quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef SamStar het volgende:
dat bedrijf krijgt vast subsidie voor die gast
Wat is het verschil tussen een geschoren baard en een ongeschoren baard?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:00 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Ok sinds een aantal weken ben ik nu dus ge-detacheerd bij een bedrijf in Sloterdijk.....harstikke leuk en aardig allemaal. Maar maar maar..................er is 1 collega![]()
![]()
Hij is een beetje appart![]()
Meneer heeft een vieze ongeschoren baard altijd een muts op en is klein en best fatsig. ...en rond de 45 jaar...en zijn groene rugtas met daaronder de Metro gepropt tussen de banden door.....en nog thuiswonend bij zijn ouders....en die brengen / halen hem ook elke dag van het station ..![]()
![]()
Het probleem is dat meneer ook elke dag (ochtend en avond) dezelfde trein neemt als ik..zowel het begin als eindpunt is hetzelfde...![]()
![]()
Elke dag heb ik dat gelul dat als ik om 6.55 aan kom op Naarden Bussum dat hij dan al bij de ingang wacht op mij....met andere woorden dan kan hij samen met mij de trein nemen.......![]()
Het ergste is dan dat als we zitten in een overvol treinstel dat hij zijn 2 handscanners op het tafeltje zet en deze activeerd.![]()
![]()
"Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Ik schaam me te pletter en dan begint hij hele verhalen te vertellen over zijn hobby : scanner luisteren
Nadat ik dat heb aangehoord moet ik ook nog horen hoe makkelijk die Soduku puzzel is![]()
Laat me met rust vooral sóchtends plz.....plz....wat een figuur zeg...en sávonds herhaald dit ritueel zich in de trein..omdat hij tegelijk klaar is met werken...dus loopt hij met mij mee richting station..![]()
![]()
Dus ik heb ook geen tijd om ergens onder te duiken.....en ergens anders te gaan zitten..![]()
En ik vind ook zo lullig om te zeggen "Hey collega ik kom niet bij je zitten...." dan vraagt hij namelijk "Hoezo kom je hier niet zitten?"dan moet ik zeggen van "![]()
![]()
![]()
![]()
Dus collega met je handscanners + soduku puzzel + je ge-ouwehoer elke dag in de trein tieft toch op!!!
Want ik moet nog 8 maanden 9 maanden met die trein.......![]()
![]()
En een trein eerder / later is voor mij geen optie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |