Ik moest lachen, RAZOR21quote:"Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
hahahahahahhahahahahaquote:Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
dan vraagt die collega ongetwjifeld of hij mee mag rijden, en parkeren in de buurt van Sloterdijk is ook een hels karwei.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:09 schreef vbmot het volgende:
En als je nou gewoon met de auto naar je werk gaat?
Had-ie een scanner om de crew van talpa af te luisteren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef Whizzkith het volgende:
Er was op talpa () bij de sponsorloterij een winnaar van een cabrio met een lelijke baard en onverzorgt haar! Zou het...?
[ii](tvp)[/i]
Iets in de trant van:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef iDex het volgende:
Begin een gesprek over je verleden, dat je net de gevangenis uit bent na het plegen van zware delicten, zoals moorden gepleegt en dergenlijke
Jij hebt ook wel een homoig uiterlijk als jij er uit ziet als de foto in je avatar!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hij is ook best wel aardig...maar eh....![]()
Don't fuck with the stifmeiserquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:36 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een homoig uiterlijk als jij er uit ziet als de foto in je avatar!
Verander je hoofd, beuk ermee tegen de muur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |