Die heb ik niet...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef _Cara_ het volgende:
Senseo.. mokka....mjam mjam
Ja die kwalificatie mocht ik van hondje in ontvangst nemen in het vorige topicquote:
Ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kwalificatie mocht ik van hondje in ontvangst nemen in het vorige topic
welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Koffie en cake![]()
![]()
Er is niet eens iemand dood![]()
Wel hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Koffie en cake![]()
![]()
Er is niet eens iemand dood![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, op zich genoeg.. Maar niet in mijn omgeving![]()
Blijf je nu koffiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
En koffie
Koekjes met chocolade erop dan
* MutZ gaat teruglezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kwalificatie mocht ik van hondje in ontvangst nemen in het vorige topic
ja, vrijdagmiddag hoor ik net. En ik ga met mn neven de kist dragen, hoewel ik daar best tegenop zie eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef qu63 het volgende:
weet je al wanneer de dienst is Fles?
ja, ik zag hetquote:
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vrijdagmiddag hoor ik net. En ik ga met mn neven de kist dragen, hoewel ik daar best tegenop zie eigenlijk.
Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet... Ik ben iig blij dat er bij ons gewoon kraaien waren voor die taakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vrijdagmiddag hoor ik net. En ik ga met mn neven de kist dragen, hoewel ik daar best tegenop zie eigenlijk.
Die gasten die de kist dragen dusquote:
Mijn vader was een mager mannetje, maar ik zou echt benauwd zijn geweest dat ik de kist uit mijn handen had laten glippenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ah die
Ik zou het ook niet zelf willen doen hoor. Misschien bij mijn vader toen, alleen mocht ik daar niet eens bij zijn
Kan ik me voorstellen dat je daar tegenopziet.. Maar het siert je als je het kunt..echt waar..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd voor wie dan ook heel erg. Al gaan die kraaien ook niet altijd even netjes om met overledenen hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn vader was een mager mannetje, maar ik zou echt benauwd zijn geweest dat ik de kist uit mijn handen had laten glippen.
Topictitelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:18 schreef GinzaGirl het volgende:
Wat betekend nou TT aangepast?
ik ben er nog steeds niet achter :S
iets met topic gok ik haha
Ik weet hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd voor wie dan ook heel erg. Al gaan die kraaien ook niet altijd even netjes om met overledenen hoor
Das dus een keus die iedereen voor zichzelf maaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het alternatief vind ik dus nog minder aantrekkelijk
.
jah kloptquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:18 schreef GinzaGirl het volgende:
Wat betekend nou TT aangepast?
ik ben er nog steeds niet achter :S
iets met topic gok ik haha
Ja van die mannetjes die de uitvaartondernemer kan regelen inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet... Ik ben iig blij dat er bij ons gewoon kraaien waren voor die taak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |