neej hoor... ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, jij gaat er nu vanuit dat ik weer de fout maak om op het pop-up schermpje van msn te klikken enzo mijn collega's een minderwaardigheids complex aanbreng..![]()
ik heb um in een klein schermpje proberen te 'get the picture-en'..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
laatste post
[..]
neej hoor... ik ben onschuldig
heb je m bekeken?
als aanvulling op je poesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ik heb um in een klein schermpje proberen te 'get the picture-en'..
Maar eh...wat moet ik daar nu mee? Wie zijn gnotsknotsch is da? wil ik eigenlijk niet weten, wat ik eigenlijk wil weten is wat ik met een lul in mijn inbox moet?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
Niemand de deur uit! Ik ben mijn peuken kwijt.
Even kijken of ze ergens beneden liggen...
quote:
Voor welke user is dit chantagemateriaal?quote:
wat die poes of die aanvulling....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor welke user is dit chantagemateriaal?
ikkequote:
Dan kun je zonder probleem z'n naam noemen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat die poes of die aanvulling....
voor de aanvulling, maar die post iig niet hier, vroeger wel in singles
nah... neh doe maar nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je zonder probleem z'n naam noemen!
Stuur dan maar op, dan kijk ik of ik 'm herken...quote:
neen dank uquote:
on your wayquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur dan maar op, dan kijk ik of ik 'm herken...![]()
Singles mannenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat die poes of die aanvulling....
voor de aanvulling, maar die post iig niet hier, vroeger wel in singles
wel apart... voor sara's poes moet je thuis zijn om te kunnen mailen, maar een willekeurige penis trek je zo uit een folder op je werk?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur dan maar op, dan kijk ik of ik 'm herken...![]()
nee die hebi k toegemeeld gekregen, en staat nog in mijn gmailquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel apart... voor sara's poes moet je thuis zijn om te kunnen mailen, maar een willekeurige penis trek je zo uit een folder op je werk?
Die komt vast niet in FOT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |