In de blikken kraker gooien vind ik ook weer zoiets...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:55 schreef Candera het volgende:
Spoor ze op en laat ze sterven op een mensonterende en gruwelijke manier![]()
hier met dat ding er zitten drie foto's van me in dus als dat niet afschikkend werkt dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
"Hahaha, wij hebben je portemennee"
Die rechtse, de enige die condooms bij zich heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Welke van de 5 zouden jullie pakken als jullie besloten om naar de hoeren te gaan
Ik de middelste en als 2e keus de linkse.
TS werkt in een bordeelquote:
quote:
Dit is toch veel leuker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Wriker het volgende:
Kan toch zijn dat iemand 'm naar gevonden voorwerpen o.i.d. gebracht heeft? Zou je dat niet eerst checken voor je begint te klagen over hoeren en dergelijke?
Ik mag dan wel blond zijn maar zo erg is het toch ook alweer niet.... Dus jah daar ben ik al geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Wriker het volgende:
Kan toch zijn dat iemand 'm naar gevonden voorwerpen o.i.d. gebracht heeft? Zou je dat niet eerst checken voor je begint te klagen over hoeren en dergelijke?
hij gelooft nog in sprookjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Wriker het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar dan
Nou ja, niet iedereen werkt bij Bajesklanten R Usquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij gelooft nog in sprookjes.wat liev
![]()
verdient wel goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:31 schreef Wriker het volgende:
[..]
Nou ja, niet iedereen werkt bij Bajesklanten R Us
Ik zou de tweede van rechts pakken. Omdat ze de lelijkste is heeft ze het minste kans op aids.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Welke van de 5 zouden jullie pakken als jullie besloten om naar de hoeren te gaan
Ik de middelste en als 2e keus de linkse.
Dat zullen juist meer mensen denken en daarom de 2e van rechts pakken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Astrix het volgende:
[..]
Ik zou de tweede van rechts pakken. Omdat ze de lelijkste is heeft ze het minste kans op aids.![]()
O... is dat 't, ik dacht al waar komt die jeuk toch vandaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat zullen juist meer mensen denken en daarom de 2e van rechts pakken.![]()
jajajaja i.p.v. een O staat er een E...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:14 schreef Dirktator het volgende:
En terecht! Had je maar een spellingscursus moeten volgen!
Stuur de linker morgenavond maar even langs.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
"Hahaha, wij hebben je portemennee"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |