ik zou echt nog voor de vorm een andere datum hebben genoemd, maak er desnoods tot en met 31 maart van, heb je dat gezever ook niet tenminstequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef biertank het volgende:
[..]
ja ja moeilijk te geloven maar ik loop echt stage tot 1 april
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef SamStar het volgende:
dat bedrijf krijgt vast subsidie voor die gast
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef NewOrder het volgende:
Zie hier het werkelijke probleem; jij bent als de dood dat je buiten de norm valt en dat anderen een oordeel over jou vellen. Je kunt nu wel vluchten voor die collega, maar daarmee heb je de kern van het probleem nog niet opgelost.
Schopje R&P.![]()
Rond 7.38 stap ik af...in Sloterdijk en 16.56 stap ik in..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef P0rt0 het volgende:
geweldig topic
Razor: Hoelaat stap je af op Sloterdijk? Ik stap namelijk elke dag op, op Sloterdijk
Die zit thuis te janken omdat je liever met die vrouw gaat praten dan naast hem komt zitten. Nu is er helemáál niks meer van z'n eigenwaarde over. Lekker bezig, Razor21.. Lekker bezig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Rond 7.38 stap ik af...in Sloterdijk en 16.56 stap ik in..![]()
Collega was vandaag vrij / ziek niet gezien...![]()
Hoe hoog is het waarheidsgehalte van die "quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Rond 7.38 stap ik af...in Sloterdijk en 16.56 stap ik in..![]()
Collega was vandaag vrij / ziek niet gezien...![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:44 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Die zit thuis te janken omdat je liever met die vrouw gaat praten dan naast hem komt zitten. Nu is er helemáál niks meer van z'n eigenwaarde over. Lekker bezig, Razor21.. Lekker bezig.
quote:Op donderdag 6 april 2006 03:25 schreef NoBody122 het volgende:
Tijd voor een update voor wat betreft die 30+ chick!
Je kan beter de boel zo manipuleren dat die collega zelfmoord pleegt.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef Enchanter het volgende:
Pleeg zelfmoord
Ik sta aan de Amsterdamkant perron 6 onderaan de trap bij stempelautomaten..probleem is dat baardmans in zaandijk nu zit en soms in een trein eerder zit en dan overstapt op de trein van 56 in Sloterdijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef FiveseveN het volgende:
Ik zie nu pas je verhaal... HAHAHAHA.. En maak dezelfde reis met de trein. 's-Morgens weliswaar een half uur later, maar ik neem wel de trein terug om 16:56. Ik zal maandag (morgen ga ik met de auto naar Sloterdijk) eens naar jullie uitkijken. Sta je in Sloterdijk aan de Zaandamkant (achteraan) of aan de Amsterdam-kant (vooraan)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |