Wat is er dan mis? Bang dat hij je smetteloze imago bezoedelt?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hij is ook best wel aardig...maar eh....![]()
Zo smetteloos is zijn imago al niet meerquote:Op zondag 19 maart 2006 11:59 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wat is er dan mis? Bang dat hij je smetteloze imago bezoedelt?
Ik ga morgenochtend maar es op 't station posten om de TS met collega te zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:35 schreef T3rr0r het volgende:
Razor21, als je maandag weer met hem in de trein zit, kan je dan een aantal dingen aan hem vragen voor me? Sowieso wil ik graag weten waarom hij nog thuis woont, of hij nog vreemdere hobbies heeft dan dat scanners gedoe, of hij vroeger weleens dieren martelde en natuurlijk of hij MSN heeft.
Neem een camera mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend maar es op 't station posten om de TS met collega te zien
En dan een topic in R&P openenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je hem niet voor de trein duwen
Ik ben er rond 6.50 uur te herkennen aan een witte jas bij de rookzuil...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend maar es op 't station posten om de TS met collega te zien
Top! je herkent mij... nietquote:Op zondag 19 maart 2006 17:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ben er rond 6.50 uur te herkennen aan een witte jas bij de rookzuil...![]()
Mijn collega heeft denk geen verdere uitleg nodig..we nemen de trein van 7.03 uur op spoor 2
Herken je wel zie toch je foto in je profielquote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Top! je herkent mij... niet
Ik kom daar graag een uurtje te vroeg voor op 't station
Hoe zeg je dat?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:00 schreef Razor21 het volgende:
En ik vind ook zo lullig om te zeggen "Hey collega ik kom niet bij je zitten...." dan vraagt hij namelijk "Hoezo kom je hier niet zitten?"dan moet ik zeggen van "![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef eBay het volgende:
Scanners?
[afbeelding]
Die neem je toch niet mee in de trein?
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
als je nou niks te melden hebt, doe dat dan ook niet
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat let je om dat niet te doen? Dan zal hij de hint zelf wel snappen, zo niet zet je je mp3 speler/discman/walkman/portable grammafoonplaat op en negeer je hem...
Hey een BN'er in mijn topicquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind het gewoon echt zielig voor de TS
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:00 schreef Razor21 het volgende:
Ik schaam me te pletter en dan begint hij hele verhalen te vertellen over zijn hobby : scanner luisteren
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:23 schreef Razor21 het volgende:
Echt waar al die mensen die om ons heen stonden keken uiteraard onze kant op....ik schaamde me dood zeg...
quote:Wat een figuur ik schaamde me dood, kan mij het nu verdomme schelen dat je nachtblind bent.
Zie hier het werkelijke probleem; jij bent als de dood dat je buiten de norm valt en dat anderen een oordeel over jou vellen. Je kunt nu wel vluchten voor die collega, maar daarmee heb je de kern van het probleem nog niet opgelost.quote:Hou me hart vast voor morgen meen het echt..wat denkt die vrouw wel niet van mij...als baarmans erbij komt staan.
Post je de foto's wel in dit topic?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Top! je herkent mij... niet
Ik kom daar graag een uurtje te vroeg voor op 't station
die zijn op hun sexuele piek ofzoiets, dat schijnt wel tof te zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef BrauN het volgende:
Hmm, waarom kick je trouwens zo onwijs op een 30+ wijf?
hahaha wat vind ik dat toch schitterendquote:Ow wacht maar Razor21 daar komen we snel genoeg achter. En pakt zijn 2 handscanners en zet het volume op 40 ofzo.....gsssss...bzzzz....stswssss.....hallo...hier....zzzzgggggg was het enige wat eruit kwam.
als een baard, maar dan ongeschoren.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef Rekkie het volgende:
Hoe ziet een ongeschoren baard er eigenlijk uit?
Bij een ongeschoren gezicht kan ik me nog iets voorstellen of een verzorgen c.q. onverzorgde baard, maar een ongeschoren baard.............quote:Op maandag 20 maart 2006 11:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als een baard, maar dan ongeschoren.
Tja inderdaad, wat zijn 5 minuten nou op een ellelange, vervelende treinreis.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:08 schreef Kresj het volgende:
serieus ik zou een uur omlopen om zo'n gast te vermijden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |