Zo is dat!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef DeVinger het volgende:
met nieuwe trainer gaan we voor de titel.
met grijs bedoel ik: we spelen nergens om, geen verassende uitslagen. Toen we steevast top 6 speelden was het goed, toen we 2 jaar nacomp speelden gebeurde er ook wat. Maar dit jaar is het pure middelmaat...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Domenica het volgende:
Dit jaar meest grijze seizoen? Vond nacompetie spelen iets 'grijzer'.
Yep, nu is het tegen beter weten in hopen op een plaatsje bij de Playoffs.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
met grijs bedoel ik: we spelen nergens om, geen verassende uitslagen. Toen we steevast top 6 speelden was het goed, toen we 2 jaar nacomp speelden gebeurde er ook wat. Maar dit jaar is het pure middelmaat...
Maar we staan 11de! En als we 9de worden is iedereen blij, seizoen geslaagd...eigenlijk slaat het nergens om, zonder die play-offs waren we al klaar geweest...quote:Op maandag 20 maart 2006 07:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Yep, nu is het tegen beter weten in hopen op een plaatsje bij de Playoffs.
Heerlijk he, dat dromenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:48 schreef DeVinger het volgende:
Stel je toch eens voor, laatste speeldag, NEC voorbij gaan en 9e worden door een 2-1 overwinning![]()
Das kankerquote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef Domenica het volgende:
Ik ben me seizoenskaart kwijt
portemonnee kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |