Nope I wish, heb toen volgens mij 5 kuurtjes gehad voordat ik zwanger was en die zwangreschap eindigde in een miskraam en ben vervolgens meteen zwanger geworden (zonder clomid) en heb nu al een gezonde zoon, Twan, van 4 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, je was toch bij je eerste kindje ook na 1 kuurtje Clomid zwanger?
Wat is het voor jou ook spannend Poohtje!
Had je niet de neiging om zelf nog een keer te testen?
Ah ok. Ik dacht dat ik ergens zoiets las. Maar dat heb ik dan verkeerd onthouden.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nope I wish, heb toen volgens mij 5 kuurtjes gehad voordat ik zwanger was en die zwangreschap eindigde in een miskraam en ben vervolgens meteen zwanger geworden (zonder clomid) en heb nu al een gezonde zoon, Twan, van 4 jaar.
Grrrr ik vreet ook mijn nagels opquote:Op woensdag 5 april 2006 12:17 schreef Pooh-tje het volgende:
Go Diaan, Go Diaan!!! Duim voor je hoor!!!![]()
Ik ben nog aan het wachten op het telefoontje van het ziekenhuis of ik het nu ben of niet.......Ze zei wel dat als je al wat verloren hebt aan vloeisel dat een voorbode kan zijn voor ongi, maar dat er zat mensen zijn die gewoon wat verliezen en toch zwanger zijn..........
Ben net zo onzeker als jij nu Diaan.
![]()
FOK!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:51 schreef Pooh-tje het volgende:
Nou Diaan, het wachten is over. Ik ben niet zwanger..............![]()
Ergens wist ik het wel, maar het is toch wel hard om het zo te horen aan de telefoon........
Heb al meteen gesprek aangevraagd voor de laatste ivf poging, maar hubbie en ik gaan eerst een paar maanden rust houden. Even geen ziekenhuistripjes, geen prikken, geen spuiten..........
Ik wens jullie allemaal een vruchtbare toekomst en, zoals Githa het zo mooi verwoord, ga ook ik weer terug naar de "lurkstand" hihihihi.............
Doeg allemaal!!!!
Dikke kus![]()
Pooh-tje![]()
eeeehhhm, ik weet het ook niet zeker, ik weet dat ik beide keren een vrij lange cyclus had en altijd op dag 16 eisprong (gekke dingen die je onthoudt) dus een cyclus van ongeveer 30 dagen. Maar als jij een cyclus hebt van 28 en je bent te laat..quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
@Catootje, je hebt bij je eerste zwangerschap ook Clomid gebruikt toch? Had je dan ook gewoon een cyclus van 28 dagen? Ik heb het wel eerder gehad, maar ik weet het niet meer
* wordt steeds onzekerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |