Gelukkigquote:
Zie je wel, gaat ze zelf wegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Maar ja, ik ga toch ook maar naar bed, morgen weer vroeg op
Truste voor iedereen
Watjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:16 schreef coz het volgende:![]()
![]()
edit : ik ga eigenlijk ook .. vannacht ook nauwelijks geslapen en morgen weer werken![]()
Laten ze je nou allemaal in de steek johquote:
Heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laten ze je nou allemaal in de steek joh
Ach ja, ik fladder maar een beetje rond hoer. Overal beetje lezen vooralquote:
En gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, ik fladder maar een beetje rond hoer. Overal beetje lezen vooral![]()
Zo gauw er antivirus programma's zijn die mij wel weren, ben jij de eerste die het hoort, voorlopig is dit virus te hardnekkig om tegen te gaan
Altijd hehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen Snappie, hoor
Morrie![]()
Zolang ze maar niet TE lief gaat doen, dat vind ik engquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:37 schreef doka het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen Snappie, hoor
Morrie![]()
Zodra jullie groen gaan zienquote:
Ai.. das minderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gelukkig maar![]()
Heb heel de avond liggen pitten door 1 of ander vreemd alien-virus en ben nu klaarwakker![]()
Ik zie al oranje, is dat niet gekleurd genoegquote:
Het valt mee vooralsnog, mini-me had hoge koorts maar ligt eindelijk te pitten. En ik voel me ook wel iets beter, afgelopen 2 dagen waren bagger thoughquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ai.. das minderDan wordt het nog een lange nacht op deze manier.
Heb ik geen last van. Ik weet waar ik wezen moetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Verrek zitten ze hier... ( hebben jullie ook dat je ff niet een duidelijk plek hebt enzo om te posten.. en beetje in de uitprobeer fase zit)
Nouja.. ik dus wel beetje..
Komt vast wel verandering in.. bedoel dat lukt nu immers al
Gelukkig maar dat je je inmiddels iets beter voelt.Het is echt een klte virus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het valt mee vooralsnog, mini-me had hoge koorts maar ligt eindelijk te pitten. En ik voel me ook wel iets beter, afgelopen 2 dagen waren bagger though![]()
Thanx 4 asking![]()
Oeh, hobjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Verrek zitten ze hier... ( hebben jullie ook dat je ff niet een duidelijk plek hebt enzo om te posten.. en beetje in de uitprobeer fase zit)
hehhe dat is dan ook niet erg moeilijk hequote:
Zit voornamelijk bij de burenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Stalkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:50 schreef doka het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Ik weet waar ik wezen moet
Ja tis toch anders hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit voornamelijk bij de buren
Maar zit vooral 's nachts wel te zoeken inderdaad, mis de nachtploeg op volle kracht![]()
Het ergste is voorbij, ik zat echt even aan de dok te denken. Menneke was behoorlijk van de aardkloot. Toch maar doorgaan met vochtige doeken en drinken. Geeft op zich ook wel een band, maar toch.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je inmiddels iets beter voelt.Het is echt een klte virus.![]()
beterschap voor jou en de youngster![]()
![]()
Welneequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:59 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangenHeb ik de nieuwe/geheime hangplek ontdekt?
Zeg mag ik ook nog wat vrije tijd hebben, even buiten spelen is ook wel eens leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:59 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangenHeb ik de nieuwe/geheime hangplek ontdekt?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg mag ik ook nog wat vrije tijd hebben, even buiten spelen is ook wel eens leuk![]()
Spelen met mij is altijd leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg mag ik ook nog wat vrije tijd hebben, even buiten spelen is ook wel eens leuk![]()
Je avatarquote:
Melke vraagt zich af waar je bentquote:
Melke en ik hebben een telepatisch contactquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Melke vraagt zich af waar je bentLaat je haar nu zomaar aan haar lot over daar, met al die idioten. Je weet maar nooit wat we haar aandoen
![]()
whehehehe... arme melke wordt gewoon door je voor de leeuwen geworpen. Nu weten we dat haat batterijen leeg zijn en dat we niet hoeven te vrezen voor een binnenstormende morwenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Melke en ik hebben een telepatisch contactDat zij haar batterijen niet verwisseld, is haar probleem
![]()
OHHHHHHHHH !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whehehehe... arme melke wordt gewoon door je voor de leeuwen geworpen. Nu weten we dat haat batterijen leeg zijn en dat we niet hoeven te vrezen voor een binnenstormende morwen![]()
al weet ik dat jij er toch wel bent, zo tussendoor.... Al vrijwel vanaf t begin van vol, dus let toch maar beetje op met wat ik doe![]()
Snappie heeft de stalkfunctie, dus ik kan niet eens anoniem lurkenquote:
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snappie heeft de stalkfunctie, dus ik kan niet eens anoniem lurken![]()
Toch ben je een lieverdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was dat maar waarmorwen alert op de pagina
![]()
mogguh....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:44 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Wat moet ik in hemelsnaam hier nou weer bij denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mogguh....![]()
Mijn nek heeft een ochtenderectie
awwww EW weer ziek? niet zo goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:29 schreef nokwanda het volgende:
Goh...... wat zijn jullie lekker vroeg en spraakzaam
Hier ligt het zieke beepje weer te pitten. Ik ga buiten een peukie doen![]()
Recht en dan een tikkie gebogenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam hier nou weer bij denken
ze heeft een stijve nekquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Recht en dan een tikkie gebogen![]()
Vrouwen en emancipatiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:04 schreef nokwanda het volgende:
mogguh....![]()
Mijn nek heeft een ochtenderectie
Nee.... EW niet. Die is op school. Ik pas op bij mijn vriendin. Haar beepje= ook mijn beepje en is ziek.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awwww EW weer ziek? niet zo goed
rook ze
quote:
Thuis rook ik gewoon wanneer ik zin in heb hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awwww EW weer ziek? niet zo goed
rook ze
Nee... ik heb me niet versliktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ooit geprobeerd?quote:
Kwil wel maar mn vrouw heeft niets hangenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Ooit geprobeerd?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kwil wel maar mn vrouw heeft niets hangen staan
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat praat ook zo makkelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef gaai het volgende:
Môgguh..........![]()
neej ik meng me niet in het deep-throat-gesprek![]()
Huh??? Wacht ff... now you´ve lost me. Dora.... ze????? Castratie????quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Ons Dora gaat aanstaande vrijdag onder het mes![]()
Niks ernstigs, gewoon castratie......maar ziet er altijd zo sneu uit als je ze terugkrijgt![]()
Maar aan de andere kant kan ze wél lekker naar buiten daarna![]()
als ze durft...'t is zo'n angsthaas![]()
En tegen die tijd geldt haast de kattenophokplicht ivm de vogelgriep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Ons Dora gaat aanstaande vrijdag onder het mes![]()
Niks ernstigs, gewoon castratie......maar ziet er altijd zo sneu uit als je ze terugkrijgt![]()
Maar aan de andere kant kan ze wél lekker naar buiten daarna![]()
als ze durft...'t is zo'n angsthaas![]()
Ja, daar zat ik ook al aan te denken.......nou ja, dat zal toch wel weer een keer voorbij zijn......op een goeie dag.......toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En tegen die tijd geldt haast de kattenophokplicht ivm de vogelgriep.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
Niks ernstigs, gewoon castratie......
Castratie is als ze het hele zaakje weghalen.......dus bij poezen heet het ook zo(anders blijven ze krols worden)......bij sterilisatie worden alleen de zaad- of eileiders geblokkeerd( op wat voor manier dan ook ).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Huh??? Wacht ff... now you´ve lost me. Dora.... ze????? Castratie????
Is het nou een poes of een kater?
Staat bij mij ook op de planning van 2006 ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:09 schreef gaai het volgende:
Als man wordt je immers ook gesteriliseerd als je geen kindjes meer wilt maken, maar je ballen wél wilt houden....![]()
![]()
Niet zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Staat bij mij ook op de planning van 2006 ...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Niet zo![]()
Ik ben ook gesteriliseerd en bij vrouwen heeft het heel wat meer voeten in de aarde![]()
tenzij je éigenlijk nog kindjes wil tuulk....dan is't wél![]()
Handig toch ? Pak je gewoon een buideltje of een rugzakjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
Bij mij weigerde de gyn. Zei dat ik te jong was en dat je dan meer risico loopt op buitenbaarmoederlijk zwangerschappen.
Dat probeerde mijn huisarts ook nog heel even......maar zag toen dat ik serieus wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mij weigerde de gyn. Zei dat ik te jong was en dat je dan meer risico loopt op buitenbaarmoederlijk zwangerschappen.
Lijkt sprekend op jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef totsy het volgende:
Ziehier mijn laatste bevalling:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |