Je zit in het verkeerde topic Vraag en aanbod kinderspullen deel 10quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:
Aangeboden: klein draakje![]()
Ik heb er al 1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:
Aangeboden: klein draakje![]()
Pfffff, ik had het natuurlijk kunnen weten toen ik gisteren bij het CB het peuterfoldertje meekreeg met het volgende onderwerp: boos of ongehoorzaam?
Najah, hij ligt in bed en is stil nu. Straks maar eens even lekker naar Artis, uitwaaien!
nee, ik woon in het centrum.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef melonovy het volgende:
Jij woont toch in een woonboot? Toevallig ook op de zuiderijdijk?
quote:
het is ook heel vertederend en lief maar mevrouw is heel erg moe en wil niet slapen.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef jessie het volgende:
O Vicky dat met die handjes spelen vond ik altijd zo vertederend
Ik weet wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef snoopy het volgende:
Ik heb eens een artikel gelezen over bedjes die buiten staan speciaal geschikt voor baby's. Ik weet nou niet meer of het in Groningen of Drenthe was waar dit heel normaal was. het leek een soort bedstee met muggengaas. Heel schattig. Kan niks vinden op google![]()
ja die!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef Jonnetje het volgende:
Ik vind het meer op vreemde konijnehokjes lijken..
Hey een reactiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Jonnetje het volgende:
Aaaaaaaach gos.. Yoram
Hee BubbleBabe!![]()
Hoe is het met Giulia? Of moet ik weer 's eerst in een ander topic kijken?
Dat zijn "baby-huisjes"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef snoopy het volgende:
Ik heb eens een artikel gelezen over bedjes die buiten staan speciaal geschikt voor baby's. Ik weet nou niet meer of het in Groningen of Drenthe was waar dit heel normaal was. het leek een soort bedstee met muggengaas. Heel schattig. Kan niks vinden op google![]()
Een babyhuisjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef snoopy het volgende:
quote:In de jaren dertig is de huisarts Posthumus uit Eenrum op het idee gekomen om kinderen op een verantwoorde manier buiten te laten vertoeven.
In die tijd waren de meeste huizen kil en vochtig. Sommige kleine kinderen waren vaak ziek. Ook hadden de moeders meestal te weinig tijd om steeds op hun kinderen te letten, en een wandelingetje schoot er vaak bij in.
Dokter Posthumus ontwierp samen met een timmerman een huisje waarin de baby gezond en veilig buiten kon slapen, in de buurt van de moeder. Via de kruisvereniging werd reclame gemaakt voor deze huisjes, en er werden bouwtekeningen uitgedeeld.
In veel tuinen op het Groninger platteland zie je nu nog steeds huisjes staan.
Tegenwoordig is er de trend van het "buitenleven" en daar horen de babyhuisjes weer helemaal bij.
Het is natuurlijk mogelijk om zelf een huisje te maken, maar als U materialen wilt gebruiken die verantwoord en veilig zijn voor Uw baby en ook nog weerbestendig zijn, wordt het een erg dure aangelegenheid. Als u na gebruik zo'n huisje in de schuur hebt staan, wordt het vaak uitgeleend aan vrienden en familie, waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen.
Dus toch een konijnenhokquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:
[...] waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen. [...]
Multifunctioneelquote:
Zelf timmeren!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:56 schreef Belana het volgende:
maar om nou vanuit groningen zoiets te huren
Ik zie Bo en Jans al liggen met z'n tweetjes voor de schuifpuiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:31 schreef jessie het volgende:
Ja ik zet me kind dan ook net zo lief voor de schuifpui
Zo denk ik er dus ook over, hoewel het principe eigenlijk precies hetzelfde is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef Yoni het volgende:
Ik zou mijn kindje toch niet zo snel in zo'n konijnenhok stoppen. Vind het er een beetje zielig uitzien. Een campingbedje met zo'n muskietennetje lijkt me dan toch wat gezelliger staan.
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef Jonnetje het volgende:
Zeg BubbleBabe zijn jullie toendertijd nog naar de Sinterklaas-intocht geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W ~ H ~ T
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Jonnetje het volgende:
Voor de Expert..
Ze hadden in de etalage een joekel van een tv staan waarop de intocht te volgen was. Wij stonden dus steeds achterstevoren om te kijken waar die sik nou precies wasWij stonden voor "het grote pakjes huis" Net voor de brug zeg maar, op de aanvaar-route..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk joh! Sneek is leuken misschien zie ik dan Wilyan en Hanne een keer in het wild
![]()
Waar zaten jullie te denken? Een bepaalde wijk?Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef Suzziieee het volgende:
Bix,Luchtbel en M@x...de postbode heeft net jullie envelop in de bus gegooid.
Zodra ik de uitnodigingen heb...gaan ze de deur uit.
Thanx voor je kaartje LB..erg leuk
Naar welke Hema ga jij? Die in Rijswijk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]Ik ga het vandaag of morgen regelen!
Een bepaalde wijk weten we nog niet, maakt ons niet veel uit. Waar er maar een leuk, betaalbaar huisje staatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Wij stonden voor "het grote pakjes huis" Net voor de brug zeg maar, op de aanvaar-route..
Wat leuk joh! Sneek is leuken misschien zie ik dan Wilyan en Hanne een keer in het wild
![]()
Waar zaten jullie te denken? Een bepaalde wijk?
Ik dnek het wel, die is groter dan die in Naaldwijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Naar welke Hema ga jij? Die in Rijswijk?
Mijn oude werkplek..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef m@x het volgende:
Naar welke Hema ga jij? Die in Rijswijk?
quote:
Ik woon ook op de lemmerweg, alleen dan west. In oost staan precies dezelfde huizen geloof ik..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Een bepaalde wijk weten we nog niet, maakt ons niet veel uit. Waar er maar een leuk, betaalbaar huisje staat. We hebben nu bij een huis in Sperkhem en één in Lemmerweg-oost gekeken.
M'n vader woont in Noorderhoek en m'n schoonouders gaan Hemdijk? (achter het station) wonen.
De kans om Wilyan en Hanne eens in het wild te zien is er nu ook wel hoor, we zijn vaak genoeg in Snits.
Ik heb het in de gaten zeg. Balen hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Lois het volgende:
Ja joh de kans dat ik ziek word is groter dan dat ik (of jij) de staatsloterij wint![]()
Ga de post lopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:57 schreef jessie het volgende:
Straks Bo voor het eerst eens uit school halen op de fiets. Zeg ik nuIk wil weer iets van sportief doen
oeh vertel, alle roddels en achterklap graag!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:03 schreef Stiekemurd het volgende:
Ff vertellen hoor..... Rafaella heeft bij ons in het hotel geslapen vannacht.![]()
ochtendmisselijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Uhh nou ja ze was alleen... Was niet zo een zonnestraaltje, maar ach zo een meid wordt ook maar geleefd. Ze heeft wel het gastenboek getekend. En is zonder ontbijt weggegaan
Christan heeft ook al een boerderijweekquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:57 schreef jessie het volgende:
O lekker pannenkoeken
En aan zwemmen moet ik niet denken
Bo dr juf heeft vrijdag atv en dan heeft ze een andere juf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. ze doet er nu nog heel makkelijk over.
Vandaag of morgen krijg ik dr vlinderpakjebinnen (voor het juffenfeest thema boerderij) Ze heeft er nu toch ineens veel zin in, omdat een vlinder toch wel een beetje op een elfje lijkt
Vanmiddag belt de longarts met de bloeduitslapen, spannend!!!!!
O en hoest helemaal niet meerAlleen net als ik die puf ingenomen heb amar dat is misschien wel logisch.
Straks Bo voor het eerst eens uit school halen op de fiets. Zeg ik nuIk wil weer iets van sportief doen
Misschien had ze beter wel kunnen eten... Raffaëla uitgemergeld op straat gevondenquote:
Vroeg ik me ook al af en Grijs, die zien we hier ook niet zo veel meer..quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:20 schreef Belana het volgende:
Zeg, weet iemand hoe het met lily gaat?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien had ze beter wel kunnen eten... Raffaëla uitgemergeld op straat aangetroffen
Ik zie Grijs af en toe wel in het kleutertopicquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Jonnetje het volgende:
Vroeg ik me ook al af en Grijs, die zien we hier ook niet zo veel meer..
Ik was ook al blij, kreeg het vanmorgen op mijn werk!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Voor de boekenliefhebbers onder ons: met het boekenweekgeschenk mag je zondag de hele dag gratis in de trein (de NS is sponsor van de Boekenweek)
En aangezien ik dit weekend naar Roosendaal ga...
Tnx! Oeh, dat wordt dus net wel of net niet halen bij mij. Ik dacht dat de mijne op ooghoogte zat, en ik ben 1.70-met-schoenen.... Spannendquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Vicky het volgende:
Syrena, de onze zit op ongeveer 1.50
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef moussy het volgende:
die van ons zit boven mij, dus hoger dan 1.54
bewaren tot volgend jaar natuurlijk!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Luchtbel het volgende:wat moeten jullie met zoveel koek dan
Euh, dat was ik dus..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Wilyan het volgende:
Ha ha ha ha
Die gaan gewoon in een koekblik en daar eten we (bijna) een week van..
Behalve als ik Wilyan en zijn pappa hun gang laat gaan...
Zie je dat niet dan? Ze komt bijna niet boven de wasmachine (of is het de droger) uit..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:28 schreef pinquit het volgende:
mous, ben jij 1.54 m????
das de droger die op de wasmachine staatquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Zie je dat niet dan? Ze komt bijna niet boven de wasmachine (of is het de droger) uit..![]()
wist je dat ik nog nooit iemand heb ontmoet die even groot is als ikquote:
En als je moet poepen moet je de drol zeker handmatig door het putje proppen?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef Suzziieee het volgende:
Bix,Luchtbel en M@x...de postbode heeft net jullie envelop in de bus gegooid.
Zodra ik de uitnodigingen heb...gaan ze de deur uit.
Thanx voor je kaartje LB..erg leuk
Ik ben er nog maar net in begonnen. Maar ben er net achter gekomen dat Bruno's vader als commandant is benoemd in wat Bruno noemt Oudwis (en als je iets van WOII weet denk ik dat je wel kunt achterhalen wat dat voor plek is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef danosa het volgende:
Wat voor soort ontdekking doet hij dan Rewimo?
Is het een oorlogsboek of beleeft hij juist een fictief avontuur?
De tekst prikkelt wel om te gaan lezen!
Wat is het overigens heerlijk weer
De zon schijnt al de hele dag
Ik heb ook altijd twee bakblikken volquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef Jonnetje het volgende:
Ah joh waarom zeg je daar sorry om/voor? Hoeft toch helemaal niet?
Ik had een lading deeg (netjes receptje van Rewimo gevolgd) en daar kwamen dus zoveel koekjes uit. Dat had ik ook weer niet verwacht hoor..
Maar het is wel leuk, samen met je kind koekjes bakken!
Bedoel je daar iets meequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, basisrecept voor zandkoekjes. 't Is uiterst simpel
Kind kan de was doen, eh... de koekjes bakkenquote:
Daar las ik een boze ingezonden brief in de krant over! Een vrouw wilde op die manier naar de andere kant van het land reizen naar een vriendin. Maar er bleken zoveel werkzaamheden aan het spoor te zijn dat ze maar liefst 4 uur bezig zou zijn en pas de dag erna terug kon waardoor ze alsnog een treinkaartje moest betalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Voor de boekenliefhebbers onder ons: met het boekenweekgeschenk mag je zondag de hele dag gratis in de trein (de NS is sponsor van de Boekenweek)
En aangezien ik dit weekend naar Roosendaal ga...
Vandaar dat je zo'n grotequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef moussy het volgende:
[..]
das de droger die op de wasmachine staat
en je ik ben idd 1.54
Ja jessie, is je bloed uitgeslapen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:57 schreef jessie het volgende:
Vanmiddag belt de longarts met de bloeduitslapen, spannend!!!!!
Om 4 uur was ik in het ziekenhuis, ik heb gezegd dat ze je even moesten bellenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:48 schreef jessie het volgende:
Vanaf 3 uur liep ik al met de telefoon in me hand en om 4 uur belde die. Je kan je voorstellen wat een zweethanden ik had
hier ook, en om te knoeien maken we er weer nieuwe figuurtje meequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:59 schreef jessie het volgende:
Ik heb hier lekker weer paaseitjes (toch gefietst vandaag) Hier blijven altijd de rode (pure over)
Nee, mijn lampophanger komt pas volgend weekend weer hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef jessie het volgende:
Hangt je lamp al Rewimo?
Je gaat me toch niet vertellen dat je mijn lamp hebt gemist?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:35 schreef Luchtbel het volgende:
Wat voor lamp?
Marktplaatsquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef danosa het volgende:
Wat een grappige lamp. Waar haal je zoiets???
Ik vind hem wel leuk voor de kamer van Jadey eigenlijk
M'n man was ook mee hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje, als jij dat in je 1tje doet met alledrie, lukt dat dan. Als ik zulke dingen alleen wil doen met die 2 meiden dan kom ik echt handen tekort.
Daar heb ik ook zoveel moeite mee he, d's en t's.quote:
Nou, ik ben zelf amsterdams, maar ik ken het niet als amsterdams hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:
ene is juist Amsterdams, ik heb een vent en een schoonmoeder die dat heel vaak zeggen
Hun website legt het beter uit dan dat ik kan: http://www.boekenfestijn.com/quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef _evenstar_ het volgende:
hmmm syrena doe eens even vertellen wat dat is, misschien dat wij dan ook wle gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |