achja als jij dat riante salarissen vind zou ik die maar eens vergelijken met de zakenwereld...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard de leuke loonsverhoging die dit kabinet er door gedrukt heeft voor bewindslieden. En er staan ook diverse VVD'ers hoog in de lijst van overheidscommissievoorzitters.
Die verlenen toch gewoon hun diensten aan de staat waar ze een, naar verhouding, laag salaris voor krijgen ? Menig liberaal zou in het bedrijfsleven meer kunnen verdienen.quote:
Die salarisverhoging geld niet voor dit kabinet maar voor een volgend kabinet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard de leuke loonsverhoging die dit kabinet er door gedrukt heeft voor bewindslieden.
Net zoals de PvdA.quote:En er staan ook diverse VVD'ers hoog in de lijst van overheidscommissievoorzitters.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
Jongens, we gaan toch niet serieus met dit figuur in discussie?
Zodra rechts weer een beetje verlies lijdt komt dit soort gebazel boven tafel, iedere keer weer. Het is gewoon een stokpaardje van dom rechts om al hun verlies af te schuiven op een ander. Wel typisch dat eigen verantwoordelijkheid altijd bij een ander ligt schijnbaar.
Samengevat: "Alles is de schuld van Links en allochtonen". Discussie is verder zinloos omdat men naar argumenten sowieso niet luistert en feiten doen er al helemaal niet toe.
Heerlijk goedkoop vermaak tochquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
Zodra rechts weer een beetje verlies lijdt komt dit soort gebazel boven tafel, iedere keer weer. Het is gewoon een stokpaardje van dom rechts om al hun verlies af te schuiven op een ander. Wel typisch dat eigen verantwoordelijkheid altijd bij een ander ligt schijnbaar.
Samengevat: "Alles is de schuld van Links en allochtonen". Discussie is verder zinloos omdat men naar argumenten sowieso niet luistert en feiten doen er al helemaal niet toe.
Doe eens vrolijk, zuurpruimquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
Da's waar maar na een pagina heb ik het wel gezien, het deja vu gevoel overheerst danig, net alsof het weer 2002 isquote:
Ach dat klopt maar ze zijn zo heerlijk naïef.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's waar maar na een pagina heb ik het wel gezien, het deja vu gevoel overheerst danig, net alsof het weer 2002 is![]()
jij bent ook mijn favoriet hoorquote:
Elsevier.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Tafkahs het volgende:
Ferry Hoogendijk.. rechtser vindt je ze bijna niet. 't was vroeger een journalist voor de tros
Laat ik het dan simpel houden voor jou: Bewijs nu eens dat de journalisten niet objectief zijn of kunnen zijn.quote:
dit is lastig te bewijzen en dus niet juist om hier eventjes aan een fokker te vragen. Het zit hem meer in het weglaten van extra info, het hebben van stokpaardjes etc.Het valt gewoon op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat ik het dan simpel houden voor jou: Bewijs nu eens dat de journalisten niet objectief zijn of kunnen zijn.
Jouw denkfout, en dat is de denkfout die constant wordt gemaakt door mensen die dit beweren, is dat politieke voorkeur automatisch een gebrek aan objectiviteit in moet houden. Of is dit een geval van 'zoals de waard is...enz'?
Uiteraard is het mogelijk dat jij gelooft dat er een of andere geheime organisatie is die 'De Linkse Media' aanstuurt, een soort van Nederlands Kremlin maar dan zou ik er een TRU topic van maken.
Ja, die reactie had ik al verwacht, jouw 'illustere' naamgenoot had ook geen bewijzen nodig voor zijn beweringen. Good night and good luck.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:49 schreef McCarthy het volgende:
dit is lastig te bewijzen en dus niet juist om hier eventjes aan een fokker te vragen. Het zit hem meer in het weglaten van extra info, het hebben van stokpaardjes etc.Het valt gewoon op.
De linkse kleuring van de Journaal-redactie lijkt te worden versterkt door een schaduwverkiezing die vorig jaar op de redactie is gehouden. De uitkomst geeft een aardig beeld van de politieke voorkeuren van de medewerkers van het nieuwsinstituut: de grootste partij is PvdA (48 procent), GroenLinks tweede (20 procent). De VVD krijgt 5 procent van de stemmen en de LPF slechts eentje.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Vassili_Z het volgende:
NOS is trouwens erg objectief vind ik, bewijs maar eens dat NOS per definitie links berichtgeeft.
Domme 17 jarigen die ff lekker de gevestigde orde (links of wat dan ook) willen aanschoppen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, die reactie had ik al verwacht, jouw 'illustere' naamgenoot had ook geen bewijzen nodig voor zijn beweringen. Good night and good luck.
Gek he, dat ik dat ineens niet meer geloof?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Tref het volgende:
Ik heb een opleiding journalistiek gevolgt
over de vpro heeft veel docu`s die internationale prijzen gewonnen hebben ook in de VSquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Tref het volgende:
[..]
Wat is daar zo gek aan ?
Twee programma's die worden geproduceert door linkse omroepen als de Vpro en de Vara.
Die programma''s zijn zo links als ik weet niet wat!
[..]
Wat is dat nou weer voor nonsense ?
Sinds de afbrokkeling van de verzuiling doet het er voor veel politici niet zo ontzettend meer toe wat de politieke signatuur van het programma is. Jouw geliefde Wouter Bos bijvoorbeeld, verschijnt toch ook gewoon in Business-class van Harry Mens ?
ik ben het met de rest van je onzin niet eensquote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
http://www.premtimeisextreemlinks.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |