abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36014795
Mijn laatste post:

Aangeboden: klein draakje
Pfffff, ik had het natuurlijk kunnen weten toen ik gisteren bij het CB het peuterfoldertje meekreeg met het volgende onderwerp: boos of ongehoorzaam?
Najah, hij ligt in bed en is stil nu. Straks maar eens even lekker naar Artis, uitwaaien!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36014844
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:

Je zit in het verkeerde topic Vraag en aanbod kinderspullen deel 10
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 09:56:16 #3
81992 Githa
pi_36014947
Ruilen tegen de mijne snoopy kan nooit erger zijn
pi_36014980
Echt Githa? Dan hou ik de mijne wel
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:00:24 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_36015017
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:

Pfffff, ik had het natuurlijk kunnen weten toen ik gisteren bij het CB het peuterfoldertje meekreeg met het volgende onderwerp: boos of ongehoorzaam?
Najah, hij ligt in bed en is stil nu. Straks maar eens even lekker naar Artis, uitwaaien!
Ik heb er al 1

de mijne slaapt ook alweer vanaf 8 uur, hij was dan ook om kwart over 5 al wakker...
stormy waters...
sailin'
pi_36015125
Monsters en draken, doe eens rustig met jullie mama's!

Mijn mannetje ligt lekker in de voortuin te snurken in de kidcar, zonnetje in het gezicht, heerlijk, ik zou er zo naast kruipen.
Ik heb de babyfoon maar naast hem neer gelegd, zo kan ik hem horen als ie wakker wordt, dat leek me beter dan de deur de hele tijd open, ik heb het al zo koud.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 10:21:43 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36015376
Mijn draakje is vandaag naar de boerderij Hij verheugt zich zó op de schaapjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36015554
In de voortuin? Het is hier -3
pi_36015677
Zo de makelaar is geweest. Het was de directeur Met excuses en een groot thee koffiepakket met snoepjes en koekjes enzo
Hij heeft foto's genomen en die staan morgen op funda.
We gaan weer vol goede moed verder. En we wachten rustig af hoe het er voor staat tegen de tijd dat we ons nieuwe koopcontract moeten tekenen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36015706
Hier is het ook heel koud buiten ook in het zonnetje.
Mel doe hem maar heeeeeeeeel goed toedekken hoor (bemoedermodus weer uitzet )
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:33:58 #11
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36015709
hier ook zo iets, maar hij ligt lekker ingepakt, in de afgesloten kidcar, in de maxi cosi met zo'n dekbedding voor wagens, en dan in het karretje, is reuze gezond zo, in mijn ogen niets mis mee.

Jij woont toch in een woonboot? Toevallig ook op de zuiderijdijk?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36015719
Dat klinkt beter Jessie! En nu maar hopen dat de lente in ieders hoofd slaat en je huis snel verkocht wordt
pi_36015725
Jolie wat doe je

Mijn draakje is vandaag lekker de hele dag bij oma, dus kan eindelijk eens met koffie en al bijlezen
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36015735
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef melonovy het volgende:
Jij woont toch in een woonboot? Toevallig ook op de zuiderijdijk?
nee, ik woon in het centrum.
pi_36015781
Elek keer als Bo met een vriendinnetje afspreek voor tussen de middag zijn ze ziek. Nu weer
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:38:02 #16
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36015806
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:35 schreef snoopy het volgende:

[..]

nee, ik woon in het centrum.

Jes, goede berichten hoor. Nu hopen op snel succes!

Ik heb nog even bij Yoram gekeken, maar is echt niet koud en zeker niet zielig hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 10:42:16 #17
13151 crew  Rewimo
pi_36015903
Mel, lekker toch voor Yoram, is gezond hoor, dit weer Christan sliep ook vaak buiten in de tuin bij mijn moeder, lekker in de wagen, uit de wind.

Jessie, wat leuk zo'n goedmakertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:44:20 #18
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36015948
Wel ja, mijn moeder deed het ook altijd met ons.
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:45:09 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_36015960
zolang ze lekker ingepakt liggen moet het kunnen toch, je wandelt ook met ze op die manier ten slotte. lekker gezonde buitenlucht
stormy waters...
sailin'
pi_36016103
Dat is inderdaad ook zo!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:52:10 #21
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36016113
precies, ik heb er net een foto van gemaakt, zal 'm even posten ls het uploaden enzo allemaalgaat lukken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36016114
Volgens mij is het uit de wind in het zonnetje ook nog best wel lekker. Maar op de fiets was het toch aardig koud net. Het zonnetje maakt wel een hoop goed .
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:55:40 #23
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36016186
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36016195
mijn draakje wil niet slapen.... gilde net de hele boel bij elkaar, 3 keer speen kwijt. Aai over bol, knuffelen, sussen, helpt allemaal niet, alleen maar huilen. En toen ineens was het stil en ging ze liggen lachen.. Nu ligt ze te kletsen en met haar handjes te spelen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36016202
Oooooooo hij zit helemaal ingepakt, wat een benauwd gedoe

Yoram
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36016335
O Vicky dat met die handjes spelen vond ik altijd zo vertederend
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:04:21 #27
13151 crew  Rewimo
pi_36016398
Hij ligt daar prima zo te zien
pi_36016450
Ik heb eens een artikel gelezen over bedjes die buiten staan speciaal geschikt voor baby's. Ik weet nou niet meer of het in Groningen of Drenthe was waar dit heel normaal was. het leek een soort bedstee met muggengaas. Heel schattig. Kan niks vinden op google
pi_36016462
Aaaaaaaach gos.. Yoram

Hee BubbleBabe!
Hoe is het met Giulia? Of moet ik weer 's eerst in een ander topic kijken?
W ~ H ~ T
pi_36016491
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef jessie het volgende:
O Vicky dat met die handjes spelen vond ik altijd zo vertederend
het is ook heel vertederend en lief maar mevrouw is heel erg moe en wil niet slapen.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36016520
Ja en die handjes kan je niet even wegleggen natuurlijk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36016650
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef snoopy het volgende:
Ik heb eens een artikel gelezen over bedjes die buiten staan speciaal geschikt voor baby's. Ik weet nou niet meer of het in Groningen of Drenthe was waar dit heel normaal was. het leek een soort bedstee met muggengaas. Heel schattig. Kan niks vinden op google
Ik weet wat je bedoelt..
Ik vind het meer op vreemde konijnehokjes lijken..

*zoekt ook nog ff*
W ~ H ~ T
pi_36016690
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef Jonnetje het volgende:
Ik vind het meer op vreemde konijnehokjes lijken..
ja die!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:17:41 #34
13151 crew  Rewimo
pi_36016773
Ik heb er ook weleens van gehoord ja Het woord kribbe komt in me op maar of dat klopt?
pi_36016789
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Jonnetje het volgende:
Aaaaaaaach gos.. Yoram

Hee BubbleBabe!
Hoe is het met Giulia? Of moet ik weer 's eerst in een ander topic kijken?
Hey een reactie

Nee had nog geen updates gedaan in andere topic
Maar met Giulia gaat het goed! Ze begint de laatste weken zo heerlijk te babbelen, begint echt alles nu na te zeggen enzo. Heerlijk dat ze zichzelf nu wat meer verstaanbaar kan maken. Merkte echt de laatste tijd dat ze erg gefrustreerd was over het feit dat ze niet zo goed te begrijpen was.

Ze begint ook eindelijk wat meer vertrouwen in mensen te krijgen. Ze is niet meer zo bang dat mensen bij haar weggaan (vooral ik ) Geloof dat ze nu eindelijk "over haar vader heen is".
Denk dat dat ook te wijten is aan het feit dat ik er nu een beetje overheen ben
En omdat ze nu wat meer vertrouwen heeft, heeft ze ook een paar leuke speel-vriendinnetjes gemaakt Is ook zo leuk om te zien!

Maar alles bij elkaar gaat het super met haar dus

Gaat alles met Wilyan en Hanne ook goed?
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36016884
quote:
Dat zijn "baby-huisjes"
Lutje-potje in groningen verhuurt ze.
http://www.lutjepotje.nl/
pi_36016943
quote:
Een babyhuisje

http://www.lutjepotje.nl/waarom.htm
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:24:48 #38
13151 crew  Rewimo
pi_36016972
Een uit zijn krachten gegoeid konijnenhok inderdaad Maar op zich best handig
pi_36016977
haha ja die bedoel ik! Bij nader inzien idd net een konijnenhok
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:25:54 #40
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36016999
Jeetje wat een rare hokken zeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36017016
Hoe goed ze ook zeggen dat het voor de baby is, het doet mij toch altijd meer denken aan een middeleeuws martelwerktuig
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:27:07 #42
13151 crew  Rewimo
pi_36017041
quote:
In de jaren dertig is de huisarts Posthumus uit Eenrum op het idee gekomen om kinderen op een verantwoorde manier buiten te laten vertoeven.
In die tijd waren de meeste huizen kil en vochtig. Sommige kleine kinderen waren vaak ziek. Ook hadden de moeders meestal te weinig tijd om steeds op hun kinderen te letten, en een wandelingetje schoot er vaak bij in.

Dokter Posthumus ontwierp samen met een timmerman een huisje waarin de baby gezond en veilig buiten kon slapen, in de buurt van de moeder. Via de kruisvereniging werd reclame gemaakt voor deze huisjes, en er werden bouwtekeningen uitgedeeld.
In veel tuinen op het Groninger platteland zie je nu nog steeds huisjes staan.

Tegenwoordig is er de trend van het "buitenleven" en daar horen de babyhuisjes weer helemaal bij.
Het is natuurlijk mogelijk om zelf een huisje te maken, maar als U materialen wilt gebruiken die verantwoord en veilig zijn voor Uw baby en ook nog weerbestendig zijn, wordt het een erg dure aangelegenheid. Als u na gebruik zo'n huisje in de schuur hebt staan, wordt het vaak uitgeleend aan vrienden en familie, waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen.
pi_36017083
wat een raar ding.. idd een konijnenhok...

Pfff Amber is echt niet leuk vandaag.. Ligt maar te piepen en te mekkeren, is doodop, maar slapen ho maar... Ga maar badderen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36017104
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:

[...] waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen. [...]
Dus toch een konijnenhok
pi_36017130
Jolie wat een boefje ben jij

Het lijkt me heerlijk zoals Yoram daar ligt te slapen, maar Djulian lijkt wat dat betreft niet veel op zijn zus en slaapt dus alleen in zijn bed. Gisterebn heeft hij in een gewoon bed geslapen bij mijn schoonouders met zo'n hekje er voor en dat ging prima.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:33:34 #46
13151 crew  Rewimo
pi_36017246
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef BubbleBabe het volgende:
Dus toch een konijnenhok
Multifunctioneel

Als je geen baby hebt zet je er zolang de konijnen in
pi_36017355
En tegen de tijd dat het tweede kindje er is, kan die gewoon op het stro van de konijnen, lekker warm en bijbels
pi_36017543
En toch lijkt het mij helemaal geen gek idee hoor zo'n huisje. Best grappig.
pi_36017610
Je ziet vaak ook zoiets op binnenvaartschepen.
pi_36017680
Het schijnt wel erg gezond te zijn. Wat op zich ook wel logisch is. Veel buitenlucht, en afgeschermd..
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 11:51:05 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_36017723
Er is toch niks zo lekker als achter een raampje in het zonnetje soezelen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:52:39 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_36017775
Ik vind het wel wat hebben zo'n huisje
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 11:55:50 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_36017859
Ik ook, maar nou hebben die van mij ook heel wat uurtjes in de tuin geslapen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:56:32 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_36017877
maar om nou vanuit groningen zoiets te huren
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:56:46 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36017882
Die van mij heeft een winterjas gekregen terwijl het maart is
pi_36018064
* Jonnetje was even Wilyan van de PSZ halen..
Net toen ik erachter was hoe die dingen ook alweer heten, zag ik dat jullie er hier ook al achter waren.
W ~ H ~ T
pi_36018113
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:56 schreef Belana het volgende:
maar om nou vanuit groningen zoiets te huren
Zelf timmeren!

LB, wat voor jas?
pi_36018191
Of een (nieuw!) konijnenhok kopen en die verbouwen
W ~ H ~ T
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:09:55 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36018217
Eventjes iets van een tijd terug weer hier plaatsen, vooral voor Caronline. Mijn nichtjes op een foto:

Mijn nichtjes op doek:

En dat wordt denk ik echt super met deze foto van jóuw kinderen:

Toen ik mijn tante (de maakster ervan) afgelopen weekend zag en vertelde over deze foto van Britt en Romée, werd ze weer helemaal enthousiast. Ze begon met die van mijn nichtjes en dat was puur doordat ze die foto zo mooi vond. Diezelfde inspiratie zal ze zeker hebben bij jouw foto. Maar kijk maar of je er iets mee wil, vond het vooral zo grappig vergelijkbaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sugar op 14-03-2006 12:15:54 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:18:11 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36018426
Ach zo lief die zusjes

Een passende jas Snoop. D'r winterjassen zitten niet goed meer, te korte mouwen dus alsnog koud. Het is echt veel te koud voor een andere jas nog helaas. Dus nu maar een jack gekocht, tweedehands.
pi_36018466
Dus ze zit er weer lekker warm in

Wat een prachtige zusjes allemaal!
pi_36018551
Die foto van Brit en Romee vind ik zo schitterend.
En die nichtjes van jou zijn ook super Sugar. Toch vind ik een foto echt veel leuker dan zo'n schilderij, hoe knap ik het ook gedaan vind.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:24:03 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36018610
Ja, snap ik. Ik eigenlijk ook, jessie. Maar dit schilderij is echt groot best wel en het is gewoon heel tof in het echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 maart 2006 @ 12:26:50 #64
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36018701
Ik zou mijn kindje toch niet zo snel in zo'n konijnenhok stoppen. Vind het er een beetje zielig uitzien. Een campingbedje met zo'n muskietennetje lijkt me dan toch wat gezelliger staan.
pi_36018813
Ja ik zet me kind dan ook net zo lief voor de schuifpui
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36018863
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:31 schreef jessie het volgende:
Ja ik zet me kind dan ook net zo lief voor de schuifpui
Ik zie Bo en Jans al liggen met z'n tweetjes voor de schuifpui
pi_36018877
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef Yoni het volgende:
Ik zou mijn kindje toch niet zo snel in zo'n konijnenhok stoppen. Vind het er een beetje zielig uitzien. Een campingbedje met zo'n muskietennetje lijkt me dan toch wat gezelliger staan.
Zo denk ik er dus ook over, hoewel het principe eigenlijk precies hetzelfde is...

Het is meer de gedachte aan het "konijnenhok" denk ik.
pi_36020378
Zeg BubbleBabe zijn jullie toendertijd nog naar de Sinterklaas-intocht geweest?
W ~ H ~ T
pi_36020415
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef Jonnetje het volgende:
Zeg BubbleBabe zijn jullie toendertijd nog naar de Sinterklaas-intocht geweest?
Ja kind op schouders, midden in de grote mensenmassa. Ze vond het geweldig!

ik iets minder.. grote mensen massa's.. *ril*
pi_36020538
Wilyan was zoooooooo onder de indruk van de sint toen die voorbij kwam
Hanne sliep dwars door de Blauhúster dakkapel en Advendo heen
W ~ H ~ T
pi_36020659
Giulia vond het ook zo gek dat we 5 minuten later thuis waren, en datwe toen die meneer waar we zo naar gezwaaid hadden, zomaar op de tv zagen

En die vlaggetjes! Het is nu nog een succes, hij is wel al 12 keer kapot geweest.. maar moet hem elke keer plakken van haar. Kan ze er zo leuk mee zwaaien

Hanne kan goed slapen zeg Dakkapel deed goed veel lawaai maken

Waar stonden jullie ongeveer?
pi_36020876
Voor de Expert..
Ze hadden in de etalage een joekel van een tv staan waarop de intocht te volgen was. Wij stonden dus steeds achterstevoren om te kijken waar die sik nou precies was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W ~ H ~ T
pi_36021005
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Jonnetje het volgende:
Voor de Expert..
Ze hadden in de etalage een joekel van een tv staan waarop de intocht te volgen was. Wij stonden dus steeds achterstevoren om te kijken waar die sik nou precies was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij stonden voor "het grote pakjes huis" Net voor de brug zeg maar, op de aanvaar-route..

Wat leuk joh! Sneek is leuk en misschien zie ik dan Wilyan en Hanne een keer in het wild

Waar zaten jullie te denken? Een bepaalde wijk?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:48:34 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021122
Dat schilderij vind ik wel erg gaaf! Ik vind het zó knap als je zo kan schilderen. Hoe groot is dat doek Sugar?
Die konijnenhokken Die rompertjes zijn leuk zeg, stom van me, ik was net in de supermarkt en ben vergeten te kijken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:50:21 #75
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021182
Het is bijna wéér Sinterklaas, hebben het er hier twee over de Sint-optocht lol
Ylana
pi_36021299
Nostalgie Saffier
pi_36021524
Ik zou toch graag eerst nog wat van lente en zomer hebben voordat die goede ouwe man het land weer komt vereeren met een bezoekje eigenlijk...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:03:58 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021682
Nog wel de leukste nostalgie die er is.....Sinterklaas!
Ylana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:05:09 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021733
Komt vast omdat het zo koud is Nijna, echt Sinterlkaas-weer!

Ik wil ook zomer, liefst 30 graden of warmer!
Ylana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:22:43 #80
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36022303
Bix,Luchtbel en M@x...de postbode heeft net jullie envelop in de bus gegooid.

Zodra ik de uitnodigingen heb...gaan ze de deur uit.

Thanx voor je kaartje LB..erg leuk
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:38:15 #81
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36022783
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef Suzziieee het volgende:

Ik ga het vandaag of morgen regelen!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:39:29 #82
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36022823
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik ga het vandaag of morgen regelen!
Naar welke Hema ga jij? Die in Rijswijk?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_36022847
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef BubbleBabe het volgende:

[..]

Wij stonden voor "het grote pakjes huis" Net voor de brug zeg maar, op de aanvaar-route..

Wat leuk joh! Sneek is leuk en misschien zie ik dan Wilyan en Hanne een keer in het wild

Waar zaten jullie te denken? Een bepaalde wijk?
Een bepaalde wijk weten we nog niet, maakt ons niet veel uit. Waar er maar een leuk, betaalbaar huisje staat . We hebben nu bij een huis in Sperkhem en één in Lemmerweg-oost gekeken.
M'n vader woont in Noorderhoek en m'n schoonouders gaan Hemdijk? (achter het station) wonen.

De kans om Wilyan en Hanne eens in het wild te zien is er nu ook wel hoor, we zijn vaak genoeg in Snits.
W ~ H ~ T
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:43:20 #84
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36022936
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik dnek het wel, die is groter dan die in Naaldwijk
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:44:39 #85
3142 m@x
pi_36022985
Dan kom ik je daar wel tegen
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:04 #86
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36023104
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef m@x het volgende:
Mijn oude werkplek.. Mis ze wel een beetje daar...maar gelukkig mag ik nog mee met de feetjes van hun
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:51:11 #87
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36023212
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef m@x het volgende:
Dan kom ik je daar wel tegen
Gezellig
pi_36023355
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Een bepaalde wijk weten we nog niet, maakt ons niet veel uit. Waar er maar een leuk, betaalbaar huisje staat . We hebben nu bij een huis in Sperkhem en één in Lemmerweg-oost gekeken.
M'n vader woont in Noorderhoek en m'n schoonouders gaan Hemdijk? (achter het station) wonen.

De kans om Wilyan en Hanne eens in het wild te zien is er nu ook wel hoor, we zijn vaak genoeg in Snits.
Ik woon ook op de lemmerweg, alleen dan west. In oost staan precies dezelfde huizen geloof ik..
Hemdijk is ook leuk wonen, lekker bij het park! Sneek word trouwens in de komende jaren helemaal ge-update, dus alle scholen van tinga, en lemmerweg gaan allemaal naar één gebouw. Bij duinterpen (zeg maar de europatuin, alleen dan aan de andere kant, de kant van de weg naar hommerts).

En ik ga vanaf nu goed opletten als ik in de stad loop

[ Bericht 1% gewijzigd door BubbleBabe op 14-03-2006 15:13:58 (ik ga opletten, niet opleten) ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:10:23 #89
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36023895
Niet op de verkeerde duiken bubble
pi_36024054
Ik zal proberen niet iedereen met een kinderwagen aan te klampen Rottdog
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:24:22 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_36024391
hoe krijg je zo'n spoiler toch aan de praat? ik zie iedere keer maar 1 woord?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:31:19 #92
61800 Rottdog
pi_36024620
Met je muis er overheen gaan Belana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:32:46 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_36024664
thanks, ik dacht altijd dat je moest klikken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 15:33:52 #94
81992 Githa
pi_36024708
Zoals je ook tekst zou selecteren Belana en als dat echt niet lukt klik je gewoon een keer in het veld en doe je ctrl+A

edit: maar je wist het al
pi_36024967
ik vind nageschilderde foto's meestal echt helemaal niks, en sorry sugar, ook bij die van je nichtjes vind ik de foto stukken leuker dan 't schilderij.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:46:45 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_36025152
ppffff, mijn draakje ligt weer ff op bed, al jankend en schreeuwend.... geen land mee te bezeilen... meestal helpt ff rust wel, zelfs als ie niet slaapt.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:54:54 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36025432
Oh oh is het zo'n dag Belana succes!

Ben ik nou zo'n debiel of snappen jullie ook nooit hoe die galgen van die tuinbroeken werken. Als het korter moet, wordt het langer en andersom en bij de tweede net zo. Ik snap er echt niks van.

[ Bericht 34% gewijzigd door Luchtbel op 14-03-2006 16:08:28 (Huh nu heb ik een stuk bericht gewist euh whatever) ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:07:56 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_36025893
hahahahahaha, die oma van jou!!!

en ja, het is zo'n dag hij is nu wel ff stil, dus heeft ie ff rust, kan ie strak voor de tv, als kindertijd begint, wachten op papa en dan eten en naar bed
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:08:31 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_36025920
zei ik dat ie stil was????
stormy waters...
sailin'
pi_36025949
haha oma Luchtbel! Die is echt grappig
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:10:04 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36025966
Oh ja dat is dat ene, als je zegt dat ze stil zijn beginnen ze weer, als je zegt dat ze weer lekker slapen, worden ze wakker en zodra je de vla pakt omdat ze zo goed gegeten hebben, zit alles verstopt in wangzakken.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:10:52 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36025998
Ja mijn oma is grappig en m'n bericht weg want ik deed wat stoms nou ja ik denk ook niet dat daar iemand dood aan zal gaan.
pi_36026068
Ik heb mijn draakje net trouwens even lekker afgemat in Artis. Hij ligt nu op 1 oor
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:14:13 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_36026093
nou, de mijne gilt en schreeuwt weer dus ik haal hem er maar weer uit....
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:15:18 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36026125
Jolie is vandaag lekker lief
ze is de hele dag al aan het voetballen

Edit: oh ben ik dat incident vanmorgen nu al vergeten?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:22:16 #106
61800 Rottdog
pi_36026344
Ja vergeten snel he

Hier is Zoë gewoon voor de tweede middag met Oma mee, mijn kind kan goed smeken
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:22:16 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_36026345
hahahaha, we vergeten allemaal snel als ze weer lief zijn
Liam gaat nu shrek kijken en als het muziekje dan begint dan zit ie altijd heen en weer te wiegen en dan kijkt ie betekenisvol naar me en zegt: mooi ziekie he mama? Nou dan smelt ik alweer
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:29:32 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36031906
Mijn draakje is al een paar dagen heel erg lief. En ze luistert.
Ik weet echt niet wat me overkomt, maar al een paar dagen gaat hier heel gezellig aan toe.

We zeiden vanavond tijdens het eten nog tegen elkaar: 'ze zit zeker midden tussen twee sprongetjes in, ze is zo meegaand de laatste dagen'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36032085
Tot welke leeftijd springen ze?
Mijn draakje is na het eten ook veranderd in een engeltje Hoe is het mogelijk!
Hij gaf zelfs aan dat hij naar bed wilde en is gelijk gaan slapen
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:51:22 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_36032634
ik merk wel vaak dat als Liam gegeten heeft dat het dan weer beter gaat, is vaak een lage bloedsuiker spiegel (heet dat zo?)
Liam heeft net iig ook lekker pilaf mee gegeten en is in en naar bed gegaan

God, ben jaloers op je ET, een meegaand gezellig kindje, dat lijkt me wel eens wat
stormy waters...
sailin'
pi_36033893
Mijn draakje verandert altijd in een heel lief wezentje zodra papa binnen komt
  Jubileum moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 20:32:58 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36034199
Ahh wat een lieve kindjes hier allemaal

Vorige week zijn we naar de tandarts geweest en heeft Iris daar in een onbewaakt ogenblik een smurfenpoppetje (met tandenborstel) meegenomen. Vandaag heeft ze dat netjes terug gebracht naar de tandarts, die er erg blij mee was. Ze kwam het meteen vol trots aan me vertellen dat ze het niet meer mag meenemen en dat de tandarts weer erg blij was dat het poppetje terug was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 14-03-2006 20:39:38 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36034278
Oei jij hebt ook al een draakje Lois
Waarschijnlijk doet ze dat nooit meer!
pi_36034310
Iris Vond ze het niet 'eng' om het weer terug te brengen?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Jubileum moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 20:38:36 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36034419
Nee hoor ze vond het prima dat ze het terug moest geven, ze had ook wel door dat je niet zomaar iets kunt meenemen "eest betalen he mama?" .
We letten altijd enorm op Eva omdat dat net een ekster is met mooie spulletjes maar nu blijkt dat we ook gewoon beter op Iris moeten letten.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36034434
Over draakjes gesproken, zo zijn ze altijd wél lief

pi_36034511
Slapende draakjes zijn altijd lief Beefcake
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:48:31 #118
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36034779
Slapende draakjes zijn geweldig, wat een heerlijk ventje Beefcake.
Hier liggen de drie draakjes ook in bed, mennn wat kunnen ze soms ruzieen met zijn drieen. Ik was het zo zat tijdens het eten koken dat ik de radio gewoon hard heb aangezet en ze het zelf maar het laten uitzoeken....resultaat was een heleboel papiersnippers op de grond en de twee heren die voor straf beide op de bank moesten zitten tot het eten klaar was :-(
Gelukkig ging het eten wel goed, maar dat zal ook wel te danken zijn aan de straf en de boze mopperbui van mama, de jongens keken in elk geval behoorlijk bedremmeld. Lune eet momenteel trouwens als een bootwerker, ze heeft me een vracht weggewerkt en dan vooral de komkommer/appelsalade en de mais gingen er goed in...ze eet bijkans het dubbele van de jongens.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_36034826
Nou hier ook een draakje vandaag.. ze voelt haarfijn aan dat mama hard aan vakantie toe is denk ik Morgen gaan we dus een weekje weg Dus tot over een weekje allemaal
pi_36034856
Fijne vakantie Ladybos
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 20:51:01 #121
13151 crew  Rewimo
pi_36034871
Veel plezier, Ladybos
pi_36034944
Ladybos heel erg veel plezier! Geniet en wordt niet te bruin he
pi_36035030
Nou Beefcake bruin worden doe ik toch nooit dus dat risico is nihil
  Jubileum moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:00:03 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36035273
Fijne vakantie Ladybos

Oe vakantie, daar zou ik ook wel zin in hebben....
Nu heb ik eindelijk een badpak en hoewel ik nog spierwit ben had ik me mentaal over allerlei grenzen heen gezet om as donderdag met Eva voor het eerst te gaan zwemmen met school.
Gistermiddag ben ik echter van kantoor weggegaan naar de huisarts met een fikse blaasontsteking. Nu heb ik koorts, en doet het nog steeds pijn (ben pas net mijn bed uit sinds gistermiddag) en ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat. Ik mag alleen echt nog niet zwemmen deze week
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36035344
Jij zit ook steeds in de lappenmand Lois! Hopelijk ben je er snel vanaf
  Jubileum moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:04:34 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36035470
Ja joh de kans dat ik ziek word is groter dan dat ik (of jij) de staatsloterij wint
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:04:43 #127
3142 m@x
pi_36035477
Veel plezier Ladybos
pi_36035717
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Lois het volgende:
Ja joh de kans dat ik ziek word is groter dan dat ik (of jij) de staatsloterij wint
Ik heb het in de gaten zeg. Balen hoor!
  FOK!fossiel dinsdag 14 maart 2006 @ 21:24:26 #129
2628 Karin
pi_36036496
Fijne vakantie Ladybos!

Oe hier ook een enorm draakje! Sinds zijn verjaardag vorige week is er geen land meer mee te bezeilen. En geen middagdutje willen doen maar dan wel de hele middag een vreselijk kort lontje hebben. Vallen over je vermoeide benen en dan amper meer te troosten zijn. Maar voornamelijk enorme stennis lopen trappen als je je zin niet krijgt. Vorige week liep hij zelfs zo de voordeur uit toen hij iets niet mocht van mij, stond 2 huizen verderop vreselijk te pruilen. Gezellig hoor zo Ik heb het gevoel dat ik de hele dag NEE aan het zeggen ben en strijd aan het voeren ben.
  FOK!fossiel dinsdag 14 maart 2006 @ 21:32:29 #130
2628 Karin
pi_36036914
O en ik krijg zo de kriebels om van alles in mijn huis te gaan doen nav het vorige speeltuinbankje. Al die mensen die gaan verhuizen en de meest geweldige kleuren op de muur hebben. Wij moeten hier al een hele poos heel dringend de badkamer doen, die is hartstikke lek en mijn plafond in de woonkamer wordt er niet mooier op. Het ontbreekt hier echt aan tijd en zin. En dan ook nog het dillema wat erin moet. Er is helaas geen ruimte voor een en een bad, en een aparte douche en een toilet. Dus we moeten 2 van de 3 kiezen. Ik douche op dit moment ook in mijn bad maar ik vind dat zo vreselijk, in ons vorige huis hadden we een aparte douche en dat was echt veel prettiger. Maarja een toilet boven is ook heel prettig, zeker als Bram straks zindelijk is, vind het doodeng als hij met zijn slaperige hoofd naar beneden zou moeten 's nachts. En zelf ben ik ook wel eens midden in de nacht van de trap gedonderd. En ons toilet beneden is zeer regelmatig verstopt, toch prettig als je er nog 1 hebt. Een bad is ook wel heel fijn, zeker met Bram, ik vind het zo gezellig om met zijn tweetjes in bad te gaan. Dit is dus iets waar ik heel erg over kan twijfelen, ik hoop dan toch zeker 20 jaar met die badkamer te doen dus het moet wel goed gekozen zijn.
pi_36040965
dat wordt in de douche plassen karin.

piet was vandaag ook wat drakerig trouwens, zou 't in de lucht gezeten hebben? (en ik ben vanmorgen ook nog samen met 'm in bad geweest, vind ik ook altijd erg gezellig karin, dus ik zou dat bad niet laten schieten). anna was juist een engeltje, dus als 't in de lucht gezeten heeft, dan toch zeker alleen op zeer bepaalde hoogte.
  woensdag 15 maart 2006 @ 06:54:05 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_36045420
joh, Lois, gaat weer lekker met je sterkte en beterschap.

Karin, tja, je badkamerdilemma Je was gewoon verwend in je ouwe huis dat was wel een verschrikkelijk mooie badkamer! Is er boven bij jullie geen ruimte voor een apart toilet misschien?
Anders zou ik toch gaan voor douchen in bad denk ik. Maar dat is persoonlijk
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:20:02 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_36045757
Zeg, weet iemand hoe het met lily gaat?
stormy waters...
sailin'
pi_36045862
Een potje boven voor Bram kan ook he. Zo doen Bo en Jans het ook (we hebben hier ook geen wc boven)
Maar ik zou toch voor een wc en een douche kiezen.

Lois beterschap
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 08:42:19 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_36045972
OMG de dag kan niks meer worden vandaag

Peet verslapen, ik sta net met de kinderen bij school, plein leeg, geen fietsen, niet uit mn schoenen gereden door overhaastige automobilisten, ze zijn vrij vandaag
pi_36046009
O Moussy, succes vandaag
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 08:48:01 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_36046034
We gaan straks met zn drietjes maar even de laatste post doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 08:52:22 #138
13151 crew  Rewimo
pi_36046091
Fijn hè, die onverwachte vrije dagen Christan heeft maandag en dinsdag vrij. Aangezien vriendje Julian dinsdag ook toevallig vrij heeft gaan we lekker een dagje weg met zijn viertjes Lekker bijkleppen met mijn vriendin We gaan zwemmen met de jongens en 's avonds pannenkoeken eten.
pi_36046150
O lekker pannenkoeken
En aan zwemmen moet ik niet denken
Bo dr juf heeft vrijdag atv en dan heeft ze een andere juf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. ze doet er nu nog heel makkelijk over.
Vandaag of morgen krijg ik dr vlinderpakje binnen (voor het juffenfeest thema boerderij) Ze heeft er nu toch ineens veel zin in, omdat een vlinder toch wel een beetje op een elfje lijkt
Vanmiddag belt de longarts met de bloeduitslapen, spannend!!!!!
O en hoest helemaal niet meer Alleen net als ik die puf ingenomen heb amar dat is misschien wel logisch.
Straks Bo voor het eerst eens uit school halen op de fiets. Zeg ik nu Ik wil weer iets van sportief doen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36046250
Ff vertellen hoor..... Rafaella heeft bij ons in het hotel geslapen vannacht.
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 09:04:11 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_36046260
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:57 schreef jessie het volgende:

Straks Bo voor het eerst eens uit school halen op de fiets. Zeg ik nu Ik wil weer iets van sportief doen
Ga de post lopen al mn broeken zakken van mn kont af
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 09:05:17 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_36046286
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:03 schreef Stiekemurd het volgende:
Ff vertellen hoor..... Rafaella heeft bij ons in het hotel geslapen vannacht.
oeh vertel, alle roddels en achterklap graag!!
pi_36046321
Uhh nou ja ze was alleen... Was niet zo een zonnestraaltje, maar ach zo een meid wordt ook maar geleefd. Ze heeft wel het gastenboek getekend. En is zonder ontbijt weggegaan
pi_36046344
Lois beterschap.

Lijkt me een lastige keuze Karin... Ik zou dolgraag een bad willen, dus als ik moest kiezen bleef die er sowieso in.

Moussy succes vandaag, hihi.

Leuk Rewimo. Zwemmen en pannenkoeken, dat wordt een klein feestje .

Spannend Jessie, wat lekker dat je niet meer hoest!
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:09:32 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36046361
Mous, dat lijkt me wel lollig, ineens zo'n dagje met allebei weer.

Pannenkoeken??? Ik bak ze elke week wel een keer, meestal op zondagochtend rond 7 uur! Als we tóch wakker zijn, dan maar meteen iets van je dag maken, toch?
Heb nu nog een half pak staan, wie weet...
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 09:10:27 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_36046385
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Uhh nou ja ze was alleen... Was niet zo een zonnestraaltje, maar ach zo een meid wordt ook maar geleefd. Ze heeft wel het gastenboek getekend. En is zonder ontbijt weggegaan
ochtendmisselijk

Ik zit me een beetje te vervelen huishoudelijk hoef ik niet veel te doen, ik heb gister samen met een vriend van ons de benedenverdieping door gewerkt (en de post gelopen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 09:19:18 #147
13151 crew  Rewimo
pi_36046522
's Morgens pannenkoeken? Hm nee, dan heb ik liever een vers(af)gebakken broodje eitje erbij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 09:23:25 #148
13151 crew  Rewimo
pi_36046616
quote:
O lekker pannenkoeken
En aan zwemmen moet ik niet denken
Bo dr juf heeft vrijdag atv en dan heeft ze een andere juf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. ze doet er nu nog heel makkelijk over.
Vandaag of morgen krijg ik dr vlinderpakje binnen (voor het juffenfeest thema boerderij) Ze heeft er nu toch ineens veel zin in, omdat een vlinder toch wel een beetje op een elfje lijkt
O en hoest helemaal niet meer Alleen net als ik die puf ingenomen heb amar dat is misschien wel logisch.
Christan heeft ook al een boerderijweek Gisteren heeft ie wel 100 lammetjes geaaid En 15 schaapjes (dus ik denk eigenlijk dat 100 lammetjes een tikje overdreven is ). Toevallig verkochten ze bij de Deka schaapjes met geluid (hij is ooit een schaapje met geluid verloren, helemaal verdrietig, hij heeft het er nog steeds over), hij is nu weer helemaal gelukkig. Het beest moest mee naar school vandaag

Lekker dat je hoest weg is, Jessie ^ O^ En fietsen ook nog, toe maar, dat wordt nog eens wat met jou Staan de foto's al op funda?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 10:09:07 #149
13151 crew  Rewimo
pi_36047604
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:07 schreef Stiekemurd het volgende:
En is zonder ontbijt weggegaan
Misschien had ze beter wel kunnen eten... Raffaëla uitgemergeld op straat gevonden
pi_36049207
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:20 schreef Belana het volgende:
Zeg, weet iemand hoe het met lily gaat?
Vroeg ik me ook al af en Grijs, die zien we hier ook niet zo veel meer..
W ~ H ~ T
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:15:02 #151
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36049311
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien had ze beter wel kunnen eten... Raffaëla uitgemergeld op straat aangetroffen
edit, 't ging om een andere
wel zielig voor die hond trouwens.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 11:41:51 #152
13151 crew  Rewimo
pi_36050126
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Jonnetje het volgende:
Vroeg ik me ook al af en Grijs, die zien we hier ook niet zo veel meer..
Ik zie Grijs af en toe wel in het kleutertopic
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 13:09:22 #153
13151 crew  Rewimo
pi_36052773
Voor de boekenliefhebbers onder ons: met het boekenweekgeschenk mag je zondag de hele dag gratis in de trein (de NS is sponsor van de Boekenweek)

En aangezien ik dit weekend naar Roosendaal ga...
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:12:07 #154
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36052875
En wij een dagje naar het strand

Maar dan nu, welk boek heb je gekocht Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 13:26:18 #155
13151 crew  Rewimo
pi_36053391
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:31:13 #156
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36053574
Oeh dat lijkt me niets voor mij.
pi_36055590
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Voor de boekenliefhebbers onder ons: met het boekenweekgeschenk mag je zondag de hele dag gratis in de trein (de NS is sponsor van de Boekenweek)

Ik was ook al blij, kreeg het vanmorgen op mijn werk! Meteen ff getjekt of ze dit jaar weer een actie hadden, ja dus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36055634
Wat voor soort ontdekking doet hij dan Rewimo?
Is het een oorlogsboek of beleeft hij juist een fictief avontuur?
De tekst prikkelt wel om te gaan lezen!

Wat is het overigens heerlijk weer
De zon schijnt al de hele dag
pi_36056469
Dames, een prangende vraag. Op welke hoogte zit jullie kamerthermostaat ongeveer? Ik ga de mijne straks meten, maar wil nu alvast blij worden dat ik mijn kast toch in die hoek kwijt kan (kast is 1.50 hoog).

Ja en eindelijk zon!! Gister ook al, superlekker met de hond gewandeld en stokken gegooid enzo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36056616
Syrena, de onze zit op ongeveer 1.50
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36056821
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Vicky het volgende:
Syrena, de onze zit op ongeveer 1.50
Tnx! Oeh, dat wordt dus net wel of net niet halen bij mij. Ik dacht dat de mijne op ooghoogte zat, en ik ben 1.70-met-schoenen.... Spannend
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 15:10:39 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_36057376
die van ons zit boven mij, dus hoger dan 1.54
pi_36057612
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef moussy het volgende:
die van ons zit boven mij, dus hoger dan 1.54
Beter! Kast is 1.49 m!

Ik ben aan het bedenken waar ik zondag met lief naartoe kan met de trein Jajaja, gratis
Kijken of ergens een meubelboulevard open is zal wel niet als 'romantisch' beschouwd worden...
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 15:44:39 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_36058501
Volgens mij vroeg mel het, een foto met zwart stijl haar, hij komt er aan
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 15:47:23 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_36058580
Via de spiegel, dus gaar, maar dat ben ik ook

woensdag 15 maart 2006 @ 16:07:01 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36059305
leeenteeeee voooor aaaaaaaaaaaaaaltiiijhiiijd
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:09:30 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_36059397
moussy
stormy waters...
sailin'
pi_36059399
Mous

Koekje erbij???

W ~ H ~ T
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:10:37 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36059445
wat moeten jullie met zoveel koek dan
pi_36059634
oeh dat ziet er heerlijk uit Jonnetje.
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 16:21:03 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_36059776
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Luchtbel het volgende:
wat moeten jullie met zoveel koek dan
bewaren tot volgend jaar natuurlijk!
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:24:25 #172
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36059881
huh?
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:27:11 #173
85836 Wilyan
Pittbull-Kleuter!
pi_36059965
Ha ha ha ha

Die gaan gewoon in een koekblik en daar eten we (bijna) een week van..
Behalve als ik Wilyan en zijn pappa hun gang laat gaan...
pi_36059966
lekker die koekies!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:28:16 #175
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36059999
mous, ben jij 1.54 m????
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_36060001
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:27 schreef Wilyan het volgende:
Ha ha ha ha

Die gaan gewoon in een koekblik en daar eten we (bijna) een week van..
Behalve als ik Wilyan en zijn pappa hun gang laat gaan...
Euh, dat was ik dus..
W ~ H ~ T
pi_36060043
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:28 schreef pinquit het volgende:
mous, ben jij 1.54 m????
Zie je dat niet dan? Ze komt bijna niet boven de wasmachine (of is het de droger) uit..

W ~ H ~ T
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:33:58 #178
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36060168
Oh zo ik ben een huisvrouw van niks. Wij hebben nooit trommeltjes enzo.
Ik denk meteen dat er iemand jarig is als ik zoveel koekjes tegelijk zie. Sorry.
pi_36060291
Ah joh waarom zeg je daar sorry om/voor? Hoeft toch helemaal niet?

Ik had een lading deeg (netjes receptje van Rewimo gevolgd ) en daar kwamen dus zoveel koekjes uit. Dat had ik ook weer niet verwacht hoor..
Maar het is wel leuk, samen met je kind koekjes bakken!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 16:38:33 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_36060315
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Zie je dat niet dan? Ze komt bijna niet boven de wasmachine (of is het de droger) uit..

das de droger die op de wasmachine staat

en je ik ben idd 1.54
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:39:27 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36060340
Ja nee ook geen sorry ik bedoel gewoon domme vraag misschien ook.
Let verder niet op mij enzo
pi_36060343
Dus de volgende meet is bij jou? Koekjesmeet? -edit- bij jonnetje dus -edit-

even oftopic: jonnetje! je icon! Fukkie! leuk!
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:41:11 #183
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36060410
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef moussy het volgende:

[..]

en je ik ben idd 1.54
wist je dat ik nog nooit iemand heb ontmoet die even groot is als ik dag lotgenoot!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:52:51 #184
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36060782
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef bixister het volgende:
dat wordt in de douche plassen karin.
En als je moet poepen moet je de drol zeker handmatig door het putje proppen?

Wouter en Sterre hadden vandaag ook vrij (studiedag van het personeel), dus we zijn met z'n allen naar Ballorig in Assen gegaan. Heerlijk rustig daar! Sterre en ik hebben heel lang trampoline gesprongen (het was zó rustig dat ik niet een plek van een kind inpikte, dus mocht het van mezelf ) en Wouter en ik hebben zo'n schijvenkaatsspel gedaan en Tristan heeft zich ook lekker uitgesloofd met rennen en klimmen. 't Was dus weer geslaagd! En vanmiddag hebben Sterre en ik minicakejes gebakken. 't Voelde net alsof het vakantie was!
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:55:57 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36060897
Er was dus nog een bladzijde! Lees ik ineens dat Jonnetje zulke lekkere koekjes gemaakt heeft, mjammjammjam. En Moussy wat is je haar lang! Gebruik je Pokon?! Mooi zit het zeg!
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:13:26 #186
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36061454
FF in de herhaling voor Bix,
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef Suzziieee het volgende:

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 18:27:56 #187
13151 crew  Rewimo
pi_36063408
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef danosa het volgende:
Wat voor soort ontdekking doet hij dan Rewimo?
Is het een oorlogsboek of beleeft hij juist een fictief avontuur?
De tekst prikkelt wel om te gaan lezen!

Wat is het overigens heerlijk weer
De zon schijnt al de hele dag
Ik ben er nog maar net in begonnen. Maar ben er net achter gekomen dat Bruno's vader als commandant is benoemd in wat Bruno noemt Oudwis (en als je iets van WOII weet denk ik dat je wel kunt achterhalen wat dat voor plek is... ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 18:33:24 #188
13151 crew  Rewimo
pi_36063587
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef Jonnetje het volgende:
Ah joh waarom zeg je daar sorry om/voor? Hoeft toch helemaal niet?

Ik had een lading deeg (netjes receptje van Rewimo gevolgd ) en daar kwamen dus zoveel koekjes uit. Dat had ik ook weer niet verwacht hoor..
Maar het is wel leuk, samen met je kind koekjes bakken!
Ik heb ook altijd twee bakblikken vol En ja, het is hartstikke leuk
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:47:50 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36065855
Hoe maak je dat dan?

Ik heb zelf trouwens nog geen boek gekocht, kan niet kiezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 19:49:56 #190
13151 crew  Rewimo
pi_36065938
Misschien heeft Jonnetje het bij de hand? Anders zal ik het straks even overtikken voor je Leve het Margrietkookboek
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:49:59 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36065939
Luchtbel, heb ik goed onthouden dat jij een recept voor koekjes zonder suiker hebt?
Ylana
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:51:30 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36065988
Oh staat het daarin? Dan kijk ik morgen wel even bij de oppas Rewimo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 19:52:41 #193
13151 crew  Rewimo
pi_36066033
Ja, basisrecept voor zandkoekjes. 't Is uiterst simpel
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:55:44 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36066159
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, basisrecept voor zandkoekjes. 't Is uiterst simpel
Bedoel je daar iets mee

Saffier dat heb ik ja. Ergens
Ik zal later even voor je zoeken.
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:58:11 #195
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36066249
Graag!
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 20:09:29 #196
13151 crew  Rewimo
pi_36066634
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef Luchtbel het volgende:
Bedoel je daar iets mee
Kind kan de was doen, eh... de koekjes bakken
pi_36067010
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:

Daar las ik een boze ingezonden brief in de krant over! Een vrouw wilde op die manier naar de andere kant van het land reizen naar een vriendin. Maar er bleken zoveel werkzaamheden aan het spoor te zijn dat ze maar liefst 4 uur bezig zou zijn en pas de dag erna terug kon waardoor ze alsnog een treinkaartje moest betalen
Dus goed opletten allemaal.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:36:20 #198
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36067501
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef moussy het volgende:

[..]

das de droger die op de wasmachine staat

en je ik ben idd 1.54
Vandaar dat je zo'n grote hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36067521
Moussy wat leuk je haar, se kleur en ook het model en zo mooi stijl

Jonnetje wat een lekkere Rewimo koekjes

Spuuglokje, als jij dat in je 1tje doet met alledrie, lukt dat dan. Als ik zulke dingen alleen wil doen met die 2 meiden dan kom ik echt handen tekort.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 15 maart 2006 @ 20:40:46 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36067663
Mous gaaf kapsel! staat je geweldig

Lekkere koekjes

Jessie hoe waren je bloeduitslagen?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36067773
quote:

Ja jessie, is je bloed uitgeslapen?

Ik ben vanmiddag terug geweest naar de internist, en hij schreef met grote letters ONTSLAG in mijn dossier
pi_36067916
Geen kinkhoest.
De andere uitslagen waren goed, bezinking wel wat verhoogd (maar dat heb ik altijd verbaasd me niet meer)
Hij had ook longfoto's uit t andere ziekenhuis opgevraagd en bloeduitslagen van daar. Hij vond mijn totale bloedbeeld zelfs beter. Mijn ijzer zit zelfs een keer boven gemiddeld
Wel kwam er uit dat ik erg allergisch was, maar ook dat wasvoor mij bekend. Er is wel huisstofmijt bijgekomen. Die allergische reacties in t bloedbeeld en het feit dat dit pufding goed zijn werk doet en de longfunctietestuitslag zijn voor hem toch wel iets om ervan uit te gaan dat het iets van astma is. Ik moet nu verder gaan met dat puf ding en ergens in April terugkomen. Dan krijg ik een hele uitgebreide longfunctietest (ging de vorige keer niet goed ivm hoesten) En dan kijken ze in heoverre ik dit heb ofzo.
Aan de ene kant balen dat ik dit heb. Aan de andere kant nu ook eens blij dat er wel iets goed is. Ik was de hele dag niet te genieten. Dat kwam gewoon door de zenuwen. Rond 15:20 zou ik gebeld worden. Vanaf 3 uur liep ik al met de telefoon in me hand en om 4 uur belde die. Je kan je voorstellen wat een zweethanden ik had
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36067947
O mijn god Easy, hahahahaha, jij ziet dat soort dingen dan weer he

Maar lekker joh, juichen voor je ontslag Wie doet dat nou nog
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 20:57:47 #204
7074 moussy
kuttekop
pi_36068220
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef dutchie het volgende:

[..]

Vandaar dat je zo'n grote hebt.

pi_36068279
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:48 schreef jessie het volgende:
Vanaf 3 uur liep ik al met de telefoon in me hand en om 4 uur belde die. Je kan je voorstellen wat een zweethanden ik had
Om 4 uur was ik in het ziekenhuis, ik heb gezegd dat ze je even moesten bellen
pi_36068291
Ik heb hier lekker weer paaseitjes (toch gefietst vandaag ) Hier blijven altijd de rode (pure over)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36068328
Hahahaha, als je nou in de buurt ben kom dan gewoon is ff aanbellen!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:02:00 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36068351
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:57 schreef moussy het volgende:

[..]

Je kunt het hebben hè.
  † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 21:02:02 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_36068353
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:59 schreef jessie het volgende:
Ik heb hier lekker weer paaseitjes (toch gefietst vandaag ) Hier blijven altijd de rode (pure over)
hier ook, en om te knoeien maken we er weer nieuwe figuurtje mee
pi_36068393
Vertel Mous, hoe!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 15 maart 2006 @ 21:04:15 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36068416
Easy wat fijn

Jessie, niet leuk maar het is gelukkig wel iets waar iets aan te doen is.

Ik begin ook weer op te knappen wel fijn ook want mijn baas hing vanmiddag al wanhopig aan de telefoon of ik er ajb vrijdag wel weer zou zijn.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36068558
He gelukkig Lois. Al lijkt me dat wel moeilijk als je baas je zelf belt en je eigenlijk niet gemist kan worden en als je dan toch nog echt ziek blijkt te zijn.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 15 maart 2006 @ 21:12:09 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36068656
Mijn baas gelooft het inmiddels allemaal niet meer, ook al heeft hij me klapperend van de koorts en krimpend van de pijn maandagmiddag zien weggaan.
I can't blame him, ik ben ook wel heel erg vaak ziek....maar ja.....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 21:12:56 #214
13151 crew  Rewimo
pi_36068683
Jessie, zijn de foto's mislukt of zo? Ik zie maar 1 andere foto staan
pi_36068830
Lois, dat is ook lullig voor jou dan. Alsof jij het leuk vind

Rewimo hou maar op Op de kolpa site staat t wel goed, en de tekst is ook goed veranderd. De foto's doen het ook af en toe niet. Er zal wel (weer) iets mis gegaan zijn.
Morgen maar weer een belletje
1 foto mag er sowieso weer af, maar dat kan ik morgen dan toch gelijk doorgeven
En als dit zo doorgaat mag die man wel met een heel theewinkeltje aan komen zetten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36068884
Trouwens als je na 15 febr een makelaar inhuur hoef je behalve de gemaakte kosten niks te betalen. Geen courtage dus. Wij hebben nog voor de 15e een makelaar ingeschakeld overgens. Maar dit vertelde vereniging eigen huis ons.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36068913
Hangt je lamp al Rewimo?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:31:39 #218
61800 Rottdog
pi_36069240
Mjammie zag me daar ff lekkere koekjes voorbij komen

Hier een zeer tropische dag achter de rug, onze ketel wou niet meer uit en het bleef hier rond de 24 graden. Kan nu wel melden dat ik gaar ben
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:33:06 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36069294
Lekker 24 graden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 21:34:42 #220
13151 crew  Rewimo
pi_36069344
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef jessie het volgende:
Hangt je lamp al Rewimo?
Nee, mijn lampophanger komt pas volgend weekend weer hier
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:35:11 #221
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36069359
Wat voor lamp?
pi_36069394
Je lampophanger
ik lees lam pop hanger
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 21:36:29 #223
13151 crew  Rewimo
pi_36069403
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:35 schreef Luchtbel het volgende:
Wat voor lamp?
Je gaat me toch niet vertellen dat je mijn lamp hebt gemist?
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:47:07 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36069786
Ik zal het niet zeggen maar het is wel zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 21:57:19 #225
13151 crew  Rewimo
pi_36070144
Tsss... mijn mooie Melonovyblingblinglamp

Die hier aan de schuifdeur hangt maar dat komt helemaal goed
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:00:25 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070245
is dat een lamp van het merk Silly?
pi_36070373
Vind je hem dom?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:04:14 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070389
Nee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:05:49 #229
13151 crew  Rewimo
pi_36070441
Geen idee wat voor merk het is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:06:21 #230
13151 crew  Rewimo
pi_36070456
Made in China staat erop
pi_36070462
Dan is die vast niet van Silly
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:07:33 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070490
Ik heb namelijk zo'n lamp maar dan zeg maar de op z'n kop versie, dus staand. Maar het is echt niet iets dat ik zelf zou kiezen, zodra hij vervangen wordt mag een fan hem wel hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:08:02 #233
13151 crew  Rewimo
pi_36070514
Ik ben inmiddels fan
pi_36070520
Jessie, mooi dat je bloeduitslagen goed zijn .

En nu ga ik mn bed in, welterusten allemaal
pi_36070533
Wat een grappige lamp. Waar haal je zoiets???
Ik vind hem wel leuk voor de kamer van Jadey eigenlijk
pi_36070548
Op de kitschfabriek site staan ook zulke lampjes Rewimo, ik vind ze errug leuk.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:09:19 #237
13151 crew  Rewimo
pi_36070567
Er gaat hier een grote lampenruil plaatsvinden volgend weekend De lamp uit de huiskamer gaat naar mijn slaapkamer, de lamp uit mijn slaapkamer gaat naar Christans toekomstige kamer en de blingbling komt in de huiskamer
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:09:43 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070587
Ik zal het onthouden, ik namelijk niet zo maar gekregen toen we hier kwamen wonen (van iemand die het ook cadeau had gehad ) maar als als als straks het geld en een huis er is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:10:02 #239
13151 crew  Rewimo
pi_36070596
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef danosa het volgende:
Wat een grappige lamp. Waar haal je zoiets???
Ik vind hem wel leuk voor de kamer van Jadey eigenlijk
Marktplaats Kijk lady-wrb maar eens lief aan, die is supergoed in zoeken
pi_36070618
En bij ik en ik staan de silly lampjes.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:12:59 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070696
Zie, ben ik toch niet zo silly.
pi_36070719

Links ook een silly lampje. Net zoiets idd.
pi_36070732
Nee maar t lampje wel
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:14:14 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070746
Ja die hebben wij maar dan met die doorzichtige dingen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:15:10 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36070782
Ja nou hoor.
pi_36070858
Zijn ze erg duur dan
Heb ik weer hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:20:20 #247
13151 crew  Rewimo
pi_36070940
Ja, die lijkt er heel erg op
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:20:54 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36070961
ik vind ze wel grappig
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:23:01 #249
13151 crew  Rewimo
pi_36071016
pi_36071105
Dat zei ik toch Rewimo
Zijn helemaal niet duur he!

Ik vind die bonte dingen helemaal geweldig. Hebben ze bij xenos ook.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 maart 2006 @ 22:27:37 #251
13151 crew  Rewimo
pi_36071175
Ik hou erg van glas en wat daar op lijkt. Dus deze lamp vind ik ook helemaal geweldig
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:30:55 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36071292
Ik hou meer van plastic look.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:34:10 #253
61800 Rottdog
pi_36071392
Is me allemaal veels te kitch.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:43:56 #254
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36071718
Smaken verschillen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:50:57 #255
61800 Rottdog
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:51:59 #256
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36072000
Ik bedoel maar
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:03:41 #257
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36072387
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef jessie het volgende:

Spuuglokje, als jij dat in je 1tje doet met alledrie, lukt dat dan. Als ik zulke dingen alleen wil doen met die 2 meiden dan kom ik echt handen tekort.
M'n man was ook mee hoor Maar juist Ballorig zou ik ook prima in mijn eentje kunnen doen met drie kinderen. Wouter en Sterre redden zich perfect zonder mij en Tristan eigenlijk ook. Dan hoef je alleen maar op te letten dat ie niet naar de gang/buitendeur loopt. Maar die heeft het de helft van de tijd toch te druk met zichzelf in de gevangenis opsluiten Er is zo'n gevangeniskooitje van ijzeren tralies met een bankje en stoeltje waar kinderen zichzelf in kunnen opsluiten. Prachtig vindt Tristan dat! Het is trouwens ook van buiten zeer simpel te openen
pi_36082043
Goedemiddag..
Wat is het rustig hier...

Tsja, etenstijd nu..
* Jonnetje gaat ook maar even een broodje eten met de kinders..
W ~ H ~ T
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:14:55 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36082214
doet ene boterham mee

jessie blij dat de medicijnen zo goed aanslaan vervelend dat het dus iets asmatisch is maar met de juiste dosis aan medicatie etc.. is er erg goed mee te leven
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:19:53 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_36082355
evenstar, vraag ik me nou al heel lang af, jij schrijft altijd "ene" ipv "een" is dat expres (dus dialect ofzo?) of een tikfout? gewoon 1 van die dingen die je je als mens kunt afvragen op een dag dat je niks beters te doen hebt
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:21:39 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36082400
LOL ik heb een typgebrek plus dat ik grammaticaal heel slecht in nederlands ben vraag maar aan luchtbel
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:23:56 #262
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36082462
Jessie, ik lees net even terug op het bankje en zag je berichtje over je uitslagen.
Top dat het weer wat beter met je gaat en dat je nu wat meer weet.
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:24:31 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_36082474
ow, ik ben ook geen ster hoor ik weet d... dt etc nooit
Nee, ik dacht meer, jij woont in limburg, misschien zeggen ze het daar wel zo
ik draai zelf vaak cijfers om trouwens, is een vorm van dyslexie schijnt.
en nederlands is gewoon een rottaal
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:25:54 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_36082518
ik lees dus nooit alles na (nu dus even terug gelezen heeft)
jessie, fijn dat de uitslagen duidelijkheid geven en dat je je beter voelt, hopenlijk blijft het zo of wordt het nog beter!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:27:02 #265
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36082551
Ik hoop het ook

Ik ben blij
pi_36082825
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:24 schreef Belana het volgende:
ik weet d... dt etc nooit
Daar heb ik ook zoveel moeite mee he, d's en t's.
Vroeger (ja toen de kabouters nog konden praten) zat ik op een huiswerkinstituut en ben ik "doodgegooid" met "struikelblokken" van die invuloefeningetjes met d's en t's enzo.
En dan mocht ik naar huis als ik 0 fout had, dat duurde soms toch best een tijdje .
Het heeft uiteindelijk wel wat effect gehad, het gaat me tegenwoordig wel ietsje makkelijker af, maar nog vaak genoeg twijfel.
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:43:06 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36082969
belana ik ben een brabantsche van oorsprong en heb zelfs een paar jaar in enschede gewoont
Ik ben een brabander met een twents vleugje die in limburg woont klinkt akelig beroerd dus

Luchtbel waarom ben je blij ?
pi_36083197
ene is juist Amsterdams, ik heb een vent en een schoonmoeder die dat heel vaak zeggen
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:52:24 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36083224
hmm ik moet eens minderen met die smileys
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:59:36 #270
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36083429
Ik bedoelde gewoon blij voor Jessie maar voor de rest ben ik ook wel blij hoor.
Omdat het een donderdag is in maart en ik druiven heb als lunch bijvoorbeeld.
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:07:16 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_36083606
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:
ene is juist Amsterdams, ik heb een vent en een schoonmoeder die dat heel vaak zeggen
Nou, ik ben zelf amsterdams, maar ik ken het niet als amsterdams hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:15:50 #272
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36083848
Ik ken alleen maar 'in ene' ipv ineens.

Swets is zo blij als hij thuiskomt.. Hij is verzot op de boeken van Stephen King en de nieuwste komt morgen uit, maar bol.com was zo vriendelijk 'm eerder te versturen Hij ligt dus al op tafel.
(vind 't alleen wel stom dat ze 't boekenweekgeschenk er niet bij hebben gedaan )
En balen dat ik net in een ander boek begonnen ben, die moet ik eerst uitlezen voor ik in Shopalicious mag beginnen van mezelf. (daarnet tijdens het dweilen heb ik alvast de achterflap en de eerste 'brieven' gelezen in 't boek..) Gaat nog een zware opgaaf worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:22:25 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36084100
Dat is erg he ik lees ook iets maar ja nu wil ik het nieuwe boek van Heleen van Royen lezen maar dan lees ik die ander nooit meer uit en dat is dan ook wel weer zonde
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:35:54 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_36084576
zo heb ik altijd wel een stuk of 3/4 boeken liggen die ik tegelijk lees

Ik wist niet dat er een nieuwe van Stephen King was, zal Kbot ook wel leuk vinden (ik ook trouwens)
stormy waters...
sailin'
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:35:57 #275
61800 Rottdog
pi_36084579
Jammer genoeg niet meer de concentratie heeft om te lezen
pi_36084813
Ik wil iemand wurgen bij Peter Langhout of Iberia, en wel NU Overboeking, vlucht vanaf Schiphol i.p.v. Brussel

GRRRRRR

Ik heb gister De Hand van de Schilder uitgelezen, een boek dat ik moet Buzzen. Ik had gehoopt dat het wat spannender was Ik ga nu sparen voor de nieuwe Nicci French...o nee, mijn Bol.com bonnen wilde ik bewaren voor zo'n vette mp3-spelert . En nu is over twee weken ook nog het Boekenfestijn in het Mecc....en ik wilde niet gaan.....maar vriendje en vriendin hadden toch wel zin....enzo....dus..... vorig jaar 100 euro uitgegeven....wat een ramp was dat/...
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:47:50 #277
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36084941
hmmm syrena doe eens even vertellen wat dat is, misschien dat wij dan ook wle gaan
pi_36085031
Shopalicious is leuk
Ben nu met wat Robin Hobb bezig.. en tijdschriften natuurlijk Een voordeel van Lelystad: hier tellen 3 tijdschriften voor 1 'object' op je kaart, dus ik mag ineens meer lenen

Is 't bij jullie vandaag ook zo somber en bewolkt? De afgelopen dagen was het weer veel mooier
pi_36085052
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef _evenstar_ het volgende:
hmmm syrena doe eens even vertellen wat dat is, misschien dat wij dan ook wle gaan
Hun website legt het beter uit dan dat ik kan: http://www.boekenfestijn.com/
Boeken zijn wel *iets* goedkoper, maar bij de kassa valt het dan weer tegen
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:04:43 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36085414
zal straks ff kijken
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:08:35 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36085527
Ja ik vind het ook tegenvallen hoor Syrena. Het is leuk om te gaan maar echt voordelig vind ik het niet.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:32:51 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_36086186
Zo, ik moet even mijn enthousiasme kwijt:
Ik heb net bedacht dat ik van de omslagdoek van mijn trouwjurk een babydekentje kan maken! Nou kan ik zelf absoluut niet met een naaimachine overweg, maar een vriendinnetje van mij wel. Ik vind het zo'n leuk idee!
Zo ziet mijn trouwjurk (die sinds 17 feb vorig jaar onaangeroerd in de kast ligt en dat vind ik best zonde) er trouwens uit:
(..)
en zo zagen mijn man en ik er op onze trouwdag uit:
(..)

[ Bericht 16% gewijzigd door cattie op 16-03-2006 19:50:33 (foto's weggehaald) ]
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:35:12 #283
108648 cattie
lieve moeder
pi_36086251
De foto's haal ik straks weer weg. (Vooral de eerste, want die is ook nogal groot)
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:37:45 #284
61800 Rottdog
pi_36086318
Echt een leuk idee en wat zijn jullie mooi
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:38:42 #285
108648 cattie
lieve moeder
pi_36086337
Dank je!
Ik ben zo blij dat ik nu een bestemming heb voor een deel van de jurk.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:39:56 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_36086369
mooi en leuk idee!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 maart 2006 @ 14:41:22 #287
13151 crew  Rewimo
pi_36086403
Ik weet waar jij getrouwd bent Prachtige jurk trouwens!
pi_36086477
Ik vind het kleurtje erg gaaf cattie!!
En het idee is heel leuk!
pi_36086699
Prachtige jurk, en waar je getrouwd bent is een mooie locatie
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2006 @ 14:54:04 #290
81992 Githa
pi_36086738
Jolene
pi_36086786
zwaait gauw even terug
pi_36087387
Gaaf kleurtje cattie, ik had met trouwen een broek van ook dat soort stof (ook die kleur) alleen dan wat meer een gelig/bruinige glas ipv dat blauwe.

Syrena wat een gedoe zeg . Kies je express een vlucht van Brussel, krijg je dit... (maare, ik zou niet iemand gaan wurgen want dan heb je straks vakantie in de bak... )
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:41:52 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36088053
wauw mooie jurk hoor
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:59:29 #294
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36090574
Cattie, wat zag je er prachtig uit op je trouwdag!
En wat een ontzettend leuk idee om je 'sjaal'om te bouwen tot doek voor baby...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:02:01 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_36095627
Dank jullie voor de complimenten! De foto's zijn weg, maar als straks het dekentje af is, zal ik daarvan wel een foto posten. Het liefst zou ik het dekentje nu gaan/laten maken.
Het stadhuis van Haarlem is idd een hele mooie trouwlocatie, van binnen is de Gravenzaal ook geweldig.
pi_36095818
* Vicky heeft de foto's gemist

[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 16-03-2006 20:23:32 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36096257
Dat rode hoofd staat je niet zo gezellig Vicky... ik word er een beetje bangig van .
En terwijl ik dit type zit ik met een wit hoofd achter mn pc, want ik heb een maskertje op mn kop gesmeerd .
pi_36096325
hoofd aangepast
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36097159
Hihihihi voor Vicky
  vrijdag 17 maart 2006 @ 09:10:33 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36108000
Hee wat is het hier rustig, ik dacht toch echt dat het volgende deel allang geopend zou zijn!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 09:10:53 #301
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36108004
En dan maak ik 'm ook maar even vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')