Miss Sunshine!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef Paltos het volgende:
Ik gebruik altijd vakeren [afbeelding] wanneer niksan er is.
![]()
Ze maakt het gewoon een feest.![]()
Jippiequote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef Paltos het volgende:
Ik gebruik altijd vakeren [afbeelding] wanneer niksan er is.
![]()
Ze maakt het gewoon een feest.![]()
Oh dat kan wel ja, maar hoe zit het in Godsnaam met dat Topstars. Is dat nou een band die er al was, of is die ontstaan uit een tv programma ofzo? Ik heb het allemaal niet gevolgd.quote:
quote:
Het is volgens mij een bandje ontstaan uit een programma waarvan het origineel op de Belgische tv begonnen is.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh dat kan wel ja, maar hoe zit het in Godsnaam met dat Topstars. Is dat nou een band die er al was, of is die ontstaan uit een tv programma ofzo? Ik heb het allemaal niet gevolgd.
Whehe, waar the hell bazel je over?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is volgens mij een bandje ontstaan uit een programma waarvan het origineel op de Belgische tv begonnen is.
Wat zijn de kijkcijfers eigenlijk?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
Oh dat kan wel ja, maar hoe zit het in Godsnaam met dat Topstars. Is dat nou een band die er al was, of is die ontstaan uit een tv programma ofzo? Ik heb het allemaal niet gevolgd.
Jaja... en topstars heeft gewoon een Nederlandse site bij de AVRO ofzo, ik snap er de ballen van. En is Topstars de naam van het programma of van de band of allebeiquote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is volgens mij een bandje ontstaan uit een programma waarvan het origineel op de Belgische tv begonnen is.
Shaky Sukkel?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef Paltos het volgende:
Stomme Bupatih, ik heb gewoon 9/10 die stomme Shaky Sukkel.![]()
![]()
![]()
Da's de bijnaam van een van mijn avatars.quote:
België.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht...was dat eerste nummer van die Nederlandse band niet gejat van een Belgisch tv-programma-bandje?.
Shaky Sukkel is best wel een catchy titel jaquote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Oh, wacht...was dat eerste nummer van die Nederlandse band niet gejat van een Belgisch tv-programma-bandje?.
Wat is z'n echte naam dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's de bijnaam van een van mijn avatars..
Henk Starrenburg.quote:
De trillende meatheadquote:
Doe eens niet zo bijdehand!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Shaky Sukkel is best wel een catchy titel ja
Doei niksan!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:09 schreef niksan het volgende:
Ik ga jongens
Ik moet me even mentaal voorbereiden op CSI![]()
Wish me luckquote:Op maandag 13 maart 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doei niksan!
Het ga je goed!
Veel plezier met CSI enzo!
Luck.quote:
zoiets ja... 't is 'n Belgische kindersoap, die door NL is overgenomen [maar dan dus opnieuw gespeeld en gezongen enzo] over oa 'n bandje... geen idee hoe het in België heet, maar hier heet dat programma dus Topstars...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |