Het is nog zieker dat je ze nog telt ookquote:
Het is nog erger dat ik de OP niet eens las, maar door die overvloed aan smiley's gewoon die ging tellen en dat maar posttequote:Op maandag 13 maart 2006 19:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het is nog zieker dat je ze nog telt ook![]()
Het is ook smerig...heb echt elke ochtend het idee dat hij echt zo zijn bed uitstapt zonder zich te verzorgenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef Burbo het volgende:
Klinkt smerig.
Andere ingang moet ik pokke eind omlopen...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Heeft dat station niet meerdere ingangen? Probeer dan eens een andere ingang te nemen ofzo en op het laatste moment de trein in te springen op een punt waar hij niet zit.
ja hehe kneus.. zeur dan nietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Andere ingang moet ik pokke eind omlopen...
Weet niet of het zo heet volgens mij wel...een soort van Portofoon waarmee je o.a. de NS kunt afluisteren.....quote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wat is een handscanner nou precies?
Ja ik ga ff ruim 5 min. omlopenquote:
Oh. Tof. Vraag eens aan 'm waar je die kunt kopen?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo heet volgens mij wel...een soort van Portofoon waarmee je o.a. de NS kunt afluisteren.....![]()
Wat let je om dat niet te doen? Dan zal hij de hint zelf wel snappen, zo niet zet je je mp3 speler/discman/walkman/portable grammafoonplaat op en negeer je hem...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het is ook smerig...heb echt elke ochtend het idee dat hij echt zo zijn bed uitstapt zonder zich te verzorgen![]()
Laat mij gewoon lekker op de heenweg mijn Metro / Spits lezen....en op de terugweg mijn boek "De Davinci Code" ........
Ok is goed neem de trein van 7.03 richting Sloterdijk en terug van 16.56.....kunnen we een meet houdenquote:
nestblijvers??quote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nestblijvers
Mag ik op een R&P-manier advies geven?
die kneuzen die hun hele leven bij pappie en mammie wonenquote:
Of beter nog, sluit hem op op het toilet.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef tsjsieb het volgende:
Sluit jezelf op op het toilet,...
Met een joint om de vermomming compleet te maken. En als de conducteur om je kaartje vraagt niet t'e opvallend gevenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef tsjsieb het volgende:
Sluit jezelf op op het toilet,...
Met z'n scanners...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Of beter nog, sluit hem op op het toilet.
Elke morgen:quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Of beter nog, sluit hem op op het toilet.
Of jat stiekum z'n kaartje en ga dan met die portofoon de conducteur roepenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef Dementor het volgende:
Steek de trein in de fik!
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef IBAZ het volgende:
trek aan de noodrem en blijf tegen de conducteur volhouden dat hij het gedaan heeft. desnoods elke dag.
Hehe, en dan de volgende dag van je baas horen dat die aardige collega opeens out of the blue zelfmoord heeft gepleegdquote:Op maandag 13 maart 2006 19:47 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nu weet ik nog niet of ik op een R&P-manier advies mag geven. Nou ja, ik doe het lekker toch.
Die man heeft niet zo'n hoge sociale intelligentie, dat blijkt wel. Hij zal het daarom ook niet erg vinden als je hem zegt dat je last van hem hebt, op een iets minder subtiele manier dan je dat normaal zou doen. Hij snapt je huidige signalen blijkbaar niet, dus moet je zwaarder geschut inzetten. Hij zal zich niet gekwetst voelen, omdat hij het na het zware geschut pas evenveel snapt als een "normaal" mens bij de subtiele hints. Daarom: maak hem een beetje lomp duidelijk dat je hem eigenlijk niet moet, lomper dan je eigenlijk lief is.
of hij likt het verlekkerd op en je komt nooit meer van hem af.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Trek jezelf af in de trein en loos je lading over hem, ik heb zo het vermoeden dat hij dan in het vervolg wel een ander plekje zoekt. De verhalen op je werk zijn dan weer een ander issue maar daar open je gewoon een ander topic over
Doe er met het OV 40 min. over met de auto minimaal 1.30 uur via die klote A1...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:09 schreef vbmot het volgende:
En als je nou gewoon met de auto naar je werk gaat?
Euh, jaquote:Op maandag 13 maart 2006 20:04 schreef Sloggi het volgende:
Ey flipsen!
Hij is ook best wel aardig...maar eh....quote:
de baardquote:
ja bewijzen willen wequote:
Met de smoes ik heb een nieuwe CD en wil hem graag beluisterenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:07 schreef Qunix het volgende:
neem een discman of mp3 mee met keiharde muziek van minimaal 2 uur ofzo (livemix / concert). En reageer niet op wat hij zegt en doet... Kijk anders uit t raam.
Blij dat ik niet in Brabant woon danquote:
geef hem een tongzoen met een beetje geluk durft hij niet meer naast je te zitten.. met minder geluk heb je een groter probleenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:42 schreef roedeledokie het volgende:
2: Zeg hem dat je langzaam verliefd op hem begint te worden maar dat dat tegen je heteroprinciepes in gaat en je daarom ergens anders gaat zitten.
Hmja, ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zou wel graag een foto van dat figuur zien.
Ik moest lachen, RAZOR21quote:"Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
hahahahahahhahahahahaquote:Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
dan vraagt die collega ongetwjifeld of hij mee mag rijden, en parkeren in de buurt van Sloterdijk is ook een hels karwei.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:09 schreef vbmot het volgende:
En als je nou gewoon met de auto naar je werk gaat?
Had-ie een scanner om de crew van talpa af te luisteren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef Whizzkith het volgende:
Er was op talpa () bij de sponsorloterij een winnaar van een cabrio met een lelijke baard en onverzorgt haar! Zou het...?
[ii](tvp)[/i]
Iets in de trant van:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef iDex het volgende:
Begin een gesprek over je verleden, dat je net de gevangenis uit bent na het plegen van zware delicten, zoals moorden gepleegt en dergenlijke
Jij hebt ook wel een homoig uiterlijk als jij er uit ziet als de foto in je avatar!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hij is ook best wel aardig...maar eh....![]()
Don't fuck with the stifmeiserquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:36 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een homoig uiterlijk als jij er uit ziet als de foto in je avatar!
Verander je hoofd, beuk ermee tegen de muur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |