Die heb ik niet...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef _Cara_ het volgende:
Senseo.. mokka....mjam mjam
Ja die kwalificatie mocht ik van hondje in ontvangst nemen in het vorige topicquote:
Ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kwalificatie mocht ik van hondje in ontvangst nemen in het vorige topic
welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Koffie en cake![]()
![]()
Er is niet eens iemand dood![]()
Wel hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Koffie en cake![]()
![]()
Er is niet eens iemand dood![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, op zich genoeg.. Maar niet in mijn omgeving![]()
Blijf je nu koffiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
En koffie
Koekjes met chocolade erop dan
* MutZ gaat teruglezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vrijdagmiddag hoor ik net. En ik ga met mn neven de kist dragen, hoewel ik daar best tegenop zie eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef qu63 het volgende:
weet je al wanneer de dienst is Fles?
ja, ik zag hetquote:
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vrijdagmiddag hoor ik net. En ik ga met mn neven de kist dragen, hoewel ik daar best tegenop zie eigenlijk.
Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet... Ik ben iig blij dat er bij ons gewoon kraaien waren voor die taakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vrijdagmiddag hoor ik net. En ik ga met mn neven de kist dragen, hoewel ik daar best tegenop zie eigenlijk.
Die gasten die de kist dragen dusquote:
Mijn vader was een mager mannetje, maar ik zou echt benauwd zijn geweest dat ik de kist uit mijn handen had laten glippenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ah die
Ik zou het ook niet zelf willen doen hoor. Misschien bij mijn vader toen, alleen mocht ik daar niet eens bij zijn
Kan ik me voorstellen dat je daar tegenopziet.. Maar het siert je als je het kunt..echt waar..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd voor wie dan ook heel erg. Al gaan die kraaien ook niet altijd even netjes om met overledenen hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn vader was een mager mannetje, maar ik zou echt benauwd zijn geweest dat ik de kist uit mijn handen had laten glippen.
Topictitelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:18 schreef GinzaGirl het volgende:
Wat betekend nou TT aangepast?
ik ben er nog steeds niet achter :S
iets met topic gok ik haha
Ik weet hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd voor wie dan ook heel erg. Al gaan die kraaien ook niet altijd even netjes om met overledenen hoor
Das dus een keus die iedereen voor zichzelf maaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het alternatief vind ik dus nog minder aantrekkelijk
.
jah kloptquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:18 schreef GinzaGirl het volgende:
Wat betekend nou TT aangepast?
ik ben er nog steeds niet achter :S
iets met topic gok ik haha
Ja van die mannetjes die de uitvaartondernemer kan regelen inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet... Ik ben iig blij dat er bij ons gewoon kraaien waren voor die taak.
Samsung D600quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:08 schreef qu63 het volgende:
welke D_A?
quote:
kou vind ik niet erg, maar met dit weer en ons klimaat is het wel ergquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
brrr net even boodschapselen gehaald... Ik HAAT deze kou
hoezo dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
en zeker in deze tijd van het jaar
Gelukkig is vandaag een bijzondere dag voor de astronomen onder ons
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig is het al lentequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
brrr net even boodschapselen gehaald... Ik HAAT deze kou
Vannacht is er sprake van een relatief zeldzame totale bijschaduwverduistering van de maan. De volgende is pas eind augustus 2053 weerquote:
Tijdelijke hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
mooie nieuwe avatar
ik herken m zelfs
ahaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vannacht is er sprake van een relatief zeldzame totale bijschaduwverduistering van de maan. De volgende is pas eind augustus 2053 weerMaar goed, het is een bijschaduwverduistering dus je ziet er geen flikker van
Jammer maar helaas, u gaat NIET door voor de koelkastquote:
Klikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vannacht is er sprake van een relatief zeldzame totale bijschaduwverduistering van de maan. De volgende is pas eind augustus 2053 weerMaar goed, het is een bijschaduwverduistering dus je ziet er geen flikker van
Dus de schaduw van de maan wordt verduisterd?quote:
Neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de schaduw van de maan wordt verduisterd?
* qu63 duikt bovenop Niekequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond
*uitgeput nieke smijt zich ff op de grond van de Lounge*
Jammer wel dan, daar zijn vast geen mooie foto's van te maken dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neede maan wandelt door de schaduw van de aarde, maar niet door de slagschaduw, maar door de bijschaduw
vanaf de maan zie je dus een gedeeltelijke zonsverduistering omdat de aarde er gedeeltelijk, maar nergens helemaal, voor zit
Hoiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond
*uitgeput nieke smijt zich ff op de grond van de Lounge*
Nee, er is gewoon weinig aan te zien, eigenlijk. Met een lichtmeter of zo zou je kunnen meten dat het licht van de volle maak wat minder wordt, maar dat is dan ook allesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel dan, daar zijn vast geen mooie foto's van te maken dan.
ehm.... ik zit nu op de bank.. Nieke ligt nog op de grond..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker he, plavuizen tegen je kanis
Oeh... sorry Qu, ik ga voor bank en dekentjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeienavond
* Dr_Flash hijst nieke op de bank en trekt even een dekentje over haar heen
Nee is ook een leuk tellie iddquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:01 schreef leonieke het volgende:
Innige deelneming Fles. Ik was net aan het teruglezen en zie het nu nog maar net
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee![]()
Great minds enzo![]()
die rooie komt wel weer terug hoorquote:
Er is ook een l'amour-serie uitgebracht van Nokia, die zien er ook wel tofjes uit, alleen die allersmalste niet echtquote:
laat me gokken, dat zijn eigenlijk wijvendingen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is ook een l'amour-serie uitgebracht van Nokia, die zien er ook wel tofjes uit, alleen die allersmalste niet echt
Maar dan zonder de sneeuw?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die rooie komt wel weer terug hoor
Ik ben geloof ik 1 van de meest avatar-honkvaste users van heel fok
Pardonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laat me gokken, dat zijn eigenlijk wijvendingen?
Meisjes-spulletjesquote:
Bling-blingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meisjes-spulletjes
Je weet wel, roze pluche, aardbeienluchtje, glimmen, glanzen en glitteren
ah, een bouwvakkersdingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
Geen bling-bling, niet roze, geen hippe geluidjes en geen lieve plaatjes.
Ik weiger er geld aan uit te geven, zolang het doet wat ik wil vind ik het wel okayquote:
Valt best wel mee:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laat me gokken, dat zijn eigenlijk wijvendingen?
Hier staat het nu ook aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit met een half oog voetbal te kijken... Ajax wordt behoorlijk ingepakt
neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die rooie komt wel weer terug hoor
Ik ben geloof ik 1 van de meest avatar-honkvaste users van heel fok
Valt wel mee zegtie danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Valt best wel mee:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/amour.html
Ik ben het met je eens, 't is een meidentelefoonquote:
Mijnes is ook nu voor het eerst een keertje anders, en dat is al een jaartje langer zo dan bij jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee
vanaf het begin heb ik dit logo al, hij is alleen af en toe gepimped (kerst en sint, en nu dus 24)
Wat veel mooier zou zijn is als ze mobieltjes per 2 zouden maken, met een wat fermer ding voor hem, met internet en email en zo, en een wat slanker ding voor haar, met bijvoorbeeld een menstruatieplanner of zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, 't is een meidentelefoon.
he, fuckquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes is ook nu voor het eerst een keertje anders, en dat is al een jaartje langer zo dan bij jou
Ja dan kan ik die outlook eindelijk eens afschaffenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat veel mooier zou zijn is als ze mobieltjes per 2 zouden maken, met een wat fermer ding voor hem, met internet en email en zo, en een wat slanker ding voor haar, met bijvoorbeeld een menstruatieplanner of zo
dingen waar de mens ECHT wat aan heeft
Moet je iedereen zo'n ding geven, dan boeit het niet meer hoe die neuzen staanquote:DEN HAAG - Het kabinet is verdeeld over een verbod van de boerka, een gewaad van moslims dat het hele lichaam bedekt. Minister Verdonk (Integratie) heeft een aantal opties dinsdag besproken met de meest betrokken ministers, maar ze krijgt de neuzen niet één kant op.
Bleghquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat veel mooier zou zijn is als ze mobieltjes per 2 zouden maken, met een wat fermer ding voor hem, met internet en email en zo, en een wat slanker ding voor haar, met bijvoorbeeld een menstruatieplanner of zo
dingen waar de mens ECHT wat aan heeft
Maak er dan een optioneel 'pimp my gsm' dingesie van, ik heb zo'n ding niet nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
Bwa, om de 28 dagen een berichtje dat ik een nieuwe strip van de pil moet beginnen
En op dag 1 van de maand een berichtje dat ik 4 pillen moet nemen en op dag 15 weer hetzelfde
Zou handig zijn. Een pillenplanner op gsm![]()
Of een GSM die met electromagnetische stralingkjes de functie van de pil overneemtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Maak er dan een optioneel 'pimp my gsm' dingesie van, ik heb zo'n ding niet nodig.
Heb ik eindelijk een reden om hem in mijn broekzak te stekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een GSM die met electromagnetische stralingkjes de functie van de pil overneemt
Die hoef ik ook niet, menstruatie-gerelateerde gadgets zijn aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een GSM die met electromagnetische stralingkjes de functie van de pil overneemt
dat kan je ook instellen hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
Bwa, om de 28 dagen een berichtje dat ik een nieuwe strip van de pil moet beginnen
En op dag 1 van de maand een berichtje dat ik 4 pillen moet nemen en op dag 15 weer hetzelfde
Zou handig zijn. Een pillenplanner op gsm![]()
Waar heb je 'm nu dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een reden om hem in mijn broekzak te steken![]()
en em op trillen te zettenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een reden om hem in mijn broekzak te steken![]()
Momenteel? Ergens hier in huis. Ik denk op nachttafeltjequote:
Es doelde ergens anders op denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Momenteel? Ergens hier in huis. Ik denk op nachttafeltje![]()
Soms is dat weleens jammerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een Belg. Ik beantwoord de vragen naar best vermogen eh!
quote:
En toch moet je me nemen zoals ik benquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms is dat weleens jammer
Vind ik dan he![]()
Ik neem je graag hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch moet je me nemen zoals ik ben
Of helemaal niet natuurlijk![]()
Je twijfelt of hij je wel wil nemen? Belgquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En toch moet je me nemen zoals ik ben
Of helemaal niet natuurlijk![]()
Whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Je twijfelt of hij je wel wil nemen? Belg.
Hij was wel heel makkelijkquote:
Doe dan ook niet, nou moet je weer op vakantie op bij te komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben moe..heb te hard en teveel gezwommen..
![]()
Ow.. Jij klinkt actief op dit uur van de avondquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben moe..heb te hard en teveel gezwommen..
![]()
Ook hallo trouwens..![]()
haha.. strak in het vel op vakantie...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet, nou moet je weer op vakantie op bij te komen
nou.. ik was actief....nu heb ik een inzinking..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. Jij klinkt actief op dit uur van de avond
Hoi
Geen paniek! Ik heb mijn inzinking al een tijdje vandaagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.. ik was actief....nu heb ik een inzinking..![]()
Nieke draagt geen rokjes tochquote:
in het velquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha.. strak in het vel op vakantie...![]()
ach zolang als je er zelf de humor van inziet en je niet van de wijs laat brengen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen paniek! Ik heb mijn inzinking al een tijdje vandaag![]()
Ik denk dat ik er mee ben opgestaan zelfs![]()
tjaha.. een strak lijf...héhé..quote:
Rokje is makkelijker dan een broek op je enkelsquote:
jij draagt wel rokjes?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Rokje is makkelijker dan een broek op je enkels.
Niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tjaha.. een strak lijf...héhé..(nouja voor zover mogelijk dan...
)
Soms welquote:
Hockeyrokjes, da's net zoiets als korfbalrokjes, yukquote:
en dat doen ze dan weer nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Hockeyrokjes, da's net zoiets als korfbalrokjes, yuk. Kan je net zo goed in je blote kont gaan lopen
.
Nee, dan doen ze een lekkere degelijke fuik aan onder zo'n rokjequote:
nee, die lijken er niet op hoor, zeker de nieuwe generatie hockeyrokjes nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Hockeyrokjes, da's net zoiets als korfbalrokjes, yuk. Kan je net zo goed in je blote kont gaan lopen
.
Truste Cara en Leoniekequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:02 schreef _Cara_ het volgende:
Trusten Leonieke/.. ik ga ook mn bedje opzoeken..
Om je benen een beetje uit elkaar te kunnen doen wel ja, da's waarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Rokje is makkelijker dan een broek op je enkels.
Ja mamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier eens afsluiten
Straks gaan slapenHopelijk heerlijk slapen en niet liggen woelen
Braaf zijn voor elkaar![]()
Trustequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zouteloze avond ookIk duik mn bed wel in
T is lekker daar lees ik al.quote:
Dat zou droger moeten zijn ja het droge seizoenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, zwemmen op rare plaatsen ja.. maar da's hier vrij normaal in de regentijd. Soms zomaar een straat afgesloten.. blijkt dat er 50 cm water staat.. ach.. dan rijden we gewoon een stukje om.. nu is het echter net droog seizoen geworden, dus da's in ieder geval droger.
Oeh, vertelquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hey marcIk ben eruit hoor, dat wavje extracten
Opslaan als webpage, dan komen alle subonderdeeltjes in een map te staan, en daar staan de wavjes ook tussen. Sound001.wav etc heten ze danquote:
En als je het zo leest is er echt niets moeilijks aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opslaan als webpage, dan komen alle subonderdeeltjes in een map te staan, en daar staan de wavjes ook tussen. Sound001.wav etc heten ze dan
Tjonge.. jij daar zit daar een half jaar? Waarom?quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik hou het hier nog prima uit, voor de mensen die het willen weten. Helaas ben ik alweer over de helft.. maar niet getreurd, over 3 maanden zit ik hier weer
De zon staat hoog aan de hemel z'n best te doen het snikheet te maken, de tuin moet besproeid worden, anders vergaan de plantjes in no-time. Geen overstromingen meer gezien sinds vorige week, en ook de atmosfeer is tot rust gekomen.
Gisteren in de namiddag hier in de stad (Yogyakarta, wel opletten bij aardrijkskunde he!) overal mini-demonstraties. Lekker lawaaiig... als je erachter zit is het een sport er voorbij te komen, je hebt dan een vrijwel lege weg voor je, gassen maar.. en dat midden in de stad.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hey marcIk ben eruit hoor, dat wavje extracten
Nee, hij zit daar maar 4 weken, verkeerde persoon nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tjonge.. jij daar zit daar een half jaar? Waarom?
Dat is ff andere koek dan 10 dagen USA...meen ik me ook al wat..![]()
Het is soms zo heerlijk simpel, als je maar weet hoe.quote:
Mwoa, ik had het zelf kunnen bedenken jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is soms zo heerlijk simpel, als je maar weet hoe.
Duidelijk een helder moment van je
dat is meestal nog het ergstequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik had het zelf kunnen bedenken ja
ow.. dan heb ik dat verkeerd gelezen/ begrepen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Nee, hij zit daar maar 4 weken, verkeerde persoon nu
we'll see!! ...quote:10 dagen USA gaat ook heel lekker zijn hoor, das lang genoeg om echt alles even te laten toch?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:15 schreef _Cara_ het volgende:
10 dagen geen fok!10 dagen geen onzinnige puberale prietpraat...
zie mn edit....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ga je in Amerika zoeken? Nou veel plezier
Misschien ligt dat aan de sc waar je inzit hequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:15 schreef _Cara_ het volgende:
we'll see!! ...
10 dagen geen fok!10 dagen geen onzinnige puberale prietpraat...met altijd hetzelfde onderwerp
![]()
Daarom dusquote:Ja... het klinkt nu ineens wel héél verlokkelijk..![]()
Ik ook, maar mijn tentamens komen eraan, dus mag de komende 3 woensdagen nog eens extra komen werken omdat het te druk is hier, altijd hetzelfde gezeurquote:Ik dacht dat jij op woensdag helemaal niét werkte?
Koffiequote:@ Dr Flash... koffie staat klaar.![]()
Natuurlijk ga je dat niet missen, alleen kom je daar pas achter als je het niet doet en toch gewoon plezier hebtquote:edit
pffffftt 10 dagen is wel erg lang hé..daar kom ik op terug.. ik ga het (fok!)vast missen..
Hoiquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo
je bent nog steeds aan het uitzieken? of verlof vanwege je opa?quote:
dus eigenlijk de hele week geen werk voor jou?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
uitzieken eigenlijk. morgen ook nog
Das weer goed geregeld danquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat goedkomen met de bloemen![]()
Mijn moeder regelt het
Lief
das mooi ja!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat goedkomen met de bloemen![]()
Mijn moeder regelt het
Lief
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hoi... ben ik weer...
ik heb eigenlijk nergens aan gedacht om te regelen.. Nou ja, over een paar dagen is het allemaal voorbijquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
das mooi ja!
weer een zorgje minder
ik heb bij de dienst van mn oma eigenlijk niks geregeld ofzo
Ikkequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geslapen heb...
Goed van je moeder.. En sterkte dan de komende dagen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nergens aan gedacht om te regelen.. Nou ja, over een paar dagen is het allemaal voorbij
heb jequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien zit je dan wel helemaal mis![]()
Misschien wel ja, waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien zit je dan wel helemaal mis![]()
jaquote:
neequote:gezwommen
neequote:geneukt
jaquote:een boterham met pindakaas gesmeerd
neequote:afgewassen
neequote:de badkamer gedweild
ja, soort van iigquote:je vader voor de TV vandaan geslagen
neequote:in de Flair gelezen hoe je het beste met een gebroken nagel kunt omgaan
boodschappen gedaanquote:of nog iets anders?
nou enquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En van schrik heb ik alle nagels af gebeten![]()
Stilletjes laten groeien zegt de Vivaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en
de Viva ligt naast je, komt wel goed
Wacht, ik sla even mijn eigen Flair er op naquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stilletjes laten groeien zegt de VivaZou dat helpen??
Graag, want dit lijkt me niets!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik sla even mijn eigen Flair er op na
Nee hier staat het ook. Rustig laten aangroeien. En een tip tegen het bijten: iedere ochtend even een lijntje Tabasco eronderquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag, want dit lijkt me niets!
Eronder lukt niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier staat het ook. Rustig laten aangroeien. En een tip tegen het bijten: iedere ochtend even een lijntje Tabasco eronder
damn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier staat het ook. Rustig laten aangroeien. En een tip tegen het bijten: iedere ochtend even een lijntje Tabasco eronder
[afbeelding]
Heb jij nog iets wat je met de groep wilt delen?quote:
niet concreet eigenlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nog iets wat je met de groep wilt delen?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een vrij kleurloze woensdag
maar t is wel lekker weer
Qu'tjequote:
Hoi Flesquote:
quote:
lees eens terugquote:
Netjes, netjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef leonieke het volgende:
helleuw!
Geen leerlingen vermoord vandaagIk heb weer een topdag
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind je me ook zo braaf overkomen de laatste tijd?![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een vrij kleurloze woensdag
maar t is wel lekker weer
En er is iemand die je tegenhoudt nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi weer om naar buiten te kijken ja
ik wil in het gras liggen!
Ookhier ben ik mee eens. Mits het wat warmer isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi weer om naar buiten te kijken ja
ik wil in het gras liggen!
idd goed plan.. maar euhm Pheno, daar heb jij nu toch zeker geen tijd voor? Keukens die geplaatst worden enzo? of laat je dat helemaal aan die kerels over?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ookhier ben ik mee eens. Mits het wat warmer is![]()
Ja, Koning Winter. Je weet wel, die kut-allochtoon wiens verblijfsvergunning allang afgelopen had moeten zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er is iemand die je tegenhoudt nu![]()
Bel Verdonkquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Koning Winter. Je weet wel, die kut-allochtoon wiens verblijfsvergunning allang afgelopen had moeten zijn
Jij hebt gewoon geen zin in kou, zeg dat dan. Je kan op zijn hoogst weer ziek wordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Koning Winter. Je weet wel, die kut-allochtoon wiens verblijfsvergunning allang afgelopen had moeten zijn
wat heeft zonnebanken en fitnessen met elkaar te maken? Of slaap je daar meteen bij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:47 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik weer een nieuwe truc gevonden om te gaan fitnessen
Op voorhand als de zonnebank reserveren zodat ik zeker ben dat ik mijn beloning krijg vandaag![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb gewoon geen zin in kou
zo goed?
Ik ga eerst 40 minuten fitnessen, daarna trilplaat en dan 20 minuten onder de zonnebank. Dutje doen onder de zonnebank.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat heeft zonnebanken en fitnessen met elkaar te maken? Of slaap je daar meteen bij?
Dan snap ik hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga eerst 40 minuten fitnessen, daarna trilplaat en dan 20 minuten onder de zonnebank. Dutje doen onder de zonnebank.
Ik heb zon nodig, krijg ik die niet genoeg van buiten, dan pak ik er maar een fake zon bij
Zoveel nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef leonieke het volgende:
omg 5 van de 21 leerlingen geslaagd voor een toets.
Nee, hoor, ik ben niet kwaad![]()
Nog geen last van gehad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan snap ik het
wat is het nut van die trilplaat? Wat doet ie? Waarom is het goed voor je conditie? Niet bang dat je lunch/avondeten er weer uit komt?
Volgende week krijgen ze dus dezelfde toets opnieuw. Eens zien hoeveel er de leerstof gaan gestudeerd hebben tegen volgende weekquote:
en sinds wanneer luister jij naar je ma?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad.
Ze zeggen dat 20 minuten trilplaat overeenkomt met 1 uur krachttraining. Niet dat ik dat echt geloof, maar mijn ma heeft er positieve dingen over gehoord dus ze vindt dat ik dat moet doen
Oh oh! Je kent me beter dan dat Flesjequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en sinds wanneer luister jij naar je ma?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef leonieke het volgende:
Soit ik ga er maar eens vandoor. Hoe vlugger ik er ben, hoe langer ik kan fietsen en misschien gaat mijn buikpijn daarmee over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |