quote:
Maar natuurlijk hopen we daar wel op!quote:Zou je inderdaad ongi kunnen worden van 1 embryo en dat het andere nog vast zit?? Nou, laat ik daar maar niet op hopen.............
minoes ik was bij mn vorige echo ongi, t valt wel mee. Ik denk dat ze het allemaal al eens hebben meegemaakt. (ook het spiraal is bij mij geplaatst terwijl ik ongi was...)quote:Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef minoes_ het volgende:
Pooh,volgens mij kan dat wel,dat er 1 blijft zitten,is bij mijn man ws.ook gebeurtZe denken dat die een helft van een tweeling was,maar toen waren ze nog niet zo in de weer met echo's.
Heb je geen contact met het ziekenhuis opgenomen?Wat zeggen ze daar?Misschien nog een test er tegenaan?
Sterkte maar weer,
Ow....zat ik in ene net te bedenken......ik moet voor dag 3 voor een echo.....dan lig ik dus met bloedende doos op die tafeliemand al es meegemaakt?.Lijkt me nou ook niks om een spoor te trekken vanaf de stoel naar die tafel
![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 14:27 schreef minoes_ het volgende:
..... dan lig ik dus met bloedende doos op die tafeliemand al es meegemaakt?.Lijkt me nou ook niks om een spoor te trekken vanaf de stoel naar die tafel
![]()
Iets groter dan, gefelicijompels Tajno je bent en blijft gewoon zwanger hoor, dat moet gewoonquote:Op maandag 3 april 2006 23:40 schreef Rottdog het volgende:
In het klein dan, gefeli Tajno
Tjongejongequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:02 schreef Pooh-tje het volgende:
Test was negatief........... Hoop zo dat mijn bloedtest morgen in het ziekenhuis wel positief is......... Ben een beetje geschrokken van mijn test vanmorgen, meteen in tranen. Ik geloof het gewoon niet, ik ben wel zwanger, dat moet gewoon!!! ........................
Precies.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef Belana het volgende:
dan moet je nog even wachten idd. Het is gewoon al fijn om te weten dat je eisprong hebt gehad
Ik ben Catootje niet maar ik heb ook Clomid gehad bij mijn zwangerschap (of ervoor natuurlijk eigenlijk)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
@Catootje, je hebt bij je eerste zwangerschap ook Clomid gebruikt toch? Had je dan ook gewoon een cyclus van 28 dagen? Ik heb het wel eerder gehad, maar ik weet het niet meer
* wordt steeds onzekerder
Igraine...... natuurlijk mag jij ook reageren, ik wist ook niet dat jij ook clomid had gebruikt en van Catootje wist ik het wel.... toen ik je reactie las, begon ik bijna te shaken...dit wist ik niet. Ik zit nu al op dag 30 van mn cyclus. Zou het dan toch zo zijn:? Zoveel geluk heb ik toch niet... al bij de eerste clomidkuur zwanger zijn? Ik ga nog even een dagje aankijken en onzeker zijn en morgen er maar een test tegenaan gooien. denk ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ben Catootje niet maar ik heb ook Clomid gehad bij mijn zwangerschap (of ervoor natuurlijk eigenlijk)
Mijn gyn zei toen dat je met Clomid, altijd een cyclus van 28 dagen hebt, ongeacht hoe lang je cyclus normaal gesproken duurt.
Gun het jezelf alsjeblieft! Ik zit ook al mee te leven in het andere topic en de streepjes op je test te kijken!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Igraine...... natuurlijk mag jij ook reageren, ik wist ook niet dat jij ook clomid had gebruikt en van Catootje wist ik het wel.... toen ik je reactie las, begon ik bijna te shaken...dit wist ik niet. Ik zit nu al op dag 30 van mn cyclus. Zou het dan toch zo zijn:? Zoveel geluk heb ik toch niet... al bij de eerste clomidkuur zwanger zijn? Ik ga nog even een dagje aankijken en onzeker zijn en morgen er maar een test tegenaan gooien. denk ik
* Syrena too!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gun het jezelf alsjeblieft! Ik zit ook al mee te leven in het andere topic en de streepjes op je test te kijken!![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gun het jezelf alsjeblieft! Ik zit ook al mee te leven in het andere topic en de streepjes op je test te kijken!![]()
Dank jullie wel..... jullie zijn lief en ik krijg er tranenvan in mn ogenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
* Syrena too!
Bij iedereen overigens welmaar nu is het extra spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |