Gelukkigquote:
Zie je wel, gaat ze zelf wegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Maar ja, ik ga toch ook maar naar bed, morgen weer vroeg op
Truste voor iedereen
Watjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:16 schreef coz het volgende:![]()
![]()
edit : ik ga eigenlijk ook .. vannacht ook nauwelijks geslapen en morgen weer werken![]()
Laten ze je nou allemaal in de steek johquote:
Heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laten ze je nou allemaal in de steek joh
Ach ja, ik fladder maar een beetje rond hoer. Overal beetje lezen vooralquote:
En gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, ik fladder maar een beetje rond hoer. Overal beetje lezen vooral![]()
Zo gauw er antivirus programma's zijn die mij wel weren, ben jij de eerste die het hoort, voorlopig is dit virus te hardnekkig om tegen te gaan
Altijd hehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen Snappie, hoor
Morrie![]()
Zolang ze maar niet TE lief gaat doen, dat vind ik engquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen Snappie, hoor
Morrie![]()
Zodra jullie groen gaan zienquote:
Ai.. das minderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gelukkig maar![]()
Heb heel de avond liggen pitten door 1 of ander vreemd alien-virus en ben nu klaarwakker![]()
Ik zie al oranje, is dat niet gekleurd genoegquote:
Het valt mee vooralsnog, mini-me had hoge koorts maar ligt eindelijk te pitten. En ik voel me ook wel iets beter, afgelopen 2 dagen waren bagger thoughquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ai.. das minderDan wordt het nog een lange nacht op deze manier.
Heb ik geen last van. Ik weet waar ik wezen moetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Verrek zitten ze hier... ( hebben jullie ook dat je ff niet een duidelijk plek hebt enzo om te posten.. en beetje in de uitprobeer fase zit)
Nouja.. ik dus wel beetje..
Komt vast wel verandering in.. bedoel dat lukt nu immers al
Gelukkig maar dat je je inmiddels iets beter voelt.Het is echt een klte virus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het valt mee vooralsnog, mini-me had hoge koorts maar ligt eindelijk te pitten. En ik voel me ook wel iets beter, afgelopen 2 dagen waren bagger though![]()
Thanx 4 asking![]()
Oeh, hobjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Verrek zitten ze hier... ( hebben jullie ook dat je ff niet een duidelijk plek hebt enzo om te posten.. en beetje in de uitprobeer fase zit)
hehhe dat is dan ook niet erg moeilijk hequote:
Zit voornamelijk bij de burenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Stalkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:50 schreef doka het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Ik weet waar ik wezen moet
Ja tis toch anders hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit voornamelijk bij de buren
Maar zit vooral 's nachts wel te zoeken inderdaad, mis de nachtploeg op volle kracht![]()
Het ergste is voorbij, ik zat echt even aan de dok te denken. Menneke was behoorlijk van de aardkloot. Toch maar doorgaan met vochtige doeken en drinken. Geeft op zich ook wel een band, maar toch.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je inmiddels iets beter voelt.Het is echt een klte virus.![]()
beterschap voor jou en de youngster![]()
![]()
Welneequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:59 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangenHeb ik de nieuwe/geheime hangplek ontdekt?
Zeg mag ik ook nog wat vrije tijd hebben, even buiten spelen is ook wel eens leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:59 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangenHeb ik de nieuwe/geheime hangplek ontdekt?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg mag ik ook nog wat vrije tijd hebben, even buiten spelen is ook wel eens leuk![]()
Spelen met mij is altijd leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg mag ik ook nog wat vrije tijd hebben, even buiten spelen is ook wel eens leuk![]()
Je avatarquote:
Melke vraagt zich af waar je bentquote:
Melke en ik hebben een telepatisch contactquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Melke vraagt zich af waar je bentLaat je haar nu zomaar aan haar lot over daar, met al die idioten. Je weet maar nooit wat we haar aandoen
![]()
whehehehe... arme melke wordt gewoon door je voor de leeuwen geworpen. Nu weten we dat haat batterijen leeg zijn en dat we niet hoeven te vrezen voor een binnenstormende morwenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Melke en ik hebben een telepatisch contactDat zij haar batterijen niet verwisseld, is haar probleem
![]()
OHHHHHHHHH !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whehehehe... arme melke wordt gewoon door je voor de leeuwen geworpen. Nu weten we dat haat batterijen leeg zijn en dat we niet hoeven te vrezen voor een binnenstormende morwen![]()
al weet ik dat jij er toch wel bent, zo tussendoor.... Al vrijwel vanaf t begin van vol, dus let toch maar beetje op met wat ik doe![]()
Snappie heeft de stalkfunctie, dus ik kan niet eens anoniem lurkenquote:
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snappie heeft de stalkfunctie, dus ik kan niet eens anoniem lurken![]()
Toch ben je een lieverdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was dat maar waarmorwen alert op de pagina
![]()
mogguh....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:44 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Wat moet ik in hemelsnaam hier nou weer bij denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mogguh....![]()
Mijn nek heeft een ochtenderectie
awwww EW weer ziek? niet zo goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
Goh...... wat zijn jullie lekker vroeg en spraakzaam
Hier ligt het zieke beepje weer te pitten. Ik ga buiten een peukie doen![]()
Recht en dan een tikkie gebogenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam hier nou weer bij denken
ze heeft een stijve nekquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Recht en dan een tikkie gebogen![]()
Vrouwen en emancipatiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:04 schreef nokwanda het volgende:
mogguh....![]()
Mijn nek heeft een ochtenderectie
Nee.... EW niet. Die is op school. Ik pas op bij mijn vriendin. Haar beepje= ook mijn beepje en is ziek.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awwww EW weer ziek? niet zo goed
rook ze
quote:
Thuis rook ik gewoon wanneer ik zin in heb hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awwww EW weer ziek? niet zo goed
rook ze
Nee... ik heb me niet versliktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ooit geprobeerd?quote:
Kwil wel maar mn vrouw heeft niets hangenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Ooit geprobeerd?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kwil wel maar mn vrouw heeft niets hangen staan
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat praat ook zo makkelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef gaai het volgende:
Môgguh..........![]()
neej ik meng me niet in het deep-throat-gesprek![]()
Huh??? Wacht ff... now you´ve lost me. Dora.... ze????? Castratie????quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Ons Dora gaat aanstaande vrijdag onder het mes![]()
Niks ernstigs, gewoon castratie......maar ziet er altijd zo sneu uit als je ze terugkrijgt![]()
Maar aan de andere kant kan ze wél lekker naar buiten daarna![]()
als ze durft...'t is zo'n angsthaas![]()
En tegen die tijd geldt haast de kattenophokplicht ivm de vogelgriep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Ons Dora gaat aanstaande vrijdag onder het mes![]()
Niks ernstigs, gewoon castratie......maar ziet er altijd zo sneu uit als je ze terugkrijgt![]()
Maar aan de andere kant kan ze wél lekker naar buiten daarna![]()
als ze durft...'t is zo'n angsthaas![]()
Ja, daar zat ik ook al aan te denken.......nou ja, dat zal toch wel weer een keer voorbij zijn......op een goeie dag.......toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En tegen die tijd geldt haast de kattenophokplicht ivm de vogelgriep.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Niks ernstigs, gewoon castratie......
Castratie is als ze het hele zaakje weghalen.......dus bij poezen heet het ook zo(anders blijven ze krols worden)......bij sterilisatie worden alleen de zaad- of eileiders geblokkeerd( op wat voor manier dan ook ).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Huh??? Wacht ff... now you´ve lost me. Dora.... ze????? Castratie????
Is het nou een poes of een kater?
Staat bij mij ook op de planning van 2006 ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:09 schreef gaai het volgende:
Als man wordt je immers ook gesteriliseerd als je geen kindjes meer wilt maken, maar je ballen wél wilt houden....![]()
![]()
Niet zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Staat bij mij ook op de planning van 2006 ...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Niet zo![]()
Ik ben ook gesteriliseerd en bij vrouwen heeft het heel wat meer voeten in de aarde![]()
tenzij je éigenlijk nog kindjes wil tuulk....dan is't wél![]()
Handig toch ? Pak je gewoon een buideltje of een rugzakjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
Bij mij weigerde de gyn. Zei dat ik te jong was en dat je dan meer risico loopt op buitenbaarmoederlijk zwangerschappen.
Dat probeerde mijn huisarts ook nog heel even......maar zag toen dat ik serieus wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mij weigerde de gyn. Zei dat ik te jong was en dat je dan meer risico loopt op buitenbaarmoederlijk zwangerschappen.
Lijkt sprekend op jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef totsy het volgende:
Ziehier mijn laatste bevalling:
[afbeelding]
Je wil niet weten met wat ze bezig zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:18 schreef vamperotica het volgende:
Druk hier....
Eigenlijk wel....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je wil niet weten met wat ze bezig zijn
jawel hoor....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:58 schreef displission het volgende:
hoi vampjedromenvanger en anderen..
alles goed met jullie?
ook goed hoorquote:
Altijd een backup hebben op je C:\ is verstandigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:34 schreef Italo het volgende:
[..]
Welke dan, die paarse? Ben al m'n avatars kwijt door de "crash" van een paar weken terug
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef gaai het volgende:
Ik heb een startersset pickwick t-pads gekocht.........en ik ga zo de andere smaak die erbij zat proberen.......
Als je de onbedwingbare behoefte voelt om me uit te lachen......ga gerust je gang![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Theemuts zou mijn jongste zeggen....
Dat is het nog net jaquote:
[cynische modus]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Even mijn gal spouwen hoor
Heb je verdorie om 13.15 een afspraak voor een gewone controle, meestal ben ik dan met een uurtje weer weg.
Krijgt die arts het in een keer in z'n hoofd om van allerlei onderzoeken te doen!
Vraag ik nog netjes of dat ook een andere keer mag omdat ik later ook nog afspraken heb staan wordt tie nog boos ook!
Gelukkig, begripquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:15 schreef gaai het volgende:
[..]
[cynische modus]
Ja, logisch...je begrijpt toch wel dat je blij mag zijn dát ie überhaupt tijd heeft om die tests vandaag te doen![]()
[/cynische modus]
Wat een irritante man zeg.... is toch normaal als je er niet op hebt gerekend en je andere afspraken hebt, dat je dat dan vraagt......dat dat misschien voor hém niet goed uitkomt okeej, maar dat kan ook op een normale manier besproken worden, lijkt mij........![]()
Volgens de dokter wel blijkbaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gelukkig, begrip![]()
Dacht daar straks even dat ik een onmogelijk vraag stelde![]()
Wij samen???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef totsy het volgende:
[..]
...en ie heeft dezelfde ogen als Nokwanda...buitenbaarmoederlijkaards![]()
Mag ik je even een welgemeend advies geven> zo snel mogelijk een afspraak maken met de arts waarover ik je laatst gemaild heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef vamperotica het volgende:
Even een zoessieupdate...
Na diverse naalden van infuusjes die niet op dr plek bleven zitten.. of zenuwen die toch niet helemaal verdoofd werden.. Enweer nieuwemisprikken..
Denkt de arts datze ernooit helemaal meer vanaf komt....
Keb al gevraagd of ze wel verteld heeft dat wij eenvreemdekronkel in onze genen hebben wat zich o.a uitin rare loopjes enzo.....
in hoeverre ze er lastvan blijft houden wist men niett e vertellen... Dr fysio zegt nog steeds voor een gewoon lopend zoessie te gaan...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik je even een welgemeend advies geven> zo snel mogelijk een afspraak maken met de arts waarover ik je laatst gemaild heb.
Nu zit ze nog in het begin van de aandoening, type 1 dus, daar heeft hij echt hele goede behandelwijzes voor.
Tja............en juist die medicijnen kunnen een oorzaak zijn van alleen nog maar meer ellendequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef vamperotica het volgende:
Tja.... Sommige mensen denkennogsteeds dat meteenhandvolmedicijnen alles op te lossen is....
Ja, ik wel, Belindaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef displission het volgende:
roken jullie eigenlijk vampje en liith wicca?
*doet ff gezellig mee*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
Okeej.....kusjes voor jullie !!
*dikke smakkerd*![]()
Dan doe ik nu even een gezellig dansje![]()
dan kan ik natuurlijk niet achterblijven..waarop dansen we?quote:
Jawel....."Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef gaai het volgende:
Op het muziekje in je hoofd natuurlijk........![]()
Jullie gaan me niet vertellen dat je geen muziekje in je hoofd hebt........![]()
Telepathiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef displission het volgende:
hmm toevallig hier staat accidental love op hiero van the counting crows die clip gaat volgens mij over een konijn
wel eens nagedacht om te stoppen? met peuken? en helpen die pleisters en die kaugom eigenlijk?quote:
Nee, nooit aangedacht en ben het niet van plan ook, dus ik kan je ook niets vertellen over kauwgom en pleistersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef displission het volgende:
[..]
wel eens nagedacht om te stoppen? met peuken? en helpen die pleisters en die kaugom eigenlijk?
hou op julliequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, nooit aangedacht en ben het niet van plan ook, dus ik kan je ook niets vertellen over kauwgom en pleisters
Dan heb je t toch zeker over de rest van de damesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:01 schreef displission het volgende:
zit ik hier nu met alleen maar mooie vrouwen om me heen? wat een eer zeg
Waarom dat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan heb je t toch zeker over de rest van de dames
micky ligtsoms wel bij mij in bed... Maardatisgeen katquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:06 schreef displission het volgende:
standaard--mickey roepen savonds als ik in bed lig..en dan komt ie weer aangerend..en gaat ie lekker bij mij liggen kroelen
Keb mezelfnou eenmaalnooitals "mooi"gezienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef displission het volgende:
ahw komop niet zo negatief..heb je trouwens toegvoegd op msn vampje
Hier altijd wel ja, ze zit gewoon zowat heel de dag aan mij "vast geplakt"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef displission het volgende:
slaapt de kat altijd bij jullie in bed?
K zal mn msn binnenkortweereens aanslingerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef displission het volgende:
ahw komop niet zo negatief..heb je trouwens toegvoegd op msn vampje
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef displission het volgende:ohw ok wist ik niet..
mickey is heel erg aan het verharen
Wat doe ik wat doe ik wat doe ik wat doe ik??????quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef vamperotica het volgende:
ownee....Gaaidoetutook!!!
Liedjes in mn hoofdstoppenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Wat doe ik wat doe ik wat doe ik wat doe ik??????
![]()
Ow en Displission....ik kan je ook niks over pleisters en kauwgom vertellen .....ik ben op eigen kracht 'cold reading turkey' gestopt![]()
Immer..... Ally Mc Beal stylequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef gaai het volgende:
Op het muziekje in je hoofd natuurlijk........![]()
Jullie gaan me niet vertellen dat je geen muziekje in je hoofd hebt........![]()
waarom dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
waaaaaarom verbaast me dit niet.... Belinda
![]()
Kan het me heeeeelemaal voorstellen
moet ik daar wat achter denken..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
waaaaaarom verbaast me dit niet.... Belinda
![]()
Kan het me heeeeelemaal voorstellen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jawel....."Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus"
Geeeeen idee. Ik kan me jou, terwijl ik je helemaal niet ken en nooit gezien heb, gewoon helemaal voorstellen met een pakje Belinda.quote:
Snap er niks meer vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeeeen idee. Ik kan me jou, terwijl ik je helemaal niet ken en nooit gezien heb, gewoon helemaal voorstellen met een pakje Belinda.
Het klopt gewoon![]()
ja dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom associeer jij mij nou met Belinda?
Niet eens direct hoor. Maar gewoon..... als ik me jou rokend voorstel dan is het gewoon met Belinda. En dat snap ik zelf ook niet... hihihi.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Snap er niks meer van![]()
Waarom associeer jij mij nou met Belinda?
Volgens mij ben ik een open boek voor julliequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet eens direct hoor. Maar gewoon..... als ik me jou rokend voorstel dan is het gewoon met Belinda. En dat snap ik zelf ook niet... hihihi.
Kan niet verwachten dat jij het snapt als ik het zelf ook niet snap. Was gewoon een flits van een plaatje dat door mijn hoofd schoot op het moment dat ik las dat je rookte en vervolgens een paar posts verderop las dat je belinda rookt. Gewoon.... het klopte.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef nokwanda het volgende:
nee... ze bedoelde Fok! paas smileys
Dat nou ook weer niet. Maar het plaatje wordt gewoon beetje bij beetje duidelijker. Maar dat is vrij logisch als je wat langer en intensiever meepost en van gedachten wisselt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een open boek voor jullie![]()
Net gedaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ga zo lekkerffbadderen...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ik ga ook zo, ze komen mij zo "stekkkeren"
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is vast niet wat ik erbij denk
O? Ik ben daar helemaal niet bang voor. Integendeelquote:
Ik ga er niet van blozen hoor.... als ik denk aan gestekkerd worden dan denk ik toch echt heel erg aan stevig genomen worden door een stekker in mijn stopcontact. Geen betere methode om eens flink wat electriciteit op te wekkenquote:
Ik had heel nie meer gehoeven.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga er niet van blozen hoor.... als ik denk aan gestekkerd worden dan denk ik toch echt heel erg aan stevig genomen worden door een stekker in mijn stopcontact. Geen betere methode om eens flink wat electriciteit op te wekken![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hahahaha, Nok zit het er dichtste bij.
Ik heb een onderhuidse stimulator die op een batterij werkt (tegen de pijn)
En die moet regelmatig opgeladen worden, enige probleem is dat hij dan uitgeschakeld moet worden en ik dan ff niets meer kan daarom komen ze dat doen.
Staat zo lullig he, als je de stekker eruit trekt en je valt dan neer, krijgen mensen toch rare ideeen bij.
En waarom "stekkeren '..........zo noemt mijn neefje het
Als ik de keus had tussen jouw vorm of de mijne was die keus niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeezzzz woman..... you're wired.
Ik weet niet hoeveel genot dit stekkeren uiteindelijk verschaft hoor......En ik weet wel dat ook mijn vorm van stekkeren pijnstillend werkt. Maar volgens mij was het toch net ff anders![]()
Ik heb nog nooit (gelukkig) meegemaakt dat hij ver leeg was maar heb me laten vertellen dat dat bijzonder onaangenaam isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef gaai het volgende:
Kinderen kunnen de goeiste termen bedenken voor dingen die veel woorden vereisen om uit te leggen
Maar neemt de pijnstillende werking dan ook af voordat ie weer opgeladen moet worden? Of doen ze dat ruim voordat zich dat voordoet?
ik ken het hele principe niet
Okeej, want dat leek me idd ook al hoogst vervelend ( understatement ).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit (gelukkig) meegemaakt dat hij ver leeg was maar heb me laten vertellen dat dat bijzonder onaangenaam is![]()
Dan spijt het me dat die keus er niet isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als ik de keus had tussen jouw vorm of de mijne was die keus niet zo moeilijk hoor![]()
Ow vétquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WOA!!!!!!
kom net thuis na een fucking vermoeiende strategische sessie.... hebben me ouders een 2pers. bed voor me verjaardag gekocht!!!!!!!![]()
![]()
wat zal ik zo lekker slapen
idd morgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow vét![]()
morgen ben je jarig toch? ga ik je nog niet feliciteren want dat brengt ongeluk (we zitten hier in TRU tenslotte)
Verander in godsnaam nu niet je houding, grapjes enz. enz. naar mij toe!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan spijt het me dat die keus er niet isondanks alle grapjes
Het eerste: Zou ik nooit doen. Jij bent zelf de persoon met de beste rolstoelhumor, anywayquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Verander in godsnaam nu niet je houding, grapjes enz. enz. naar mij toe!
Ik maak er zelf ook grappen over en kan er ook goed tegen als dat richting mij gedaan wordt (maak echter geen grappen over mensen die zichzelf niet kunnen verweren want dan wordt ik wel boos)
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
![]()
Ik vind het de laatste tijd wat saai op Truth qua onderwerpen....jammer
ik zit trouwens helemaal niet zo vaak achter de pc meer. Gewoon geen zin, misschien heb ik de lentekolder in m'n kop![]()
Zou dat een spirituele fase zijn waar we door heen moetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:40 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind er nu niet zoveel aan. Het trekt niet meer zo.
Ik denk hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zou dat een spirituele fase zijn waar we door heen moeten![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:58 schreef CarDani het volgende:
Doe ook mee A-Barb met de wehkamp modelwedstrijd?
Kan je meedoen met de modellenwedstrijd. Ik heb Danique opgegevenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
weet ik niets van, vertel?
ik heb iemand op msn die op een oude advertentie van me heeft gereageerd.
Hij zoekt een zangeres, maar ja intussen is er wel heel wat gebeurd he, qua gezinsuitbreiding![]()
quote:
waarom doet ie het nou nietquote:
Ja, wel leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wehkamp is slim....dan hebben ze meteen weer modellen voor in hun boek...gratis
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Barra BirthDay ? hoe jong ?
Congrats Dude![]()
![]()
![]()
Wat heb je gehad?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
onderhand al weer 22
pfffff bejaard! kan al bijna stoppen met werken
2 pers. bedquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:17 schreef CarDani het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?
* rollator
* kunstgebitbakje
* Tena broekjes
* vertel vertel...![]()
mogge lieve jijquote:
Ik zie jouw plaatje ook niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze ingestuurd Dani
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik zie jouw plaatje ook niet.
Heb je de mijne gezien?
Heel graag gedaan hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge lieve jijdank voor je kaartje!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heel graag gedaan hoor![]()
Goeg geslapen lees ik in je nieuwe bed?
BARRAAAAAA, heel heel heel HEEEEEL erg gefeliciteerd. Met je verjaardag EN met je nieuwe bed.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
BARRAAAAAA, heel heel heel HEEEEEL erg gefeliciteerd. Met je verjaardag EN met je nieuwe bed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 06:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het eerste: Zou ik nooit doen. Jij bent zelf de persoon met de beste rolstoelhumor, anyway
Nee... alle gekheid op een stokkie...... jij hebt zelf de toon gezet op wat en wie je bent en wat men wel of niet tegen jou kan zeggen. En daarbij...... medelijden... van mij zul je op die manier niet snel zien. Maar medeleven wel. Gewoon om mezelf eens in te beelden hoe dat voor een ander moet zijn... Jou in dit geval. Even realiseren hoe een ander mens leeft.
Maar dat geldt echt niet alleen voor jou maar voor alle mensen die op welke manier dan ook om me heen zijn.
Nokje, ik vind jou een realistisch en wijs mens![]()
Maar persoonlijk hou ik wel van de grappige approach.
Dat tweede....normaliter ook niet echt mijn stijl.
Goeiemorgen allemaal btw![]()
![]()
![]()
en zo hoort hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:29 schreef gaai het volgende:
Dus.....toen kwam ik vanochtend thuis van het shorty naar school brengen en meteen maar boodschappen doen.......en toen was er een hele aardige jongeman die me ging helpen met m'n boodschappen naar huis tillen........![]()
Ik had 2 zware tassen en een pak met 6 flessen frisdrank (weekboodschappen) en hij wilde persé de zwaarste tas voor me tillen
![]()
't Was een blijmoedig makelaarskereltje die een bord van 'te koop' kwam wisselen voor een 'verkocht' bord.....bij buren.......
Nou en toen......gaai blij !![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zie je wel, er zijn nog behulpzame mensen
(of had je je korte rokje aan?)
Neej niet eens......ik heb ook al m'n hoofd gebroken over eventuele motivaties van het heerschapquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zie je wel, er zijn nog behulpzame mensen
(of had je je korte rokje aan?)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef gaai het volgende:
[..]
Neej niet eens......ik heb ook al m'n hoofd gebroken over eventuele motivaties van het heerschap, maar volgens mij was ie gewoon heel aardig
![]()
Nou en nu......gaai nog steeds heel blij !![]()
Zeg ! Zou jij op willen houden met in mijn hoofd te kijken ?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je hem niet mee naar binnen gesleurt?
geen koffie aangeboden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Zeg ! Zou jij op willen houden met in mijn hoofd te kijken ?!![]()
het was best wel een lekker ding eigenlijk.....maar dat durf ik niet
![]()
![]()
Toen ik de 1e tas had uitgepakt schoot dat door m'n hoofd ja : "Verdikkemie, ik had 'm ff moeten vragen of ie zin had in koffiequote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Toen ik de 1e tas had uitgepakt schoot dat door m'n hoofd ja : "Verdikkemie, ik had 'm ff moeten vragen of ie zin had in koffie"
Maar om dan nog weer naar buiten te lopen ......dan ligt het er wel héél dik bovenop......toch?
en hou je nou op? anders ....gaai niet meer zo blij......![]()
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is goed hoor... maar dan weet ik gewoon dat ik naar koffie moet vragen als ik je tassen naar binnen draag!
Hmmmm eens kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dani je moet op de foto gaan staan en dan bij eigenschappen de link kopieeren met rechter muisknop
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Trakteer je ons trouwens nog virtuele taart, jij jarige job, jij ?![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi
enne gefeliciteerd BarraCupraCuda !!!!
maak er een fijne dag van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |