quote:Op maandag 20 maart 2006 21:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, vitesse is vrijdag op rtl5.
Je kan gewoon naar Vitesse Ticketing gaan voor de wedstrijd, krijg je zo losse kaarten mee voor de rest van het seizoenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef Domenica het volgende:
Ik ben me seizoenskaart kwijt
portemonnee kwijt![]()
Klik!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Domenica het volgende:
Weet je dan misschien hoe duur een nieuwe ov is?![]()
Ja die had ik gebeld vandaag! Ze vertelde dat ze voor vrijdag een kaartje klaar zou leggen, maar dat ik voor die overige 2(!) een nieuwe moest aanvragenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan gewoon naar Vitesse Ticketing gaan voor de wedstrijd, krijg je zo losse kaarten mee voor de rest van het seizoen
Ik heb ook is zo'n toestand gehad. M'n oom haalde me op om naar Arnhem te gaan en terwijl ik m'n schoenen aandeed gaf hij m'n pasje aan mij want die lag op de kast. Ik had paar dagen daarvoor net m'n oude pasje van het seizoen ervoor weg gelegd dus je weet wel welke ik in handen kreeg.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan gewoon naar Vitesse Ticketing gaan voor de wedstrijd, krijg je zo losse kaarten mee voor de rest van het seizoen
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ja die had ik gebeld vandaag! Ze vertelde dat ze voor vrijdag een kaartje klaar zou leggen, maar dat ik voor die overige 2(!) een nieuwe moest aanvragen![]()
32 euro![]()
Hey Pjotr, ik wist nog dat je in een ver verleden (op het CLA enzo) de nickname WebForce gebruiktequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:17 schreef WebForce het volgende:
[..]! Dat ios dan veranderd! Zal wel met veiligheid t emaken hebben etc...
"Stap uit de schaduw"?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:32 schreef Elvislives het volgende:
[..]
"Stap uit de schaduw"?![]()
Mijn pa blijft de seizoenskaart en Ohra-kaarten door elkaar halen, laatst lag om die reden zijn seizoenskaart bij ons in de prullenbak ipv de (lege) ohra![]()
Ow kutquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Elvislives het volgende:
Andersom juist: Ajax moet 6-9 worden voor die extra plek
Het is me eindelijk duidelijk. Maar VI heeft de kop nog tussen haakjes staan, alsof het een gerucht is. Dus wie weet blijkt het toch nog anders uit te pakkenquote:Scenario 1: Ajax bij de eerste vijf
Eindigt Ajax bij de nummers 2 tot en met 5, dan zijn al die clubs sowieso verzekerd van Europees voetbal. Bovendien heeft de winnaar van de play-offs tussen de nummers 6 tot en met 9 direct een UEFA Cupticket te pakken. De verliezer van de 6 tot en met 9-finale strijdt met de winnaar van 10 tot en met 13 om een Intertoto-plek en niet om de geldprijs van 400.000 euro.
Scenario 2: Ajax bij de nummers zes tot en met negen
Eindigt Ajax bij de nummers 6 tot en met 9, dan speelt het geen play-offs omdat het al verzekerd is van een UEFA Cupplaats. De nummer 10 van de Eredivisie schuift dan een play-off omhoog en kan nog een UEFA Cupticket verdienen. De nummer veertien schuift door naar de play-offs om de geldbonus.
Voor alle liefhebbers die het exacte schema willen uitdokteren, verwijzen we door naar de reglementen van de KNVB.
Klik hier voor de uitleg van de Nederlandse voetbalbond over alle mogelijke scenario's.
quote:Swerts en Blondelle in centrum Vitesse
Vitesse speelt vrijdagavond thuis tegen Sparta met een aangepast centrum van de verdediging.
Door de schorsing van Ruud Knol en de voorlopige schorsing van Michael Dingsdag spelen de Arnhemmers met een Belgisch centraal duo, dat bestaat uit Gill Swerts en Siebe Blondelle. Voorin maakt een andere Belg zijn rentree in de basis: Tom De Mul speelt als rechtsbuiten, waardoor Youssouf Hersi naar links opschuift.
Opstelling: Wapenaar; Verhaegh, Swerts, Blondelle, Fränkel; Van der Schaaf, Janssen, Knopper; De Mul, Junker, Hersi.
Ja, misschien leuk om vanavond Zeist even te bezetten om wat druk uit te oefenenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:48 schreef brighton het volgende:
Sturing heeft weer een leuke opstelling bedacht voor morgen
[..]
Hopen dat Dingsdag vrijgesproken wordt (dat diende toch vandaag?),
Rooie Jos?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:29 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hey Pjotr, ik wist nog dat je in een ver verleden (op het CLA enzo) de nickname WebForce gebruikteDus jij leeft ook nog...
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ernie Brandts schijnt een serieuze optie te zijn als nieuwe trainer, Elvislives??
Lijkt me geen slechte!
Nou, laat Robben en Essien maar komenquote:Vitesse flirt met Chelsea
Vitesse kan komend seizoen spelers van de Engelse voetbalgrootmacht Chelsea huren. De Arnhemse voetbalclub onderhoudt sinds enkele weken nauwe banden met de miljoenenclub van miljardair Roman Abramovitsj.
Volgens de clubleiding in Arnhem is er sprake van 'mondelinge contacten' en 'een goede verstandhouding'. Voetbalmanager Jan Streuer bezocht twee weken geleden de Londense club om de mogelijkheden te verkennen. Hij noemt de flirt interessant. Vitesse wordt geen filiaal van de voetbalgrootmacht, zegt Streuer over de stille afspraken. In het diepste geheim sprak hij de voorbije weken met Frank Arnesen, verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid van Chelsea, de Nederlandse scout Hans Gillhaus (ex-Vitesse) en hoofd jeugdopleidingen Neil Bath. 'De samenwerking is op basis van onze goede relatie. Als die mensen vertrekken, kan het zo afgelopen zijn. Er wordt ook niks op papier gezet', reageerde Streuer gisteravond voorzichtig op de uitgelekte berichten.
Twee weken geleden bekeek Streuer een wedstrijd van Chelsea 2 om het niveau te beoordelen. Uit die ploeg kan Vitesse komend seizoen talenten pikken. 'Het is op dit moment niet duidelijk welke spelers in aanmerking komen omdat er nog spelers vertrekken. Ook zal Chelsea nieuwe spelers aantrekken.' Streuer verwacht niet dat er in Arnhem straks een half 'geleend elftal' rondloopt. 'Wij kijken alleen naar versterkingen en niet meer dan een of twee spelers. Wij huren niet graag omdat je toch vooral voor de andere club bezig bent. Vitesse wordt ook geen filiaal van Chelsea. Wij willen onze eigen spelers opleiden.'
Streuer weet niet of de contacten met Chelsea, waarbij eigenaar Abramovitsj en hoofdtrainer Mourinho niet betrokken zijn, intensiever worden. De samenwerking kan volgens hem echter zeer interessant zijn. 'Je moet vooral denken aan jonge twintigers, spelers die nog moeten rijpen. Bij een club als Chelsea is het niveau zo hoog dat die spelers voor ons een versterking kunnen zijn.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |