abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36552009
Jah.....lente.......dan gaan we hier allemaal ff bevruchte eitjes leggen
Catoot,hoe gaat ie met jou,ben je nog aan het spuiten?

Groetjes,Minoes
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:45:48 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36555516
Hee Pooh-tje dat is nog voorzichtig "goed" nieuws en gelukkig maar.... we blijven duimen...

Minoes- toch.... wat een verhaal.... dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_36557258
Ik zit nu in het tweede deel van mijn cyclus en heb behoorlijk last van allerlei kwaaltjes. Dat heb ik al eens een keer eerder gehad dus ik ga er niks van denken maar vroeg me af of andere mensen dat ook hebben in het tweede deel van de cyclus (na de eisprong dus? )
Ik zal eens opnoemen wat ik heb: vaag gevoel van misselijkheid, gevoelige tepels, hondsmoe, sjaggie , een rare buikpijn die uitstraalt naar mijn kruis.... Heeel verleidelijk om dan te denken dat..maar ik neem toch even aan dat dit ook het effect van de Pregnyl kan zijn.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_36557856
...op ziekenhuis.nl werd er een zelfde vraag gesteld en wat mij dan zo verbaast: in de bijsluiter van Pregnyl staan er nauwelijks bijwerkingen gemeld en deze site vertelt doodleuk: bijwerkingen van de Pregnyl: gevoelige borsten, buikpijn, diarree, misselijkheid en braken.
DANYEL EN THIJS
pi_36601245
Oh minoes, jasses, het zit jou ook niet mee......... ook hier een dikke knuffel!

Ben hard aan het duimen voor je catootje!!!

Ik heb zelf het hele weekend weer van de rare stolseltjes gehad. Maar vanochtend had ik ineens bruinige afscheiding en buikpijn. Het zal dus wel weer zo zijn dat ik ongi ga worden......... Heb donderdag al een heleboel tranen gelaten, dus dit komt niet echt meer als verrassing........ Maar ik baal ontzettend! Wilde me eigenlijk wel ziek melden, maar ja, daar schiet ik ook niets mee op......... En het erge is dat ik dit weekend op de camping was en de buurvrouw (die nooit eigenlijk kinderen wilde of het erover had) ineens zwanger is en vrolijk kwam aanwapperen met haar echo's.....

Zou je inderdaad ongi kunnen worden van 1 embryo en dat het andere nog vast zit?? Nou, laat ik daar maar niet op hopen.............
Eens zal een kindje mij vinden,
Zal het zich aan mij binden,
Wachtend nu vier jaar lang,
Heel veel hoop, maar toch wel bang....
pi_36601345
Catootje, de eerste twee weken van mijn cyclus voel ik me goed, zodra ik mijn eisprong heb gehad heb ik preceis dezelfde kwaaltjes rot-kwaaltjes vind ik het
Maar bij jouw is het behoorlijk dubbel, is het nou van je eisprong of van de medicijnen vervelend!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 11:02:21 #207
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36601968
Catootje ik sluit me aan bij Beaker. Ook ik heb het tweede deel van mijn cyclus vreselijk last van PMS (misselijk, pijn in borsten, steken in liezen en onderkant buik, duizelig etc etc.) Met Pregnyl heb ik er nog meer last van en meestal zijn de symptomen een paar dagen voordat ik ongesteld wordt weer verdwenen. Helaas zegt dit (in mijn geval) dus niets over wel/niet zwanger zijn.

Pooh-tje het komt wel eens voor dat er 1 embryo wordt afgevoerd en de andere blijft zitten, maar dat komt zelden voor. Ik hoop dat jij een van de uitzonderingen bent
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 11:17:12 #208
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36602229
Och nee minoes, ik lees net jouw post Het ging allemaal zo lekker en nu wordt deze poging gestaakt, wat voel je je dan verraden door je eigen lichaam zeg bah! Heel veel sterkte en moed voor de volgende poging
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_36607019
Pooh-tje dat is ET overkomen als ik me goed herinner bij haar zwangerschap....Ik duim voor je.

Die kwaaltjes zijn idd zwaar vervelend, moest idd meteeeen al denken aan die-paar-dagen-voor-de-menstruatie-verdwenen-kwaaltjes. Ben in ieder geval al wel blij dat het niet tussen de oren zit. Ik vind het eeeeeeerg vervelende kwalen overigens.
DANYEL EN THIJS
pi_36607498
Pooh,volgens mij kan dat wel,dat er 1 blijft zitten,is bij mijn man ws.ook gebeurt Ze denken dat die een helft van een tweeling was,maar toen waren ze nog niet zo in de weer met echo's.
Heb je geen contact met het ziekenhuis opgenomen?Wat zeggen ze daar?Misschien nog een test er tegenaan?
Sterkte maar weer,

Ow....zat ik in ene net te bedenken......ik moet voor dag 3 voor een echo.....dan lig ik dus met bloedende doos op die tafel iemand al es meegemaakt?.Lijkt me nou ook niks om een spoor te trekken vanaf de stoel naar die tafel

Groetjes,Minoes
pi_36610197
quote:
Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef Pooh-tje het volgende:

[...]
quote:
Zou je inderdaad ongi kunnen worden van 1 embryo en dat het andere nog vast zit?? Nou, laat ik daar maar niet op hopen.............
Maar natuurlijk hopen we daar wel op!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 3 april 2006 @ 16:22:55 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_36611212
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef minoes_ het volgende:
Pooh,volgens mij kan dat wel,dat er 1 blijft zitten,is bij mijn man ws.ook gebeurt Ze denken dat die een helft van een tweeling was,maar toen waren ze nog niet zo in de weer met echo's.
Heb je geen contact met het ziekenhuis opgenomen?Wat zeggen ze daar?Misschien nog een test er tegenaan?
Sterkte maar weer,

Ow....zat ik in ene net te bedenken......ik moet voor dag 3 voor een echo.....dan lig ik dus met bloedende doos op die tafel iemand al es meegemaakt?.Lijkt me nou ook niks om een spoor te trekken vanaf de stoel naar die tafel

Groetjes,Minoes
minoes ik was bij mn vorige echo ongi, t valt wel mee. Ik denk dat ze het allemaal al eens hebben meegemaakt. (ook het spiraal is bij mij geplaatst terwijl ik ongi was...)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 16:59:33 #213
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36612499
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef minoes_ het volgende:
..... dan lig ik dus met bloedende doos op die tafel iemand al es meegemaakt?.Lijkt me nou ook niks om een spoor te trekken vanaf de stoel naar die tafel
pi_36620662
Nou, weer een update van deze kant.......... als jullie me al zat worden zeggen jullie het maar hoor hihihihi. ............ Heb vandaag even wat meer afscheiding gehad, maar dat is weer weg. Nog steeds slijmerige stolsels....???? Een collega vertelde inderdaad dat je een beetje ongesteld kan zijn van 1 embryo, want dat was bij haar collega het geval. Het tweede embryo was na een paar weken ook los gelaten, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te gaan.
Morgen ochtend gooi ik er een test tegenaan.........zucht...........kan vast niet slapen.......
  maandag 3 april 2006 @ 21:06:49 #215
114177 Diaan73
pi_36621035
Spannend Pooh-tje.... kan me voorstellen dat je er niet van kan slapen... heel veel succes morgen en dikke knuffel van mij

morgen is mijn NOD en hoor ik van de gyn of ik een eisprong heb gehad nav de Clomid... ook een beetje spannende dag voor
Make love, not war ☮
  maandag 3 april 2006 @ 22:38:34 #216
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36624951
Pooh-tje.. hier ook 1 kind met twee teruggeplaatste embryo's hoor (volgens mij gebeurt dat zelfs vaker dan dat ze allebei blijven plakken)

Minoes, niet naar de echo-kop kijken als ze het condoom eraf halen (vertel ik je uit ervaring)

Diaan, spannend!

Hier is m'n menstruatie eindelijk op gang aan 't komen (vandaag dag 54, normaal voor mij is 34 ). Als 't nou goed doorzet morgen (daar ga ik wel een beetje van uit) dan begin ik woensdag weer met spuiten voor ICSI nr. 2. Maar ja, dan moet 't nog wel ff doorzetten..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36625202
maar ET, had jij daar ook bloedverlies van, van het feit dat 1 embryo het niet gered heeft?

poohtje, wat spannend joh, hopelijk kun je toch een beetje slapen en is de test morgen positief!!

diaan ook spannend, hopelijk heeft de clomid z'n werk gedaan.

ET, 54 dagen... wat een oefening in geduld zeg! en hoe zat 't nou ook weer met die reis van swets? red je dat dan nog?
  maandag 3 april 2006 @ 22:50:50 #218
3011 E.T.
pi_36625526
yep, als 't nu gewoon doorzet gaat alles ruimschoots goed (als 't goed is natuurlijk.. 't blijft natuurlijk wel een lichaam).

ik heb geen bloedverlies gehad van 't embryo'tje dat 't niet gered heeft. Ik ben daar toen wel voor gewaarschuwd dat dat zou kunnen. Het is hier gewoon 'verdwenen' (zat ook niet in de placenta van Saskia verstopt, nog speciaal naar laten kijken na de bevalling).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36627457
Jeetje kom ik eindelijk weer aan bijlezen toe lees ik slecht nieuws. Minoes wat onwijs balen dat het afgebroken is. Enneuh mbt die bloedende doos op die stoel/tafel. Iedere IVF poging moest ik dat aangezien wij altijd een uitgangsecho moesten maken ivm mogelijke cystes. Dus echt waar zijn ze heeeeel wat gewend en voor de 'overtocht' van kleedhokje naar tafel ligt er gratis verstrekt maandverband
Heel veel succes alvast en hopelijk is die cyste dan ook vertrokken!

Poohtje hier vandaag een echo gehad waarop 1 knipperend beebje te zien was maar er zijn er echt 2 teruggeplaatst. Die andere is 'opgelost' in mijn lichaam zonder bloedverlies maar ook hier kreeg ik te horen dat het wel mogelijk is maar als dat zo is mag ik gelijk komen voor een controle-echo ter geruststelling. Ik hoop ontzettend dat de test toch positief is!! Succes met testen en ook met in slaap zien te komen!

Catootje, PMS en zwanger is praktisch gelijk aan elkaar en Pregnyl versterkt dat geloof ik wel. Als ik 10000 EH gespoten heb voel ik me echt daarna een dagje slecht als in misselijk, warm/koud, opvliegers enzo. Misschien ben je er wel gevoelig voor en heb jij dat ook al bij kleinere hoeveelheden?

Slaapmeisje.....nog een paar nachtjes en dan mag je weer!!! Spannend en hopelijk met een prachtresultaat!

Ik blijf hier nog even meeschrijven als jullie het niet erg vinden want ondanks dat we vandaag een knipperend bolleke hebben gezien kan er nog van alles gebeuren en hoop ik gewoon dat we over 2 weken een vergelijkbaar plaatje zien met een goed gegroeit vruchtje en mss dat ik er dan wat meer vertrouwen in heb en me durf aan te sluiten bij Z&G
pi_36627491
ET heeeeel erg veel succes ook je lichaam heeft lang op zich laten wachten maar eindelijk ook weer 'actie' !!
  maandag 3 april 2006 @ 23:40:52 #221
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36627511
In het klein dan, gefeli Tajno
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 09:24:32 #222
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36632161
Poohtje hoe is het nu?
pi_36634067
Test was negatief........... Hoop zo dat mijn bloedtest morgen in het ziekenhuis wel positief is......... Ben een beetje geschrokken van mijn test vanmorgen, meteen in tranen. Ik geloof het gewoon niet, ik ben wel zwanger, dat moet gewoon!!! ........................
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 11:06:09 #224
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36634167
Ach lieve Poohtje toch. Ik hoop zo dat je wel gewoon zwanger bent en dat je te vroeg getest hebt. Het kan nog steeds hoor, houd moed!
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:08:04 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36634210
He shit Poohtje...
Ik ga heel hard duimen dat de test morgen alsnog positief is!
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 11:08:48 #226
81992 Githa
pi_36634232
Pooh-tje, wat een spannende tijd voor je, ik lurk hier meestal alleen, maar wil je nu toch even succes en sterkte wensen
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 11:28:29 #227
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36634855
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef Rottdog het volgende:
In het klein dan, gefeli Tajno
Iets groter dan, gefelicijompels Tajno je bent en blijft gewoon zwanger hoor, dat moet gewoon
pi_36635164
Tajno, van harte en houd moed he!!! Ik kan me goed voorstellen dat je na alle toestanden veeeel voorzichtiger bent geworden en dat je nog niet durft te juichen...we juichen wel voor je

Pooh-tje, wat een onzekerheid niet leuk en ook ik duim hard voor je in de hoop dat je een geweeeeldig mooi beebje aan het maken bent!!
DANYEL EN THIJS
pi_36635432
Poohtje hou vol meis En morgen een dijk van een streep op die test

Tajno....wow.......een knipperend beepje.....hoe ziet dat er uit
Maar zonder gekheid,van harte en ik kan me je voorzichtigheid goed voorstellen.
Maar wij jompelen lekker hoor

Groetjes,Minoes
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:57:15 #230
3011 E.T.
pi_36637351
Pooh-tje, wat zenuwslopend..
pi_36637854
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:02 schreef Pooh-tje het volgende:
Test was negatief........... Hoop zo dat mijn bloedtest morgen in het ziekenhuis wel positief is......... Ben een beetje geschrokken van mijn test vanmorgen, meteen in tranen. Ik geloof het gewoon niet, ik ben wel zwanger, dat moet gewoon!!! ........................
Tjongejonge

Succes hoor!!!
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:51:40 #232
114177 Diaan73
pi_36639104
Ow Pooh-tje... succes morgen en ik blijf voor je duimen.

Ik heb net telefoontje gehad van de gyn en hij kon mij zeggen dat ik prachtig geovuleerd heb m.a.w. een goede eisprong heb gehad en dat de (lage) dosis Clomid vooralsnog de goede is. Ik ben echter nog niet ongi geworden, sterker nog: ik ben zelfs 1 dag overtijd..... het wordt nu wel erg spannend.
Make love, not war ☮
pi_36639696
Way to go Diaan73!
the shore
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:24:59 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_36640125
oe diaan, wat spannend!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:27:38 #235
114177 Diaan73
pi_36640200
ik word er erg onzeker van kan ik jullie vertellen....
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:28:45 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_36640239
god, ik zou al een test hebben gehald denk ik, maar mijn historie is natuurlijk anders
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:34:50 #237
114177 Diaan73
pi_36640398
Ik heb test in huis kan nu ook niet testen, ben op mn werk maar ik wil eigenlijk in ieder geval nog tot donderdag/vrijdag wachten. Heb op de één of andere manier sterk het gevoel dat ik morgen ongi word, ondanks de klachten die ik heb/voel.
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:38:52 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_36640520
dan moet je nog even wachten idd. Het is gewoon al fijn om te weten dat je eisprong hebt gehad
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:43:22 #239
114177 Diaan73
pi_36640652
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef Belana het volgende:
dan moet je nog even wachten idd. Het is gewoon al fijn om te weten dat je eisprong hebt gehad
Precies.....
Make love, not war ☮
pi_36640752
poohtje, wat vreselijk zo om zo in spanning te zitten ....succes morgen
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 14:51:03 #241
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36640885
Diaan wat een fijn nieuws dat je in ieder geval goed reageert op de Clomid en dat je een eisprong hebt gehad. Nu nog positief testen, afgesproken? Ook voor jou veel succes!
pi_36648525
Diaaaaaaaannn!!! Show us the weey meid! We duimen ook voor jou! Ik voelde me vandaag een stuk minder kut dan gisteren (en ik moet pas volgende week donderdag ongi worden), en da's ook wat waard!! Het gaat de goede kant op dames!
DANYEL EN THIJS
pi_36650887
Diaan dat is al super en hopenlijk is je voorgevoel onjuist!

Catootje
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:01:33 #244
114177 Diaan73
pi_36655639
@Catootje, je hebt bij je eerste zwangerschap ook Clomid gebruikt toch? Had je dan ook gewoon een cyclus van 28 dagen? Ik heb het wel eerder gehad, maar ik weet het niet meer

* wordt steeds onzekerder
Make love, not war ☮
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:35:08 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36657086
Diaan wat goed... Wat de uitslag ook zal zijn deze keer, je reageert in ieder geval goed op die Clomid! Ik vind het zo spannend voor je!
De andere dames die het nosig hebben... Ik leef met jullie mee, en duim mijn vingers bont en blauw!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36657731
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
@Catootje, je hebt bij je eerste zwangerschap ook Clomid gebruikt toch? Had je dan ook gewoon een cyclus van 28 dagen? Ik heb het wel eerder gehad, maar ik weet het niet meer

* wordt steeds onzekerder
Ik ben Catootje niet maar ik heb ook Clomid gehad bij mijn zwangerschap (of ervoor natuurlijk eigenlijk)
Mijn gyn zei toen dat je met Clomid, altijd een cyclus van 28 dagen hebt, ongeacht hoe lang je cyclus normaal gesproken duurt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 5 april 2006 @ 11:37:34 #247
114177 Diaan73
pi_36667685
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik ben Catootje niet maar ik heb ook Clomid gehad bij mijn zwangerschap (of ervoor natuurlijk eigenlijk)
Mijn gyn zei toen dat je met Clomid, altijd een cyclus van 28 dagen hebt, ongeacht hoe lang je cyclus normaal gesproken duurt.
Igraine...... natuurlijk mag jij ook reageren, ik wist ook niet dat jij ook clomid had gebruikt en van Catootje wist ik het wel.... toen ik je reactie las, begon ik bijna te shaken...dit wist ik niet. Ik zit nu al op dag 30 van mn cyclus. Zou het dan toch zo zijn:? Zoveel geluk heb ik toch niet... al bij de eerste clomidkuur zwanger zijn? Ik ga nog even een dagje aankijken en onzeker zijn en morgen er maar een test tegenaan gooien. denk ik
Make love, not war ☮
pi_36667783
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Igraine...... natuurlijk mag jij ook reageren, ik wist ook niet dat jij ook clomid had gebruikt en van Catootje wist ik het wel.... toen ik je reactie las, begon ik bijna te shaken...dit wist ik niet. Ik zit nu al op dag 30 van mn cyclus. Zou het dan toch zo zijn:? Zoveel geluk heb ik toch niet... al bij de eerste clomidkuur zwanger zijn? Ik ga nog even een dagje aankijken en onzeker zijn en morgen er maar een test tegenaan gooien. denk ik
Gun het jezelf alsjeblieft! Ik zit ook al mee te leven in het andere topic en de streepjes op je test te kijken!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36667856
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gun het jezelf alsjeblieft! Ik zit ook al mee te leven in het andere topic en de streepjes op je test te kijken!
* Syrena too!

Bij iedereen overigens wel maar nu is het extra spannend
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 5 april 2006 @ 11:48:34 #250
114177 Diaan73
pi_36667997
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

* Syrena too!

Bij iedereen overigens wel maar nu is het extra spannend
Dank jullie wel..... jullie zijn lief en ik krijg er tranenvan in mn ogen
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')