quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef WetLips het volgende:
Mooie vrouwen zijn zenuwachtig voor de dag die aanbreekt waarop ze niet meer mooi zijn.
Tenminste: dat is waarom ik rook. Bloednerveus.![]()
daar is een reden voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:01 schreef c0nd0r het volgende:
Omdat ze heet zijn?
Dat niemand dit grapje nog heeft gemaakt
buiten kan je niet in een vast tempo fietsen, en op de terugweg - als je helemaal vermoeid bent van je training - is het best lekker om in de auto te stappen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
ach jah
Met de auto naar de sportschool gaan om vervolgens 20 minuten op een hometrainer te gaan fietsen om op te warmen heb ik ook nooit begrepen eigenlijk
volgens mij vind ik je nu best wel een beetje overkomen als een watjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
buiten kan je niet in een vast tempo fietsen, en op de terugweg - als je helemaal vermoeid bent van je training - is het best lekker om in de auto te stappen hoorvoetenverwarming aan
wat is daar nou watje aan? Ik wil mn cardio goed doen ipv half, en als ik klaar ben met trainen wil ik graag gebruik maken van het gemak dat ik tot mijn beschikking heb ipv nog ff 10Km fietsen.. Daar is niks raars aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:34 schreef MarMar het volgende:
volgens mij vind ik je nu best wel een beetje overkomen als een watje
goh, dat zeg ik best nog lief
volgens mij hoort moeite hebben met 10 km fietsen meer bij het idee wat men hier heeft van rokersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is daar nou watje aan? Ik wil mn cardio goed doen ipv half, en als ik klaar ben met trainen wil ik graag gebruik maken van het gemak dat ik tot mijn beschikking heb ipv nog ff 10Km fietsen.. Daar is niks raars aan
Das niet waar, rokers zijn net zo populair als andere mensen. Het staat vlot als je een sigarret in je bek hebt en het staat stoer. Heeft echt niks met joden te maken hoor...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Wordt je van roken populair? Rokers zijn momenteel net zo populair als joden in 1940...
oeh, een niettopiclezert :pquote:Op zondag 19 maart 2006 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
MarMar, ben je nu wel gestopt met roken nu je zwanger bent?
De sex zelf ook niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Er is niks beters dan na de sex heerlijk samen te roken![]()
En hoe komt jouw eten en kleding in de winkels?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
hjmm, van niet roken blijf je in elk geval niet intelligenter... als je goed leest heb je door dat ik niet meer rook...
maar autorijden doe ik daarentegen ook niet.. en rekening houden met een ander die last heeft van gerook is normaal... maar doe jij dat ook met je uitlaatgassen?
dus, jij rijdt alleen maar auto als het echt nodig is???quote:Op zondag 19 maart 2006 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe komt jouw eten en kleding in de winkels?Kijk ik heb de auto nodig voor het werk (en begin niet over OV of fietsen, als dat een mogelijkheid was had ik dat veel liever gedaan) maar een sigaretje is nu niet echt noodzaak om op je werk te kunnen komen, dat is puur genot. Ik denk dat daar toch wel degelijk een verschil in zit. Jouw vergelijking slaat dan ook totaal nergens op, daarbij gaat het hele topic niet eens om de vervuiling maar meer dat roken een afknapper is!
Toevallig wel ja. Ik ga echt niet met de auto naar de supermarkt twee straten verderop voor boodschappen, maar goed daar ging het niet om. Roken schaadt wel je ogen op 1 of andere manier want ik gaf meerder dingen aan in mijn post en het enige wat je doet is reageren op een punt waarin je gelijk kan hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
dus, jij rijdt alleen maar auto als het echt nodig is???
maak dat je moeder wijs.
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
oeh, een niettopiclezert :p
tuulk, kijk zie.. keuzes maken moet je voor jezelf doen, niet voor kindjes.. die kunnen dat zelf wel als ze later groot zijn![]()
ik drink overigens ook geen druppel alcohol tijdens de zwangerschap.. wat niet wil zeggen dat ik spontaan bij de AA ga
misschienquote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Ga je weer beginnen dan als het kind er is?
Dat valt helaasch tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Aha. Ver"leer" je zoiets niet? Dat je er dan weer helemaal opnieuw aan moet wennen enzo.
Tssk, een briefje van ¤10. Dat rookt toch nauwelijks.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik snap zo-i-zo niet waarom iemand gaat roken. je kan net zo goed 10 euro op de grond legen in de fik steken en dan met je neus er boven hangen. heeft het zelfde effect.
Ken wel betere dingen waar ze dan aan kunnen zuigenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:17 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Omdat ze graag ergens aan willen zuigen, om hun verslaving mee te stillen..![]()
van autorijden ga ik niet uit mn bek stinken, jij wel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef MarMar het volgende:
damn zeg
de hele antirook hetze maakt dat ik eigenlijk weer zin krijg om gewoon weer te beginnen met roken als ik uit de borstvoedingperiode ben..
nogmaals:
als iedereen die zeikt over gerook nou eens bewust de auto laat staan en kapt met het vernielen van mijn ozonlaag, mogen ze terugkomen met gezeik!
Hoe moeilijk is het nou: "sowieso"quote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tssk, een briefje van ¤10. Dat rookt toch nauwelijks.![]()
Trouwens, wat is "zo-i-zo" eigenlijk?![]()
Deze hint moet toch voldoende zijn lijkt me. Topictitel zou dat al moeten zijn, maar jaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
van autorijden ga ik niet uit mn bek stinken, jij wel?
En je wordt er niet lelijker van en krijgt ook geen lelijke gele tanden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
van autorijden ga ik niet uit mn bek stinken, jij wel?
Inkoppertje:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je wordt er niet lelijker van en krijgt ook geen lelijke gele tanden.
Daar heb je een punt, maar ze heeft geen gele tanden!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
Inkoppertje:
[afbeelding]
Je kan de video bestellen: http://www.duihope.org/denise_wagoner.html
tja, dan moet je maar niet met je dronken kop achter het stuur gaan zitten...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
Inkoppertje:
[afbeelding]
Auwquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
Inkoppertje:
[afbeelding]
Aaaaah.. Dit meen je niet.. Vraag me af hoe dat moet voelen zonder pijnstillers..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:43 schreef Doderok het volgende:
[..]
Inkoppertje:
[afbeelding]
Net zoals dat niet-rokers van die typische argumenten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar herken ik dit van, rokers (en ex-rokers) hebben altijd van die typische argumenten waarom het niet zo erg zou zijn om te roken![]()
+ niet geil en niet aantrekkelijk, dat de ozonlaag vervuild wordt boeit me niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:23 schreef Thrilled het volgende:
Roken is goor, je adem stinkt, kost geld, je kleren stinken er naar, 't is verslavend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |