Jawel, sinds 1 maart zitten ze weer bij het SGR en toen wij boekten werden we ondergebracht bij Annasol omdat die ook in het SGR zitten en ze zo konden garanderen dat wat dat betreft alles goed is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef Chinless het volgende:
Als je een vliegticket hebm, kan je met de trein gratis naar Schiphol, teminste heb ik wel altijd gedaan.
Alleen snachts zullen de treinen niet rijden, denk dat iemand met auto makkelijker zou zijn.
Misschien dat je kan afspreken met Peter Langhout dat ze taxi vergoeden.
Denk haast van niet, Peter Langhout is al keer bijna falliet gegaan, en wordt niet meer gedekt door ... verzekering (naam ff vergeten).
Meen je dat serieus? Kun je dan aan de conducteur je ticket laten zien of hoe werkt dat? Want nu heb je vaak een e-ticket, dan word dat al lastig. Zul je de reservering moeten uitprinten ofzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef Chinless het volgende:
Als je een vliegticket hebm, kan je met de trein gratis naar Schiphol, teminste heb ik wel altijd gedaan.
Ik heb net vluchtig hun algemene voorwaarden doorgelezen en daar staat dat overboeking NIET onder overmacht valt en je dus wel voor schadevergoeding o.i.d. in aanmerking komt (maar dat laatste staat dan weer zo lekker vaag omschreven). Over het algemeen wordt een overboeking gezien als een fout die zij moeten oplossen danwel vergoeden, maar alle voorbeelden die ik vind gaan over overboekingen die pas op het vliegveld te horen krijgt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
In je reisvoorwaarden staat waarschijnlijk vermeld dat ze het recht behouden om de vlucht te wijzigen. Ik vrees dat je er weinig tegen kunt doen.
Het blijft uiteraard zeer vervelend, ik zou ook zeker bezwaar tegen deze wijziging aantekenen. Het vergoeden van de reiskosten en wellicht een hotelovernachting lijkt me wel op zijn plaats.
Ja anders had ik dus gewoon bij L-Tur geboektquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef Douwe het volgende:
Had je dan niet beter een los ticket kunnen boeken of een ticket bij een Belgisch reisbureau?
Ga desnoods gewoon de avond van te voren naar Schiphol, dan kom je met de laatste trein om een uur of 1/2 's nachts aan, dan is het 'nog' maar 3 uurtjes wachten tot de check in
Tot een paar jaar geleden, kon je met een KLM-ticket gratis met de trein naar schiphol. Die overeenkomst tussen KLM en NS bestaat inmiddels niet meer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef Chinless het volgende:
Alleen snachts zullen de treinen niet rijden, denk dat iemand met auto makkelijker zou zijn.
Misschien dat je kan afspreken met Peter Langhout dat ze taxi vergoeden.
Denk haast van niet, Peter Langhout is al keer bijna falliet gegaan, en wordt niet meer gedekt door ... verzekering (naam ff vergeten).
Schiphol zit aan het nachtnet, Eindhoven echter niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef Napalm het volgende:
Schiphol zit toch aan het nachtnet? Dan rijden er treinen vanaf Eindhoven en misshcien nog andere plaatsen.
Juist, dat lees ik ook net.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden, kon je met een KLM-ticket gratis met de trein naar schiphol. Die overeenkomst tussen KLM en NS bestaat inmiddels niet meer.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:32 schreef Halinalle het volgende:
Schiphol zit aan het nachtnet, Eindhoven echter niet.
Wij zijn de twee Limbo's met wallen tot op de kniequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:58 schreef nelisb het volgende:
misschien zien we mekaar nog!
ik vlieg om 7 uur 24 maart naar frankfurt!! om daarna door te vliegen naar la
Nee bij de SGR.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:47 schreef haphaphap het volgende:
Peter langhout is dus weer wel aangesloten bij ANVR
Naar ijn weten met elke maatschappij, en ook voor retour reis.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geldt dat van dat ticket ook op de retourreis? En is dat niet alleen met KLM?
Ze kwam uit limburg .. da duur al uur voor je van maastricht naar venray zit (zuid naar noord limbo)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |