeloze gedrein niet het verschil maakt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals dat is niet mijn ding. T moet wel haar beslissing zijn
Je laat het klinken als of je net je huisdier heb lopen africhten..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En de keer sex dr op ging ze op dr buik liggen zonder ook maar 1 woord van mij
Overigens wordt er van een mug een olifant gemaakt.Het is geen dagelijks onderwerp bij ons.
Ze heeft gewoon een geweldige kont en daar moet gebruik van gemaakt worden
en dat is het dus overduidelijk nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals dat is niet mijn ding. T moet wel haar beslissing zijn
Omdat ze er dan een goed gevoel aan overhoudt en t ook leuk gaat vindenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef Polen het volgende:
[..]
Je antwoordt niet op de vraag. Wat is het verschil tussen nu en over een half jaar wanneer het toegeven aan het eindeloze gedrein niet het verschil maakt?
Inderdaadquote:
Dat is anders. Vrouwen hebben geen prostaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
Joey, als jij jezelf aftrekt prop je dan ook een vinger in je kont?
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
Spijt vanuit zichzelf, of heb je het hem laten spijten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
het feit dat mij dat ook overkomen is
en dat hij daar heel veel spijt van gehad heeft
maar goed, uiteindelijk zijn er toch dingen die je bij anderen wel kunt gaan waarderen
waarom dan wel in haar kont porrenquote:
Wat een irrelevante vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
spijt aangezien ik m niet lichtelijk pijn gedaan heb op dat momentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Spijt vanuit zichzelf, of heb je het hem laten spijten?
Ik snap je de laatste zin niet zo. Bedoel je nu dat je het toch doorgezet hebt of dat je hem nu geaccepteerd hebt zoals als ie is ook al heeft ie negatieve punten?
Wat denk je ingewikkeldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Spijt vanuit zichzelf, of heb je het hem laten spijten?
Ik snap je de laatste zin niet zo. Bedoel je nu dat je het toch doorgezet hebt of dat je hem nu geaccepteerd hebt zoals als ie is ook al heeft ie negatieve punten?
twistedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een irrelevante vraag.
En het antwoord hoef ik ook niet te wetenJoey.
![]()
dat was vast ierse logica van mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wat denk je ingewikkeld
Iemand deed iets bij haar wat ze niet tof vond (alle astrid-verhaal).
Dus deed zij iets bij hem wat hij ook niet tof vond, en blijkbaar veel pijn deed bij hem.
Nogmaals, wat is dan het verschil met nu dat ze er nu geen goed gevoel aan overhoudt en het niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ze er dan een goed gevoel aan overhoudt en t ook leuk gaat vinden
quote:
En zij heeft geen behoefte aan jouw lul in haar aars....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Ik heb ook geen behoefte om mezelf te baffen, ook niet om mezelf te neuken
Dus je vraag slaat nergens op
Plus dat je nog lenig moet zijn ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen behoefte om mezelf te baffen, ook niet om mezelf te neuken
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef Ynske het volgende:
Enfin, ik las hier dus een 'ja'...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is anders. Vrouwen hebben geen prostaat.
Omdat als ze er wel een goed gevoel aan overhoudt ze het vaker wilt doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef Polen het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is dan het verschil met nu dat ze er nu geen goed gevoel aan overhoudt en het niet leuk vindt?
Die endeldarm opvullen is dé obsessie van JoeyT, dat praat je er niet zo makkelijk uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zij heeft geen behoefte aan jouw lul in haar aars....
Dan zijn we er toch?
ha iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zijn we er toch?
huhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
[..]
Enfin, ik las hier dus een 'ja'...
(gezellige info, het forum zal nooit meer het zelfde zijn)
![]()
Ik had ook niet de behoefte om samen te douchenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zijn we er toch?
Ik ga het er niet over hebben. Ze mogen allemaal de tyfus krijgenquote:
Samen douchen staat ook echt zó in verhouding tot anale seksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik had ook niet de behoefte om samen te douchen![]()
Nu wel... Mensen veranderen, zeker als blijkt dat iets heel leuk en opwindend kan zijn
De vraag is, hoe weet jij dat zij het opwindend gaat vinden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had ook niet de behoefte om samen te douchen![]()
Nu wel... Mensen veranderen, zeker als blijkt dat iets heel leuk en opwindend kan zijn
Het was van mij puur het toevoegen van overbodige en op geen enkele wijze naar mijzelf terug te herleiden informatie. Maar als jouw forumplezier groter wordt van het lezen van 'ja' dan ben ik natuurlijk de laatste die je tegenhoudt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
[..]
Enfin, ik las hier dus een 'ja'...
Voor de rest ploeg je maar door mijn postgeschiedenis, dan weet je hoe ik me voel (staat vast in een recent topic).quote:
Dit staat nog niet in de schaduw van good old [singles]quote:
ach als je er maar van genietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was van mij puur het toevoegen van overbodige en op geen enkele wijze naar mijzelf terug te herleiden informatie. Maar als jouw forumplezier groter wordt van het lezen van 'ja' dan ben ik natuurlijk de laatste die je tegenhoudt.
Haha... leg je je leven zo op inet danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest ploeg je maar door mijn postgeschiedenis, dan weet je hoe ik me voel (staat vast in een recent topic).
Lees je dan niet mee met de verhalen over zijn ex?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet jij dat zij het opwindend gaat vinden?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha... leg je je leven zo op inet dan
jij vergeleek anale sex met door een voetbalelftal geneukt wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen douchen staat ook echt zó in verhouding tot anale seks.
Dat is een resultaat. Ik vraag je wat het verschil is met nu.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat als ze er wel een goed gevoel aan overhoudt ze het vaker wilt doen
Ook weer waar.... Ik moest net ook ff werken... was heel onwennigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet?
Elke badmongool weet dat ik werk tussen het fokken door etc etc
Eerlijk antwoord?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lees je dan niet mee met de verhalen over zijn ex?.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Nee, het zal mij aan mijn aars roesten wat hij doet. Als hij er plezier aan beleeft moet hij dat vooral doen. Als hij maar uit mijn aars blijft!
Ik kan me voorstellen dat na de 6e nummer 7e denkt.... het mag wel wat krapperquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jij vergeleek anale sex met door een voetbalelftal geneukt worden![]()
mensenkennisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet jij dat zij het opwindend gaat vinden?
das tenminste allebei sexquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat heeft in ieder geval nog seks als gemeenschappelijke deler...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef JoeyT het volgende:
Vrouwen zijn gewoon slecht in het vinden van de juiste bedpartner.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Ynske het volgende:
ik moest net denken aan een gesprek met iemand die ik ken...
vrouwen hebben zoveel keus in speeltjes, mannen daar integen niet echt
best zielig
Mannen houden het te kort vol om speeltjes nodig te hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Ynske het volgende:
best zielig
Mannen hebben geen speeltjes nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Ynske het volgende:
best zielig
Die 7e is in dit verhaal dan 'toevallig' onze endeldarmvuller?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat na de 6e nummer 7e denkt.... het mag wel wat krapper
En daarom geven we de neushoorn dus rugnummer 7. Leuker kunnen we het niet maken...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat na de 6e nummer 7e denkt.... het mag wel wat krapper
Mensen moeten openstaan voor bepaalde dingen, t komt beetje bij beetje... En uiteindelijk staat ze er voor open. Ik gok op half jaar kan ook over 2 weken zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat is een resultaat. Ik vraag je wat het verschil is met nu.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef Polen het volgende:
[..]
Die 7e is in dit verhaal dan 'toevallig' onze endeldarmvuller?
Wel makkelijker....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
En daarom geven we de neushoorn dus rugnummer 7. Leuker kunnen we het niet maken...
Ok dan maak ik er sex onder de douche vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft in ieder geval nog seks als gemeenschappelijke deler...
Ik ben tegen geweld, echt waar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mensen moeten openstaan voor bepaalde dingen, t komt beetje bij beetje... En uiteindelijk staat ze er voor open. Ik gok op half jaar kan ook over 2 weken zijn
Hehe. dat laaste was sarcastisch, natuurlijk..quote:
wiens ex?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lees je dan niet mee met de verhalen over zijn ex?.
ze zeggen dat t lekker isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe. dat laaste was sarcastisch, natuurlijk..
Ik vond het wel grappig hoe Lithpo je vraag niet beantwoordde, maar er juiste een overtuigende reden aangaf aan het nut voor een man anaal genomen te worden (de prostaat), het klonk voor mij als een indirecte 'ja, want..'
Je bedoelt dat die anus open moet gaan staanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mensen moeten openstaan voor bepaalde dingen, t komt beetje bij beetje... En uiteindelijk staat ze er voor open. Ik gok op half jaar kan ook over 2 weken zijn
en wederom oprekken die hapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die anus open moet gaan staan
Seks onder de douche valt in mijn boekje onder softcore seks... anale seks daarentegen is toch redelijk hardcore.quote:
Ja daarom doe ik nu ook helemaal niets. Mensen veranderen van gedachten. Ik kan dat vrij goed inschatten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld, echt waar.
Maar met dit soort uitspraken wenste ik wel eens dat ik Amerikaan was.
Heb je wel eens stilgestaan bij het idee dat je moet openstaan voor 'nee'?
Bedankt voor je begrip...(ik heb volgens mij nog ergens een penis ring liggen, van de Kamasutra van vorig jaar..)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef Ynske het volgende:
best zielig
Anale seks terwijl alles stroef is van het douchen is pas echt hardcore.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seks onder de douche valt in mijn boekje onder softcore seks... anale seks daarentegen is toch redelijk hardcore.
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die anus open moet gaan staan
en is dat nu echt lekker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip...(ik heb volgens mij nog ergens een penis ring liggen, van de Kamasutra van vorig jaar..)
mehn dat lijkt me helemaal pijnlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Anale seks terwijl alles stroef is van het douchen is pas echt hardcore.
Hardcore > softcore, het bewijs is geleverd.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef Polen het volgende:
Overigens sta ik nog steeds achter mijn eerste stelling dat het ordinaire anaalverkrachting is in een voorgekookt, geniepig jasje.
Je overloze gelul en ontwijkende, domme antwoorden hebben mij niet kunnen overtuigen van iets anders.
Tot er een aubergine in pastquote:
Zo hardcore is t nou ook weer niet. Ik hoef dr niet meteen ka[pot te neukenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seks onder de douche valt in mijn boekje onder softcore seks... anale seks daarentegen is toch redelijk hardcore.
Verder eens met Polen.
je moest toch werken morgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef nixxx het volgende:
ben ik even boodschappen doen is het hele topic meteen ontaar(s)d in een grote anale bende ..
Het gaat hier niet over anale seks, het gaat over ongewenste anale seks.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef Mokster het volgende:
Hey! Anale seks... Da's echt stukken ontspannender dan vooroverleggen met Rita Verdonk kan ik jullie vertellen...
Niet meteen, neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo hardcore is t nou ook weer niet. Ik hoef dr niet meteen ka[pot te neuken
heey moksy meisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef Mokster het volgende:
Hey! Anale seks... Da's echt stukken ontspannender dan vooroverleggen met Rita Verdonk kan ik jullie vertellen...
needonderdagquote:
Hoe kom je er nou bij dat ik iemand wil overtuigen. Boeit mij vrij weinig wat anderen ervan denken. Ik zal gewoon lekkere liefdevolle anale sex hebben wat zij ook leuk zal vindenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:54 schreef Polen het volgende:
Overigens sta ik nog steeds achter mijn eerste stelling dat het ordinaire anaalverkrachting is in een voorgekookt, geniepig jasje.
Je overloze gelul en ontwijkende, domme antwoorden hebben mij niet kunnen overtuigen van iets anders.
Ongewenste anale seks? Daar kan ik niet over meepraten, sorry...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:56 schreef Polen het volgende:
Het gaat hier niet over anale seks, het gaat over ongewenste anale seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |