Da's te hopen, anders is het centrale verdedigingsduo weg. (Knol geschorst na zijn gele kaart)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef Yozzz het volgende:
Die schorsing zal wel geseponeerd worden.
quote:Michael Dingsdag gelooft nog altijd in het halen van de play-offs. De verdediger van Vitesse wil echter geen loze beloften doen. "Ja, we moeten natuurlijk van NAC winnen, als we nog in de race willen blijven. Maar ik kan me voorstellen dat supporters dan over ons denken: 'daar heb je ze weer, dat zeggen ze iedere week'. Dus moeten we het maar op het veld laten zien."
Komt het eigenlijk wel eens voor dan? Das toch alleen bij ellenbogen ed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:30 schreef brighton het volgende:
Ziet er lelijk uit. Mja, de scheids gaf geel...dus dan is schorsen achteraf uitgesloten
Nee, inderdaad, kan me niet herinneren dat er iemand na een grove overtreding op basis van TV-beelden werd bestraft. Hoort bij het spel ofzo...?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komt het eigenlijk wel eens voor dan? Das toch alleen bij ellenbogen ed.
Voor dit soort grove overtredingen gebeurt dat toch niet?
Tsjah, maar het is in feite mishandeling. Als ik dit op straat doe wordt ik opgepakt. Een beter bewijs dan deze foto is der niet, ze mogen dat soort dingen best gaan invoeren. Ik kan me niet voorstellen dat Zwaanswijk dit expres gedaan heeft, maar door dit soort overtredingen wel aan te pakken zet je iig de toon. Dan let men wel op als men al te laat is met tackelen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:34 schreef brighton het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, kan me niet herinneren dat er iemand na een grove overtreding op basis van TV-beelden werd bestraft. Hoort bij het spel ofzo...?
Ach ja, door die stomme play-offs ben je in de waan dat je het goed doet zolang je uitzicht houdt op de eerste negen plaatsen....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef DeVinger het volgende:
Wat een knakenseizoen eigenlijk![]()
Natuurlijk gaat het al tijden slecht, maar ik zit nu is ff de ranglijst te bekijken![]()
Zo is dat!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef DeVinger het volgende:
met nieuwe trainer gaan we voor de titel.
met grijs bedoel ik: we spelen nergens om, geen verassende uitslagen. Toen we steevast top 6 speelden was het goed, toen we 2 jaar nacomp speelden gebeurde er ook wat. Maar dit jaar is het pure middelmaat...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Domenica het volgende:
Dit jaar meest grijze seizoen? Vond nacompetie spelen iets 'grijzer'.
Yep, nu is het tegen beter weten in hopen op een plaatsje bij de Playoffs.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
met grijs bedoel ik: we spelen nergens om, geen verassende uitslagen. Toen we steevast top 6 speelden was het goed, toen we 2 jaar nacomp speelden gebeurde er ook wat. Maar dit jaar is het pure middelmaat...
Maar we staan 11de! En als we 9de worden is iedereen blij, seizoen geslaagd...eigenlijk slaat het nergens om, zonder die play-offs waren we al klaar geweest...quote:Op maandag 20 maart 2006 07:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Yep, nu is het tegen beter weten in hopen op een plaatsje bij de Playoffs.
Heerlijk he, dat dromenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:48 schreef DeVinger het volgende:
Stel je toch eens voor, laatste speeldag, NEC voorbij gaan en 9e worden door een 2-1 overwinning![]()
Das kankerquote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef Domenica het volgende:
Ik ben me seizoenskaart kwijt
portemonnee kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |