Als je van skieen en bergen houdt(als je binnen nu en 2 maanden gaat) beter Cordoba anders BsAsquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:50 schreef U het volgende:
Goed, ik probeer te bepalen in welke stad ik eigenlijk 'n maand een spaanse cursus wil volgen in Argentinië; en zit nu te twijfelen tussen Cordoba en Buenos Aires (wil wel graag 'n grote stad dus).. Iemand een mening over verschillen tussen deze twee steden en hoe je er kunt vertoeven?
Hoe kan je dan zeggen dat iemand naar Cordoba moet als ie van skiën houdtquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, ben er nog nooit geweest.
Voor mij precies andersom. In Mendoza komen voornamelijk mensen om te feesten. Een beetje Salou maar dan voor backpackers. Verder is er niet veel te doen (in de buurt overigens wel). Cordoba is een stuk leukere stad en het heeft leuke hostels. Vooral omdat je er vaak langs komt omdat je op doorreis bent kun je in een korte tijd veel mensen ontmoeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mendoza vond ik cool, Cordoba niet, BsAs is cool
Zonder DNI (Argentijns identiteitsdocument) of verblijfsvergunning kun je bij Aerolineas Argentinas (die een heel groot gedeelte van de binnenlandste vluchten verzorgt) géén goedkope tickets kopen. Je bent bij hen dus aangewezen op de dure tickets.quote:Op maandag 11 september 2006 09:10 schreef DRA het volgende:
Even een vraagje voor de Argentinie kenners. Ik ga in december naar dit prachtige land. Ik ben er al eens eerder geweest en dat is me goed bevallen. Nu wil ik dit keer naar Salta en omgeving en het liefst ook naar Iguazu. Het liefst vlieg ik naar Iquazu en dan wellicht ook van Salta terug naar BA. Nu heb ik wel eens begrepen (lonely planet) dat je geen economy class tickets mag kopen als buitenlander voor binnenlandse vluchten. Hoe zit dat nu precies? Het liefst zou ik de tickets nu al willen bestellen omdat ik rond de kerstdagen reis en ik weet dat het dan best druk kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |