abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36084602
Eind januari hebben lief en ik een reis geboekt bij Peter Langhout.
4 dagen Barcelona, vertrekken vanaf Brussel/Zaventhem, vertrek 24 maart.

Vooral dat laatste vond ik erg belangrijk, we wonen in Zuid- en Noord-Limburg, dus voor Schiphol te ver. Vooral omdat je soms van die idiote opstaptijden hebt.

Belt net vriendje. Peter Langhout had gebeld met de mededeling dat ze een overboeking hadden en we dus TOCH vanaf Schiphol moeten vliegen. Transavia i.p.v. Iberia.

Tijden: Vertrek....ZES UUR 'S MORGENS! Nu kunnen we dus een gek gaan zoeken die wil rijden midden in de nacht. Terugkomst kunnen we wel per trein doen, maar die kosten had ik dus NIET ingecalculeerd.

Kan ik hiertegen nog bezwaar maken, of vragen c.q. eisen dat ze die treinreis betalen? Ofzo?

Ik baal er echt zo ontzettend van Ik heb verdomme weken zitten zoeken naar een aanbieding die NIET vanaf Schiphol ging omdat dat zo moeilijk te bereiken is en dan flikken ze dit anderhalve week voor vertrek GRRRR. En Iberia vliegt goddorie DRIE KEER per dag vanaf Brussel. Ik ben blij dat ik nog geen parkeerplaats gereserveerd had.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36085397
Als je een vliegticket hebm, kan je met de trein gratis naar Schiphol, teminste heb ik wel altijd gedaan.

Alleen snachts zullen de treinen niet rijden, denk dat iemand met auto makkelijker zou zijn.

Misschien dat je kan afspreken met Peter Langhout dat ze taxi vergoeden.
Denk haast van niet, Peter Langhout is al keer bijna falliet gegaan, en wordt niet meer gedekt door ... verzekering (naam ff vergeten).
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_36085750
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef Chinless het volgende:
Als je een vliegticket hebm, kan je met de trein gratis naar Schiphol, teminste heb ik wel altijd gedaan.

Alleen snachts zullen de treinen niet rijden, denk dat iemand met auto makkelijker zou zijn.

Denk haast van niet, Peter Langhout is al keer bijna falliet gegaan, en wordt niet meer gedekt door ... verzekering (naam ff vergeten).
Jawel, sinds 1 maart zitten ze weer bij het SGR en toen wij boekten werden we ondergebracht bij Annasol omdat die ook in het SGR zitten en ze zo konden garanderen dat wat dat betreft alles goed is.

Ik vraag me wel af of het van invloed is dat lief al akkoord gegaan is EI (lief ei dat wel, maar goed).

Geldt dat van dat ticket ook op de retourreis? En is dat niet alleen met KLM?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36085762
quote:
Meen je dat serieus? Kun je dan aan de conducteur je ticket laten zien of hoe werkt dat? Want nu heb je vaak een e-ticket, dan word dat al lastig. Zul je de reservering moeten uitprinten ofzo.
Maar is dat echt zo?
W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:19:15 #5
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_36085794
In je reisvoorwaarden staat waarschijnlijk vermeld dat ze het recht behouden om de vlucht te wijzigen. Ik vrees dat je er weinig tegen kunt doen.
Het blijft uiteraard zeer vervelend, ik zou ook zeker bezwaar tegen deze wijziging aantekenen. Het vergoeden van de reiskosten en wellicht een hotelovernachting lijkt me wel op zijn plaats.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:22:18 #6
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36085866
Had je dan niet beter een los ticket kunnen boeken of een ticket bij een Belgisch reisbureau?
Ga desnoods gewoon de avond van te voren naar Schiphol, dan kom je met de laatste trein om een uur of 1/2 's nachts aan, dan is het 'nog' maar 3 uurtjes wachten tot de check in
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:22:52 #7
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_36085886
Schiphol zit toch aan het nachtnet? Dan rijden er treinen vanaf Eindhoven en misshcien nog andere plaatsen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_36085912
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
In je reisvoorwaarden staat waarschijnlijk vermeld dat ze het recht behouden om de vlucht te wijzigen. Ik vrees dat je er weinig tegen kunt doen.
Het blijft uiteraard zeer vervelend, ik zou ook zeker bezwaar tegen deze wijziging aantekenen. Het vergoeden van de reiskosten en wellicht een hotelovernachting lijkt me wel op zijn plaats.
Ik heb net vluchtig hun algemene voorwaarden doorgelezen en daar staat dat overboeking NIET onder overmacht valt en je dus wel voor schadevergoeding o.i.d. in aanmerking komt (maar dat laatste staat dan weer zo lekker vaag omschreven). Over het algemeen wordt een overboeking gezien als een fout die zij moeten oplossen danwel vergoeden, maar alle voorbeelden die ik vind gaan over overboekingen die pas op het vliegveld te horen krijgt.

Ze waren iig wel op tijd met het doorgeven van de wijzigingen...
pi_36085951
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef Douwe het volgende:
Had je dan niet beter een los ticket kunnen boeken of een ticket bij een Belgisch reisbureau?
Ga desnoods gewoon de avond van te voren naar Schiphol, dan kom je met de laatste trein om een uur of 1/2 's nachts aan, dan is het 'nog' maar 3 uurtjes wachten tot de check in
Ja anders had ik dus gewoon bij L-Tur geboekt vanaf Düsseldorf. Of zelfs een goedkopere reis die vanaf Schiphol ging
pi_36085983
Lief's vader wil wel rijden (zegt lief), maar dat vind ik dus echt not done, arme man.

Ik ga de reistijden/treintijden maar ff nakijken......zuuuuuuuuuuuuuuuuucht. *grom*
pi_36086064
quote:

Tot een paar jaar geleden, kon je met een KLM-ticket gratis met de trein naar schiphol. Die overeenkomst tussen KLM en NS bestaat inmiddels niet meer.
pi_36086170
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef Napalm het volgende:
Schiphol zit toch aan het nachtnet? Dan rijden er treinen vanaf Eindhoven en misshcien nog andere plaatsen.
Schiphol zit aan het nachtnet, Eindhoven echter niet.
pi_36086176
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Tot een paar jaar geleden, kon je met een KLM-ticket gratis met de trein naar schiphol. Die overeenkomst tussen KLM en NS bestaat inmiddels niet meer.
Juist, dat lees ik ook net.
*keching* 13,90 maal vier....
pi_36086203
Vetrekken om 23 uur in Venlo, kom je om 02.08 aan op Schiphol. Ik word er nu al moe van
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:46:49 #15
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_36086540
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:32 schreef Halinalle het volgende:
Schiphol zit aan het nachtnet, Eindhoven echter niet.

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_36086867
misschien zien we mekaar nog!
ik vlieg om 7 uur 24 maart naar frankfurt!! om daarna door te vliegen naar la
pi_36087054
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef nelisb het volgende:
misschien zien we mekaar nog!
ik vlieg om 7 uur 24 maart naar frankfurt!! om daarna door te vliegen naar la
Wij zijn de twee Limbo's met wallen tot op de knie die zitten te mopperen voor de balie van Transavia.
pi_36091590
Normaal gesproken zou je bij een dergelijke wijziging kosteloos moeten mogen annuleren, volgens mij. Peter Langhout is echter niet bij de ANVR aangesloten, dus kan z'n eigen voorwaarden hanteren.
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:47:55 #19
141503 haphaphap
Ik ben een moviestar
pi_36091755
Peter langhout is dus weer wel aangesloten bij ANVR
pi_36092054
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:47 schreef haphaphap het volgende:
Peter langhout is dus weer wel aangesloten bij ANVR
Nee bij de SGR.
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:12:46 #21
141503 haphaphap
Ik ben een moviestar
pi_36092446
Oeps sorry ben niet meer helemaal in dat wereldje, het is de SGR dus
pi_36107210
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Geldt dat van dat ticket ook op de retourreis? En is dat niet alleen met KLM?
Naar ijn weten met elke maatschappij, en ook voor retour reis.
Ben afgelopen zomer van Tilburg naar Schiphol gegaan, en met transavia naar Griekenland.
en retour, heb inderdaad gewoon ticket laten zien aan conducteur, en was verder niets aan de hand.

Voor zekerheid kan je altijd even navragen, mijn reismaatschappij was toen Arke ofzo iets
pi_36107229
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:46 schreef Napalm het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ze kwam uit limburg .. da duur al uur voor je van maastricht naar venray zit (zuid naar noord limbo)

[ Bericht 7% gewijzigd door Chinless op 17-03-2006 10:08:32 ]
pi_36109812
Vlieg je met de KLM ga dan lekker in het Sheraton tukken kost je 60E per nacht en je bent direct op Schiphol.
pi_36112051
Net een mail van mijn lief, zijn ouders STAAN erop om ons te brengen! Echt lief! Hartstikke gek, maar lief. De mijne zouden zeggen: Bekijk het maar (en terecht trouwens, zou ik tegen de mijne wrsch ook zeggen hahaha). Dus alleen nog terug met de trein.

FreedonNadd> We vliegen met Transavia

Dat van dat ticket ga ik idd maar ff navragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')