abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36014795
Mijn laatste post:

Aangeboden: klein draakje
Pfffff, ik had het natuurlijk kunnen weten toen ik gisteren bij het CB het peuterfoldertje meekreeg met het volgende onderwerp: boos of ongehoorzaam?
Najah, hij ligt in bed en is stil nu. Straks maar eens even lekker naar Artis, uitwaaien!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36014844
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:

Je zit in het verkeerde topic Vraag en aanbod kinderspullen deel 10
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 09:56:16 #3
81992 Githa
pi_36014947
Ruilen tegen de mijne snoopy kan nooit erger zijn
pi_36014980
Echt Githa? Dan hou ik de mijne wel
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:00:24 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_36015017
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:49 schreef snoopy het volgende:
Mijn laatste post:

Pfffff, ik had het natuurlijk kunnen weten toen ik gisteren bij het CB het peuterfoldertje meekreeg met het volgende onderwerp: boos of ongehoorzaam?
Najah, hij ligt in bed en is stil nu. Straks maar eens even lekker naar Artis, uitwaaien!
Ik heb er al 1

de mijne slaapt ook alweer vanaf 8 uur, hij was dan ook om kwart over 5 al wakker...
stormy waters...
sailin'
pi_36015125
Monsters en draken, doe eens rustig met jullie mama's!

Mijn mannetje ligt lekker in de voortuin te snurken in de kidcar, zonnetje in het gezicht, heerlijk, ik zou er zo naast kruipen.
Ik heb de babyfoon maar naast hem neer gelegd, zo kan ik hem horen als ie wakker wordt, dat leek me beter dan de deur de hele tijd open, ik heb het al zo koud.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 10:21:43 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36015376
Mijn draakje is vandaag naar de boerderij Hij verheugt zich zó op de schaapjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36015554
In de voortuin? Het is hier -3
pi_36015677
Zo de makelaar is geweest. Het was de directeur Met excuses en een groot thee koffiepakket met snoepjes en koekjes enzo
Hij heeft foto's genomen en die staan morgen op funda.
We gaan weer vol goede moed verder. En we wachten rustig af hoe het er voor staat tegen de tijd dat we ons nieuwe koopcontract moeten tekenen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36015706
Hier is het ook heel koud buiten ook in het zonnetje.
Mel doe hem maar heeeeeeeeel goed toedekken hoor (bemoedermodus weer uitzet )
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:33:58 #11
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36015709
hier ook zo iets, maar hij ligt lekker ingepakt, in de afgesloten kidcar, in de maxi cosi met zo'n dekbedding voor wagens, en dan in het karretje, is reuze gezond zo, in mijn ogen niets mis mee.

Jij woont toch in een woonboot? Toevallig ook op de zuiderijdijk?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36015719
Dat klinkt beter Jessie! En nu maar hopen dat de lente in ieders hoofd slaat en je huis snel verkocht wordt
pi_36015725
Jolie wat doe je

Mijn draakje is vandaag lekker de hele dag bij oma, dus kan eindelijk eens met koffie en al bijlezen
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36015735
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef melonovy het volgende:
Jij woont toch in een woonboot? Toevallig ook op de zuiderijdijk?
nee, ik woon in het centrum.
pi_36015781
Elek keer als Bo met een vriendinnetje afspreek voor tussen de middag zijn ze ziek. Nu weer
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:38:02 #16
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36015806
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:35 schreef snoopy het volgende:

[..]

nee, ik woon in het centrum.

Jes, goede berichten hoor. Nu hopen op snel succes!

Ik heb nog even bij Yoram gekeken, maar is echt niet koud en zeker niet zielig hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 10:42:16 #17
13151 crew  Rewimo
pi_36015903
Mel, lekker toch voor Yoram, is gezond hoor, dit weer Christan sliep ook vaak buiten in de tuin bij mijn moeder, lekker in de wagen, uit de wind.

Jessie, wat leuk zo'n goedmakertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:44:20 #18
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36015948
Wel ja, mijn moeder deed het ook altijd met ons.
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:45:09 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_36015960
zolang ze lekker ingepakt liggen moet het kunnen toch, je wandelt ook met ze op die manier ten slotte. lekker gezonde buitenlucht
stormy waters...
sailin'
pi_36016103
Dat is inderdaad ook zo!
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:52:10 #21
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36016113
precies, ik heb er net een foto van gemaakt, zal 'm even posten ls het uploaden enzo allemaalgaat lukken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36016114
Volgens mij is het uit de wind in het zonnetje ook nog best wel lekker. Maar op de fiets was het toch aardig koud net. Het zonnetje maakt wel een hoop goed .
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:55:40 #23
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36016186
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_36016195
mijn draakje wil niet slapen.... gilde net de hele boel bij elkaar, 3 keer speen kwijt. Aai over bol, knuffelen, sussen, helpt allemaal niet, alleen maar huilen. En toen ineens was het stil en ging ze liggen lachen.. Nu ligt ze te kletsen en met haar handjes te spelen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36016202
Oooooooo hij zit helemaal ingepakt, wat een benauwd gedoe

Yoram
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36016335
O Vicky dat met die handjes spelen vond ik altijd zo vertederend
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:04:21 #27
13151 crew  Rewimo
pi_36016398
Hij ligt daar prima zo te zien
pi_36016450
Ik heb eens een artikel gelezen over bedjes die buiten staan speciaal geschikt voor baby's. Ik weet nou niet meer of het in Groningen of Drenthe was waar dit heel normaal was. het leek een soort bedstee met muggengaas. Heel schattig. Kan niks vinden op google
pi_36016462
Aaaaaaaach gos.. Yoram

Hee BubbleBabe!
Hoe is het met Giulia? Of moet ik weer 's eerst in een ander topic kijken?
W ~ H ~ T
pi_36016491
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef jessie het volgende:
O Vicky dat met die handjes spelen vond ik altijd zo vertederend
het is ook heel vertederend en lief maar mevrouw is heel erg moe en wil niet slapen.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36016520
Ja en die handjes kan je niet even wegleggen natuurlijk
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36016650
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef snoopy het volgende:
Ik heb eens een artikel gelezen over bedjes die buiten staan speciaal geschikt voor baby's. Ik weet nou niet meer of het in Groningen of Drenthe was waar dit heel normaal was. het leek een soort bedstee met muggengaas. Heel schattig. Kan niks vinden op google
Ik weet wat je bedoelt..
Ik vind het meer op vreemde konijnehokjes lijken..

*zoekt ook nog ff*
W ~ H ~ T
pi_36016690
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:12 schreef Jonnetje het volgende:
Ik vind het meer op vreemde konijnehokjes lijken..
ja die!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:17:41 #34
13151 crew  Rewimo
pi_36016773
Ik heb er ook weleens van gehoord ja Het woord kribbe komt in me op maar of dat klopt?
pi_36016789
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Jonnetje het volgende:
Aaaaaaaach gos.. Yoram

Hee BubbleBabe!
Hoe is het met Giulia? Of moet ik weer 's eerst in een ander topic kijken?
Hey een reactie

Nee had nog geen updates gedaan in andere topic
Maar met Giulia gaat het goed! Ze begint de laatste weken zo heerlijk te babbelen, begint echt alles nu na te zeggen enzo. Heerlijk dat ze zichzelf nu wat meer verstaanbaar kan maken. Merkte echt de laatste tijd dat ze erg gefrustreerd was over het feit dat ze niet zo goed te begrijpen was.

Ze begint ook eindelijk wat meer vertrouwen in mensen te krijgen. Ze is niet meer zo bang dat mensen bij haar weggaan (vooral ik ) Geloof dat ze nu eindelijk "over haar vader heen is".
Denk dat dat ook te wijten is aan het feit dat ik er nu een beetje overheen ben
En omdat ze nu wat meer vertrouwen heeft, heeft ze ook een paar leuke speel-vriendinnetjes gemaakt Is ook zo leuk om te zien!

Maar alles bij elkaar gaat het super met haar dus

Gaat alles met Wilyan en Hanne ook goed?
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36016884
quote:
Dat zijn "baby-huisjes"
Lutje-potje in groningen verhuurt ze.
http://www.lutjepotje.nl/
pi_36016943
quote:
Een babyhuisje

http://www.lutjepotje.nl/waarom.htm
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:24:48 #38
13151 crew  Rewimo
pi_36016972
Een uit zijn krachten gegoeid konijnenhok inderdaad Maar op zich best handig
pi_36016977
haha ja die bedoel ik! Bij nader inzien idd net een konijnenhok
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:25:54 #40
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36016999
Jeetje wat een rare hokken zeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36017016
Hoe goed ze ook zeggen dat het voor de baby is, het doet mij toch altijd meer denken aan een middeleeuws martelwerktuig
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:27:07 #42
13151 crew  Rewimo
pi_36017041
quote:
In de jaren dertig is de huisarts Posthumus uit Eenrum op het idee gekomen om kinderen op een verantwoorde manier buiten te laten vertoeven.
In die tijd waren de meeste huizen kil en vochtig. Sommige kleine kinderen waren vaak ziek. Ook hadden de moeders meestal te weinig tijd om steeds op hun kinderen te letten, en een wandelingetje schoot er vaak bij in.

Dokter Posthumus ontwierp samen met een timmerman een huisje waarin de baby gezond en veilig buiten kon slapen, in de buurt van de moeder. Via de kruisvereniging werd reclame gemaakt voor deze huisjes, en er werden bouwtekeningen uitgedeeld.
In veel tuinen op het Groninger platteland zie je nu nog steeds huisjes staan.

Tegenwoordig is er de trend van het "buitenleven" en daar horen de babyhuisjes weer helemaal bij.
Het is natuurlijk mogelijk om zelf een huisje te maken, maar als U materialen wilt gebruiken die verantwoord en veilig zijn voor Uw baby en ook nog weerbestendig zijn, wordt het een erg dure aangelegenheid. Als u na gebruik zo'n huisje in de schuur hebt staan, wordt het vaak uitgeleend aan vrienden en familie, waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen.
pi_36017083
wat een raar ding.. idd een konijnenhok...

Pfff Amber is echt niet leuk vandaag.. Ligt maar te piepen en te mekkeren, is doodop, maar slapen ho maar... Ga maar badderen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36017104
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef Rewimo het volgende:

[...] waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen. [...]
Dus toch een konijnenhok
pi_36017130
Jolie wat een boefje ben jij

Het lijkt me heerlijk zoals Yoram daar ligt te slapen, maar Djulian lijkt wat dat betreft niet veel op zijn zus en slaapt dus alleen in zijn bed. Gisterebn heeft hij in een gewoon bed geslapen bij mijn schoonouders met zo'n hekje er voor en dat ging prima.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 maart 2006 @ 11:33:34 #46
13151 crew  Rewimo
pi_36017246
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef BubbleBabe het volgende:
Dus toch een konijnenhok
Multifunctioneel

Als je geen baby hebt zet je er zolang de konijnen in
pi_36017355
En tegen de tijd dat het tweede kindje er is, kan die gewoon op het stro van de konijnen, lekker warm en bijbels
pi_36017543
En toch lijkt het mij helemaal geen gek idee hoor zo'n huisje. Best grappig.
pi_36017610
Je ziet vaak ook zoiets op binnenvaartschepen.
pi_36017680
Het schijnt wel erg gezond te zijn. Wat op zich ook wel logisch is. Veel buitenlucht, en afgeschermd..
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 11:51:05 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_36017723
Er is toch niks zo lekker als achter een raampje in het zonnetje soezelen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:52:39 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_36017775
Ik vind het wel wat hebben zo'n huisje
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 11:55:50 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_36017859
Ik ook, maar nou hebben die van mij ook heel wat uurtjes in de tuin geslapen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:56:32 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_36017877
maar om nou vanuit groningen zoiets te huren
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:56:46 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36017882
Die van mij heeft een winterjas gekregen terwijl het maart is
pi_36018064
* Jonnetje was even Wilyan van de PSZ halen..
Net toen ik erachter was hoe die dingen ook alweer heten, zag ik dat jullie er hier ook al achter waren.
W ~ H ~ T
pi_36018113
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:56 schreef Belana het volgende:
maar om nou vanuit groningen zoiets te huren
Zelf timmeren!

LB, wat voor jas?
pi_36018191
Of een (nieuw!) konijnenhok kopen en die verbouwen
W ~ H ~ T
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:09:55 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36018217
Eventjes iets van een tijd terug weer hier plaatsen, vooral voor Caronline. Mijn nichtjes op een foto:

Mijn nichtjes op doek:

En dat wordt denk ik echt super met deze foto van jóuw kinderen:

Toen ik mijn tante (de maakster ervan) afgelopen weekend zag en vertelde over deze foto van Britt en Romée, werd ze weer helemaal enthousiast. Ze begon met die van mijn nichtjes en dat was puur doordat ze die foto zo mooi vond. Diezelfde inspiratie zal ze zeker hebben bij jouw foto. Maar kijk maar of je er iets mee wil, vond het vooral zo grappig vergelijkbaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sugar op 14-03-2006 12:15:54 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:18:11 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36018426
Ach zo lief die zusjes

Een passende jas Snoop. D'r winterjassen zitten niet goed meer, te korte mouwen dus alsnog koud. Het is echt veel te koud voor een andere jas nog helaas. Dus nu maar een jack gekocht, tweedehands.
pi_36018466
Dus ze zit er weer lekker warm in

Wat een prachtige zusjes allemaal!
pi_36018551
Die foto van Brit en Romee vind ik zo schitterend.
En die nichtjes van jou zijn ook super Sugar. Toch vind ik een foto echt veel leuker dan zo'n schilderij, hoe knap ik het ook gedaan vind.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:24:03 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36018610
Ja, snap ik. Ik eigenlijk ook, jessie. Maar dit schilderij is echt groot best wel en het is gewoon heel tof in het echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 maart 2006 @ 12:26:50 #64
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36018701
Ik zou mijn kindje toch niet zo snel in zo'n konijnenhok stoppen. Vind het er een beetje zielig uitzien. Een campingbedje met zo'n muskietennetje lijkt me dan toch wat gezelliger staan.
pi_36018813
Ja ik zet me kind dan ook net zo lief voor de schuifpui
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36018863
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:31 schreef jessie het volgende:
Ja ik zet me kind dan ook net zo lief voor de schuifpui
Ik zie Bo en Jans al liggen met z'n tweetjes voor de schuifpui
pi_36018877
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef Yoni het volgende:
Ik zou mijn kindje toch niet zo snel in zo'n konijnenhok stoppen. Vind het er een beetje zielig uitzien. Een campingbedje met zo'n muskietennetje lijkt me dan toch wat gezelliger staan.
Zo denk ik er dus ook over, hoewel het principe eigenlijk precies hetzelfde is...

Het is meer de gedachte aan het "konijnenhok" denk ik.
pi_36020378
Zeg BubbleBabe zijn jullie toendertijd nog naar de Sinterklaas-intocht geweest?
W ~ H ~ T
pi_36020415
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef Jonnetje het volgende:
Zeg BubbleBabe zijn jullie toendertijd nog naar de Sinterklaas-intocht geweest?
Ja kind op schouders, midden in de grote mensenmassa. Ze vond het geweldig!

ik iets minder.. grote mensen massa's.. *ril*
pi_36020538
Wilyan was zoooooooo onder de indruk van de sint toen die voorbij kwam
Hanne sliep dwars door de Blauhúster dakkapel en Advendo heen
W ~ H ~ T
pi_36020659
Giulia vond het ook zo gek dat we 5 minuten later thuis waren, en datwe toen die meneer waar we zo naar gezwaaid hadden, zomaar op de tv zagen

En die vlaggetjes! Het is nu nog een succes, hij is wel al 12 keer kapot geweest.. maar moet hem elke keer plakken van haar. Kan ze er zo leuk mee zwaaien

Hanne kan goed slapen zeg Dakkapel deed goed veel lawaai maken

Waar stonden jullie ongeveer?
pi_36020876
Voor de Expert..
Ze hadden in de etalage een joekel van een tv staan waarop de intocht te volgen was. Wij stonden dus steeds achterstevoren om te kijken waar die sik nou precies was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W ~ H ~ T
pi_36021005
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Jonnetje het volgende:
Voor de Expert..
Ze hadden in de etalage een joekel van een tv staan waarop de intocht te volgen was. Wij stonden dus steeds achterstevoren om te kijken waar die sik nou precies was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij stonden voor "het grote pakjes huis" Net voor de brug zeg maar, op de aanvaar-route..

Wat leuk joh! Sneek is leuk en misschien zie ik dan Wilyan en Hanne een keer in het wild

Waar zaten jullie te denken? Een bepaalde wijk?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:48:34 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021122
Dat schilderij vind ik wel erg gaaf! Ik vind het zó knap als je zo kan schilderen. Hoe groot is dat doek Sugar?
Die konijnenhokken Die rompertjes zijn leuk zeg, stom van me, ik was net in de supermarkt en ben vergeten te kijken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:50:21 #75
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021182
Het is bijna wéér Sinterklaas, hebben het er hier twee over de Sint-optocht lol
Ylana
pi_36021299
Nostalgie Saffier
pi_36021524
Ik zou toch graag eerst nog wat van lente en zomer hebben voordat die goede ouwe man het land weer komt vereeren met een bezoekje eigenlijk...
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:03:58 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021682
Nog wel de leukste nostalgie die er is.....Sinterklaas!
Ylana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:05:09 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36021733
Komt vast omdat het zo koud is Nijna, echt Sinterlkaas-weer!

Ik wil ook zomer, liefst 30 graden of warmer!
Ylana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:22:43 #80
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36022303
Bix,Luchtbel en M@x...de postbode heeft net jullie envelop in de bus gegooid.

Zodra ik de uitnodigingen heb...gaan ze de deur uit.

Thanx voor je kaartje LB..erg leuk
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:38:15 #81
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36022783
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef Suzziieee het volgende:
Bix,Luchtbel en M@x...de postbode heeft net jullie envelop in de bus gegooid.

Zodra ik de uitnodigingen heb...gaan ze de deur uit.

Thanx voor je kaartje LB..erg leuk
Ik ga het vandaag of morgen regelen!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:39:29 #82
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36022823
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik ga het vandaag of morgen regelen!
Naar welke Hema ga jij? Die in Rijswijk?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_36022847
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef BubbleBabe het volgende:

[..]

Wij stonden voor "het grote pakjes huis" Net voor de brug zeg maar, op de aanvaar-route..

Wat leuk joh! Sneek is leuk en misschien zie ik dan Wilyan en Hanne een keer in het wild

Waar zaten jullie te denken? Een bepaalde wijk?
Een bepaalde wijk weten we nog niet, maakt ons niet veel uit. Waar er maar een leuk, betaalbaar huisje staat . We hebben nu bij een huis in Sperkhem en één in Lemmerweg-oost gekeken.
M'n vader woont in Noorderhoek en m'n schoonouders gaan Hemdijk? (achter het station) wonen.

De kans om Wilyan en Hanne eens in het wild te zien is er nu ook wel hoor, we zijn vaak genoeg in Snits.
W ~ H ~ T
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:43:20 #84
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36022936
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:39 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik dnek het wel, die is groter dan die in Naaldwijk
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:44:39 #85
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36022985
Dan kom ik je daar wel tegen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:04 #86
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36023104
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef m@x het volgende:
Mijn oude werkplek.. Mis ze wel een beetje daar...maar gelukkig mag ik nog mee met de feetjes van hun
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:51:11 #87
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36023212
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef m@x het volgende:
Dan kom ik je daar wel tegen
Gezellig
pi_36023355
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Een bepaalde wijk weten we nog niet, maakt ons niet veel uit. Waar er maar een leuk, betaalbaar huisje staat . We hebben nu bij een huis in Sperkhem en één in Lemmerweg-oost gekeken.
M'n vader woont in Noorderhoek en m'n schoonouders gaan Hemdijk? (achter het station) wonen.

De kans om Wilyan en Hanne eens in het wild te zien is er nu ook wel hoor, we zijn vaak genoeg in Snits.
Ik woon ook op de lemmerweg, alleen dan west. In oost staan precies dezelfde huizen geloof ik..
Hemdijk is ook leuk wonen, lekker bij het park! Sneek word trouwens in de komende jaren helemaal ge-update, dus alle scholen van tinga, en lemmerweg gaan allemaal naar één gebouw. Bij duinterpen (zeg maar de europatuin, alleen dan aan de andere kant, de kant van de weg naar hommerts).

En ik ga vanaf nu goed opletten als ik in de stad loop

[ Bericht 1% gewijzigd door BubbleBabe op 14-03-2006 15:13:58 (ik ga opletten, niet opleten) ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:10:23 #89
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36023895
Niet op de verkeerde duiken bubble
pi_36024054
Ik zal proberen niet iedereen met een kinderwagen aan te klampen Rottdog
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:24:22 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_36024391
hoe krijg je zo'n spoiler toch aan de praat? ik zie iedere keer maar 1 woord?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:31:19 #92
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36024620
Met je muis er overheen gaan Belana
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:32:46 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_36024664
thanks, ik dacht altijd dat je moest klikken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 14 maart 2006 @ 15:33:52 #94
81992 Githa
pi_36024708
Zoals je ook tekst zou selecteren Belana en als dat echt niet lukt klik je gewoon een keer in het veld en doe je ctrl+A

edit: maar je wist het al
pi_36024967
ik vind nageschilderde foto's meestal echt helemaal niks, en sorry sugar, ook bij die van je nichtjes vind ik de foto stukken leuker dan 't schilderij.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:46:45 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_36025152
ppffff, mijn draakje ligt weer ff op bed, al jankend en schreeuwend.... geen land mee te bezeilen... meestal helpt ff rust wel, zelfs als ie niet slaapt.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:54:54 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36025432
Oh oh is het zo'n dag Belana succes!

Ben ik nou zo'n debiel of snappen jullie ook nooit hoe die galgen van die tuinbroeken werken. Als het korter moet, wordt het langer en andersom en bij de tweede net zo. Ik snap er echt niks van.

[ Bericht 34% gewijzigd door Luchtbel op 14-03-2006 16:08:28 (Huh nu heb ik een stuk bericht gewist euh whatever) ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:07:56 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_36025893
hahahahahaha, die oma van jou!!!

en ja, het is zo'n dag hij is nu wel ff stil, dus heeft ie ff rust, kan ie strak voor de tv, als kindertijd begint, wachten op papa en dan eten en naar bed
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:08:31 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_36025920
zei ik dat ie stil was????
stormy waters...
sailin'
pi_36025949
haha oma Luchtbel! Die is echt grappig