abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36017126
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Mens is één soort; wat bedoel je?
Dat een mens na het verschillen van voorkeuren op kan gaan in een 2e/ander soort?
pi_36017199
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef averty het volgende:

[..]

Echt niet! Fossilisatie is een zeer weinig voorkomend proces. Dus een complete oplvolgende lijn van elke diersoort en zijn overgang in een andere zal natuurlijk nooit er komen.
Besef je wel wat je hiermee zegt? De enige houvast die evolutionisten hebben is het hele fossielengebeuren. De gaten zijn enorm en jij zegt hier even dat het een zeer weinig voorkomend proces is. Hiermee bevestig je wat ik al die tijd heb gezegd. Het evolutiesprookje zal nooit meer zijn dan een sprookje.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:32:34 #228
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017207
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat een mens na het verschillen van voorkeuren op kan gaan in een 2e/ander soort?
Zou kunnen gebeuren. Maar gezien de vermenging van onze genenpoel door onze mobiliteit zal het niet zo snel gebeuren. Tot voorkort ging het natuurlijk wel die kant op; voor het stoomtijdperk was er zeel weinig DNA-uitwisseling tussen bijv. Zweden en Congo. Had dat langer geduurt dan was het mogelijk geweest om op te gaan in meerdere soorten.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_36017241
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Zou kunnen gebeuren. Maar gezien de vermenging van onze genenpoel door onze mobiliteit zal het niet zo snel gebeuren. Tot voorkort ging het natuurlijk wel die kant op; voor het stoomtijdperk was er zeel weinig DNA-uitwisseling tussen bijv. Zweden en Congo. Had dat langer geduurt dan was het mogelijk geweest om op te gaan in meerdere soorten.
En een wetenschappelijk bewijsvoering voor bovenstaande zou zijn dat?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:34:11 #230
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017260
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Besef je wel wat je hiermee zegt? De enige houvast die evolutionisten hebben is het hele fossielengebeuren.
Nee hoor; voor het bewijs van de evolutietheorie is het fossielengebeuren zelfs overbodig.
quote:
De gaten zijn enorm en jij zegt hier even dat het een zeer weinig voorkomend proces is. Hiermee bevestig je wat ik al die tijd heb gezegd. Het evolutiesprookje zal nooit meer zijn dan een sprookje.
Daar de fossielen die wel gevonden zijn (en dus de organismes die gefossiliseerd zijn) niet in tegenspraak zijn met de evolutietheorie is er geen reden om aan te nemen dat ze foutief is.
pi_36017295
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:34 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Nee hoor; voor het bewijs van de evolutietheorie is het fossielengebeuren zelfs overbodig.
quote:
De paleontologie -het onderzoek naar fossielen- is één van de belangrijkste bronnen van bewijsmateriaal of evidentie voor de evolutietheorie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evolutietheorie
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:36:13 #232
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017316
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En een wetenschappelijk bewijsvoering voor bovenstaande zou zijn dat?
We weten hoe speciatie werkt, we weten hoe genetica werkt en wij (de mens) zijn biologisch gezien geen uitzondering; er is niks wat ons (naast de biologische mechanieken) tegenhoud te specieren.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:37:04 #233
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017345
quote:
Doet niks af aan mijn punt; ook zonder fossielen is de evolutietheorie te bewijzen. Neem bijvoobeeld de vogelgriep. Er zit een klein verschil tussen 'enige houvast ' en 'één van de belangrijkste bronnen'.
pi_36017386
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Doet niks af aan mijn punt; ook zonder fossielen is de evolutietheorie te bewijzen. Neem bijvoobeeld de vogelgriep.
Je punt wordt tegengesproken.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:39:14 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_36017395
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Besef je wel wat je hiermee zegt? De enige houvast die evolutionisten hebben is het hele fossielengebeuren. De gaten zijn enorm en jij zegt hier even dat het een zeer weinig voorkomend proces is. Hiermee bevestig je wat ik al die tijd heb gezegd. Het evolutiesprookje zal nooit meer zijn dan een sprookje.
Besef je wel wat je hiermee zegt? Dat genetica geen bewijs is voor de evolutietheorie en dat er niet ontzettend veel fossielen zouden zijn! Hiermee bevestig je wat ik al die tijd heb gezegd. Je weet niets van evolutie af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36017398
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

We weten hoe speciatie werkt, we weten hoe genetica werkt en wij (de mens) zijn biologisch gezien geen uitzondering; er is niks wat ons (naast de biologische mechanieken) tegenhoud te specieren.
mer links/voorbeelden graag,

als het niet te veel moeite is.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:39:54 #237
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017409
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je punt wordt tegengesproken.
Hoe dan?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:40:23 #238
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017427
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

http://evolution.berkeley(...)usesSpeciation.shtml

Als je een gerichte vraag kunt bedenken waarom mensen niet zouden kunnen specieren; dat werkt wat makkelijkerder dan je te verwijzen naar een site die gewoon de evolutietheorie uitlegt.
pi_36017428
'There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.'
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_36017444
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Hoe dan?
quote:
-het onderzoek naar fossielen- is één van de belangrijkste bronnen van bewijsmateriaal of evidentie voor de evolutietheorie.
pi_36017457
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Doet niks af aan mijn punt; ook zonder fossielen is de evolutietheorie te bewijzen. Neem bijvoobeeld de vogelgriep. Er zit een klein verschil tussen 'enige houvast ' en 'één van de belangrijkste bronnen'.
Kerel, het hele sprookje van evolutie drijft op fossielen. Wat gebeurt er als jij het fundament onder een bouwwerk weghaalt? Juist, deze zakt in elkaar. Net zoals jij het ingezakte bouwwerkje nu aan elkaar probeert te lijmen met kauwgom.

Perhaps not too intelligent design?
pi_36017479
Uit Dawkins boek The Ancestor's Tale:

In spite of the fascination of fossils, it is surprising how much we would still know about our evolutionary past without them. If every fossil were magicked away, the comparative study of modern organisms, of how their patterns of resemblances, especially of their genetic sequences, are distributed among species, and of how species are distributed among continents and islands, would still demonstrate, beyond all sane doubt, that our history is evolutionary, and that all living creatures are cousins. Fossils are a bonus. A welcome bonus, to be sure, but not an essential one. It is worth remembering this when creationist go on (as they tediously do) about 'gaps' in the fossil record. The fossil record could be one big gap, and the evidence for evolution would still be overwhelmingly strong. At the same time, if we had only fossils and no other evidence, the fact of evolution would again be overwhelmingly supported. As things stand, we are blessed with both.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:42:35 #243
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017487
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kerel, het hele sprookje van evolutie drijft op fossielen. Wat gebeurt er als jij het fundament onder een bouwwerk weghaalt? Juist, deze zakt in elkaar. Net zoals jij het ingezakte bouwwerkje nu aan elkaar probeert te lijmen met kauwgom.
Ik herhaal: Er zit een klein verschil tussen 'enige houvast ' en 'één van de belangrijkste bronnen'.
pi_36017495
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

http://evolution.berkeley(...)usesSpeciation.shtml

Als je een gerichte vraag kunt bedenken waarom mensen niet zouden kunnen specieren; dat werkt wat makkelijkerder dan je te verwijzen naar een site die gewoon de evolutietheorie uitlegt.
Nou ja om het idee dat ik geen anders soort mensen heb gezien, terwijl er miljarden mensen zijn met miljarden voorkeuren in grote groepen door de eeuwen heen
pi_36017521
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:42 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

[..]

Ik herhaal: Er zit een klein verschil tussen 'enige houvast ' en 'één van de belangrijkste bronnen'.
Waarom combineer je mijn quote met de zijne, we zijn toch beiden aparte individuen of zie ik dat verkeerd?
pi_36017533
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef Monolith het volgende:
'There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.'

van wie is het?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 11:44:21 ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:45:57 #247
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017584
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja om het idee dat ik geen anders soort mensen heb gezien, terwijl er miljarden mensen zijn met miljarden voorkeuren in grote groepen door de eeuwen heen
Maar we zijn er nog niet zo lang (specieren kost tijd) en het is heel waarschijnlijk (gezien de archeologische/paleontologische vondsten) dat wij als Homo sapiens sapiens naast onderandere H. erectus, H. florensis hebben geleeft; die zijn er inmiddels niet meer.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:47:35 #248
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017637
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom combineer je mijn quote met de zijne, we zijn toch beiden aparte individuen of zie ik dat verkeerd?
Zelfde onzinnige onderwerp zonder mijn eerdere repliek te lezen/in overweging te nemen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:48:29 #249
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_36017660
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:44 schreef Triggershot het volgende:
van wie is het?
http://www.chucknorrisfacts.com/
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:48:49 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_36017669
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef Triggershot het volgende:

http://www.journals.royal(...)7b4uxjp4x8d6r1yc.pdf

Dit is een aardige. Wel van mensen die zeggen dat soorten uberhaupt bestaan, daar is niet helemaal consensus over.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')