abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35995991
Van de Frontpage (de uQotes dan he)

De hofstadgroepleden,zijn nu welhaast aan het huilen. (Is dit politiek correcter SP3cje?)
De leden die nu als persona non grata het land zouden kunnen worden uitgezet. (Met dank aan marokko die ze hun Nationaliteit liet behouden). Zijn nu bang om het in het "thuisland" te zwaar te krijgen. Ze verblijven liever in een staat die ze niet erkennen

Natuurlijk heeft ook amnestie weer wat te brabbellen, maar dat zooitje uitkeringstrekkers moet eigenlijk maar een echte baan gaan zoeken (maar dat is een onderwerp voor KLB

En dan hier het berichtje van de frontpage:
quote:
Twee veroordeelde leden van de Hofstadgroep die inmiddels tot ongewenst vreemdeling zijn verklaard, willen ons land niet verlaten. Het gaat om de Marokkanen Mohammed Fahmi B. (24) en Mohammed el M. (25). Beiden werden vrijdag veroordeeld tot een straf die ze al in voorarrest hebben uitgezeten. Ze werden echter niet vrijgelaten maar in vreemdelingenbewaring gesteld omdat verblijfsvergunningen zijn ingetrokken.

De twee vrezen echter een uitwijzing naar Marokko. Bekend is dat het land 'niet bepaald vriendelijk' is voor terreurverdachten en de 'oorlog' heeft verklaard aan de radicale islam. De advocaat van Fahmi B. zegt: ''Mijn cliënt wil dat zijn veiligheid wordt gegarandeerd. Ik stel de Nederlandse staat keihard aansprakelijk wanneer zijn mensenrechten in Marokko worden geschonden.''
Die staat die ie niet erkend.....
quote:
Mensenrechtenorganisatie Amnesty International zei eerder al zich zorgen te maken over mensen met een 'terreurstempel' die worden uitgezet naar Noord-Afrikaanse landen.
Amnestie die doen geen uispraken als Werkende Nederlanders (ok het waren agenten maar toch) bekogeld worden met handgranaten
quote:
Fahmi B., wiens veroordeling dit weekend nog werd bekritiseerd door VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali, gaat zeker hoger beroep aanteken tegen zijn vonnis, zo zegt zijn raadsman. Een aantal andere veroordeelde Hofstadleden weet dat nog niet. Volgens hun radicale geloofsovertuiging mogen zij zelf geen oordeel halen bij de rechtbank, omdat zij de westerse rechtstaat verwerpen. Maar wanneer het OM hoger beroep aantekent mogen ze zichzelf wel verdedigen. Ook als je voor je leven moet vrezen, bijvoorbeeld door uitzetting, mag je ook voor jezelf in hoger beroep opkomen is hun uitleg van de islam.
Oh hun uitleg van de islam

Hofstadleden willen niet naar Marokko

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 13-03-2006 17:33:03 (link) ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_35996157
Mooi, het land uit met die idioten. Lekker terroristje spelen maar als er dan consequenties aan verbonden worden zielig gaan doen. Kansloze leeghoofden.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 17:29:34 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35996231

alleen die kotssmileys vind ik dan wat overdreven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 maart 2006 @ 17:30:15 #4
3542 Gia
User under construction
pi_35996263
Ik vind de veiligheid van alle Nederlanders belangrijker dan de veiligheid van twee wannabee terroristen.

Ze zijn nu eenmaal Marokkaan, hebben hier iets gedaan wat strafbaar is en zodanig strafbaar dat ze tot ongewenste vreemdeling zijn benoemd en hun verblijfsvergunningen zijn ingetrokken.
Dan is er maar één weg.....die naar Marokko.

Ik heb er geen medelijden mee. Het boeit mij echt helemaal niet wat er met hen gebeurt in hun eigen land.
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 17:30:54 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35996278
maar wel nadat ze hun straf hebben uitgezeten mag ik hopen toch?
  maandag 13 maart 2006 @ 17:33:12 #6
5673 heijx
Qui que boue
pi_35996362
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:30 schreef sp3c het volgende:
quote:
Beiden werden vrijdag veroordeeld tot een straf die ze al in voorarrest hebben uitgezeten.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_35996380
Van mij mogen ze hun straf ook in Marokko uitzitten.

edit:
quote:
Beiden werden vrijdag veroordeeld tot een straf die ze al in voorarrest hebben uitgezeten.
zuur.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 17:34:52 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35996428
damn ... ik ben echt niet op mijn best vandaag

dan mogen ze idd mooi naar Marokko als die daar belangstelling in hebben
  maandag 13 maart 2006 @ 17:35:03 #9
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35996435
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef desiredbard het volgende:
Van de Frontpage (de uQotes dan he)

De hofstadgroepleden,zijn nu welhaast aan het huilen. (Is dit politiek correcter SP3cje?)
De leden die nu als persona non grata het land zouden kunnen worden uitgezet. (Met dank aan marokko die ze hun Nationaliteit liet behouden). Zijn nu bang om het in het "thuisland" te zwaar te krijgen. Ze verblijven liever in een staat die ze niet erkennen

Natuurlijk heeft ook amnestie weer wat te brabbellen, maar dat zooitje uitkeringstrekkers moet eigenlijk maar een echte baan gaan zoeken (maar dat is een onderwerp voor KLB

En dan hier het berichtje van de frontpage:
[..]

Die staat die ie niet erkend.....
[..]

Amnestie die doen geen uispraken als Werkende Nederlanders (ok het waren agenten maar toch) bekogeld worden met handgranaten
[..]

Oh hun uitleg van de islam
Bij dat eerste maak je een leuk punt vind ik. Ongeveer hetzelfde als Mohammed B. die de Nederlandse Staat niet erkende, maar wel doodleuk huursubsidie aanvroeg van diezelfde staat
De taak van amnesty is om op te komen voor mensenrechten, met name in gevangenissen. Als ze vinden dat die onder druk staat komen ze daar tegen in opstand. Of dat nou terecht is of niet. Als er handgranaten gegooid worden naar een arrestatieteam komen die mensenrechten niet in gevaar. Helemaal niet de taak van Amnesty om daar op te reageren. Wat is daar nou eigenlijk je probleem
pi_35996459
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:30 schreef sp3c het volgende:
Nee bij hun straf hoort dat ze persona non grata verklaard zijn...ze zijn dus ongewenst/illegaal en worden dus uitgewezen.

En ik heb griep.... ik ben dus heel erg kotsgevoelig..... nu kots ik normaal al op de hofstadgroep, maar het uit zich nu ook in smiley's....... Waarom is een kotsende smiley nog steeds een smiley? ...... Er is helemaal nikts te lachen als je aan het nekken bent........
  maandag 13 maart 2006 @ 17:41:03 #11
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35996585
Eigenlijk te triest voor woorden dat men dit nog serieus kan nemen
World Wrestling Entertainment
pi_35996606
Zeg ze hebben hier crimineels gedaan dus mogen ze hier blijven
Marokko heeft terroristen niet nodig
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35996697
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef Meki het volgende:
Zeg ze hebben hier crimineels gedaan dus mogen ze hier blijven
Marokko heeft terroristen niet nodig
Als ze illegaal hier verblijven mogen ze daar hun straf uitzitten wat mij betreft.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35996807
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Als ze illegaal hier verblijven mogen ze daar hun straf uitzitten wat mij betreft.
oow dan is de kans groot dan ze " verdwijnen " bij aankomst Marokko
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 17:51:18 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35996889
zolang ze maar uit Nederland verdwijnen

Dat ze thuis ook niet gewenst zijn hadden ze eerder aan moeten denken hoor
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 17:52:50 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35996928
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee bij hun straf hoort dat ze persona non grata verklaard zijn...ze zijn dus ongewenst/illegaal en worden dus uitgewezen.
ja gezien de straf al is uitgezeten mogen ze van mij ook door verwezen worden naar de Marokkanen
quote:
En ik heb griep.... ik ben dus heel erg kotsgevoelig..... nu kots ik normaal al op de hofstadgroep, maar het uit zich nu ook in smiley's.......
ik ben ook zwakjes ... en ik lees niet goed vandaag
quote:
Waarom is een kotsende smiley nog steeds een smiley? ...... Er is helemaal nikts te lachen als je aan het nekken bent........
ik moest lachen
  maandag 13 maart 2006 @ 17:58:23 #17
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35997074
Ik denk dat veel mensen hun mening over de dubbele nationaliteit gaan bijstellen.
pi_35997138
hoppa naar marokko ermee
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_35997188
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja gezien de straf al is uitgezeten mogen ze van mij ook door verwezen worden naar de Marokkanen
[..]

ik ben ook zwakjes ... en ik lees niet goed vandaag
[..]

ik moest lachen [/sub]
Als het maar geen is
  maandag 13 maart 2006 @ 18:04:57 #20
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_35997250
Nou ja nu hebben we eens een voordeel van die dubbele nationaliteit.
Wel grappig dat ze niet naar hun eigen land terug durven en dan toch blijven geloven dat ze goed bezig zijn geweest.
Dan moet je toch wel een bord voor je kop hebben of erg kronkelig kunnen denken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')